mystx 109 Skrevet 8. Februar, 2022 Jeg kan se på annoncerne for diverse piger at duck lips er åbenbart er blevet populære igen. Er jeg den eneste der finder det frastødende når en pige ser ud som om hun er løbet frontalt ind i en dør? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 8. Februar, 2022 Nu er jeg jo ny på siden og branchen, men hvad er duck lips for en størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 8. Februar, 2022 Total turn off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 8. Februar, 2022 mr. WilD skrev, for 5 minutter siden: Nu er jeg jo ny på siden og branchen, men hvad er duck lips for en størrelse Falske læber (filler) Der bliver pumpet et eller andet ind i læberne så de ser store ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ChristianX Skrevet 8. Februar, 2022 Det er helt sindsygt grimt. Jeg fatter det ikke. Duck face.... det er jo noget man forsøger at undgå. (Four Weddings and a Funeral ) Men det er sådan branchen er og derfor, at der er så få kvinder jeg har lyst til at lave aftaler med. Jo mere fake jo bedre... Kunstige plasticbryster... er godt nok heller ikke frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 8. Februar, 2022 (edited) skunken skrev, for 4 minutter siden: Falske læber (filler) Der bliver pumpet et eller andet ind i læberne så de ser store ud. Okay så det er når pigerne har puttet Botox i læberne fair nok, det kan være ret hmm "indsæt selv et pænt ord her". @ChristianX - Ang. brystløfts. Jeg vil være både enig og uenig, kommer helt an på hvordan det er udført, og om det har pæne "proportioner" Redigeret 8. Februar, 2022 af mr. WilD korrektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 8. Februar, 2022 mr. WilD skrev, Lige nu: Okay så det er når pigerne har puttet Botox i læberne fair nok, det kan være ret hmm "indsæt selv et pænt ord her". @ChristianX - jeg vil være både enig og uenig, kommer helt an på hvordan det er udført, og om det har pæne "proportioner" Det er en smags sag. Jeg kan godt lide louis vuitton tasker , men jeg syntes Fake louis vuitton tasker er tacky og smagsløst, så hellere en ægte H&M taske. Andre elsker Fake og det respektere jeg fuldt ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 8. Februar, 2022 ChristianX skrev, for 11 minutter siden: Kunstige plasticbryster... er godt nok heller ikke frækt. Det afhænger for mit vedkommende fuldstændigt af, hvordan de er og proportionerne. Hvis det er de hårde, der virker som om, der er knaldet to 3-liters Margrethe-skåle ind, så er det turn off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Februar, 2022 mystx skrev, 1 time siden: Jeg kan se på annoncerne for diverse piger at duck lips er åbenbart er blevet populære igen. Er jeg den eneste der finder det frastødende når en pige ser ud som om hun er løbet frontalt ind i en dør? I al sin enkelhed, jeg vælger dem fra. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 184 Skrevet 8. Februar, 2022 Også kendt som bavian røve. Total turn off. Plastik kvinder for generelt alt får meget opmærksomhed i medier som ekstra bladet etc, sociale medier og reality serier. Og deraf tror kvinder bl. a. det er normen man skal se fake ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 963 Skrevet 9. Februar, 2022 Turn off, jeg kan godt lide det naturlige. Jeg bryder mig ikke om at pigen ligner en plastik dukke. Emnet har været oppe før, blandt andet i denne tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. Februar, 2022 mr. WilD skrev, for 9 timer siden: Nu er jeg jo ny på siden og branchen, men hvad er duck lips for en størrelse Anders And næb formet læber ala Fønsby (Anni) vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg