Hop til indhold
Nis

Victoria - kræver forudbetaling via mobilepay

Recommended Posts

Guest N10Ah
Annika.Sofia.A skrev, for 14 minutter siden:

Så fordi man er GP så må man ikke udtrykke sin mening herinde? Det er efter din mening kun mænd som må skrive opslag? :?

Selvfølgelig har i piger ligeså meget ret til at komme med jeres meninger, tanker og holdninger det har i jeres gode ret til. Mit råd til dig/andre ville være at ignorere kommentare som er trælse eller decideret ondskabsfulde og vende den anden kind til det gavner ikke at give respons også selv om jeg udemærket forstår at man har lyst til at svare igen, jeg tror bare desværre at det vil blive værre.

i har ligeså meget ret til at kommentere på eroguide som vi mænd har, og det er dejligt at i kommer med jeres input her på Eroguide for eroguide ville intet være uden jer, da det er jer vi anmelder så er det kun fair at i kommer med jeres side af historien hvis en anmeldelse er fuldstændig unfair, og selvfølgelig er det endnu mere dejligt at få en lille hilsen fra jer på en god anmeldelse, og vide at man er velkommen til et genbesøg.

I skal bare blive ved med at dele jeres tanker og meninger, og det er dejligt at du/i er med til at gøre eroguide til et godt sted så tak for dig og de andre piger <3

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Hvis jeg har mødt en GP tidligere, eller hun er positiv kendt herinde, så vil jeg overhovedet ikke have noget imod at betale hele beløbet forud. 

Men en GP jeg ikke kender eller som ikke har noget positivt med herinde fra, ville jeg ikke gøre det. Og det er ganske alene af den grund, at der er nogle der vil spekulere i det og oprette profiler udelukkende for at score dit depositum. 

Der vil altid være nogle der forsøger at snyde, og derfor er man nødt til at være påpasselig og have en sund skeptisk, desværre, men sådan er det. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 18 minutter siden:

Hvis jeg har mødt en GP tidligere, eller hun er positiv kendt herinde, så vil jeg overhovedet ikke have noget imod at betale hele beløbet forud. 

Men en GP jeg ikke kender eller som ikke har noget positivt med herinde fra, ville jeg ikke gøre det. Og det er ganske alene af den grund, at der er nogle der vil spekulere i det og oprette profiler udelukkende for at score dit depositum. 
Der vil altid være nogle der forsøger at snyde, og derfor er man nødt til at være påpasselig og have en sund skeptisk, desværre, men sådan er det. 

Hej Søren, 

Ja, det handler i høj grad om at man som kunde gør sig et godt forarbejde vedrørende den GP man skal mødes med. Er hun selvstændig? Har hun egen hjemmeside? Har hun sociale medier med mange følgere? Er hun ikke ligefrem ny i branchen etc etc. Hvis ja, kan man godt regne med at hun ikke har tænkt sig at sætte hele sit rygte over styr for 1000 kr. 

Jeg arbejder selv på denne måde. Depositum på 20% er obligatorisk for alle nye klienter. Skulle man blive forhindret, eller skulle jeg blive forhindret beholder jeg depositum i op til 60 dage således man har mulighed for at booke en ny aftale.

Ofte oplever jeg dog mine klienter spørger om de må sende mig hele beløbet på forhånd fordi de ikke bryder sig om kontanter eller synes det er besværligt f.eks i London hvor jeg ofte arbejder, som et et cashless society. 

Det skal siges at jeg udelukkende arbejder med outcall i Danmark og at dette job ikke er mit eneste, derfor er jeg især obs på depositum, og jeg har desuden også et aflysningsgebyr på 100% ved alle bookings over 4 timer (dinner dates and overnights) som aflyses last-minute hvilket er indenfor 6 timer, hvis de en anden gang vil booke mig. Årsagen for dette er naturligvis det de meget store beløb jeg mister på disse aflysninger. Heldigvis sker det sjældent og langt de fleste af mine klienter er heldigvis meget forstående overfor dette, og er ikke ude på at spilde min tid når først en booking er bekræftet via depositum.

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, den 5.2.2022 at 12:33:

Der er bare ikke noget som tråde hvor gp’ere blander sig, ovenikøbet når det ikke omhandler dem specifikt…
Kunne ALDRIG finde på at betale forud hos en gp. Dem der gør det skal ihvertfald ikke pive over så at blive snydt.

Det er på ingen måder sammenligneligt med ex at gå til en tatovør. Jeg bliver tusset et par gange om året og ofte kender jeg min tatovør. Hvis jeg skal tusses af en jeg ikke umiddelbart kender, så besøger jeg hans butik, eller har kammerater der kender personen…. og betaler iøvrigt også meget sjældent forud der, nu jeg tænker over det….

At betale forud til gp er direkte dumt…

og kalde det direkte dumt :-) jammen så må du værre det lidt selv :-) del tingen lidt op, de danske GP går meget op i deres arbejde ca 90% af dem, og så er der omkring 10% af de danske GP som er ude i gæld og stofmisbrug, og som er total ligeglad med hvad folk siger om dem, men hvis man følger lidt med her på forummet, så er der nogen danske GP som kæmpe hver dag på det her forum, med og banke lidt fornuft ind i mænd som dig :-) de ved jo godt at hvis de begynder og snyde, så bliver det hurtig spredt, og special her på eroguide, det er noget helt andet med de udenlandske GP, det er total som og spille russiske roulette, der er inten som du kan stole på ved dem, hverken billeder eller tekst, før du har lært dem og kende, du kan ikke sammenligne de danske GP, med de udenlandske GP, som jeg syns du gør, når du skriver >At betale forud til gp er direkte dumt<

Del dette indlæg

Link til indlæg

@N10Ah hvis du var en GP så hade jeg bestilt tid hos dig :-) du er så godt for det her forum, fyldt med en masse kærlighed :-) bliv ved med og sprede det :-)

Redigeret af smiley2121

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 43 minutter siden:

Hej Søren, 

Ja, det handler i høj grad om at man som kunde gør sig et godt forarbejde vedrørende den GP man skal mødes med. Er hun selvstændig? Har hun egen hjemmeside? Har hun sociale medier med mange følgere? Er hun ikke ligefrem ny i branchen etc etc. Hvis ja, kan man godt regne med at hun ikke har tænkt sig at sætte hele sit rygte over styr for 1000 kr. 

Jeg arbejder selv på denne måde. Depositum på 20% er obligatorisk for alle nye klienter. Skulle man blive forhindret, eller skulle jeg blive forhindret beholder jeg depositum i op til 60 dage således man har mulighed for at booke en ny aftale.

Ofte oplever jeg dog mine klienter spørger om de må sende mig hele beløbet på forhånd fordi de ikke bryder sig om kontanter eller synes det er besværligt f.eks i London hvor jeg ofte arbejder, som et et cashless society. 

Det skal siges at jeg udelukkende arbejder med outcall i Danmark og at dette job ikke er mit eneste, derfor er jeg især obs på depositum, og jeg har desuden også et aflysningsgebyr på 100% ved alle bookings over 4 timer (dinner dates and overnights) som aflyses last-minute hvilket er indenfor 6 timer, hvis de en anden gang vil booke mig. Årsagen for dette er naturligvis det de meget store beløb jeg mister på disse aflysninger. Heldigvis sker det sjældent og langt de fleste af mine klienter er heldigvis meget forstående overfor dette, og er ikke ude på at spilde min tid når først en booking er bekræftet via depositum.

forsæt med den måde du arbejder på :-) du er som en magnet for rigtig gentleman :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
smiley2121 skrev, for 14 minutter siden:

@N10Ah hvis du var en GP så hade jeg bestilt tid hos dig :-) du er så godt for det her forum, fyldt med en masse kærlighed :-) bliv ved med og sprede det :-)

Mange tak, det var da virkelig sødt sagt :)

Jeg kan ikke tage titlen som gp desværre :lol: 

Det var et virkelig dejligt kompliment at få, du gav mig et smil på læben der og du skal have mange tak for de søde ord, dem sætter jeg stor pris på :) jeg lover at jeg nok skal sprede en masse kærlighed og gode vibes ;) det er fedt at vide  at vi unge også kan skabe en god stemning  her på Eroguide :D

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 8 minutter siden:

Mange tak, det var da virkelig sødt sagt :)

Jeg kan ikke tage titlen som gp desværre :lol: 

Det var et virkelig dejligt kompliment at få, du gav mig et smil på læben der og du skal have mange tak for de søde ord, dem sætter jeg stor pris på :) jeg lover at jeg nok skal sprede en masse kærlighed og gode vibes ;) det er fedt at vide  at vi unge også kan skabe en god stemning  her på Eroguide :D

ja nu har jeg stalket så mange her på eroguide, også dig :) så nu vil jeg sku også blande mig i debatten, der er alt for mange gammel sure mænd herinde, vi skal ha mere kærlighed :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
smiley2121 skrev, for 3 timer siden:

ja nu har jeg stalket så mange her på eroguide, også dig :) så nu vil jeg sku også blande mig i debatten, der er alt for mange gammel sure mænd herinde, vi skal ha mere kærlighed :-) 

det er fedt at vide at mit skriv kan bruges til noget, selvom jeg ikke selv synes jeg er den mest velformuleret over skrift :) du har ret der er desværre oftest meget negativitet, især hvis man ikke lige er enig med en trådstarter eller en hvis en glædespige kommer med sin holdning. 

@Annika.Sofia.A er blandt andet en pige jeg  tager hatten af for, hun er meget velformuleret, høflig i sin måde at svare tilbage på og har også har sine argumenter i orden og har en business der fungere og det har jeg virkelig den dybeste respekt. Jeg vil mene at eroguide mangler flere af hendes slags fordi hun bare er så venlig i sin måde at svare tilbage til andre folk på. Men heldigvis har eroguide også en masse brugere der holder sig til emnet, svare folk ordentligt og behandler pigerne med respekt. Vi skal lkke glemme at uden pigerne var der jo ikke noget at anmelde, så pigerne er efter min mening 100% ligeså vigtige som os mænd/kunder.

og du skal endnu engang have tak for det dejlige kompliment:) 

selvom jeg er ung og nok ikke er den mest indflydelsesrige herinde på Eroguide så gør jeg ihvertfald mit bedste for at skabe et positivt Vibe.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 4 timer siden:

og kalde det direkte dumt :-) jammen så må du værre det lidt selv :-) del tingen lidt op, de danske GP går meget op i deres arbejde ca 90% af dem, og så er der omkring 10% af de danske GP som er ude i gæld og stofmisbrug, og som er total ligeglad med hvad folk siger om dem, men hvis man følger lidt med her på forummet, så er der nogen danske GP som kæmpe hver dag på det her forum, med og banke lidt fornuft ind i mænd som dig :-) de ved jo godt at hvis de begynder og snyde, så bliver det hurtig spredt, og special her på eroguide, det er noget helt andet med de udenlandske GP, det er total som og spille russiske roulette, der er inten som du kan stole på ved dem, hverken billeder eller tekst, før du har lært dem og kende, du kan ikke sammenligne de danske GP, med de udenlandske GP, som jeg syns du gør, når du skriver >At betale forud til gp er direkte dumt<

Tillykke… det lykkedes dig at få et like fra en af pigerne herinde. Det var vel reelt formålet med dit skriv.
Den dybere mening med dit skriv, kan jeg ikke helt gætte mig til, dertil er det simpelthen for usammenhængende.
Dog gætter jeg mig til, at du mener at jeg er for generaliserende, når jeg mener det er for dumt at forudbetale til en gp.
Det er jo din holdning.
At du så generaliserer for fuld knald ved at fremture, at såfremt en dansk gp snyder, så skyldes det udelukkende stofmisbrug eller gæld.
Det er jo helt på månen!

Iøvrigt…. Bare rolig, jeg er overordnet set ganske fornuftig og har ikke brug for en gp der forsøger at banke hverken fornuft eller noget som helst andet i mig. Jeg fortrækker det umiddelbart omvendt…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Nis skrev, den 5.2.2022 at 10:09:

Det der så sker er, at hun beder mig om at betale forud: 1000 kroner upfront, på mobilepay. Angiveligt fordi hun tit bliver snydt grundet aftaler der ikke bliver overholdt. Jeg spørger afklarende: "1000 kroner upfront, really?", hvorefter hun så siger at vi kan lave en aftale om at det bliver 500 upfront og 500 kroner ved fremmøde.

Nu har jeg svaret en gang på tråden, og det var mere sådan generelt om det at betale forud. 

Nu klikkede jeg så lige på linket og må sige, at det var godt du fulgte din mavefornemmelse, for den annonce der har været slået op i mange byer de seneste uger, og lidt tilfældig har jeg bemærket, at den har huseret på flere sider samtidigt, men i forskellige byer. 

Og nej, det er ikke bare den klassiske med, at en masse byer har stået i bunden og dermed, kommer den frem på annoncelight om man søger i Aalborg eller Holstebro. Billederne med samme tekst har helt været slået op med konkret bynavn i overskriften i forskellige byer den samme dag. 

Den har typisk fuldt en anden annonce også, og det er næsten med 100 procent sikkerhed nogle der spekulerer i at snyde med at lokke til at betale forskud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Annika.Sofia.A skrev, for 9 timer siden:

Hej Søren, 

Ofte oplever jeg dog mine klienter spørger om de må sende mig hele beløbet på forhånd

Hehehe, fik lige kigget på dine hjemmeside og dine billeder - jeg tror de betaler hele beløbet for at være 100% sikker på at få aftalen med dig, fuck (pardon mit sprog) du er et stykke flot og smuk kvinde - wow, med 2 x ekstra wow  <3 (billedet hvor du sidder ved klaveret, i frækt lingeri...... yums altså <3, og det lige neden under, og det i den røde kjole, amen altså..........)

(til dem der lige bliver nysgerrige, så er hendes  hjemmeside her: https://annika-sofia.com/web/gallery/)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 4 timer siden:

Hehehe, fik lige kigget på dine hjemmeside og dine billeder - jeg tror de betaler hele beløbet for at være 100% sikker på at få aftalen med dig, fuck (pardon mit sprog) du er et stykke flot og smuk kvinde - wow, med 2 x ekstra wow  <3 (billedet hvor du sidder ved klaveret, i frækt lingeri...... yums altså <3, og det lige neden under, og det i den røde kjole, amen altså..........)

(til dem der lige bliver nysgerrige, så er hendes  hjemmeside her: https://annika-sofia.com/web/gallery/)

Mange, mange tak for komplimentet! Dejligt du kan lide min hjemmeside og billeder, det er et fuldtidsarbejde at holde den kørende og opdateret. Så det er altid rart når folk værdsætter ens arbejde :) 

Men for at vende tilbage til emnet. Jeg kræver absolut ikke 100% forudbetaling. Depositum er altid 20% dog 50% hvis der er tale om FMTY. Men hvis kunden selv tilbyder at forudbetale hele beløbet imødekommer jeg gerne dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 19 timer siden:

Jeg kan sagtens forstå, at man ved relativt ukendte/uanmeldte GP'er ikke vil betale depositum, helt sikkert. 

Jeg kan sørme også godt forstå de GP'er som gerne vil have det. I begyndelsen hvor alle er nye, kan man jo risikere at 80% aflyser eller udebliver. Ironisk, at man ikke får succes med at forlange depositum som ny, og ikke rigtigt har brug for det senere, når det kunne lade sig gøre.

Fin beskrivelse af dilemmaet, og også god beskrivelse af pro og kontra i den øvrige del af dit indlæg.

Af ren nysgerrighed: Hvordan er det egentlig muligt at betale depositum, hvis man gerne vil bevare sin anonymitet, dvs undgå afsenderinformation?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Fin beskrivelse af dilemmaet, og også god beskrivelse af pro og kontra i den øvrige del af dit indlæg.

Af ren nysgerrighed: Hvordan er det egentlig muligt at betale depositum, hvis man gerne vil bevare sin anonymitet, dvs undgå afsenderinformation?

Der er muligheder.

Jeg mener, at det kan gøres med Paysafe, i hvert fald med fuld diskretion for afsenderen.

Mobilepay kan også gøres anonymt, hvis man forbinder sin mobilepay til nummeret på sin bollofon og ændrer navnet til eks. ens initialer eller noget helt andet. Ved mobilepay er salg af sex så ikke tilladt, så det er ikke en optimal løsning, men i hvert fald anonym. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

Jeg bruger blandt andet gavekort (du kan besøge min hjemmeside for at se hvilke) som blot sendes til min email adresse, således modtager jeg det indenfor få minutter.

Men nu er anonymitet ikke en mulighed hos mig hvis du er ny klient, da jeg kræver dine informationer til screening/verificering. Jeg oplever også mange som gerne vil sende depositum via almindelig bank overførelse eller via krypto valuta. Således er det lidt forskelligt hvad folk foretrækker. Jeg tilbyder flere muligheder, alt efter hvad der passer kunden bedst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...