Hop til indhold

Frække øjne..

Featured Replies

Skrevet

Hvilken GP har de frækkeste øjne?

Selvfølgelig har jeg et par bud, da jeg går meget efter netop det, men først vil jeg høre om jeres erfaringer.

Frække, udtryksfulde, smukke og lokkende pigeøjne tænder mig meget. Jeg synes, det er et af de vigtigste erotiske krydderier.

Venlig og nysgerrig hilsen fra Mr. Sensual

Skrevet

De skeløjede - og dem er der ikke mange af.

Der var en hvis søde blik/er jeg elskede. Hendes øjne gjorde mig helt blød - og latterligt generøs. Men hun er ikke her mere.

Ved i nogen anden så hører jeg gerne om hende.

Skrevet

I ´gamle´ dage var jeg vildt fascineret af Louise6 samt Gina Faith.

Sidst jeg tænkte på øjnene hos en aktuel pige; var Anal-Kate (Polen) .....

Din forespørgsel er en smule finurlig; idet du lægger op til en slags dyst/konkurrence, idet du bruger ordet frækkeste; måske bedre at have lagt op til hvem vi - hver især - synes har frække øjne - er mere anvendeligt i min optik.

Så jeg kan egentligt ikke deltage på valid grundlag, dels har jeg ikke været sammen med alle pigerne, dels er jeg farveblind ;;;;;

Skrevet
Høvdingen skrev, for 10 minutter siden:

I ´gamle´ dage var jeg vildt fascineret af Louise6 samt Gina Faith.

Sidst jeg tænkte på øjnene hos en aktuel pige; var Anal-Kate (Polen) .....

Din forespørgsel er en smule finurlig; idet du lægger op til en slags dyst/konkurrence, idet du bruger ordet frækkeste; måske bedre at have lagt op til hvem vi - hver især - synes har frække øjne - er mere anvendeligt i min optik.

Så jeg kan egentligt ikke deltage på valid grundlag, dels har jeg ikke været sammen med alle pigerne, dels er jeg farveblind ;;;;;

Det var ikke finurligt ment. Blot et spørgsmål. Men tak for tippet med Kate.

Skrevet

Nummer 1

magnolie, når man står i badet sammen med hende og hun kigger en ind i øjenene så er man solgt, samt det drillende blik hun kan sende en når hun giver sin meget sensuelle tantra massage, de øjne vil jeg aldrig glemme. <3

nummer 2

@Mook hun har bare et særlig glimt i hendes øjne, som man kan blive helt fortabt  i og så er hendes øjne så varme og kan se lige ind i mit hjerte. :wub:

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 12 minutter siden:

Nummer 1

magnolie, når man står i badet sammen med hende og hun kigger en ind i øjenene så er man solgt, samt det drillende blik hun kan sende en når hun giver sin meget sensuelle tantra massage, de øjne vil jeg aldrig glemme. <3

nummer 2

@Mook hun har bare et særlig glimt i hendes øjne, som man kan blive helt fortabt  i og så er hendes øjne så varme og kan se lige ind i mit hjerte. :wub:

Meget enig. Skønne øjne, søde piger...

Skrevet
Bananas skrev, for 43 minutter siden:

De skeløjede - og dem er der ikke mange af.

Der var en hvis søde blik/er jeg elskede. Hendes øjne gjorde mig helt blød - og latterligt generøs. Men hun er ikke her mere.

Ved i nogen anden så hører jeg gerne om hende.

Ja, du hører nærmere

Skrevet

Altid en subjektiv vurdering.

Men det er jo også hvad du eftersøger.

Men Kay er et godt bud , 

Baleri har også øjne som er dragende , men nok mere på den lidt mystiske og frække måde.

Skrevet

Jeg har valgt @Aghata som har lokkende øjne der signalerer:

"Du skulle bare vide hvad der venter dig af frække overraskelser om lidt!" :-o

Redigeret af sanook
Tekst

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 7 timer siden:

Selvfølgelig har jeg et par bud, da jeg går meget efter netop det, men først vil jeg høre om jeres erfaringer.

Frække, udtryksfulde, smukke og lokkende pigeøjne tænder mig meget. Jeg synes, det er et af de vigtigste erotiske krydderier.

Tak @Mr. Sensual for en spændende tråd ......

<<<<<Frække øjne>>>> :rolleyes: Du kan bare det der med rubrikker ;)

Redigeret af sanook

Skrevet

Jeg har mødt nogle gp’er med de mest forførende øjne jeg har set.

1 er Hottie fra Århus hun har nogle enormt smukke øjnene man kunne kigge dybt ind i i evigheder

2 er Alessia som også er en fast pige i Århus Alessia har virkelig forførende øjne, jeg besøgte hende sågar i tirsdags, hun er ikke bleg for at have øjen kontakt og når hun kiggede mig i øjnene var det som om hun kiggede mig lige ind i sjælen

Nummer 3 det er mig, jeg har nogle flotte grønne øjne (synes jeg selv) jeg er dog ikke en glædespige eller en pige for den sags skyld ej spøg Til side  jeg kunne ikke lade være. Men de ovennævnte har efter min mening de mest forførende øjne.

Redigeret af N10Ah

Skrevet

Må lige nævne Medeea også

Specielt fordi hun altid har øjenkontakt med en, og hendes øjne spørgende til om du nyder det hun har gang i.

Hvis du ser i spejlet når hun er igang , møder du hendes øjne og du kan se hun nyder at du ser på hende. 

Skrevet
Manwithmanners skrev, for 8 timer siden:

Må lige nævne Medeea også

Specielt fordi hun altid har øjenkontakt med en, og hendes øjne spørgende til om du nyder det hun har gang i.

Hvis du ser i spejlet når hun er igang , møder du hendes øjne og du kan se hun nyder at du ser på hende. 

Tænkte 100% det samme. Hendes øjne er bare fantastiske. 

• 4 weeks later...
Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 5.2.2022 at 23:54:

Meget enig. Skønne øjne, søde piger...

Hej 

Vil også sige Mook  Hun har nogle øjne der “ kan tale til en”:x  Wauuu den måde hun ser på en får en til at smelte

Kender ikke Magnolie men lyder til at hun er speciel også At hun åbenbart giver en fantastisk Tantra massage - hvis det gives rigtig - er en super skøn oplevelse der bør opleves

God weekend og husk at behandle alle med respekt. Fred på vores jord

FynboM62

Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 5.2.2022 at 23:05:

Tak for de mange hilsener.

Mine frække-øjne-piger er Mia og Erika fra Italien, Mook og Aghata. De har alle vidunderlige, udtryksfulde, fristende,  flirtende, frække øjne, som tænder mig helt vildt. Åh, det er lige så dejligt som selve sex'en - i alt fald for mig.

Mange hilsener Mr. Sensual

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.