Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 I dag skriver jeg lidt om sexarbejde på et andet forum og fik spørgsmålet: "Hvordan gør du så, når du slet ikke tænder på gæsten?" Jeg tænkte, at det da egentlig også kunne være et godt debatemne her Min respons var: For mig handler det ikke om at tænde på gæsten. Det er en bonus hvis det sker, men det er ikke formålet med mit arbejde. Jeg nyder at mærke, at jeg tænder dem. Jeg nyder at drive dem til vanvid og pirre dem, jeg nyder hvor meget de sætter pris på at mødes med mig og hvor glade det gør dem. Dét gør mig glad. Jeg kan blive tændt af at tænde en anden, jeg kan nyde en pik uanset hvem den fysisk sidder på, samme med en tunge og fingre. Jeg nyder udpræget nærhed og intimitet og jeg elsker at udforske min og andres seksualitet - men man skal ikke tro, at sexarbejde handler om at være sammen med personer, man tænder på. Det handler heller ikke om, hvad du får ud af det seksuelt, men om at være 100% opmærksom på deres nydelse, hver eneste signal de afgiver og din respons. Det handler om at gøre deres dag god, ikke din egen. Det er derfor det er et arbejde Det skal måske siges, at han spurgte, fordi han selv havde overvejet at blive sexarbejder, og jeg tror (nogle gange) at mænd har nogle illusioner om, at de som sexarbejdere bare kan "få penge for at knalde" og ikke tænker over, at de vil få flere besøg fra tykke Bente på 60 end lækre Sandra på 25, heller ikke over at det ikke er dem som er i centrum, men den person som har købt deres tid. Derfor jeg lige understreger det i mit skriv. Selvfølgelig kan man vælge kun at tage imod henvendelser fra lækre Sandra, men så har man nok ikke så meget business tilbage - og man snyder også sig selv for en masse oplevelser, som kan udvide ens horisont og begreb om hvad seksuel nydelse og kemi egentlig er, og hvem det kan opstå med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 6. Februar, 2022 Måske gik hans spørgsmål også lidt på, hvad der sker når man måske ligefrem er frastødt af gæsten. Der må være nogle - forhåbentlig meget få - som ikke kan leve op til standarden med hensyn til hygiejne eller opførsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Argit skrev, for 1 minut siden: Måske gik hans spørgsmål også lidt på, hvad der sker når man måske ligefrem er frastødt af gæsten. Der må være nogle - forhåbentlig meget få - som ikke kan leve op til standarden med hensyn til hygiejne eller opførsel Det kan jo være, det finder jeg ud af når han svarer Men i så fald er den jo ret simpel. Mht. hygiejne er det ud i bad med ham. Hvis han ikke er med på den, så skipper vi bad-delen og nøjes med ud-delen. Jeg har aldrig været sammen med nogen som direkte frastødte mig - for hvis hygiejnen og personligheden er i orden, er der reelt set ikke nogen der frastøder mig. Enkelte gange har nogen i løbet af besøget vist sig at være så anstrengende, at jeg har valgt ikke at se dem igen, dog. Meget sjældent, men det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 6. Februar, 2022 Argit skrev, for 6 minutter siden: Måske gik hans spørgsmål også lidt på, hvad der sker når man måske ligefrem er frastødt af gæsten. Der må være nogle - forhåbentlig meget få - som ikke kan leve op til standarden med hensyn til hygiejne eller opførsel Så siger man: Tusind tak fordi du kom, men jeg ønsker ikke at have dig på besøg Der er stor forskel på “tænder ikke på” og “frastødt” 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 6. Februar, 2022 Hej @Nannas Hjørne. jeg håber meget du tilgiver mig, men det jeg skal sige kan være lidt svært at formuler, så det lyder rigtig. jeg er til små brune piger, thai`er, og har næsten altid været det, men når jeg så læser det du skriver, så må jeg indrømme så bliver jeg tændt på dig, selv om du ikke lever op til mit fortrukne krops ideal, det lyder ikke så pænt når det kommer på skrift, men det er virkelig ment pænt. At en person som sælger en så personlig ydelse, har så meget medfølelse, og kan give så meget til sin kunde er utroligt, og det er sådan noget som kan få mig til at “tænde” på dig. Jeg er gudskelov over årene blevet lidt klogere og kan også sætte mig udover, mine lidt dumme præferencer, og se på personen ud over det ydre, hvilket har beriget mig flere gange. Se nu har jeg skrevet ovenstående, og kommer rigtig meget i tvivl om jeg skal slette eller trykke på gem, da jeg er bange for at det kan misforståes, men så lad mig gentag. Ud fra hvad du skriver, dine meninger og holdninger, så er du helt klart en person som jeg kunne se mig tilbringe meget tid sammen med, uanset om det er på intim plan eller bare ganske almindeligt socialt sammensvær, på trods af at du ikke er 150 cm, langt sort hår og A/B cup. Det som du kan, er nok det som man som kunde betegner som “kemi”, var det der eller var det der ikke, det er måske lidt med om pigen kunne “tænde” på manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 6. Februar, 2022 Kære @Nannas Hjørne. Kan jeg booke dig i en måneds tid 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 AB455 skrev, for 5 minutter siden: Kære @Nannas Hjørne. Kan jeg booke dig i en måneds tid "i" en måneds tid eller "om" en måneds tid? den første bliver lidt svær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 6. Februar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden: Det kan jo være, det finder jeg ud af når han svarer Men i så fald er den jo ret simpel. Mht. hygiejne er det ud i bad med ham. Hvis han ikke er med på den, så skipper vi bad-delen og nøjes med ud-delen. Jeg har aldrig været sammen med nogen som direkte frastødte mig - for hvis hygiejnen og personligheden er i orden, er der reelt set ikke nogen der frastøder mig. Enkelte gange har nogen i løbet af besøget vist sig at være så anstrengende, at jeg har valgt ikke at se dem igen, dog. Meget sjældent, men det sker. Imponerende at du faktisk kan være sammen med alle slags mænd så længe deres hygiejne / personlighed er i orden.. Den med det er et arbejde,den kan jeg nu ikke helt følge,for du ( man ) er stadigvæk intim med en anden person. Men det må jo være arbejdet ( pengene ) som kan hjælpe med til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smiley2121 34 Skrevet 6. Februar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden: "i" en måneds tid eller "om" en måneds tid? den første bliver lidt svær øv du er da ellers så dejlig, så man for helt lyst til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Kære @Grydeskeen Jeg vælger at læse dit skriv i den ånd du intenderede, så jeg vil bare sige tak Det med at sætte sig ud over sine fysiske præferencer og finde kemi andre steder, var jo egentlig essensen af mit indlæg, så det passer jo egentlig enormt godt ind her. Det er sjovt, for ude i den virkelige verden, synes jeg aldrig, at man ender med den type, man har som ideal, og det gør aldrig noget, når først man har forelsket sig - men jeg kan sandelig sagtens forstå, at man gerne vil have sit ideal, når man betaler mange penge for to timer i hendes selskab Der er ind imellem nogle herinde som skriver, som om de ikke gider høre fra GP'er, som de ikke tænder på. Det har jeg aldrig forstået. Et forum baseret på skrift er jo netop et "meeting of minds", ikke "of bodies". Det er bare dejligt, at vi kan "tænde" hinanden mentalt, uagtet om det skal blive noget fysisk eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 6. Februar, 2022 Tror ikke det er så enkelt som det lyder, jeg ville føle det grænseoverskridende at være sammen med en som jeg slet ikke tændte på, jeg er nok også følsom på den måde, at jeg ikke bare kan lukke af . Dermed sagt at jeg ikke tror på det du skriver, for du virker meget ægte og oprigtig Nanna, men tror bare der er nogen som ikke er lige så stærke mentalt som dig og på den lange bane kan udvikle feks ptsd hvis det gentagne gange ikke er tro mod dem selv . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Bg101 skrev, for 15 minutter siden: Imponerende at du faktisk kan være sammen med alle slags mænd så længe deres hygiejne / personlighed er i orden.. Den med det er et arbejde,den kan jeg nu ikke helt følge,for du ( man ) er stadigvæk intim med en anden person. Men det må jo være arbejdet ( pengene ) som kan hjælpe med til det Nogle mennesker er man nok mere på arbejde med end andre særligt stamgæster involverer ikke så meget "arbejde". Her kan man slippe den intense opmærksomhed på den andens signaler lidt, fordi man kender hinanden så godt, det er super skønt. Jeg er jo en pige med en mission. Min mission er at efterlade mine gæster glade og tilfredse (helst også lettere svimle og sagelige). Derfor har jeg en helt anden type opmærksomhed på mine gæster, end jeg ville, når jeg har sex privat. Det tager en masse energi, jeg er helt (mentalt) baldret efter en vagt - og det har jeg det super fint med, for det er jo et arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Lion69 skrev, for 3 minutter siden: Tror ikke det er så enkelt som det lyder, jeg ville føle det grænseoverskridende at være sammen med en som jeg slet ikke tændte på, jeg er nok også følsom på den måde, at jeg ikke bare kan lukke af . Dermed sagt at jeg ikke tror på det du skriver, for du virker meget ægte og oprigtig Nanna, men tror bare der er nogen som ikke er lige så stærke mentalt som dig og på den lange bane kan udvikle feks ptsd hvis det gentagne gange ikke er tro mod dem selv . Det tror jeg da helt sikkert, at du har ret i. Det er ikke alle som har det forhold til seksualitet, og sexarbejde er absolut ikke for alle. Sådan er vi alle så forskellige jeg ville aldrig anbefale nogen at blive sexarbejder uden at være fuldstændig afklarede med deres seksualitet og grænser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 6. Februar, 2022 Jeg er en af dem der er super glad for @Nannas Hjørnes tilgang til opgaven. For mig vidner det om at det ikke kun handler om en forretning der skal give mest muligt, men at der gives en service hvor gæsten får lyst til at komme igen. Jeg er ikke selv en George Clooney og skulle nok bruge nogen tid på at finde en i byen, der var med på min krøllede fantasi Så for mig er det vigtigt at blive taget godt imod og vil med glæde give andet end gylden mønt igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden: Det tror jeg da helt sikkert, at du har ret i. Det er ikke alle som har det forhold til seksualitet, og sexarbejde er absolut ikke for alle. Sådan er vi alle så forskellige jeg ville aldrig anbefale nogen at blive sexarbejder uden at være fuldstændig afklarede med deres seksualitet og grænser. For mig virker du som sagt meget ægte og oprigtig og som en meget spændende og interesant person som jeg tydeligvis ville tænde på, kan godt lide din lidt frække og beskidte side og så er du er jo jysk, gør det kun endnu frækkere for sådan en københavner som mig Redigeret 6. Februar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Hans69 skrev, for 1 minut siden: Jeg er en af dem der er super glad for @Nannas Hjørnes tilgang til opgaven. For mig vidner det om at det ikke kun handler om en forretning der skal give mest muligt, men at der gives en service hvor gæsten får lyst til at komme igen. Forretningen kører bedst, når gæsten får lyst til at komme igen, så jeg behøver heldigvis ikke at vælge mellem god forretning og glad gæst Men jeg er glad for, at du følte dig godt taget imod (: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Lion69 skrev, for 16 minutter siden: For mig virker du som sagt meget ægte og oprigtig og som en meget spændende og interesant person som jeg tydeligvis ville tænde på, kan godt lide din lidt frække og beskidte side og så er du er jo jysk, gør det kun endnu frækkere for sådan en københavner som mig Åh ja, det er altid godt med en eksotisk kvinde langvejs fra det mørke Jylland Tak det sjove ved sexarbejde er, at jeg startede ud med at være usikker på, om folk overhovedet ville betale for at være sammem med en "helt almindelig" kvinde som mig. Tænkte nok også, at man skulle påtage sig en vis persona, for at være appellerende, men halleluja! Jeg fandt ret hurtigt ud af, at der er masser af mænd, som egentlig aller helst bare vil have reelle kvinder, og så var der jo ingen grund til at spilde kræfter på alt muligt andet. Den bedste, mest sexede og glade version af mig selv, selvfølgelig, men stadig bare mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 6. Februar, 2022 man skal være meget rummelig som sexarbejder lyder det til. jeg møder da jævnligt kvinder i den lokale aldi forretning hvor jeg tænker at der skal mere end en kasse billige bajser til at bringe mig i kanen med hende. og samme tanke har jeg da bestemt også haft når jeg selv har besøgt en gudesmuk glædespige, men jeg har endnu til gode at møde en gp der er lakket godt til. måske det er gået ud over gæsten efter mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 6. Februar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden: Åh ja, det er altid godt med en eksotisk kvinde langvejs fra det mørke Jylland Tak det sjove ved sexarbejde er, at jeg startede ud med at være usikker på, om folk overhovedet ville betale for at være sammem med en "helt almindelig" kvinde som mig. Tænkte nok også, at man skulle påtage sig en vis persona, for at være appellerende, men halleluja! Jeg fandt ret hurtigt ud af, at der er masser af mænd, som egentlig aller helst bare vil have reelle kvinder, og så var der jo ingen grund til at spilde kræfter på alt muligt andet. Den bedste, mest sexede og glade version af mig selv, selvfølgelig, men stadig bare mig. For virker du som naboens frække datter, hvor den jyske naturlige pige skimter tydelig igennem, bliv ved med at være dig selv 100 procent Nanna, den lidt amatør og ægte pige, det er bare det aller frækkeste, håber du besøger hovedstaden igen i år, så vil jeg nok vove pelsen og besøge dig Nå vil ikke afspore din framragende tråd yderligere, havde blot lyst til at hylde dig med at du er en meget interesant person i mine øjne . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chris Cornell Skrevet 6. Februar, 2022 På et tidspunkt havde jeg en aftale med en pige. Godt nok første og eneste gang i et lavpris-segment. Jeg tror hun havde dobbelt-booket, for mens jeg ventede de berømte “2 minutes” på gaden, gik en anden mand op ad trappen og blev lukket ind. Lidt efter fik jeg beskeden “she is busy”. Det er hvad det er… men det fik mig til at tænke. Pigen jeg ville besøge, så på billedet ud til at være i begyndelsen af 20’erne og nydelig. Manden der besøgte hende var af en rigtig arbejdsmand af den gammeldags type. En mand på 50-60 år, der ligende at han ikke havde været i bad i mange dage og havde et pænt forbrug af pilsner og cigaretter. Nuvel - han kunne komme under bruseren, men hygiejne er vel mere end det. Det handler vel også, hvordan du passer på dig selv og de fysiske fremtoning. Han var i hvertfald af en type, så jeg på ingen måde havde lyst til at vente et kvarter for at tage turen bagefter. Og det fik mig i den grad til at tænke på, hvad sexarbejdere kan blive mødt med. Af samme grund har jeg det faktisk fint med at en del piger beder som selfies eller finder deres kunder herinde eller på Sugerdaters.dk - jeg havde gjort det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 6. Februar, 2022 @Nannas Hjørne jeg har ikke meget at sige udover tak for dig og dine indlæg, du formår sgu at imponere mig med dit skriv hver gang (på den positive måde). Du er simpelhent et unikum og så har du din helt egen charme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Jeg prøver at tænke tilbage på, om jeg har haft besøg af nogen som ikke havde minimum en helt almindelig fremtoning, og jeg kan ikke komme i tanke om nogen. Men så igen, det du beskriver her: Chris Cornell skrev, for 33 minutter siden: Manden der besøgte hende var af en rigtig arbejdsmand af den gammeldags type. En mand på 50-60 år, der ligende at han ikke havde været i bad i mange dage og havde et pænt forbrug af pilsner og cigaretter Jeg har da haft besøg af masser af arbejdsmænd, også dem på de 50-60. Det gør mig intet, jeg kan godt lide en mand i arbejdstøj. Dem som kommer direkte fra arbejdet, hopper selvfølgelig i bad (på eget initiativ), når de kommer. Folks pilsner og cigaret forbrug blander jeg mig ikke i, så længe de kommer ædru og med frisk ånde. Altså, kom der en mand som vitterlig ikke kunne leve op til almindelige standarder for personlig pleje, så ville jeg selvfølgelig sende ham væk. Det er så aldrig sket. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på hvordan den mand må have taget sig ud, siden du tolker mange dage uden bad, bare på at se ham forbipasserende. Lugtede han, var hans hår fedtet? Gik han med en pils i den ene hånd og en smøg i den anden? Eller er det bare dine gæt om hans person? Det kan jo sagtens være rigtigt tolket af dig, men kunne også lyde som en almindelig afslappet mand som tog turen efter en fysisk hård arbejdsdag, bare ud fra din beskrivelse. Jeg tror gerne på, at der findes nogle uhygiejniske og på anden vis uappellerende mænd som køber sex, helt sikkert. De banker sjældent på min dør. Måske fordi jeg ikke er 20, ikke er i det billigste segment, og har lidt ekstra på sidebenene - måske fordi min annonce lægger mere op til respektfulde mænd end resten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) Jeg kan på mange måder godt relatere til det du skriver og jeg tænker : Man skal ikke undervurdere det selvtillids kick der ligger i at se og mærke en fremmed mand tænde voldsomt på - både det man som sexarbejder gør og på den fremtoning man har. Dernæst så er der seksualiteten. Er man en udpræget pleaser, ja så betyder det jo også at man tænder på at tænde. Dvs når kunden/ gæsten bliver opstemt så bliver man selv opstemt. Man " kapres" på en måde af den liderlighed man påfører gæsten. Det eventuelle kink han har - det kink får man også selv. Ihvertfald i den tid man er sammen med gæsten. Tænder han på fødder eksempelvis og bliver liderlig af at få mast ens lille fod ned i munden - ja så bliver man selv liderlig af at se hans liderlighed og man bliver endnu mere ivrig efter at bruge sine fødder i legen. Fordi det er et kick af den anden verden at kunne gøre noget, der kan få den anden part i himmerige Eller hvis gæsten tænder voldsomt på urin så bliver urinlege pludselig virkelig virkelig frækt for en selv også - fordi man ser hvilken effekt det har på ens gæst. Derfor betyder det mindre at gæsten ikke er synderligt tiltrækkende. Men det er hans liderlighed til gengæld. Fordi hans liderlighed er noget DU (jeg) har fået frem. Det er ihvertfald sådan jeg har det Redigeret 7. Februar, 2022 af Den lille frøken 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 7. Februar, 2022 Den lille frøken skrev, for 8 minutter siden: -Vildt i kan det er så imponerende... Jeg ville aldrig kunne noget som helst -hvis de ikke tiltalte mig -lige meget pris eller hvad de gjorde eller hvor tændt de er... Måske er det bare noget "kvinder" kan... who know... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg