Guest Den lille frøken Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, for 5 minutter siden: Ja - det er en "objektiv" anmeldelse og ikke hvad pigen synes er skønt at kunden skriver for at at score lidt billige point Men kan en anmeldelse ikke være objektiv fordi man spørger om det er ok at skrive om besøget? Han spørger jo ikke om hvad han skal skrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden: Men kan en anmeldelse ikke være objektiv fordi man spørger om det er ok at skrive om besøget? Han spørger jo ikke om hvad han skal skrive det er lige præcis "hvad" der er tale om - hvad skal der skrives om og hvad skal udelades hvis pigen synes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Den flittige skrev, for 10 minutter siden: Nej, men du blander tingene sammen og afsporer tråden. Nej så ingenlunde fordi jeg svarede på et indlæg hvori der stod : Når folk selv vælger om de vil hsve plasticpatter, andelæber, piercinger eller forstyrrende tatoveringer, så er de selv ude om at blive hængt ud.... Det er altså at man fortjener - eller selv er ude om at blive hængt ud - blot msn selv har valgt det. Og derfor kommer jeg med referencer til alt det i livet der vælges. Bla.a valg af hårfarve. Valg af den måde man dyrker sex på. Og når man altså vælger noget andet end flertallet gør - er det ok at blive hængt ud? Er det ok at blive hængt ud fordi man vælger andet end flertallet? Virkelig? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) numsekenderen skrev, for 9 minutter siden: det er lige præcis "hvad" der er tale om - hvad skal der skrives om og hvad skal udelades hvis pigen synes Det var ikke sådan jeg forstod det indlæg. Men nuvel. Hvorfor synes du det er iorden at skrive specifikt om kvinders mest intime dele - såsom udseende af skamlæber, hvis hun bliver ked af det når du gør det? Hvad går der af dig ved at undlade at være så specifik? Og hvad vinder du ved at såre hende? Redigeret 9. Februar, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, Lige nu: Det var ikke sådan jeg forstod det indlæg. Men nuvel. Hvorfor synes du det er iorden at skrive specifikt om kvinders mest intime dele - såsom udseende af skamlæber, hvis hun bliver ked af det? Hvad går der af dig ved at undlade at være så specifik? Og hvad vinder du ved at såre hende? Er ikke ude på at såre nogen - men en kæmpeklit og stor kønsbehåring tiltrækker nogle kunder og frastøder andre... hvorfor ikke sige sandheden ? det er vel derfor forummet kan bruges til noget. Jeg har anmeldere som jeg stoler på og andre hvor jeg ikke gider læse deres selvforherligende og småsleske beretninger - det er vel mit valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 Annika.Sofia.A skrev, for 3 timer siden: Jeg er så ganske enig med dig, @Brutus Sproget herinde er generelt meget umodent, usympatisk og til tider desværre også direkte nedværdigende overfor de GP'er som bliver omtalt. Jeg kan få helt ondt i maven over den måde, og det sprogbrug som nogle folk vælger at bruge når de skriver en anmeldelse. Der bliver gået i detaljer med ALT hvad der er foregået, alt hvad der er blevet sagt, det er ærlig talt ikke i orden. Det bliver meget hurtigt.. '' Og så suttede hun sådan'' og ''Så vendte jeg hende om og tog hende hårdt i hendes *** røv '' og bagefter sagde hun....'' Altså alt alt for eksplicit, hvilket er fuldstændig unødvendigt og tarveligt overfor den kvinde der bliver omtalt. Jeg har sågar læst en anmeldelse hvor kunden gik i detaljer omkring hendes kønslæber, hvordan de så ud og hvordan de var formet osv osv.. Det er ikke fair! Uanset om man har haft en super god oplevelse med en GP eller en mindre god oplevelse, så kan man stadig godt holde en ordenligt tone med respekt overfor kvinden, uden at nævne hver eneste detalje omkring hvordan mødet det foregik fra start til slut. Bevar værdigheden, det er det vigtigste Klar tale. Meget enig. Mange hilsener, Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 Pervy skrev, for 1 time siden: Desværre ser en del mænd kvinder som ting, oftest er samme mænd også racister og så går beskrivelserne helt galt. Kvindehad, had mod ting der er anderledes og racisme hænger sammen med udtalt mindreværd og den slags skal udredes i psykiatrien, så udsigter til at kommentarsporet forbedres er nok ikke så gode, Tror desværre at du har ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 Chris Cornell skrev, for 1 time siden: Nej, det giver ikke nogen en ret. Men internettet og diverse fora og grupper er desværre sådan. Uanset om der diskuteres fodbold, politik, børnopdragelse - eller som her sex og glædespiger - så går tonen hen og bliver pubetær. Ja, og det er meget demoraliserende, det pubertære, grovkæftede og umodne, som dukker op hele tiden. Man mister lysten til at skrive indlæg. Det er netop det, som mange af fjolserne håber på. Er der noget, de elsker ud over at tale groft om pigerne, så er det at verballynche en mandlig skribent med synspunkter, der afviger fra deres. Forleden var der er en herinde, som mente, at jeg skulle klynges op på et kors. Bare et eksempel. Læg mærke til at mange af dem er gengangere. Velkendte navne ,der sjældent bidrager med noget selvstændigt, men som sidder klar med riflerne og skyder på alt, hvad der bevæger sig. Imidlertid skal de ikke glæde sig for tidligt. Jeg bliver ved, og det håber jeg, at alle med modne, velovervejede, demokratiske og interessante synspunkter også gør. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, 1 time siden: jamen så er dine anmeldelser helt ubrugelige hvis de er på pigens præmisser - hold nu op med at være så GP slesk ! det er jo sket ikke meningen med forummet her Lodret uenig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chris Cornell Skrevet 9. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: Ja, og det er meget demoraliserende, det pubertære, grovkæftede og umodne, som dukker op hele tiden. Man mister lysten til at skrive indlæg. Det er netop det, som mange af fjolserne håber på. Er der noget, de elsker ud over at tale groft om pigerne, så er det at verballynche en mandlig skribent med synspunkter, der afviger fra deres. Forleden var der er en herinde, som mente, at jeg skulle klynges op på et kors. Bare et eksempel. Læg mærke til at mange af dem er gengangere. Velkendte navne ,der sjældent bidrager med noget selvstændigt, men som sidder klar med riflerne og skyder på alt, hvad der bevæger sig. Imidlertid skal de ikke glæde sig for tidligt. Jeg bliver ved, og det håber jeg, at alle med modne, velovervejede, demokratiske og interessante synspunkter også gør. Venlig hilsen Mr. Sensual Det der er mest ærgerligt er at det kvindlige islæt her på siden forsvinder. Og dette forum er altså bare ikke det samme, hvis der kun er mænd. Da jeg vare herinde for 3-4 år siden var der langt flere kvindlige skribenter, som bidrog til debatten og gav os smugkig på deres billeder. Nu er der kun ganske få aktive, og så bliver det hele lidt mere endimensionelt. Der er trods alt kvinderne der er i centrum herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 Chris Cornell skrev, Lige nu: Det der er mest ærgerligt er at det kvindlige islæt her på siden forsvinder. Og dette forum er altså bare ikke det samme, hvis der kun er mænd. Da jeg vare herinde for 3-4 år siden var der langt flere kvindlige skribenter, som bidrog til debatten og gav os smugkig på deres billeder. Nu er der kun ganske få aktive, og så bliver det hele lidt mere endimensionelt. Der er trods alt kvinderne der er i centrum herinde. Yes, helt enig. Et stort savn. Mange af pigerne orker ikke debatten, fordi den hele tiden bliver trukket ned i mudderet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Chris Cornell skrev, for 7 minutter siden: Det der er mest ærgerligt er at det kvindlige islæt her på siden forsvinder. Jeg tror desværre det fordi at flere af kvinderne mister lysten til at skrive herinde, jeg har lagt mærke til at hvis en glædespige skriver sin version af historien i en dårlig anmeldelse af pigen, eller hvis en glædespige skriver sin holdning i en tråd, eller tanker som ikke lige falder i andres smag. Eller hvis man ikke er enig med hende så bliver hun enten svinet til, eller får en masse nedladende kommentarer smidt i hovedet. Og så forstår jeg godt hvorfor flere og flere kvinder stopper med at skrive herinde, og jeg kan nogle gange blive så flov over mit eget køn. Men når det så er sagt, så skal de piger der er herinde bare blive ved med at dele deres holdninger og tanker, for uden dem var eroguide intet, og jeg er en af dem der synes det er dejligt at læse deres dejlige input og høre om deres meninger, de er ligeså vigtige som alle andre herinde. Redigeret 9. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden: Lodret uenig. meget overraskende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, 1 time siden: selvfølgelig... men kvinden skal ikke spørges først Jo, nogen gange, særligt hvis man går i detaljer. Det er klart at GP'ere helst ikke vil have en dårlig anmeldelse, men hvis den er berettiget, så skriver man den naturligvis, men ALTID med respekt for kvinden som man skriver om og i en sober tone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 AB455 skrev, for 1 minut siden: Jo, nogen gange, særligt hvis man går i detaljer. Det er klart at GP'ere helst ikke vil have en dårlig anmeldelse, men hvis den er berettiget, så skriver man den naturligvis, men ALTID med respekt for kvinden som man skriver om og i en sober tone. så nej - hun skal ikke spørges... derfor kan man skrive respektfuldt osv alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 49 minutter siden: Klar tale. Meget enig. Mange hilsener, Mr. Sensual Du må rigtig gerne bruge knappen "like" når du blot ønsker at udtrykke at du er enig... eller uenig. Der er flere gode fif i denne tråd. Redigeret 9. Februar, 2022 af AB455 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 9. Februar, 2022 numsekenderen skrev, for 4 minutter siden: så nej - hun skal ikke spørges... derfor kan man skrive respektfuldt osv alligevel Jo, spørg gerne. Du ved jo ikke om du overskrider nogle unødvendige grænser, hvis ikke du spørger. Selv ved en kritisk anmeldelse kan man opnå at få afklaret dine misforståelser og rette sin kritik til, så den bliver objektiv og saglig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) Jeg er helt enig i, at man skal skrive respektfuld og tænke over, hvor meget og detaljeret man skriver om pigen. Men jeg synes også, at man skal tænke over, at vi bevæger os rundt i købesexverdenen, hvor nogle tænder på noget, som andre finder frastødende og nogle gange skal man også lige selv tænke sig om, inden man bliver fornærmet på andres vegne. F.eks. så jeg engang en blive voldsomt forarget over, at en anden bruger havde omtalt en GP’s bryster som “kæmpe luderpatter”. Den forargede havde bare ikke lige set, at GP’en selv reklamerede med, at hun havde kæmpe luderpatter, og så er det vel fint nok, at man omtaler brysterne sådan, som anmelder. Andre omtaler sig selv som værende en “billig luder” og “jeg har kæmpe falske plasticpatter og pumpede pik suttelæber” osv. Sådan noget er der også en marked for, og nogle piger tænder på, at blive kaldt en luderso osv. Så man skal nogle gange også lige klappe hesten inden man bliver forarget over sproget herinde. Synes i øvrigt ikke, at jeg genkender at pigerne herinde bliver verbalt overfaldet, når de blander sig. Jeg synes faktisk tit, at de bliver bakket op, men pigerne skal også skrive ordentligt og mange er også fordomsfulde og flere har det med, at være meget generaliserende og så er det klart at andre vågner op, da de ikke vil sættes i samme bås, som dem som ikke opføre sig hensigtsmæssigt. Der skal også være plads til forskellighed herinde, og jeg synes også, at der skal være plads til at skrive i et “uartigt” sprog, som sexede og dirty ord en gang i mellem. Det gør det mere spændende at læse, men respektfuldt, ja tak! Redigeret 9. Februar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 9. Februar, 2022 (edited) numsekenderen skrev, for 4 timer siden: r ikke ude på at såre nogen - men en kæmpeklit og stor kønsbehåring tiltrækker nogle kunder og frastøder andre... hvorfor ikke sige sandheden ? det er vel derfor forummet kan bruges til noget. Jeg har anmeldere som jeg stoler på og andre hvor jeg ikke gider læse deres selvforherligende og småsleske beretninger - det er vel mit valg. Nej.... Det er ikke dit valg hvordan du kommenter på andres kønsdele. Det er IKKE i orden. Hvad hvis jeg synes din pik var lille, skæv, og ulækker, skulle jeg så skrive en anmeldelse til alle mine kollegaer og ligge denne anmeldelse på EG som er fuldt ud offentlig, hvor også andre mandelige kunder også kunne læse med.. Ville du synes det var rart?..... Nej vel! Det er da almen respekt for andre mennesker! En anmeldelse skal bruge til at advare potentielle nye kunder, hvis GP'en benytter flaske billeder, hvis hun ikke overholder jeres aftale, eller hvis hun har dårlig hygiejne, eller til beskrive om man var tilfreds med oplevelsen eller ej, det gør man også uden at være eksplicit og detaljerede. Vi skal ikke udleverer hinanden! Det er sygt at retfærdiggøre dette! Lad os nu finde medmenneskeligheden frem og opføre os ordenligt Redigeret 9. Februar, 2022 af Annika.Sofia.A 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 9. Februar, 2022 Chris Cornell skrev, for 4 timer siden: Det der er mest ærgerligt er at det kvindlige islæt her på siden forsvinder. Og dette forum er altså bare ikke det samme, hvis der kun er mænd. Da jeg vare herinde for 3-4 år siden var der langt flere kvindlige skribenter, som bidrog til debatten og gav os smugkig på deres billeder. Nu er der kun ganske få aktive, og så bliver det hele lidt mere endimensionelt. Der er trods alt kvinderne der er i centrum herinde. Korrekt... Du har fanget den. Der er flere af mine danske kolleger som opgiver at kommenter på indlæg herinde, fordi de føler de bliver tilsvinet. For 2 dage siden var der en bruger som skrev, at man som GP ikke måtte blande sig.. for GP'erne var jo ikke blevet spurgt.. Det er en sørgelig tendens der hersker herinde. Jeg ville ønske at alle os GP'er ville turde at stå sammen mod de her grumme kommentar, men jeg forstår godt mine kollegaer som ikke orker det. Ofte skal jeg selv have en længere pause herinde fra fordi det ikke er sundt for mit mentale helbred at blive nedgjort så snart man udtrykker en anden holdning. Og ofte er det bare fordi man er kvinde.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smiley2121 34 Skrevet 9. Februar, 2022 @Administrator for du et kick ud af det her ? eller er det fordi du mangler admin's ? jeg har meget svært ved og forstå, hvorfor jeg som ny bruger skal se det her nr 10.000 gang, nu er jeg selv administrator på den største aktive salgs gruppe på fb, og jeg har omkring 20 aktive admins, til 50k aktive bruger, jeg kan ikke se 50k aktive bruger her på eroguide om dagen, men det virker til der kun 1 admin aktiv om dagen, og så er det også meget sjælden det sker at en admin er aktiv, og det er måske fordi du gerne vil tag tingen som de kommer ? sådan kan man også arbejde, men se alt den had det skaber ? og det kommer der ingenting godt ud af for eroguide, det er sku en dårlige måde og køre forretning på, man kan køre et forum på 2 måder nr 1 lad det hele sejle og gå af ha til, og så kan jeg blive nød til og ryde op, eller nr 1 man kan ha total styr på sit forum, og ryde op løbne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 9. Februar, 2022 smiley2121 skrev, for 14 minutter siden: @Administrator for du et kick ud af det her ? eller er det fordi du mangler admin's ? jeg har meget svært ved og forstå, hvorfor jeg som ny bruger skal se det her nr 10.000 gang, nu er jeg selv administrator på den største aktive salgs gruppe på fb, og jeg har omkring 20 aktive admins, til 50k aktive bruger, jeg kan ikke se 50k aktive bruger her på eroguide om dagen, men det virker til der kun 1 admin aktiv om dagen, og så er det også meget sjælden det sker at en admin er aktiv, og det er måske fordi du gerne vil tag tingen som de kommer ? sådan kan man også arbejde, men se alt den had det skaber ? og det kommer der ingenting godt ud af for eroguide, det er sku en dårlige måde og køre forretning på, man kan køre et forum på 2 måder nr 1 lad det hele sejle og gå af ha til, og så kan jeg blive nød til og ryde op, eller nr 1 man kan ha total styr på sit forum, og ryde op løbne åh nej så mange klaphatte dette site tiltrækker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Februar, 2022 Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden: Korrekt... Du har fanget den. Der er flere af mine danske kolleger som opgiver at kommenter på indlæg herinde, fordi de føler de bliver tilsvinet. For 2 dage siden var der en bruger som skrev, at man som GP ikke måtte blande sig.. for GP'erne var jo ikke blevet spurgt.. Det er en sørgelig tendens der hersker herinde. Jeg ville ønske at alle os GP'er ville turde at stå sammen mod de her grumme kommentar, men jeg forstår godt mine kollegaer som ikke orker det. Ofte skal jeg selv have en længere pause herinde fra fordi det ikke er sundt for mit mentale helbred at blive nedgjort så snart man udtrykker en anden holdning. Og ofte er det bare fordi man er kvinde.... Lige på kornet. Den verbale forurening herinde påvirker ikke alene pigen, der bliver sjoflet, men også alle de, piger som mænd, der har noget nuanceret og begavet at fortælle. De som gerne vil dele noget med andre, eller spørge andre til råds om et problem, men som ofte bliver latterliggjort. Det er som om, at der ledes med lys og lygte efter blottelser og svagheder, som derpå bliver sværtet igennem. Man får en ulyst til at læse videre - og mange stopper med at skrive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 9. Februar, 2022 Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden: Nej.... Det er ikke dit valg hvordan du kommenter på andres kønsdele. Det er IKKE i orden. Hvad hvis jeg synes din pik var lille, skæv, og ulækker, skulle jeg så skrive en anmeldelse til alle mine kollegaer og ligge denne anmeldelse på EG som er fuldt ud offentlig, hvor også andre mandelige kunder også kunne læse med.. Ville du synes det var rart?..... Nej vel! Det er da almen respekt for andre mennesker! En anmeldelse skal bruge til at advare potentielle nye kunder, hvis GP'en benytter flaske billeder, hvis hun ikke overholder jeres aftale, eller hvis hun har dårlig hygiejne, eller til beskrive om man var tilfreds med oplevelsen eller ej, det gør man også uden at være eksplicit og detaljerede. Vi skal ikke udleverer hinanden! Det er sygt at retfærdiggøre dette! Lad os nu finde medmenneskeligheden frem og opføre os ordenligt Men hvor går grænsen? Må man kommentere på, hvor store brysterne er, eller må man kun det, hvis der er reklameret med noget forkert? Jeg er fx primært til store piger; må jeg kommentere, at pigen er stor (og dejlig i mine øjne)? Jeg synes, en stor klit er pissefrækt; må jeg kommentere på det; eller må jeg evt kommentere på det, hvis jeg skriver, at det er jeg glad for? Det vigtigste må være tonen og ordvalget, og så er der selvfølgelig en svær opgave i at finde balancen ift, hvad man kan skrive. Hvis man ikke må beskrive tingene objektivt og i et pænt sprog, så giver et forum for anmeldelser ikke mening; det kan også være en synspunkt, selvfølgelig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 9. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden: […klynk…] Hold nu op… Tråden handler altså ikke om dig… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg