Guest Søren A Skrevet 10. Februar, 2022 N10Ah skrev, 1 time siden: Jeg ved ikke om min forklaring giver mening, men jeg har bare oplevet i den moderne dating verden at selvom man har noget kørende så kan ting ændre sig lyn hurtigt, og ja følelserne fra både min side og hendes side er gensidige men vi har også snakket om forventningerne, og vi er enige om at vi tager det stille og roligt og vi ser hvad der sker, jeg håber da det ender ud i at vi bliver kærester og bliver vi det så er jeg ikke at finde herinde eller andre dating sider. Jo, det gør det sikkert, men som @Bear, så føler jeg mig også lidt gammel nu Det der med, at tingene kan ændre sig lynhurtigt, selvom I har følelser for hinanden lyder meget sandsynligt når nu I har aftalt at tage det stille og roligt og kneppe til højre og venstre imellemtiden indtil I finder ud af om det skal være jer to eller ej. Kan du forstå, hvis jeg ikke helt tror på projektet så? Men nej, jeg er nok bare ved at blive gammel. Men pøj pøj med det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 Søren A skrev, for 1 minut siden: Jo, det gør det sikkert, men som @Bear, så føler jeg mig også lidt gammel nu Det der med, at tingene kan ændre sig lynhurtigt, selvom I har følelser for hinanden lyder meget sandsynligt når nu I har aftalt at tage det stille og roligt og kneppe til højre og venstre imellemtiden indtil I finder ud af om det skal være jer to eller ej. Kan du forstå, hvis jeg ikke helt tror på projektet så? Men nej, jeg er nok bare ved at blive gammel. Men pøj pøj med det hele Jeg kan godt følge dig Jeg har prøvet at give så god en forklaring som jeg kan, men jeg kan godt se det ud fra dit synspunkt og det er helt fair. Jo tak for det, jeg håber skam hun bliver min kæreste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 1 time siden: gamet i et langt stykke tid efterhånden, og jeg ved at mange spiller på flere heste Det er jo det samme som til jobsamtale. Man kan godt have en fin fornemmelse, og arbejdsgiveren ligeså, men der kan sagtens komme en ind fra sidelinien som lige har et par mm bedre pas i profilen. I øvrigt er det lidt sjovt at nogen, på dette forum for købeknalderi, stiller spørgsmål til seriøsiteten af dit engagement i guldklumpen Happy humping Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Februar, 2022 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Det er jo det samme som til jobsamtale. Man kan godt have en fin fornemmelse, og arbejdsgiveren ligeså, men der kan sagtens komme en ind fra sidelinien som lige har et par mm bedre pas i profilen. I øvrigt er det lidt sjovt at nogen, på dette forum for købeknalderi, stiller spørgsmål til seriøsiteten af dit engagement i guldklumpen Happy humping Jeg kunne ikke komme med en bedre samligning ! Og det er rigtigt hvad du skriver. folk må jo gerne have deres holdninger og forskellige synspunkter, men når det så er sagt så ved jeg bedre end andre hvordan jeg selv føler overfor pigen og ja jeg har følelserne for hende. nogle vil mene det er lidt mærkeligt det jeg har gang i men jeg har givet den bedste forklaring jeg kan komme med, jeg tror man skal være i mit sted for at kunne sætte sig helt ind i det. Det korte og det lange er at bliver vi kærester, så sletter jeg alle mine dating profiler og stopper mine besøg og forholder mig kun til hende, for når jeg har en kæreste så er det hende jeg vil og ingen andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg