Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Dina i Slagelse den anden dag, og fik den sædvanlige menu "økoblow og massage".

Hun er flyttet ind hos https://www.fhasai-beauty.dk/ hun virker glad og tilfreds med stedet, og hendes humør var i top.

Stedet er pænt og nydeligt, gode parkeringsforhold men ikke særligt diskret, hvis man har problemer i den retning.

Mine bedste anbefalinger herfra.

Tunier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 5 timer siden:

Spændende med lidt nyt i Slagelse. Hvad var prisen for ovenstående service ?

Jeg giver 1.000,- for en times massage inkl. økoblow (CIM), ved ikke om det er "special prize for me" :D

Redigeret af Turnier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store
Turnier skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte Dina i Slagelse den anden dag, og fik den sædvanlige menu "økoblow og massage".

Hun er flyttet ind hos https://www.fhasai-beauty.dk/ hun virker glad og tilfreds med stedet, og hendes humør var i top.

Stedet er pænt og nydeligt, gode parkeringsforhold men ikke særligt diskret, hvis man har problemer i den retning.

Mine bedste anbefalinger herfra.

Tunier

Tak for tippet. Hjemmesiden er lidt mangelfuld hvad billeder angår. Hvordan ser Dina ud? Har ikke den store erfaring med thai massage, bestiller man de ekstra ydelser med det sammen eller kommer det senere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Jeg har også været der, hvis det er samme pige, så giver jeg dig ret i, hun er en frisk pige, med godt humør og sjov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 12 timer siden:

Tak for tippet. Hjemmesiden er lidt mangelfuld hvad billeder angår. Hvordan ser Dina ud? Har ikke den store erfaring med thai massage, bestiller man de ekstra ydelser med det sammen eller kommer det senere?

Dina er en frisk thaipige på +40 år, hun er blevet lidt til den chuppy side, her under coronaen, så forvent ikke en billedskøn pige, men hun har nogle små fine og faste bryster. Jeg har ved alle mine besøg hos thaipiger, ved ankomsten og før massagen spurgt til ekstra ydelser og pris, det har fungeret fint, da jeg tænker at det ikke er noget de ønsker at oplyse over telefonen ( men du kan jo prøve) ;) Enjoy!

Redigeret af Turnier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 13 timer siden:

bestiller man de ekstra ydelser med det sammen eller kommer det senere?

De fleste thaier vil nok spørge først, andre spørger når du ligger der med stiv pibe, efter at de har pirret dig, men fælles er det for de fleste, som @Turnier også skriver, de er ikke så oplysende i telefonen.

Personligt kunne jeg godt lide det spil der var fra jeg lagde mig på briksen til pigen spurgte mig om "jeg ville andet end massage"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krisse skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen hvor Dina er nu? Hun er ikke længere hos fhasai

Hun har ikke nogen aktiv profil for tiden. Du må vente til hun bliver aktiv igen engang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 3 timer siden:

Ja, langt tid siden hun var aktiv, nogen der ved hvor hun er henne for tiden

Hun er ikke aktiv og har ikke noget online. Hun tager en pause og har fjernet hvad der er og har været af annoncer og andet rundt omkring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du et link ?

For os der bor på Vestsjælland, er en klinik i nærheden af en swimmingpool lidt kryptisk nemlig, nogen der har en ide om hvor det er henne, evt et navn på klinikken

Redigeret af Tømreren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jhony skrev, den 22.12.2022 at 23:23:

She works at the clinik at Glostrup near the swiming pool. 153.

Nej der er hun ikke og hun har kun været der kort tid i sommers 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dina har frabedt sig anmeldelser og oplysninger om hvor hun befinder sig. Dette bedes venligst respekteres, og skulle du nu siger jamen det er jo hele formålet med siden, så tænk dig om: hun ønsker diskretion af private årsager og eftersom hun ikke har en aktiv annonce, så kan hun også forvente den respekt at man efterkommer hendes ønsker. 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...