Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Iris for 2-3 uger siden, og skylder i den forbindelse et par linjer om oplevelsen. 
Jeg havde skrevet med hende en del gange, men det lykkedes ikke at nå at møde hende før hun holdte fyraften, gennem flere forsøg. 
Den dag lykkedes det på hendes nye adresse på Frederiksundsvej.  

Jeg blev lukket ind af en dejlig pige, Iris selv.  
Vi havde i forvejen aftalt 1 times massage med B2B og pussy slide til en 800-mand. 

Hendes massage var nok ikke fra Wat Po templet i Bangkok, men jeg har fået værre andre steder. 
Det røg så over i en dejlig B2B, men synes måske den var lidt hurtigt overstået. 
Hun fik efterhånden nappet kalorius i munden, og gav faktisk et ok blæs, hvor hun ikke kun havde spidsen i munden.  Hun gik fint dybt. 
Det blev til blow og slide, men ingen adgang til hendes juvel mellem benene, og det var jeg heller ikke stillet i udsigt. 
Hun brugte dejligt meget olie til de forskellige ydelser, hvilket var lækkert. 

-Men! Jeg kom aldrig helt op at ringe, for der manglede de dejlige tungekys, som jeg holder af, og det var en anelse for “prof“, det hele. 
Jeg vil bestemt ikke fraråde et besøg hos hende, men jeg har en lang “to visit liste” først, før jeg selv kommer igen. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

kan se at hun holder til i Brønshøj nu. Nogen der kan fortælle om stedet er diskret ?

så forleden en video på TikTok hvor hvor nogen havde filmet en mand stå og vente ude foran en massage klinik, det har jeg ikke lyst til :lol:

Og hvad betyder SF egentlig. Er ikke så erfaren .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 40 minutter siden:

hvad betyder SF egentlig

Ofte bruges det her på Eroguide som en forkortelse for SuperFransk, altså et blowjob uden kondom. I andre sammenhænge kan det stå for Smiler Frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 14 minutter siden:

Ofte bruges det her på Eroguide som en forkortelse for SuperFransk, altså et blowjob uden kondom. I andre sammenhænge kan det stå for Smiler Frækt.

Altså lige nu smiler hun hverken frækt eller giver superfransk. Hun svarer slet ikke. Det er hun ikke særlig god til . :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 6.11.2022 at 13:10:

Jeg har besøgt Iris for 2-3 uger siden, og skylder i den forbindelse et par linjer om oplevelsen. 
Jeg havde skrevet med hende en del gange, men det lykkedes ikke at nå at møde hende før hun holdte fyraften, gennem flere forsøg. 
Den dag lykkedes det på hendes nye adresse på Frederiksundsvej.  

Jeg blev lukket ind af en dejlig pige, Iris selv.  
Vi havde i forvejen aftalt 1 times massage med B2B og pussy slide til en 800-mand. 

Hendes massage var nok ikke fra Wat Po templet i Bangkok, men jeg har fået værre andre steder. 
Det røg så over i en dejlig B2B, men synes måske den var lidt hurtigt overstået. 
Hun fik efterhånden nappet kalorius i munden, og gav faktisk et ok blæs, hvor hun ikke kun havde spidsen i munden.  Hun gik fint dybt. 
Det blev til blow og slide, men ingen adgang til hendes juvel mellem benene, og det var jeg heller ikke stillet i udsigt. 
Hun brugte dejligt meget olie til de forskellige ydelser, hvilket var lækkert. 

-Men! Jeg kom aldrig helt op at ringe, for der manglede de dejlige tungekys, som jeg holder af, og det var en anelse for “prof“, det hele. 
Jeg vil bestemt ikke fraråde et besøg hos hende, men jeg har en lang “to visit liste” først, før jeg selv kommer igen. B)

Er hendes sted diskret ?

eller er det en klinik ud til vejen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 2 timer siden:

Altså lige nu smiler hun hverken frækt eller giver superfransk. Hun svarer slet ikke. Det er hun ikke særlig god til . :huh:

Efter som hun ikke svarer dig kan hun have travlt eller have en dag eller to fri. Desuden, så gives der ikke oplysninger om pigernes tilholdssted hvis de ikke selv skriver det.  

Hun arbejder kun med kunder der har en aftale, derfor fortæller hun ikke hvor hun hører til, da hun ikke tager imod folk, der ikke har bestilt tid, og hun vælger selv sine kunder, hun er ikke typen der har 10 kunder om dagen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 6 minutter siden:

Efter som hun ikke svarer dig kan hun have travlt eller have en dag eller to fri. Desuden, så gives der ikke oplysninger om pigernes tilholdssted hvis de ikke selv skriver det.  

Hun arbejder kun med kunder der har en aftale, derfor fortæller hun ikke hvor hun hører til, da hun ikke tager imod folk, der ikke har bestilt tid, og hun vælger selv sine kunder, hun er ikke typen der har 10 kunder om dagen 

Måske skulle du læse igen, det hele er skrevet på dansk. 
jeg spørger ikke om hendes tilholdssted, men om hvorvidt det er diskret. 

Hun har ikke tænkt sig at gifte sig med dig, så ingen grund til at spille advokat .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 7 timer siden:

un har ikke tænkt sig at gifte sig med dig, så ingen grund til at spille advokat .

Super hun ikke skal giftes med Lars40, så er der stadig en chance for hun gifter sig med mig :D

Finder selv ud ;) 

/Jyden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyden33 skrev, for 51 minutter siden:

Super hun ikke skal giftes med Lars40, så er der stadig en chance for hun gifter sig med mig :D

Finder selv ud ;) 

/Jyden 

Jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke skriver i sin annonce at hun holder fri, hvis det er årsagen . Og hvis hun ikke vil have besøg af mig så kan hun jo bare skrive det.

hun er en af de frækkeste thai’er jeg har set, så derfor bliver jeg bare nød til at besøge hende !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke skriver i sin annonce at hun holder fri, hvis det er årsagen . Og hvis hun ikke vil have besøg af mig så kan hun jo bare skrive det.

Hold nu op med at blive fornærmet over en "glædes pige" ikke svar dig, ikke opdatere sin annonce eller andet. Videre til den næste :) 

Kan ser det ikke er første gang du ikke bliver svaret, så måske du skal kikke indad ;)

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 10 timer siden:

hun er en af de frækkeste thai’er jeg har set, så derfor bliver jeg bare nød til at besøge hende !!

De holder fri af og til og det skriver de ikke altid. Hvis du ikke får svar er der nok en grund. Det er ikke hende på billedet, så det går nok, der er masser af andre piger at vælge imellem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, den 2.3.2023 at 13:28:

så ingen grund til at spille advokat .

....eller opføre sig "brovten" og uopdragent...........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...