Hop til indhold
Jernsvinet

Jernet i praktik i Pigekollektivet

Recommended Posts

Gæst

Lyder til at have været en spændende dag Jernsvin

synes dog der mangler noget om dit besøg :)

Hvilken påklædning havde Line på? Vimsede hun af og til nøgen rundt? Eller var det let lingerie? Eller den kedelige version med en morgenkåbe i pauserne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder til at have været en spændende dag Jernsvin

synes dog der mangler noget om dit besøg :)

Hvilken påklædning havde Line på? Vimsede hun af og til nøgen rundt? Eller var det let lingerie? Eller den kedelige version med en morgenkåbe i pauserne?

Mener nu, jeg har beskrevet at hun ikke havde så meget på, men jeg fik da lov at tage det lidt af hende på et tidspunkt :D - ellers havde hun et tæppe til at tage om sig, så hun ikke behøvede at rende rundt i en morgenkåbe og hurtigt kunne være klar til at modtage gæster.

Har for øvrigt glemt at nævne uret til at hænge udenpå døren, som de bruger til at vise hvornår der igen er ledigt. Så kan man vælge at gå en tur imens - eller hvis man er meget trængende - besøge nogle af de andre piger i opgangen :D (se evt. links indsat i anmeldelse i start af tråd)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne ikke have tilbudt hende noget massage eller lignende for at lokke tæppet af hende???

Var det ikke dig, der tidligere havde et indlæg om, hvorfor folk ikke læste det der stod?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror du misforstår noget kære Jernsvin :!: Jeg har skam læst dit indlæg :!:

og kan undre mig over, du bruger så meget krudt på at beskrive lokalerne m.m. Men Denne skønne kvinde beskriver du på ca 1,5 linie..... hvad tøj hun har på, bliver beskrevet med " ikke så meget" and thats it????? og så er der vel 30 linie om indretning og lokaler

Hvis jeg havde været så fantastisk heldig som dig..... havde jeg haft meget mere focus på, om hun kom nøgen ud mellem seancerne... havde hun lidt forskellig interessant påklædning på i løbet af dagen.... skiftede frisuren

kort sagt, det havde omhandlet meget mere denne skønne kvinde end alt det andet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, jeg forstår udmærket pointen i det du skriver, men synes ikke det ligesom Gittes indlæg har nogen relevans. Det var også mest Larokkas indlæg jeg hentydede til du ikke havde læst:

Helt Ærligt ! nu er der vist ikke mere suppe på den historie :D:)

50 % af indlægene er jo bare fjollerier om ingenting

Hovedformålet med at besøge Line var jo ikke at beskrive beklædningsgenstande, men derimod at give en beskrivelse af Pigekollektivet og af hvordan en dag forløber på en massageklinik - derfor var det vigtigt for mig "bare at være" og at lade Line fortælle og føre en dialog med hende indimellem hendes besøgende kom og afbrød os.

Jeg kunne selvfølgelig godt have skrevet at Line havde sort top og trusser på + en gennemsigtig sort sag, men syntes egentlig det var morsommere at skrive "ikke så meget" og vil istedet opfordre dig til selv og kigge forbi og møde denne fantastiske kvinde - eller nogle af de andre søde piger i pigekollektivet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næh man kan sagtens sige, at farven på væggene er mere interessant end pigens mundering :)

Og der er vi jo så herligt forskellige ;) Du går jo rigtig meget op i indretning og lignende..... Da du skulle beskrive hvad du lagde vægt på ved et besøg, var det jo også alt fra bruseren til belysningen der blev beskrevet...... og måske en enkelt linie om pigen :)

Men det gør vel ikke, at jeg skal beskyldes for ikke at læse hvad der står? både her og endnu mere på PM

At Lasotte skriver at tråden er færdig er vel ikke lov?? det er der en der skriver i de fleste lange tråde, uden der bliver taget notits af det :)

Desuden kan jeg heller ikke lige forstå din sammenligning med Gitte. Du beskriver arbejdsdagen på klinikken..... Der er formentlig andre end mig, der synes pigens påklædning i løbet af en arbejdsdag er lige så interessant/ relevant som så meget andet. Men selvfølgelig er det din beskrivelse, som indeholder hvad du lægger vægt på..... men derfor kan vi andre vel godt stille spørgsmål til, hvad vi synes er interessant?????

Desuden skriver du i PM at det er noget pjank.... Hvad jeg lige læser af tråden, er det meste vist noget pjank, så hvorfor reagerer du så meget på hvad jeg skriver???????????????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lad nu vær med at ødelægge en god og anderledes tråd med person fnidder. Her har vi for en gangs skyld en beretning fra et bordel med en helt anderledes vinkel end normalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken kaffe serverer de hos Pige kollektivet?

Instant eller rigtig kaffe :?:

Line serverede instant, men de har en alm. kaffemaskine - så du kan evt. bare selv tage dine bønner med + evt. rigtig fløde/mælk. Jeg havde fået købt noget nyt madlavningsfløde, som ikke skulle skille - men det gør det altså i kaffe :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor efterlyser du hende ikke bare under efterlysninger. Så skal hun vel nok melde sig på banen, hvis hun selv synes det er interessant at rippe op i, hvad der skete i hendes liv i 90´erne. Du kunne jo også lade fortiden ligge og koncentrere dig om det der forgår her og nu.

Gitte hold nu bare din kæft, du kommer jo kun med negative input, så hvorfor går du ikke ud og glor dig selv i spejlet, så kan du enten græmmes eller glædes over dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Gitte hold nu bare din kæft, du kommer jo kun med negative input, så hvorfor går du ikke ud og glor dig selv i spejlet, så kan du enten græmmes eller glædes over dig selv.

Flot sprog må man sige. Man er ikke længere chokeret over den dystre tone på eroguide, den bliver værre og værre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot sprog må man sige. Man er ikke længere chokeret over den dystre tone på eroguide, den bliver værre og værre

En opdatering af tråden er måske på plads: Gitte er forlængst blevet strittet ud af EG - ikke bare pga. hendes indlæg i denne tråd.

Hendes eksklusion udløste endda en ekstrapræmie fra min side på kr. 250,- i julekonkurrencen om 45 min med Liderlige Line, så man nu enten kan få en hel time med Line eller lidt massage af enten Thaipigen ovenpå eller Lines tlf. pige, hvis hun er med på vagt den dag præmien indløses.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende beretning. Kunne være interessant at se en omtale af hvad de 13 kunder bestilte af tid og ydelser.

Selvfølgelig på en sådan måde at ingen kunne genkendes via meget specielle ønsker eller beskrivelser. 

Men ellers meget underholdende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...