Hop til indhold

Anonym

Featured Replies

Skrevet

Jeg vælger at være anonym her på EG og derfor kæder jeg det ikke sammen til mit virke som glædespige.

Dette gør jeg, da jeg gerne vil kunne være hudløs ærlig her om mine meninger, uden at skulle tænke på buisness.

Så fremadrettet behøver i ikke sende mig en pm, med ønske om mere info om mig :)

Skrevet

Jeg vælger at være anonym her på EG og derfor kæder jeg det ikke sammen til mit virke som glædespige.

Dette gør jeg, da jeg gerne vil kunne være hudløs ærlig her om mine meninger, uden at skulle tænke på buisness.

Så fremadrettet behøver i ikke sende mig en pm, med ønske om mere info om mig :)

Når vi mænd kan være anonyme,kan i piger det også. Fair nok.

Nu sidder vi allesammen og gætter på hvilket lyserødt navn der gemmer sig bag lyserøde Gitte - og om det nu er en pige ;)

Skrevet

Fair nok Gitte :)

og om det nu er en pige ;)

Det gamle udtryk, 'tyv tror hver mand stjæler* er jo meget rammende nu.

Måske er du en glædespige "forklædt" som mand? :lol:

Skrevet

Brystlover. Du er ved at være meget anstrengende at læse.

Så du den ;) jeg havde sat efter sætningen? Hvorfor tror du jeg gjorde det :?:

Bare fordi vi ikke er enige om dyresex, behøver du jo ikke overføre det til andre tråde. Styr dig nu, stop dig selv.

Skrevet

Brystlover. Du er ved at være meget anstrengende at læse.

Så du den ;) jeg havde sat efter sætningen? Hvorfor tror du jeg gjorde det :?:

Bare fordi vi ikke er enige om dyresex, behøver du jo ikke overføre det til andre tråde. Styr dig nu, stop dig selv.

Hmm... Det er vist dig, der hiver dyresex med over i denne tråd.

Så du: :lol: jeg satte efter min sætning?

Du behøver ikke tage alt så seriøst her i livet Århuselsker. Lighten up dude :)

Skrevet

Så du: :lol: jeg satte efter min sætning?

Jep, og havde den været placeret efter din første sætning havde jeg opfattet indlægget som en joke.

Ikke mere afsporing af tråd fra min side. Dixi.

Skrevet

Jep, og havde den været placeret efter din første sætning havde jeg opfattet indlægget som en joke.

Jeg kan nu ikke se forskel på, om den står efter den første eller anden sætning, men hver sin mening :)

Skrevet

Jeg kan nu ikke se forskel på, om den står efter den første eller anden sætning, men hver sin mening :)

Jeg ved godt, at EG er et site, hvor det at at kneppe har en væsentlig betydning, men det flueknepperi, der er kommet i denne tråd er trættende - eller for de århusianske læsere træls!

Skrevet

Jeg ved godt, at EG er et site, hvor det at at kneppe har en væsentlig betydning, men det flueknepperi, der er kommet i denne tråd er trættende - eller for de århusianske læsere træls!

Og for de skånske - jobbigt :)

Skrevet

Hvis du ikke ønsker at modtage pm på eroguide kan du slå det fra i Brugerkontrolpanel under Globale indstillinger.

Skrevet
  • Author

Når vi mænd kan være anonyme,kan i piger det også. Fair nok.

Nu sidder vi allesammen og gætter på hvilket lyserødt navn der gemmer sig bag lyserøde Gitte - og om det nu er en pige ;)

Det skal I have lov til ;) og jeg vil gerne røbe, at jeg ikke er en hund ;)

Skrevet

nedtur :lol: høhø

Gad vide hvad det næste "store emne" bliver herinde

Skrevet

Skrevet

nedtur :lol: høhø

Gad vide hvad det næste "store emne" bliver herinde

Skrevet
  • Author

Det da helt utroligt hvad jeg oplever af mistanker om min personlighed.

Mistanker om: At jeg er en mand, at jeg er madame Helene, Grovler. På pm bliver jeg mødt med mistanke om at jeg er en bestemt pige og af en anden bruger der fortæller mig at jeg minder om en anden person, vedkommende ikke fortæller om.

Jeg kan da kun anbefale andre glædespiger om, ved siden af deres markedesføring profil også at oprette en anonym brugerprofil her. Det er da den eneste reelle chance der er for, at kunne være ærlig i debatter, uden at skulle have tanke for om man mister/forøger kundegruppen.

Slutteligt vil jeg sige, at jeg kommenterer ikke længere på gætterier om, hvem jeg er!

Skrevet

Rolig XXXXX du er da en pige, det ved jeg da ;) diskreation f.eks. er det ikke sådan du skriver det i dine forskellige indlæg ;) Andre piger deltager da fint i debatterne men det afhænger nok også lidt på hvordan man selv opfører sig i debatterne hvis man får slag retur. Der er jo også nogle piger herinde der skriver også for at få lidt PR ;)

Du bedes holde den slags insinuationer for dig selv, med mindre du har nogen konkret viden, og den bør du i givet fald meddele ledelsesgruppen, så den kan tage affære.

Skrevet
  • Author

Rolig XXXXX du er da en pige, det ved jeg da ;) diskreation f.eks. er det ikke sådan du skriver det i dine forskellige indlæg ;) Andre piger deltager da fint i debatterne men det afhænger nok også lidt på hvordan man selv opfører sig i debatterne hvis man får slag retur. Der er jo også nogle piger herinde der skriver også for at få lidt PR ;)

Du bedes holde den slags insinuationer for dig selv, med mindre du har nogen konkret viden, og den bør du i givet fald meddele ledelsesgruppen, så den kan tage affære.

Dejligt pigens navn blev slettet. Det var for fejt, at tillægge en pige at være mig.

Skrevet

Dejligt pigens navn blev slettet. Det var for fejt, at tillægge en pige at være mig.

Ja føj da, det ville jo være en skandale af dimensioner.

Venligst.

Skrevet
  • Author

Jeg har en begrundet frygt for, at jeg snart bliver smidt ud herfra.

Så hvis jeg er væk, ved I hvorfor.

Skrevet

Og det ville du i så fald slet ikke kunne forstå, vel ? :shock:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet
  • Author

Venligst

Nej!

Skrevet

Venligst

Det var da trist, så må vi anlægge sørgebind og holde en sørgedag....snøft....snøft... :lol::lol::lol:

Men det kan vi nok leve med, denne ene gang.

Venligst

Skrevet

Og det blev hun d.12. sep 2013, 00:40 af Moderator

"Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide."

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.