Senor 241 Skrevet 14. November, 2023 Jeg har fået mit bedste blæs her: https://annoncelight.dk/showad/387583 Jeg har skrevet om hende her: Jeg har også besøgt både June og Baleri, men har ikke genbesøgt dem. Der var ligesom ikke kemi. Det var der til gengæld hos Luna. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1shot 30 Skrevet 15. November, 2023 Ved ikke hvor stort koret er, men jeg vil i hvert fald tilmelde mig det:) Var forbi Luna i dag, og………..Jesus Christ hun kan sluge bananer. Smag og behag, men jeg syntes hun slår Baleri med flere længder - selvom det vel ret beset er den samme længde vi snakker om for begge kvinder;-) Har ikke prøvet Cecilia til sammenligning, men en håndfuld andre, også i samme disciplin…….og for mig tikker Luna direkte ind på en all-time 1. plads, på deepthroat ranglisten Nu skal det siges, at det efterhånden er nogle år siden sidste Baleri besøg, men der mindes jeg en mere PSE og hård behandling. Luna derimod var helt anderledes GFE i tilgangen. Grådige tungekys inden vi nåede sengen, og perfekt blødt og varieret blowjob……heeeelt til roden uden ende. Selv efter den uundgåelige afslutning, var der ingen stress ift. at få mig ekspederet videre. Lidt pudesnak blev det til, og det på trods af at der kun var betalt for et. 15min besøg. Usædvanligt god tilgang til kundeservice:) Billeder matcher fint, dog nu med lysere hår. Kønt ansigt……og som sagt, hvis man bare udviser et minimum af gentleman pli, så vil jeg vove at påstå, at alle vil opleve en dejlig kemi med Luna. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lucullusb Skrevet 15. November, 2023 Sluger Luna sperm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest skellington Skrevet 16. November, 2023 TOM Nord skrev, den 14.11.2023 at 11:10: Jeg var forbi hende pr gange og blowjobbet ved hende er Super lækkert. Masser af spyt og hun kan lide det hun gør og bliver tændt af det. https://annoncelight.dk/showad/367920 Ja netop. Havde også den oplevelse at hun blev mega tændt af at sutte pik og hun gjorde det fantastisk og slugte hver en dråbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest skellington Skrevet 16. November, 2023 Mr1shot skrev, den 15.11.2023 at 01:16: Ved ikke hvor stort koret er, men jeg vil i hvert fald tilmelde mig det:) Var forbi Luna i dag, og………..Jesus Christ hun kan sluge bananer. Smag og behag, men jeg syntes hun slår Baleri med flere længder - selvom det vel ret beset er den samme længde vi snakker om for begge kvinder;-) Har ikke prøvet Cecilia til sammenligning, men en håndfuld andre, også i samme disciplin…….og for mig tikker Luna direkte ind på en all-time 1. plads, på deepthroat ranglisten Nu skal det siges, at det efterhånden er nogle år siden sidste Baleri besøg, men der mindes jeg en mere PSE og hård behandling. Luna derimod var helt anderledes GFE i tilgangen. Grådige tungekys inden vi nåede sengen, og perfekt blødt og varieret blowjob……heeeelt til roden uden ende. Selv efter den uundgåelige afslutning, var der ingen stress ift. at få mig ekspederet videre. Lidt pudesnak blev det til, og det på trods af at der kun var betalt for et. 15min besøg. Usædvanligt god tilgang til kundeservice:) Billeder matcher fint, dog nu med lysere hår. Kønt ansigt……og som sagt, hvis man bare udviser et minimum af gentleman pli, så vil jeg vove at påstå, at alle vil opleve en dejlig kemi med Luna. Lyder fantastisk. Er det også godt med spyt og savl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 241 Skrevet 16. November, 2023 Det ser ud til at to piger forveksles. Luna og en XL-sugerbabe, så vidt jeg kan se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrensVerden 16 Skrevet 19. November, 2023 Min stemme går så absolut til Baleri. Hun mestrer virkelig et godt blæs og tager den uden problemer til roden. Er også stærkt tilfreds med at hun har tilbudt mig massage hver gang der har været tid tilbage… også selvom jeg kun har været der for et kort besøg. Det viser bare en villighed og indstilling til service der langt fra kan tages for givet. Baleri er virkelig en deep throat dronning og jeg kommer der mere end jeg vil indrømme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9599 Skrevet 19. November, 2023 lucullusb skrev, den 15.11.2023 at 06:59: Sluger Luna sperm? Til mig svarede hun på sms, at hun ikke sluger og cum in mouth er kun med kondom ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 758 Skrevet 23. November, 2023 Larsl skrev, den 14.11.2023 at 00:22: Emily er en stjerne. Dirty som bare pokker. Deep throath, rimming og analsex Nej! Anal (til hende) har hun længe ikke haft på menuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 241 Skrevet 25. November, 2023 Selv med alle præferencer, at er mine besøg hos Luna helt fantastiske. Jeg har endnu ikke mødt en pige, som både er køn, venlig og GFE-agtig, som kan sluge pik som Luna/Samantha kan. Hun er med dimensioner bedre end alle de andre, jeg har mødt. Det er nu, at mænd med lidt større pikke har en chance for at få et ordentligt deepthroat blowjob. Hun er den bedste, jeg gennem mange år har oplevet. Min formue er på spil... Efter min mening får hun for lidt opmærksomhed -- og om kort tid er hun væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 25. November, 2023 Senor skrev, 1 time siden: Selv med alle præferencer, at er mine besøg hos Luna helt fantastiske. Jeg har endnu ikke mødt en pige, som både er køn, venlig og GFE-agtig, som kan sluge pik som Luna/Samantha kan. Hun er med dimensioner bedre end alle de andre, jeg har mødt. Det er nu, at mænd med lidt større pikke har en chance for at få et ordentligt deepthroat blowjob. Hun er den bedste, jeg gennem mange år har oplevet. Min formue er på spil... Efter min mening får hun for lidt opmærksomhed -- og om kort tid er hun væk. Tak for info.... Jeg kommer da klart til at efterprøve om hun er så god. Indtil nu er det Milena fra Herlev der er min nummer 1, så spændt på om hun slår den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrsasha 63 Skrevet 29. November, 2023 6 valg i jagten faldt på velanmeldte Slow Blow Nina. Jeg er en mand med en speciel lyst når det kommer til blowjobs. Jeg vil have spyt masser af spyt. Jeg skrev en besked til Nina om hun kunne give med et sloppy blowjob. Hum svarede hurtigt tilbage at jeg kunne få et ‘slow blowjob’. Jeg skrev og spurgte om hun kunne bruge masser af spyt og dertil svarede hun at hun da kunne prøve hvis jeg var til det. Jeg ankom til et rækkehus i den nye del af Sydhavnen som desværre ligger med hoveddøren ud til gangstien hvor der er en del trafik. Dog ikke noget der genere mig da jeg ikke kender nogen i det område, men andre vil nok finde det mindre diskret. Jeg blev modtaget af Nina der var iført en hvid heldragt. Hun har en smuk lille petit krop. Jeg nåede at tænke at det er synd at man ikke må skam kneppe den lille røv men det var jo ikke det jeg var kommet for. Jeg fik et hurtigt bad og vi gik til sagen. Nina giver et, som de fleste nok har opdaget, et stille blæs. Hun kunne sagtens finde ud af at savle men desværre blev hun ved med at fange løberene med papir og også tørre munden. Ved ikke om det er for at sengen ikke skal blive våd. Nina sutter godt og der er masser af lyde og tunge leg med i spil. Hun bliver ved mens man kommer og stopper ikke før hun er sikker på at man er færdig. Så det kunne sagtens ske at hun fik muligheden igen. På en skala fra 1-10 giver jeg: Stedet: 6 ud af 10. Hvis ikke det er helt mørkt er man ret udstillet. Og mon ikke naboerne godt ved hvad der foregår i huset efterhånden. Pigen: 4 ud af 10. Nina havde intet makeup på ( ved ikke om det er generelt eller kun den dag ) hvilket får hende til at se lidt kedelig og grå ud. Så man skal ikke komme for udseendets skyld. Blowjobbet: 8 ud af 10. Det er lækkert at ligge der og tage imod af en der lyder som om hun kan lide det. Mangler dog noget øjenkontakt og at pudsekluden bliver smidt væk. Kbh’s bedste blæs: 7 ud af 10. Nina så kedelig ud men virkede oplagt. Men der mangler noget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 931 Skrevet 1. December, 2023 (edited) mrsasha skrev, den 29.11.2023 at 10:38: Pigen: 4 ud af 10. Nina havde intet makeup på ( ved ikke om det er generelt eller kun den dag ) hvilket får hende til at se lidt kedelig og grå ud. Så man skal ikke komme for udseendets skyld. Altså, Nina er jo naturlig som hun selv skriver - hvis du vil have bimbo lak skal du vælge en anden Blowjobbet: 8 ud af 10. Det er lækkert at ligge der og tage imod af en der lyder som om hun kan lide det. Mangler dog noget øjenkontakt og at pudsekluden bliver smidt væk. Pudsekludden er en nederen ting hun er begyndt på. En tør klud på pik hovedet er ikke rart Av Av Kbh’s bedste blæs: 7 ud af 10. Nina så kedelig ud men virkede oplagt. Men der mangler noget. Hun er nu 36 år og ganske almindelig at se på. Luk øjnene og "kig" med den en-øjede er mit råd. Personligt mener jeg at græske emily giver et meget bedre blow. /B Redigeret 1. December, 2023 af ButterflyMan fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrsasha 63 Skrevet 1. December, 2023 ButterflyMan skrev, for 13 timer siden: Jeg valgte heller ikke Nina pga at jeg søger en bimbo men fordi hun har fået ros i forhold til hendes sutte evner. (Forhenværende) Græske Emily er på ønskesedlen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 931 Skrevet 2. December, 2023 Jeg synes ikke man skal glemme Angel Hu som også giver et fantastisk blow. Hun har en særlig teknik som andre herinde også har bemærket. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2645 Skrevet 2. December, 2023 ButterflyMan skrev, for 12 timer siden: Jeg synes ikke man skal glemme Angel Hu som også giver et fantastisk blow. Hun har en særlig teknik som andre herinde også har bemærket. /B Er der et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9599 Skrevet 3. December, 2023 (edited) pacer skrev, for 15 timer siden: Er der et link? https://www.google.com/search?q="Angel+Hu"+site%3A.dk Redigeret 3. December, 2023 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 3. December, 2023 Bebop skrev, for 7 timer siden: https://www.google.com/search?q="Angel+Hu"+site%3A.dk Nok ikke lige det rigtige link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 931 Skrevet 4. December, 2023 Det nemmeste ville være at søge på anmeldelser for hun er ikke aktiv p.t.: https://www.eroguide.dk/forum/topic/173203-angel-hu/ Der er rigtig mange GP'er i byen p.t. også de virkelig lækre så hvis vi er heldige kommer Angel også i december for at spare op til julegaver. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrsasha 63 Skrevet 9. December, 2023 7. Valg blev græske Emilly. Emilly er anmeldt en del gange herinde efterhånden og da vi alle er forskellige er jeg sikker på at de nok skal passe. Dog er jeg ikke videre imponeret over hende. Kommunikationen gik ret nemt og inden for 45 min gik jeg ind af døren. Hun holder nu til meget centralt ved søerne og indgangen er knap så diskret. Døren blev åbnet hurtigt og ind med mig. Jeg blev vist ind på et knap så pænt værelse men ikke det værste jeg har set. Vi fik klaret betalingen og jeg lagde mig ned. Emilly startede med at kysse og slikke på min brystkasse. Fra det sekund hendes læbe rørte min krop begyndte hun at stønne. Det virker for mig alt for påtvunget og trækker gevaldigt ned i min optik. ( du behøver ikke være enig ) Emilly gled hurtigt ned og tog mig i munden. Hun sutter som sådan udemærket og der var rigeligt med spyt så det blev ikke en tør affære. Hun små deepthroater men ikke så man mærker at man kommer i bund. Mens hun sutter løs fortsætter hun med sine påtvungne støn. Hun tager sig ikke meget af kronjuvelerne undervejs og der er ikke den vilde variation undervejs. Da ladningen blev leveret kunne jeg mærke hende gagge over mængden. Se det er noget der falder i min smag. Og fangede det hele og blev ved til kanonen havde skudt afskedssalut. Hun kiggede op på mig med et blik der tydeligvis viste at hun ikke er vant til at få fyldt munden. Hun trissede lige så stille ud og spyttede ud. På en skala fra 1-10 vil jeg give: Stedet: 3 en tarvelig lejlighed på en meget dyr adresse. Ikke særlig diskret hvis man er lidt paranoid. Pigen: 5 Emilly’s billeder er efterhånden gamle på nær dem hvor hun står oprejst foran spejlet med bare bryster. Der er røget en del kilo på efter hende graviditet og hun er blev lidt små kvabset. Blowjobbet: 6 Emilly leveret et udemærket blowjob men de påtvungne støn og manglen på variation trækker gevaldigt ned. Kbh’s bedste blæs: Det bliver til 7 for hele agten. Prisen er utrolig billig og man får mere for pengene end man betaler så det er et plus. Men jeg kommer bestemt ikke tilbage. Flere anmeldelser følger. Send gerne dit bud på hvem der giver Kbh’s bedste blæs. 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jugger 122 Skrevet 14. December, 2023 Fed tråd. Hvem er næste i rækken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrsasha 63 Skrevet 15. December, 2023 Jugger skrev, for 16 timer siden: Fed tråd. Hvem er næste i rækken? Tak. Jeg har flere gange forsøgt at få fat i Nadia men uden held. Tænker det først bliver efter nytår. Jeg vil prøve at få fat i Angel Hu næste gang. Men jeg er åben for forslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lucullusb Skrevet 15. December, 2023 Nadia giver et outstanding blow, hun tager også ladningen i halsen hvis du er til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 241 Skrevet 15. December, 2023 Har du et link til Nadia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 931 Skrevet 15. December, 2023 mrsasha skrev, for 8 timer siden: Jeg vil prøve at få fat i Angel Hu næste gang Jeg nåede lige nøjagtig ikke Angel hu denne gang. Hun er her desværre kun få dage ad gangen /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg