Guest Den lille frøken Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) Møffe skrev, for 6 minutter siden: -Vildt i kan det er så imponerende... Jeg ville aldrig kunne noget som helst -hvis de ikke tiltalte mig -lige meget pris eller hvad de gjorde eller hvor tændt de er... Måske er det bare noget "kvinder" kan... who know... Jeg er ret sikker på at det ikke er kønsbestemt at være en pleaser når det handler om sex. Jeg har mødt mange og talt med endnu flere - mænd - der også er pleasere. Hvor det at se en kvinde nyde det han gør - er et kæmpe turn on. Og de siger at hvis hun bare nyder - så er det ikke så vigtigt hvordan hun ser ud At hendes nydelse og liderlighed gør ham liderlig. Og han er villig til næsten hvad som helst for at kunne se hende vride sig af lyst. Redigeret 7. Februar, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 7. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden: Jeg er ret sikker på at det ikke er kønsbestemt at være en pleaser når det handler om sex. Jeg har mødt mange og talt med endnu flere - mænd - der også er pleasere. Hvor det at se en kvinde nyde det han gør - er et kæmpe turn on. Og hvis hun bare nyder - så er det ikke så vigtigt hvordan hun ser ud Men jeg arbejder som pleaser i psykiatrien -og der har jeg brede grænser... ggg Så jeg forstår godt betydningen/følelsen......hmmm men altså ikke seksuelt... -sådan er man jo heldigvis så forskellige... Jeg er nok en "sippe" -men jeg kan godt stå i aff./bræk til halsen også alligevel arbejde videre -i mens mine kollegaer knækker sig...ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 7. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 9 timer siden: Man skal ikke undervurdere det selvtillids kick der ligger i at se og mærke en fremmed mand tænde voldsomt på - både det man som sexarbejder gør og på den fremtoning man har. Dernæst så er der seksualiteten. Er man en udpræget pleaser, ja så betyder det jo også at man tænder på at tænde. Dvs når kunden/ gæsten bliver opstemt så bliver man selv opstemt. Man " kapres" på en måde af den liderlighed man påfører gæsten. Det eventuelle kink han har - det kink får man også selv. Ihvertfald i den tid man er sammen med gæsten. Tænder han på fødder eksempelvis og bliver liderlig af at få mast ens lille fod ned i munden - ja så bliver man selv liderlig af at se hans liderlighed og man bliver endnu mere ivrig efter at bruge sine fødder i legen. Fordi det er et kick af den anden verden at kunne gøre noget, der kan få den anden part i himmerige Det er super godt beskrevet! Der er selvfølgelig ting, som man ikke kommer til at have lyst til, uanset hvor meget det tænder den anden, men dem tilbyder vi jo bare ikke. Såre simpelt. Omvendt tænder jeg også på mange ting, som jeg ikke tilbyder i betalingssex regi, eller kun ved de enkelte hvor jeg mærker, at jeg vil kunne nyde det med netop dem. Jeg kan f.eks. godt være underdanig, men dét er ikke en ting jeg kan være med hvem som helst. Det er meget personspecifikt for mig, hvem jeg kan/vil underkaste mig. Derfor tilbyder jeg som hovedregel kun den blide form for underkastelse. Så kan jeg jo altid tilbyde mere i de få tilfælde, hvor lysten til mere intense former for dominanslege melder dig. Jeg tror virkelig heller ikke, at pleasing har noget som helst med køn at gøre. Flertallet af mine gæster vil jeg faktisk kalde pleasere. Grundlæggende handler det jo blot om at tænde på den andens nydelse, og den naturligt følgende lyst at gøre noget, som den anden nyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden: Det er super godt beskrevet! Der er selvfølgelig ting, som man ikke kommer til at have lyst til, uanset hvor meget det tænder den anden, men dem tilbyder vi jo bare ikke. Såre simpelt. Omvendt tænder jeg også på mange ting, som jeg ikke tilbyder i betalingssex regi, eller kun ved de enkelte hvor jeg mærker, at jeg vil kunne nyde det med netop dem. Jeg kan f.eks. godt være underdanig, men dét er ikke en ting jeg kan være med hvem som helst. Det er meget personspecifikt for mig, hvem jeg kan/vil underkaste mig. Derfor tilbyder jeg som hovedregel kun den blide form for underkastelse. Så kan jeg jo altid tilbyde mere i de få tilfælde, hvor lysten til mere intense former for dominanslege melder dig. Jeg tror virkelig heller ikke, at pleasing har noget som helst med køn at gøre. Flertallet af mine gæster vil jeg faktisk kalde pleasere. Grundlæggende handler det jo blot om at tænde på den andens nydelse, og den naturligt følgende lyst at gøre noget, som den anden nyder. Jeg er meget enig i at der bare er nogle ting der ikke tilbydes for penge og selv for penge kun få udvalgte. Og som du er det netop dominans. Nu er jeg så også primært Domina og ikke underkastet. Så det med at underkaste mig er meget svært for mig i forvejen og kræver at personen er virkelig dygtig men det er også både sikkerhedsmæssigt og følelsmæssigt en virkelig følsom ting som jeg mener kræver noget helt andet og langt dybere end jeg vil give til et " fremmed" menneske. Så ja - du har ret - det er ikke alt man kan - eller bør tilbyde. I det hele taget tror jeg det er vigtigt at man i dennebranche bevarer noget for sig selv og som man netop ikke " sælger" Synes jeg Redigeret 7. Februar, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chris Cornell Skrevet 7. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 14 timer siden: Jeg er ret sikker på at det ikke er kønsbestemt at være en pleaser når det handler om sex. Jeg har mødt mange og talt med endnu flere - mænd - der også er pleasere. Hvor det at se en kvinde nyde det han gør - er et kæmpe turn on. Og de siger at hvis hun bare nyder - så er det ikke så vigtigt hvordan hun ser ud At hendes nydelse og liderlighed gør ham liderlig. Og han er villig til næsten hvad som helst for at kunne se hende vride sig af lyst. Det ser du jo også herinde… Det er ikke mangel på anmeldelser, hvor kunden med sine 22 cm fik pigen til at komme 3 gange på de 30 minutter. De vildeste øjeblikke er for mig, når ingen af partnerne tænker på at please eller blive pleaset, men hvor begge giver sig hen til øjeblikket med fuldt nærvær, begær og lyst. Hvor kyssene er ægte og hver en berøring sker af ren nydelse og ikke indlært teknik. Det er ret vildt når det sker. Som en forelskelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2555 Skrevet 7. Februar, 2022 Chris Cornell skrev, 1 time siden: når ingen af partnerne tænker på at please eller blive pleaset, men hvor begge giver sig hen til øjeblikket med fuldt nærvær, begær og lyst. Hvor kyssene er ægte og hver en berøring sker af ren nydelse og ikke indlært teknik. Det er ret vildt når det sker. Måske er det også dét der menes. Jeg kan sagtens genkende mig selv i dét @Den lille frøken skriver: Den lille frøken skrev, for 15 timer siden: Jeg har mødt mange og talt med endnu flere - mænd - der også er pleasere. Hvor det at se en kvinde nyde det han gør - er et kæmpe turn on. .. mevn jeg har det lidt mystisk med at kalde os 'pleaser'e ... 'Pleaser' er et belastet ord, det betyder (jeg slog det op) en underdanig og selvudslettende person, der vil gøre hvad som helst for at være til behag. Det er ikke dét der er tale om. Når jeg godt kan lide kvindens nydelse, er det, fordi det tænder mig - på flere planer. Jeg er ikke underdanig i dén forbindelse, jeg er slet, slet ikke til dominans-og-underkastelses spil. Det kan faktisk være svært at forklare, har jeg fundet ud af ... At jeg så har den lidt pudsige 'twist' at jeg tænder på tanken om at 'varme en pige op' før hun skal i byen og finde en fyr hun tænder på - ja, det er så en anden historie ... Det har bare heller ikke noget med underkastelse at gøre, mere som en slags 'anden-elsker' rolle ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chris Cornell Skrevet 8. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, den 7.2.2022 at 16:37: I det hele taget tror jeg det er vigtigt at man i dennebranche bevarer noget for sig selv og som man netop ikke " sælger" Synes jeg Det man bevarer kan vel være den inderste intimitet og behøver vel ikke være en “ydelse”? Personligt synes jeg at den store forskel ligger i sex med og uden gummi. Gummiet giver ikke bare en fysisk beskyttelse, men også den mentale forskel. Der er og bliver bare aldrig det samme med gummi, og derfor er det så unikt at nyde den direkte kontakt i privaten og gøre det til noget særligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 9. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, den 7.2.2022 at 06:46: At hendes nydelse og liderlighed gør ham liderlig. Og han er villig til næsten hvad som helst for at kunne se hende vride sig af lyst. Hvor har du dog ret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Februar, 2022 Har læst/ skimmet indlæggene. Jeg vender altid tilbage til at det største sexorgan sidder mellem ørene. Og det er ikke kun fordi jeg elsker at få nusset øreflipperne eller knebet dem hårdt Den sanselighed der kan skabes mellem to mennesker kommer jo til udtryk ved berøring, kærtegn, kys, stemmen, frække ord, fantasier, dufte blandet i en pærevælling. Jeg har feks forkastet eller tilvalgt GP alene på stemmen telefonen. Og det er ikke altid retfærdigt for i nogle tilfælde hvor stemmen måske ikke var specielt indbydende (nogle gange en telefondame ) og jeg alligevel mødte op har jeg fået fantaske oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 10. Februar, 2022 Knalder aldrig gæsten hvis ikke jeg tænder på vedkommende, måske er jeg lidt underlig og gammeldags men sådan er det altså. Svigermor får sguitte en tur på høvlebænken, det nægter jeg simpelthen selvom hun er vældig flink. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 12. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, den 7.2.2022 at 06:29: Dernæst så er der seksualiteten. Er man en udpræget pleaser, ja så betyder det jo også at man tænder på at tænde. Redigeret mandag klokken 06:33 af Den lille frøken Det er en stor del af mine besøg. Jeg tænder enormt meget på at tænde en kvinde. Høre hendes små støn, og mærke hendes små bevægelser efterhånden som hun bliver mere og mere tændt. Det er voldsomt fræk. Du skrev vist en gang om det ikke var ligemeget om analsex blev givet af en kvinde med strapon eller om det var en tranny. Igen må jeg sige, at der er altså noget særligt over en lækker tranny, shemale, der er totalt tændt og som bare vil kneppe en. Det der begær eller den der liderlighed opnår man ikke på samme måde med en kvinde med strapon, som med en shemale med en total hård pik, der nærmest er ved at eksplodere af liderlighed. Jeg har prøvet begge dele, men ikke noget jeg gør særlig tit. Det kræver, at jeg er i et helt særligt humør/mode, og jeg gør det ikke med hvem som helst Men tilbage til dit skriv. Jeg elsker også at please en kvinde. Vil hellere bruge tiden på at slikke hende ekstra godt for at mærke det her begær, end selv at modtage fransk. Der er ikke noget federe end at opleve den her kvinde total tændt, som nærmest tigger en om at kneppe hende efter man virkelig har gjort alt man kunne for at tænde hende - og det lykkedes. Det er ikke muligt at opnå hver gang, men når det gør, så er det helt fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg