Guest Hunter Skrevet 9. September, 2013 Hej, Jeg har læst med på EG i godt et års tid nu, og har forleden tilmeldt mig; jeg kan godt lide den fremragende og (generelt) nuancerede og velargumenterede debat, og synes derfor også at jeg gerne vil bidrage lidt. Jeg er i den seneste tid kommet til at bruge væsentlig længere tid på EG, end jeg egentlig havde tænkt mig. Forleden aften ville jeg lige checke EG inden jeg skulle se en film i TV. Men inden jeg så mig om, var der pludselig gået et par timer på EG, og filmen var for længst slut. - Det gjorde sådan set ikke noget, men jeg var virkelig blevet ’carried away’ uden at jeg egentlig havde villet det. Så jeg var blevet fascineret af at læse med på EG - så meget, at tiden havde stået helt stille. Så kom jeg til at tænke på, om jeg er blevet afhængig af EG. Kan det lade sig gøre? Afhængighed er vel noget skidt, uanset hvad man er afhængig af. Jeg ved godt at man kan blive afhængig af sex, eller man kan blive afhængig af nettet, eller det der er værre. Er jeg mon blevet afhængig - ? er der nogen af jer der har det sådan også, eller evt. har tænkt på det samme ? Jeg kan se, at nogen af jer er meget aktive, og det må vel betyde at I bruger rigtig meget tid her … Cheers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 9. September, 2013 Mon ikke det bare er, fordi det er et emne, der interesserer dig, der skrives om herinde, at du bliver hængende? Selv bruger jeg ikke så meget tid her, men kan da se, at der er mange, der skriver næsten hver dag - og nogle gange kan det da godt undre mig, at der er så mange, der har så meget tid tid det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 9. September, 2013 tjah - i dag skulle jeg skrive en temmelig kompliceret virksomhedsinvesteringsaftale - og den har givet mig en del hovedbrud - så har jeg brugt EG som "afstresningsventil" - andre gange kan der gp en hel del dage hvor man ikke tjekker ind. For mit vedkommende har det også lidt at gøre med mit libido - der er perioder hvor det ægteskabelige samliv dækker behovet fuldt ud - og så er der perioder hvor selv rigelig sex herhjemme ikke dækker. De sidste par uger har været mere intensive på købefronten end længe - og det er givetvis noget med spændingsopbygning (eller rettere sagt - spændingsudløsning) - og i den periode er jeg mere på EG end ellers - inspiration, anmeldelser og efterlysninger får jeg primært her... Men EG og købesex skaber en ihvertfald en vis afhængighed - også hos mig - var man henvist til kun at læse sporadisk på andre sites så fik man jo ingen sjove ideer (så det ville nok være billigere) - og så er der jo ved at være et community hvor man - på godt og ondt - kender hinanden. Så om det er EG - Jagtfora, Jaguar-klubber eller andre fora - tror jeg egentligt er lige gyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. September, 2013 Selv bruger jeg ikke så meget tid her, men kan da se, at der er mange, der skriver næsten hver dag - og nogle gange kan det da godt undre mig, at der er så mange, der har så meget tid tid det.Her på St. Kødlyst er EG skam en Lise og Adspredelse i Dagligdagen. F.eks er Olsen helt urimelig og slet ikke et Menneske, før Morgenholdet – selvfølgelig uden Forstanderindens Vidende – faar hjulpet ham ind på Nettet. Husk, at vi gamle Nisser jo ikke har meget andet at lave, naar der nu atter er skaaret ned paa Peddigrør og Klippeklistre-ting. Og Familien ser vi jo kun til den Første, hvor Aldersrenten udbetales. Saa er EG jo Redningen. Vi har dog maattet indgaa den Aftale med Dagholdet, at der lukkes ned, mens vi spiser. Man skal nemlig ikke have noget af, at en beboer, som det skete med Petersen i fjor over et Indlæg af Liderligfyr, faar Maden saa gruelig galt i Halsen, at han maa opgive aanden. Derfor en Times EG-Sista. Saa jow, for os er EG blevet Redningen og giver os en struktureret Dagligdag, saa vi ikke keder os helt ihjel, naar vi nu alligevel ikke har raad til at besøge Skt. Syndestræde mere end fire gange om Maaneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Jeg har en afhængig personlighed og jeg er ikke i tvivl om, at EG også er et stof for mig. Dog har jeg ikke tænkt mig, at gøre noget ved denne afhængighed pt. fordi den ikke er mere belastende end at jeg stadig formår at leve mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 10. September, 2013 Jeg er jo også herinde en del. Nogle dage et par minutter og andre dage et par timer, særligt hvis jeg hænger lidt ud på chatten. Der er jo mange måder at betragte en afhængighed på. Jeg kender en, der læser nyheder non stop. Han ser det ikke selv som en afhængighed. Han har sikkert ret. Det har ikke nogen destruktiv indflydelse på hans livsførelse. I en tråd fra i går, var der en bruger, der ønskede hjælp til at komme ud af hans brug af prostituerede, da han syntes det er blevet destruktivt for hans livsførelse. Efter min mening er det nok her forskellen er. Hvis det man gør, om det er at læse nyheder, drikke øl, bruge prostituerede, læse om gamle biler eller samle på frimærker. Hvis det går ud over og har destruktive konsekvenser, er der sikkert tale om en afhængighed, der skal gøres noget ved. Måske. Vi har i vores mærkelige hjerner nogle lyst receptorer, der kan aktiveres af alle mulige ting. Nogle bliver det af frimærker, andre af at løbe en tur, nogle af at spise gourmet middage eller drikke dyr vin og de fleste herinde af kvinder. I følge psykologiske videnskab kan vi alle finde sjove ting vi bliver tændt på. Det afgørende spørgsmål er, om det går ud over resten af livet og selvfølgelig mediernes og samfundets almene moral. Der er afhængigheder, der er mere tilladte end andre. 90% af befolkningen ser tv fra klokken 17 til 23... det må vel være en afhængighed. De fleste politikere arbejder 80 timer om ugen eller deromkring. Det er også en afhængighed. Masser af mænd bruger et utal af timer ugentligt på at læse om fodbold og anden sport. En afhængighed, men den anses for ok. At gå glip af en film i tv, fordi man læser noget, der interesserer en, er vist ikke en afhængighed, men blot en interesse. Og filmen kan altid ses eller downloades på nettet. Jeg er selv af den afhængige type og sikkert i følge mange lærde lidt DAMP. ADD og ADHD personer, har lidt lettere til afhængighed end gennemsnittet. Heldigvis er jeg af den type at jeg kan slippe en afhængighed så snart en ny melder sig, dog ikke med sex, som har et godt og grundigt greb om mig. Det har og ikke haft destruktive økonomiske konsekvenser for mig. Men jeg har såret nogle dejlige mennesker undervejs, desværre. I mange år, har jeg forsøgt at leve efter et af Buddhas vigtigste budskaber, som er balance i alt i livet. For det meste går det rigtigt godt, men der er dage, hvor et kikser. Nobody is perfect. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. September, 2013 Bruger helt klart Eg til afstessning og tidsfordriv, og deltager så vidt muligt i debatter hvor jeg måske undgår at blive gennemtæsket herinde. Tjatten er sjov og levende og klart et plus. Men jeg forstår godt en pige som Gitte, optræder annonymt som debattør, for at det ikke kan ramme hende på hendes forretning....mange har svært ved at skelne mellem debattøren og glædespigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Bruger helt klart Eg til afstessning og tidsfordriv, og deltager så vidt muligt i debatter hvor jeg måske undgår at blive gennemtæsket herinde. Tjatten er sjov og levende og klart et plus. Men jeg forstår godt en pige som Gitte, optræder annonymt som debattør, for at det ikke kan ramme hende på hendes forretning....mange har svært ved at skelne mellem debattøren og glædespigen. Nej for fanden, jo ikke dig der er machokisten, så fortsæt med at tæske dem :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. September, 2013 Kære Gitte Det tør jeg ikke, for skriver jeg et eller andet så skal hele min livshisorie på nettet og i div forums hives til torvs......og har der været noget negativt...er det som at se en genudsendelse....især hvis det kan skrives af samme person med forskellige handels...så er det ekstra godt. Så du gør det godt......du skriver det vi andre ikke tør! bliv ved med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Kære Gitte Det tør jeg ikke, for skriver jeg et eller andet så skal hele min livshisorie på nettet og i div forums hives til torvs......og har der været noget negativt...er det som at se en genudsendelse....især hvis det kan skrives af samme person med forskellige handels...så er det ekstra godt. Så du gør det godt......du skriver det vi andre ikke tør! bliv ved med det. Tak Gør som mig, opret dig under et andet nick. Har tidligere læst at man gerne må have to nick, når blot man ikke blander dem sammen i en tråd. Og kom så frem pisken din hex ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. September, 2013 hihihihi.... Jeg kan desværre ikke gemme mig....min skrivestil er for kendt, trods jeg kender reglerne herinde om at man må sagtens have flere handels herinde, som en del drenge benytter sig af for at understrege deres ting. Da vi er flere gamle piger fra logen der ringer sammen, ved vi at det er let for os at få minuser i karketerbogen på forhånd,hvis vi er for kreative i vore skriv herinde. sig bare jeg er tandløs...det er okay for 103 årige gamle hexe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 hihihihi.... Jeg kan desværre ikke gemme mig....min skrivestil er for kendt, trods jeg kender reglerne herinde om at man må sagtens have flere handels herinde, som en del drenge benytter sig af for at understrege deres ting. Da vi er flere gamle piger fra logen der ringer sammen, ved vi at det er let for os at få minuser i karketerbogen på forhånd,hvis vi er for kreative i vore skriv herinde. Jeg kan godt se, at det kan være svært for dig, at gemme dig og skulle stå til ansvar for mistroiske brugere (lige nu tror nogle at jeg er en mand og jeg har måttet redegøre med at jeg ikke er en hund ). Men for pokker da, så Hop nu op på din kost! Og stå ved dig selv. Det jo den Cherie omverdenen kender ik? Din kundegruppe vil jo heller ikke se en underdanig heks vel? Så jo flere minusser i karakterbogen, jo mere vil din kundegruppe elske dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 hihihihi.... Jeg kan desværre ikke gemme mig....min skrivestil er for kendt, trods jeg kender reglerne herinde om at man må sagtens have flere handels herinde, som en del drenge benytter sig af for at understrege deres ting. Da vi er flere gamle piger fra logen der ringer sammen, ved vi at det er let for os at få minuser i karketerbogen på forhånd,hvis vi er for kreative i vore skriv herinde. For det første Cherie, så lavede du først et nyt angreb på ledelsen af Eroguide i et indlæg, et angreb der var fuldkommen under lavmålet. Du kom så på bedre tanker og slettede det, men det du skrev kan du ikke være bekendt og det var vel også derfor du slettede det igen. Ellers så skriv det igen, så tager vi den derfra, hvis det er din holdning, for det er ved gud usandt det du skrev. Mht at en del drenge benytter sig at flere handels for at understrege deres ting, så er det heller ikke sandt. Ellers må du komme frem med dine påstande, kom så, frem med det ! Der er stort set ingen drenge der bruger samme navne for at understrege deres holdninger i samme debatter, og sker det en sjælden gang så griber vi i ledelsen ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 For det første Cherie, så lavede du først et nyt angreb på ledelsen af Eroguide i et indlæg, et angreb der var fuldkommen under lavmålet. Du kom så på bedre tanker og slettede det, men det du skrev kan du ikke være bekendt og det var vel også derfor du slettede det igen. Ellers så skriv det igen, så tager vi den derfra, hvis det er din holdning, for det er ved gud usandt det du skrev. Mht at en del drenge benytter sig at flere handels for at understrege deres ting, så er det heller ikke sandt. Ellers må du komme frem med dine påstande, kom så, frem med det ! Der er stort set ingen drenge der bruger samme navne for at understrege deres holdninger i samme debatter, og sker det en sjælden gang så griber vi i ledelsen ind. Nu nåede jeg også godt at læse hvad Cherie skrev, inden hun rettede sit indlæg. Men jeg kan jo se at der er sandhed i, at ledelsen af EG skyder med skarp efter hende. Ved at henvise til noget hun selv har slettet. Så den linjen hun skrev er nok ret sand, frem for usand som du påstor. Ja til I andre, glem at fatte denne smøre :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 Nu kender du jo sådan set ikke forhistorien Gitte, eller gør du ? ? ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. September, 2013 Jeg kan godt se, at det kan være svært for dig, at gemme dig og skulle stå til ansvar for mistroiske brugere (lige nu tror nogle at jeg er en mand og jeg har måttet redegøre med at jeg ikke er en hund ). Men for pokker da, så Hop nu op på din kost! Og stå ved dig selv. Det jo den Cherie omverdenen kender ik? Din kundegruppe vil jo heller ikke se en underdanig heks vel? Så jo flere minusser i karakterbogen, jo mere vil din kundegruppe elske dig. Nej du har ret...men underdanig er nok ikke min stil...men vælge mine kampe med umhu (vil det sige du heller ikke har gaffatape på poterne?....en bondage hund?) :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Nu kender du jo sådan set ikke forhistorien Gitte, eller gør du ? ? ? Nej jeg kender ingen forhistorie som sådan. Men er hvert nyt indlæg her på EG ikke en ny start og en ny tråd man forholder sig til? Jeg håber også at du som moderator holder dig for fin til at fortælle mig om forhistorien. Eller er det som Cherie siger, at hver gang man åbner munden her, så skal man stå til regnskab for sin "livshistorie"? Hvis det forholder sig sådan, forstår jeg godt at mangen debatter render ud i sandet, med alt det grus i maskineriet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 10. September, 2013 Cherie, du virker lidt dobbeltmoralsk. Du bliver slev meget vred hvis nogen skriver noget om dig, som ikke er positivt, og gør opmærksom på at du er personhenførbar og det er vi drenge ikke i din argumentation. Så opretter Gitte sig anonymt og starter med at angribe personligt en personhenførbar person, Line, på en fuldkommen vanvittig måde. Fandme om du så ikke melder dig under fanerne med opbakning. Du synes det er evig fedt at Gitte opretter sig anonymt og angriber en personhenførbar pige, selvom det principielt er imod dine egne holdninger ? Du kan ikke lide drengene her, du kan ikke lide administrationen her, men kan du acceptere at dette ikke er VL ? Det virker ikke sådan. Og for nu at slynge om sig med påstande som du gør, Gitte minder ufattelig meget om en vis Madam Marlene, din gode veninde fra VL Jeg håber da ikke at I to vil til at forsætte jeres parløb fra VL, det tror jeg ikke nogen synes var ret positivt udover jer selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 Nej jeg kender ingen forhistorie som sådan. Men er hvert nyt indlæg her på EG ikke en ny start og en ny tråd man forholder sig til? Jeg håber også at du som moderator holder dig for fin til at fortælle mig om forhistorien. Eller er det som Cherie siger, at hver gang man åbner munden her, så skal man stå til regnskab for sin "livshistorie"? Hvis det forholder sig sådan, forstår jeg godt at mangen debatter render ud i sandet, med alt det grus i maskineriet. Cherie bliver alene bedømt på de indlæg hun har skrevet på Erougide gennem tiden, det hun har skrevet direkte til ledelsen på chatten og de PMs hun har sendt til ledelsen gennem tiden, det er sandheden Gitte. Lad være med at skyde os i ledelsen noget i skoene indirekte, som du slet ikke aner noget om. Cheries livshistorie interesser ikke mig eller ledelsen en døjt, jeg er fuldkommen ligeglad. Vi kender hende primært fra Eroguide og det er det vi forholder os til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Cherie, du virker lidt dobbeltmoralsk. Du bliver slev meget vred hvis nogen skriver noget om dig, som ikke er positivt, og gør opmærksom på at du er personhenførbar og det er vi drenge ikke i din argumentation. Så opretter Gitte sig anonymt og starter med at angribe personligt en personhenførbar person, Line, på en fuldkommen vanvittig måde. Fandme om du så ikke melder dig under fanerne med opbakning. Du synes det er evig fedt at Gitte opretter sig anonymt og angriber en personhenførbar pige, selvom det principielt er imod dine egne holdninger ? Du kan ikke lide drengene her, du kan ikke lide administrationen her, men kan du acceptere at dette ikke er VL ? Det virker ikke sådan. Og for nu at slynge om sig med påstande som du gør, Gitte minder ufattelig meget om en vis Madam Marlene, din gode veninde fra VL Jeg håber da ikke at I to vil til at forsætte jeres parløb fra VL, det tror jeg ikke nogen synes var ret positivt udover jer selv. Jeg svare lige for mig selv! Jeg er ikke Madam Marlene. Jeg angriber ikke Line personligt, jeg angriber noget af hendes adfærd, med mine argumenter. Og så skal jeg nok lade være med, at lege forsvars advokat for Cheri. Det klare hun sikker selv, når hun kommer op på kosten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Cherie bliver alene bedømt på de indlæg hun har skrevet på Erougide gennem tiden, det hun har skrevet direkte til ledelsen på chatten og de PMs hun har sendt til ledelsen gennem tiden, det er sandheden Gitte. Lad være med at skyde os i ledelsen noget i skoene indirekte, som du slet ikke aner noget om. Cheries livshistorie interesser ikke mig eller ledelsen en døjt, jeg er fuldkommen ligeglad. Vi kender hende primært fra Eroguide og det er det vi forholder os til. Læg mærke til, at jeg forholder mig direkte til det skrevne og det slettede i denne streng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 Læg mærke til, at jeg forholder mig direkte til det skrevne og det slettede i denne streng. Men du konkluderer også noget forkert på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 10. September, 2013 Hej, Jeg har læst med på EG i godt et års tid nu, og har forleden tilmeldt mig; jeg kan godt lide den fremragende og (generelt) nuancerede og velargumenterede debat, og synes derfor også at jeg gerne vil bidrage lidt. Jeg er i den seneste tid kommet til at bruge væsentlig længere tid på EG, end jeg egentlig havde tænkt mig. Forleden aften ville jeg lige checke EG inden jeg skulle se en film i TV. Men inden jeg så mig om, var der pludselig gået et par timer på EG, og filmen var for længst slut. - Det gjorde sådan set ikke noget, men jeg var virkelig blevet ’carried away’ uden at jeg egentlig havde villet det. Så jeg var blevet fascineret af at læse med på EG - så meget, at tiden havde stået helt stille. Så kom jeg til at tænke på, om jeg er blevet afhængig af EG. Kan det lade sig gøre? Afhængighed er vel noget skidt, uanset hvad man er afhængig af. Jeg ved godt at man kan blive afhængig af sex, eller man kan blive afhængig af nettet, eller det der er værre. Er jeg mon blevet afhængig - ? er der nogen af jer der har det sådan også, eller evt. har tænkt på det samme ? Jeg kan se, at nogen af jer er meget aktive, og det må vel betyde at I bruger rigtig meget tid her … Cheers er det ikke dette her denne tråd handler om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. September, 2013 Jeg kan godt se, at det kan være svært for dig, at gemme dig og skulle stå til ansvar for mistroiske brugere (lige nu tror nogle at jeg er en mand og jeg har måttet redegøre med at jeg ikke er en hund ).Jeg tror, at nogle i denne streng har drukket. Gæt selv hvem! Og det skulle ikke undre mig om min mistanke/mavefornemmelse fra en anden streng er korrekt. "Gitte" argumenterer som en mand, og med den opbakning til Cherie, skulle det ikke undre mig, om det er den growe Growler i kvindeklæder. Synd for hunden, i øvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Jeg tror, at nogle i denne streng har drukket. Gæt selv hvem! Og det skulle ikke undre mig om min mistanke/mavefornemmelse fra en anden streng er korrekt. "Gitte" argumenterer som en mand, og med den opbakning til Cherie, skulle det ikke undre mig, om det er den growe Growler i kvindeklæder. Synd for hunden, i øvrigt. Jeg har ikke drukket alkohol, er det derfor du synes jeg lyder som en mand? Og når nu stengene skal blandes sammen i en pærevælling, så må jeg sige, at er jeg en mand, er det da bedøvende underordnet i forhold til mit budskab om diskreation i forhold til gæsterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg