Hop til indhold
Jernsvinet

Jernet i praktik i Pigekollektivet

Recommended Posts

Hej Gitte. Jeg vil meget enig med dig om at vi er enige om at være uenige :). Jeg respektere dine meninger og holdninger og har forstået dem første gang du udtrykte dem. Jeg har forklaret og forsvaret det jeg har brug for, så nu vil jeg sige pænt tak for en god debat med dig og ønske dig held og lykke frem over :). Jeg ønsker ikke at debatere ej heller være en del af det niveu hvor jeg mener du befinder dig og trækker debatten hen, så det bliver Hej Hej fra mig nu :) mvh Line

Ja det er godt nok ærgerligt, at du ikke tør debbatere mere og jeg syntes det er synd og skam at jeg ikke kan rokke ved dine holdninger til diskreation og respekt for gæster. Men jeg respektere at du ikke vil deltage mere på mit plan.

Tak for din held og lykke hilsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Komme frem fra skjul og udleve din liderlighed med Line ;)
Tjah, som Netværket er inde på, kan jeg ikke med min bedste vilje – som tingene er blevet fremstillet – indse, at der er sket nogen som helst skade.

Derimod har jeg indset, at jeg nu på kun en uge er faldet over to piger herinde, dig og Mia, som jeg aldrig i livet kunne drømme om at opsøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, som Netværket er inde på, kan jeg ikke med min bedste vilje – som tingene er blevet fremstillet – indse, at der er sket nogen som helst skade.

Derimod har jeg indset, at jeg nu på kun en uge er faldet over to piger herinde, dig og Mia, som jeg aldrig i livet kunne drømme om at opsøge.

Skaderne, dem for vi nok ikke at høre om. Det ville jo være et totalt nederlag for Lines bodel at fremføre dem.

Hvad du har med Mia blander jeg mig ikke i.

Nu er det jo sådan at jeg i mit proff liv ikke hedder Gitte, da jeg værner om anonymiteten (det kommer vist ikke bag på dig), så hvis du holder dig til bodeller og piger der slynger om sig med oplysninger, ja så kan du være ret sikker på ikke at opsøge mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Tak til jernsvinet for en hyggelig beretning, selvfølgelig langt over Bubbers niveau. Jeg tænker om du næste gang vil tage på job hos en mand, som Bubber også har klaret? :lol:

Og er det så ikke ved at være timeout for debatten i denne her tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
... Nu er det jo sådan at jeg i mit proff liv ikke hedder Gitte ....
Nej, det har jeg forstået, og det er bl.a. også derfor, at jeg ikke er 100% overbevist om, at du faktisk er en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu må I altså stoppe

Det er altså ikke det her anmeldelser skal bruges til.

Brug nu jeres tid fornuftigt herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må I altså stoppe

Det er altså ikke det her anmeldelser skal bruges til.

Brug nu jeres tid fornuftigt herinde

Jeg har sandelig også tænkt at trække mig. Focus er jo gledet helt væk fra den gode anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har sandelig også tænkt at trække mig. Focus er jo gledet helt væk fra den gode anmeldelse.

Ja og det virkelig øv :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
... Har næsten ingen håndværksmæssige evner, men har samlet min sofa fra Ikea, hvilket jeg ser som en succes. :D
Det er det sgu' også. Ikeas tegninger er aldrig til at finde ud af. I første forsøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg skal også lige bære mig med sådan en har jeg da også, endda trådløs hehe :lol:

Som før skrevet nille, uforbederlig er du :D knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

En helt fantastisk beretning fra Laksegade - stedet har godt nok trængt til lidt fornyelse, så måske man skulle slå et smut forbi i nærmeste fremtid.

Må det være mig tilladt at korrigere lidt, Laksegade 12 blev først bordel i 1988 hen over sommeren det år. Tilfældigvis kender jeg idag, ham der startede det op :D - Der har været mange gode piger og især i starten var stedet virkeligt veldrevet, hvilket det ser ud til at være igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må det være mig tilladt at korrigere lidt, Laksegade 12 blev først bordel i 1988 hen over sommeren det år. Tilfældigvis kender jeg idag, ham der startede det op :D - Der har været mange gode piger og især i starten var stedet virkeligt veldrevet, hvilket det ser ud til at være igen.

Var der fra starten 3 forskellige bordeller? - eller kom de først til efterhånden? - og kan du evt. huske navnet på hende den tunghøre - altså kunstnernavn?

Hvordan har forholdet været til myndighederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

I sikke dog et væld af meningsudvekslinger. Som jeg læser det, er det der er sket gjort i liderlighedens tegn. Så længe det er det, er det rigtig godt.

Der var engang et legendarisk bordel på Åmarksvej i Egå. Der var der vente rum i entréen til villaen, med en glasdør ind til stuen. Det var ekstra frækt, at give den med pigen i sofaen i stuen, velvidende at "næste mand" var med på en lytter. Har fået et par tilbagemeldinger fra pigerne på mail, at "næste mand" var rigtig tændt. ;)

Pigerne var som regel med på den og viste vel godt hvorfor man gerne ville bolle dem på sofaen i stuen eller på gulvtæppet lige foran glasdøren. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der fra starten 3 forskellige bordeller? - eller kom de først til efterhånden? - og kan du evt. huske navnet på hende den tunghøre - altså kunstnernavn?

Hvordan har forholdet været til myndighederne?

Der var ikke 3 klinikker i starten, de kom efterhånden som behovet i byen for forskellige eksotiske typer voksede, hvilket jeg dengang synes var fint, for man kunne få lige det man havde lyst til uden at skulle fare land og rige rundt. Hende den tunghøre kan jeg ikke huske, og en af pigerne blev jeg gode venner med, jeg kan adspørge hende om hun kan huske en tunghør :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende den tunghøre kan jeg ikke huske, og en af pigerne blev jeg gode venner med, jeg kan adspørge hende om hun kan huske en tunghør :-)

Det må have været i slutningen af 90erne - mener hun var mutter der i en del år, men om hun var tunghør ved jeg ikke, men hun talte meget højt, som tunghøre nogen gange gør og sådan lidt med at overtage ens sætninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må have været i slutningen af 90erne - mener hun var mutter der i en del år, men om hun var tunghør ved jeg ikke, men hun talte meget højt, som tunghøre nogen gange gør og sådan lidt med at overtage ens sætninger.

Hvorfor efterlyser du hende ikke bare under efterlysninger. Så skal hun vel nok melde sig på banen, hvis hun selv synes det er interessant at rippe op i, hvad der skete i hendes liv i 90´erne. Du kunne jo også lade fortiden ligge og koncentrere dig om det der forgår her og nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fred

Hej

Super beretning fra bruger.

Fantastisk læsning. Tak til jernet og Line for at lade det ske. Dejligt med nye vinkler.

Kan virkelig ikke se at der er nogle som er krænket i denne sag- da alle var yderst diskrete og der blev ikke gået på kompromis med dette.

Selvom jeg ikke er handymand har jeg fået lyst til at besøge Line som virker som en rigtig sød og sympatisk pige.

Husk en god tone selvom man ikke er enige i indlæg:-)

Brygger jernet kaffe i køkkenet imens - generer det ikke mig :-)

Hilsen

Fred

Del dette indlæg

Link til indlæg

det sker hver dag på bordeller over hele landet at der er "gæster i baglokalet".... ofte er det veninder, kærester, sælgere af alskens varer, "venner-af-huset".. Minsandten om der ikke ofte også er overboere,underboere,naboer,genboer,thyboere og andre bo'ere

Hvis man skal være bekymret over den slags - har man en kort karriere som bordelgæst (elelr også skal man køre umanerligt langt væk)

Ironswines hyggelige dag på kontoret kan og bør ikke støde nogen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal også lige blære mig med sådan en har jeg da også, endda trådløs hehe :lol:

Vil det sige, at den hænger løst? :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen steder man kan se billeder af pigerne i Pigekollektivet? Kan ikke finde nogen på deres hjemmeside?

Kunne være et interessant sted at besøge, dog kan jeg godt lide at "scout'e" det lidt inden :D

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...