Hop til indhold
Lauersen

Kartelpigernes pakkeløsninger - godt eller skidt?

Recommended Posts

Jeg kan næppe være den eneste der har studset over de "pakker" af extra services som de smukke baltiske piger fra forsideannoncerne er begyndt at udbyde. Ligesom deres annoncer virker de noget enslydende skrevet, så den af bagmændene der skriver annoncerne må have fået en ide der skulle prøves af. Selv er jeg mest til besøg hos danske piger, da betingelsen her typisk er at man gør de ting som hun gør hvis lysten passer til det, til et fast beløb. Der er som regel ganske få extras. De gange jeg har været hos en udenlandsk pige har jeg dog sjældent kunnet begrænse mig på menukortet, og vi har ofte lavet en "med det hele" aftale til et fast beløb (svarende til en dansk piges pris).

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med "pakkeløsningerne". Passer tingene sammen, er det en god deal og noget pigerne vil, eller bliver de presset til ting de ikke har lyst til?

Er man i tvivl om hvilke piger der er tale om kan man bare klikke på nogen af forsideannoncerne da de sidder tungt på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad

Undgår dem helst, forsøger i videst muligt omfang, at besøge selvstændige,  med mulighed for fornuftig / forståelig samtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Lillemorten skrev, for 54 minutter siden:

Det er ikke så tit jeg besøger en GP og når jeg gør, er det uden undtagelse en pæredansk, selvstændig GP

Det er nu sundere med en varieret kost ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Selv er jeg mest til besøg hos danske piger, da betingelsen her typisk er at man gør de ting som hun gør hvis lysten passer til det, til et fast beløb.

Det er alt sammen inden i dit hovede. Det er det samme hos selfiekartellet - du kan bare få rabat, hvis du fravælger noget på menuen ...

Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med "pakkeløsningerne". Passer tingene sammen,

Det er for abstrakt et spørgsmål - der er jo stor forskel på det konkrete indhold af pakkerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har udelukkende dårlige erfaringer med udenlandske piger :

De er her udelukkende for at lave hurtige penge og kan de få det overstået i løbet 8 minutter eller mindre er det det de gør! 

På thai bordellerne løber deres ure meget hurtigt; Hvis der er et tilbud på 30 min for 300 og 60 min for 500 så gå efter det første .

Hvis du bestiller 30 minutter er det alligevel svært at få det hele afsluttet på 20 minutter, mens 60 minutter ofte er overstået på 35 minutter . 

Desværre min erfaring , og så ærgrelsen over sprogproblemerne. Ikke mange fra de baltiske lande eller fra en thailandsk landsby taler andet end deres modersmål . 

KØB DANSK !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 9 timer siden:

dårlige erfaringer med udenlandske piger

Randy skrev, for 9 timer siden:

Thai tiger

Jeg ved ikke om disse to indlæg indirekte bekræfter min pointe om, at spørgsmålet er for abstrakt, eller om de bare viser den almindelige eroguide-tendens, at folk skriver det de har lyst til, uanset om det har noget med emnet at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det selvfølgelig løbet i retning af danske i forhold til udenlandske piger, som er en helt anden diskussion. Er der nogen der har prøvet at bestille en "pakke" fra en af de baltiske piger som kan fortælle om de forskellige ting passer sammen, om pigen godt vidste hvad hun skulle osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har udelukkende dårlige erfaringer med udenlandske piger :

De er her udelukkende for at lave hurtige penge og kan de få det overstået i løbet 8 minutter eller mindre er det det de gør! 

På thai bordellerne løber deres ure meget hurtigt; Hvis der er et tilbud på 30 min for 300 og 60 min for 500 så gå efter det første .

Hvis du bestiller 30 minutter er det alligevel svært at få det hele afsluttet på 20 minutter, mens 60 minutter ofte er overstået på 35 minutter . 

Desværre min erfaring , og så ærgrelsen over sprogproblemerne. Ikke mange fra de baltiske lande eller fra en thailandsk landsby taler andet end deres modersmål . 

KØB DANSK !!!!

Det er da ævl fra ende til anden…

Fair nok at du helst vil købe dansk, det skal være dig vel undt. 
Men det er nu bestemt ikke korrekt at der altid snydes med tiden på hverken thai eller steder med østpiger. Der findes masser af beviser herpå på forummet.

Der kan jo være flere grunde til at det er de oplevelser du har fået….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 11 timer siden:

Jeg ved ikke om disse to indlæg indirekte bekræfter min pointe om, at spørgsmålet er for abstrakt, eller om de bare viser den almindelige eroguide-tendens, at folk skriver det de har lyst til, uanset om det har noget med emnet at gøre?

thai piger* skulle der stå. Er dog enig i at det er abstrakt, men synes at man gennemsnitligt får god service hos thai og polske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...