Møffe 2224 Skrevet 4. Februar, 2022 Bananas skrev, for 31 minutter siden: Gab, hvad kedeligt det lyder til at være kunde i dine sko. - kan vi ikke bare lade den ligge? -Vi er forskellige -og jeg vil altid kommenter min mening, når jeg føler for det her, og alle andre steder;-) Jeg hygger mig når jeg går på besøg -fra jeg kommer til jeg går...(prøver altid at få det bedste ud af det) hvis det lyder kedeligt for dig, har jeg ingen problemer med det;-) Der i mod kunne jeg aldrig drømme om, at lade dem der bare betaler den pris de får oplyst -gå i den tro, at de gør det eneste rigtige;-) Det handler ikke om at havde råd til... (som de fejlagtigt tror "vælger") Køber sjældent f.eks. et fjernsyn til den opgivet pris -hvorfor skulle jeg? når jeg kan få det billigere. Kaffe har i mange år ikke kostet under 30kr. (mit mærke) pludselig har Føtex tilbud til 29,95kr. -tager straks derhen og vil købe -men opdager pludselig er det 100g. mindre i -så er det jo ikke så billigt... Sådan er det med mange ting... OG det gider jeg ikke finde mig i!! -Kedeligt tjaah;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 4. Februar, 2022 Møffe skrev, for 16 minutter siden: Der i mod kunne jeg aldrig drømme om, at lade dem der bare betaler den pris de får oplyst -gå i den tro, at de gør det eneste rigtige;-) Hvorfor? Hvad er problemet? Arbejder du på Glædespigekonsumenternes RIksforbund? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 4. Februar, 2022 Lars74 skrev, for 11 timer siden: Jeg fik lidt et chok i dag. Stigning i pris på næsten 17%. Havde ellers glæder mig til et besøg….men tror desværre jeg vil søge andre græsgange. Er det bare mig eller synes I andre om dette hop? Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme…. Du har jo altid ret til at gå til chefen for at forhandle din løn. Her vil du jo så nok skulle kunne argumentere for lønstigningen ud fra dine evner og arbejdsindsats. Hvis dette ikke giver resultat, så må du prøve med noget andet. Her kunne du jo forsøge med fortælle at alt andet stiger. Du har jo et glimrende eksempel her, forklar at din yndlingsGP har sat prisen op med hele 17%, og at det sprænger dit budget. Chefer kan godt være lydhøre overfor gode argumenter, og et godt grin vil jo også skabe en god stemning. Jeg bemærkede også, at mine favorit kiks i den lokale butik er steget fra 4,95 til 5,95 - en prisstigning på hele 20%. (eksempel til fri afbenyttelse) Kender desværre ikke udviklingen for tudekiks.... Pigerne forlanger den pris som de mener deres ydelser er værd. Hvis kunderne ikke får værdi for pengene, så bliver der langt mellem kunderne, og de vil ligesom dig overveje at søge andre græsgange. Hvis de giver værdi for pengene, så sluger kunderne også stigningen. Du bestemmer jo altid selv - stay or leave - både hos chefen og hos GPen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 5. Februar, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: Hvorfor? Hvad er problemet? Arbejder du på Glædespigekonsumenternes RIksforbund? -det er bare sådan jeg er;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 447 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Jeg tænker at ting de koster det de koster, desværre er det nemt at blive snydt i denne branche, (øv har været der et par gange) hvorfor det er lidt vigtigt at vælge rigtigt, gerne hver gang Jeg bruger selv god tid til at udvælge den “rigtige” for at bruge mine opsparede midler bedst muligt, rammer man rigtigt er prisen underordnet, naturligvis inden for en ramme….. Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden: Som studerende havde jeg et fritidsjob hvor lønnen ikke var blevet reguleret i 20 år. Jeg hjælper gerne en fattig studerende og særligt når hun er blevet voksen, færdig med studiet, og mindre fattig Alle de unge jeg møder på min vej prøver jeg at overbevise om at intet i verden er gratis Redigeret 5. Februar, 2022 af Hans69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 5. Februar, 2022 Der er ikke noget mere ørkesløst end al den jammer over priser, man alligevel ikke kan gøre noget ved. Don Quijote synes at være er en evig inspirationskilde til fast tilbagevendende tråde herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 5. Februar, 2022 Møffe skrev, for 10 timer siden: Det er sjovt det altid kommer op, når der skrives om priser -dårlig opdragelse -betal det de forlanger -krummer tær... Jeg er ikke specielt dårligt opdraget -nok lidt jysk -selvom jeg er pære fynbo... Det falder mig derfor svært bare at acceptere en pris, jeg ikke mener er i orden -dog respektere jeg altid dem der sig den ikke kan være anderledes -nogen gange går jeg så igen -andre gange kan prisen pludselig godt blive mindre, og sidst men ikke mindst, kan jeg nå til den konklusion "så må det også være godt" og betaler prisen -men forventer så også at få noget godt/specielt;-) det har så ikke altid været tilfældet -derfor undlader jeg helle ikke at fortælle min mening til hende... Det kan så resultere i de bliver sure eller begynder at forklare en hel masse... (går sjældent til en dansk gp/massage) Hvis jeg har fået noget godt/specielt, hvor jeg virkelig kunne mærke de har gjort sig umag -kan jeg finde på at give "tip" dog er det en "killer" hvis de selv beder om det... Igen går jeg ikke direkte efter gfe -da jeg jo er godt gift, og får dækket mit behov;--) tantra og det med bare tag i mod -kan jeg ikke finde ud af... Men at priserne er meget højere -modsvare nydelsen... -men jeg nyder det jo ik. Det er moderne at øge prisen -og kalde det tilbud selv om du får mindre... De kloge narre de mindre kloge... Der er en væsentlig ting du glemmer her ! Det er rent faktisk et menneske du køber tid sammen med, tænk på hvor meget et andet mennesker giver af sig selv og blotter sig 100 procent for kunder som os . Det er jo ikke en bil, tv eller hus/lejlighed vi snakker om her, hvor man selvfølgelig sammenligner priser. Havde jeg været GP pige havde jeg fravalgt smålige og nærige typer som dig . Husk på De omkostninger/pris pigerne kan risikere at få på sjælen for at have dette erhverv er ikke alle penge i verden værd ! Så lad os ikke brokke os over deres priser, men i stedet være taknemmelige at de rent faktisk findes . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 5. Februar, 2022 Lion69 skrev, for 19 minutter siden: Der er en væsentlig ting du glemmer her ! Det er rent faktisk et menneske du køber tid sammen med, tænk på hvor meget et andet mennesker giver af sig selv og blotter sig 100 procent for kunder som os . Det er jo ikke en bil, tv eller hus/lejlighed vi snakker om her, hvor man selvfølgelig sammenligner priser. Havde jeg været GP pige havde jeg fravalgt smålige og nærige typer som dig . Husk på De omkostninger/pris pigerne kan risikere at få på sjælen for at have dette erhverv er ikke alle penge i verden værd ! Så lad os ikke brokke os over deres priser, men i stedet være taknemmelige at de rent faktisk findes . -Jeg glemmer ikke noget af det du nævner -men hvorfor det skal trækkes ind i debatten i denne tråd?? Der er jo et fint emne i sig selv trådstarter tager op;-) Og du har jo lov til at betale -det de forlanger. Men det gør dig nødvendigvis til en bedre kunde end mig;-) og som du selv skriver "De omkostninger/pris pigerne kan risikere at få på sjælen for at have dette erhverv er ikke alle penge i verden værd !" så er det jo ikke et spørgsmål om prisen... men hvis du får en bedre samvittighed ved at betale prisen uden noget så værsgo;-) Du kan jo ikke bestemme om vi må debattere priser -men det virker som tabu for mange;-) -som om de har noget at forsvare -og som om pigerne er ofre for kunder som mig...gg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Februar, 2022 Møffe skrev, for 9 timer siden: Kaffe har i mange år ikke kostet under 30kr Det er ikke OK og sammenligne glædespiger med kaffe. Denne tråd handler om glædespiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camille Deluxe 18 Skrevet 5. Februar, 2022 Argent skrev, for 16 timer siden: Lagde mærke til en prisstigning i ugen der gik og til i morges, på en pige jeg havde planer om at besøge, fra 1000 til 1300. 30% kan bestemt mærkes Tror aldrig jeg har set prisen på noget jeg nyder at købe gå op, og tænkt "Sådan, ja tak, mere af det!" Og det er da surt, at et besøg hos hende nu ville sætte mit lege-budget for måneden over styr - men så må der ganske enkelt kigges andensteds Og du kan da sagtens gå til chefen og bede om det samme - hvad hindrer dig? Kære mænd. Jeg tror for de fleste piger, slet ikke det har noget med procenter eller “corona krise” at gøre. Er meget overbevist om at det er den enkelte piges eget valg, da huspriserne på klinikkerne altid står som et minimum på siden. Eks. “Fra 1100” er en minimums pris for eksempelvis 30 min. Pigen vælger selv, da man som pige selfølgelig selv bestemmer hvad ydelser man tilbyder. Kan ikke se hvad i skulle “bede chefen” om ? <3 knus Camille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 5. Februar, 2022 Den flittige skrev, for 6 minutter siden: Det er ikke OK og sammenligne glædespiger med kaffe. Denne tråd handler om glædespiger. -Læs nu hvad jeg skriver og svare på...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 5. Februar, 2022 Møffe skrev, for 5 minutter siden: Og du har jo lov til at betale -det de forlanger. Men det gør dig nødvendigvis til en bedre kunde end mig;-) Jeg synes faktisk, at du rammer noget helt rigtig i debatten om priser m.v. Mange kan jeg se føler sig virkelig som gentlemen og sexkøbere, som bidrager til pigerne velfærd og mentale helbred ved at lægge ekstra penge oveni, om den “normale” pris så er lavere eller højere er sådan ser irrelevant i denne sammenhæng. Men dem der lægger flere penge og køber sig ind ved de lidt dyrere piger kan jo sagtens være nogle, der ikke behandler pigerne specielt godt. Ofte er det sådan, at dem der faktisk har mange penge de kan have en tildens til at kigge lidt ned på dem, der måske ikke har og får nemt ejerfornemmelse af andre fordi de ved de kan købe sig til alt måske også købe sig til det, som pigerne måske reelt ikke har lyst til, men pigerne kan ikke modstå de mange penge de får tilbudt. Det kan give ar på sjælen for pigerne. Omvendt, så kan en som synes at 800-1000 kr. er mange penge behandle pigen som en dronning i den halve time de har sammen og opføre sig som en sand gentleman, og være en mand som pigen er rigtig glad for at være sammen med. En mand som pigen får en masse ud af at være sammen med på flere forskellige måder. Penge er ikke alt og lad nu være med at tro, at I er prinsen på den hvide hest bare fordi i kaster om jer med jeres penge. Behandl nu bare pigen med respekt osv. uanset, hvor mange penge hun ønsker sig betalt for. Med ønsket om en god weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 5. Februar, 2022 Priser har været debatteret her på EG gud ved hvor mange gange. Ingen er jo tvunget til at købe noget de ikke har råd til, men tag det roligt, markedet skal nok regulere sig selv. Med den nuværende inflation er det forståeligt alle gerne vil have dækket stigende udgifter uanset hvilken branche der er tale om. Inflation er selvforstærkende, højere priser stiller krav om højere lønninger der igen fører til stigende priser osv, osv, og til sidst er der ingen der kan huske hvad der kom først, hønen eller ægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 5. Februar, 2022 Så fik vi started februar måneds prisdebat. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2022 Møffe skrev, for 15 timer siden: Det falder mig derfor svært bare at acceptere en pris, jeg ikke mener er i orden Men så kan du jo bare blive væk. Møffe skrev, for 15 timer siden: nogen gange går jeg så igen Det vil sige du møder op, selvom du ikke har til hensigt at betale den pris, du har fået oplyst? Det var dog ekstremt usympatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 5. Februar, 2022 Alting stiger i pris. Ens løn knap så meget.... Bare der ville komme mere konkurrence på området, men lysthusene skal også have dækket strøm, vask af lagen indkøb af kondomer osv. Kan huske de gode gamle dage med 3 timers gangbang på danske lysthuse med yngre danske modeller for 1700-1800 kr. Tider som aldrig kommer igen. Stolt og glad for at jeg fik det prøvet selvom jeg kom alt for hurtigt i pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 5. Februar, 2022 Advarsel skrev, for 5 minutter siden: Men så kan du jo bare blive væk. Det vil sige du møder op, selvom du ikke har til hensigt at betale den pris, du har fået oplyst? Det var dog ekstremt usympatisk. -Ja sæt det bare på spidsen -og kald mig gerne "ekstremt usympatisk" og tolk så meget du kan;-) Det er mange måder at gøre, hvad man gør... Jeg har ikke dårlig samvittighed overhoved har du? Jeg bliver også væk såfremt, jeg ikke er tilfreds med det der tilbydes til prisen... Hvis jeg har haft kontakt til en pige på forhånd og lavet en aftale -så holder jeg min del af aftalen -det er så ikke altid man møder den pige -når man ankommer til stedet (kan være hun pludselig er optaget mm.) så er det jo en ny situation -og en ny aftale -selv om der er flere piger på stedet er det ikke sikkert de har samme priser... -Og jeg har altid min egen ide til en pris -og som regel kan vi mødes et sted -hvis ikke -kan jeg jo vælge at gå;-) At du og andre kan tolke så meget på det jeg skriver er uforståeligt -bare fordi jeg ikke tænker og gør som jer -er jeg "ekstremt usympatisk" "smålig og nærig" osv...osv...osv. Jeg behandler andre som, jeg selv gerne vil behandles, og forventer gensidig respekt ved besøg... Jeg forsøger altid at få det bedste ud af et besøg -selv om det kan være svært, og man kan blive overrasket på mange måder (i thaiverden) Hvis det er for meget at kapere/uforståeligt så kan jeg ikke gøre mere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2022 Møffe skrev, for 6 minutter siden: det er så ikke altid man møder den pige -når man ankommer til stedet (kan være hun pludselig er optaget mm.) så er det jo en ny situation -og en ny aftale Helt enig. Skal jeg forstå dit indlæg sådan, at du kun begynder at forhandle om en pris du allerede har fået oplyst, når det viser sig der er fusk fra GP'ens side? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Forstår dog ikke, hvorfor der ikke er mere konkurrence stederne i mellem. Altså i stedet for at lukke stederne helt, så kunne man have et mindre udbud af piger som justerede prisen efter hvad der tiltrak flest kunder.. Flere kunder. Flere penge og mere tiltrækning til beanchen af smukke, slanke danske piger som vil prøve branchen for at betale indskud til lejlighed, make-up, fester, studiebøger og weekendture med veninderne. Ren Win-Win for alle Man kunne også ændre på tiderne på de forskellige lysthuse, så pigerne havde vagt i 4 timer og ikke som nu 8 timer mange steder og så indføre en form for tilbud hvis du køber X + X ydelse..Spar XX kr.. Og så selvfølgelig den tilbagevendende Mobilepay. Det burde være muligt at kunne betale til en konto/et telefonnummer , således SKAT ikke kigger med, i stedet for man først skal forbi en hæveautomat. Jo lettere og mindre tidskrævende det er at få mis/fisse, jo flere vil benytte sig af det! Nogle ansatte hos SKAT som er brugere af GP'er, burde vide hvordan det kan komme op og stå. Mulighederne er der. Hvis man tænker kreativt. Det er de ikke når først lysthuset har lukket og slukket og drejer nøglen og opsagt pigerne, så ligger stederne øde hen i flere år...eller overtages af skumle bagmænd og udenlandske piger (Romantica's lokaler ved Nordhavn Station) Redigeret 5. Februar, 2022 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 5. Februar, 2022 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Helt enig. Skal jeg forstå dit indlæg sådan, at du kun begynder at forhandle om en pris du allerede har fået oplyst, når det viser sig der er fusk fra GP'ens side? -jeg ser f.eks. en pris på AL -og laver en aftale på sms. ikke altid vi er kommet ind på prisen -og så spørg jeg naturligvis til prisen (selv om jeg har set deres pris på AL) hvis de siger noget andet end i deres annonce -eller vi aftaler en anden service (tit længere tid) må det jo forhandles;-) jeg går efter massage m/u ekstra og aldrig gfe -det er ikke altid de mener massagen er så vigtig som ekstra -og jeg har det modsat (min krop) Men af natur er jeg en der forhandler om alt -jeg kan nærmest ikke lade være... Men samtidigt er jeg ærlig og respektfuld -det kan være en stor mundfuld for mange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 364 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Som jeg altid har sagt, en pige må for min skyld tage 50.000 i timen. Så må hun se om nogen dukker op, og gør det de det, så godt for hende. Danskerne er et folk, der er vant til at gøre hvad der bliver sagt, og det er vel kun pengepungens evne, der regulerer priserne. I min verden er det betalt, når en pige tager 1.500 for en time med megafransk, og mere kommer jeg næppe til at betale Redigeret 5. Februar, 2022 af Jonze 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1355 Skrevet 5. Februar, 2022 Camille Deluxe skrev, for 5 timer siden: Kære mænd. Jeg tror for de fleste piger, slet ikke det har noget med procenter eller “corona krise” at gøre. Er meget overbevist om at det er den enkelte piges eget valg, da huspriserne på klinikkerne altid står som et minimum på siden. Eks. “Fra 1100” er en minimums pris for eksempelvis 30 min. Pigen vælger selv, da man som pige selfølgelig selv bestemmer hvad ydelser man tilbyder. Kan ikke se hvad i skulle “bede chefen” om ? <3 knus Camille Årsagen bag prisstigningen er mig som sådan hverken interessant eller relevant, jeg reagerer blot på, at selve prisen stiger Nu besøger jeg heller ikke bordeller, men private piger - så prisen er ene og alene hendes at administrere. Lars74 skriver: "Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme…." Jeg antog han mente at bede om 17% lønforhøjelse Og det skal han da bare sigte efter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 5. Februar, 2022 Lars74 skrev, den 4.2.2022 at 13:28: Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme…. Som selvstændig justerer jeg også selv mine priser. Det er det fantastiske med at være sin egen chef, hvis du har kunder nok, kan du sætte prisen op, tjene det samme som før, men på færre kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camille Deluxe 18 Skrevet 5. Februar, 2022 Argent skrev, for 3 timer siden: Årsagen bag prisstigningen er mig som sådan hverken interessant eller relevant, jeg reagerer blot på, at selve prisen stiger Nu besøger jeg heller ikke bordeller, men private piger - så prisen er ene og alene hendes at administrere. Lars74 skriver: "Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme…." Jeg antog han mente at bede om 17% lønforhøjelse Og det skal han da bare sigte efter! Eftersom det her, efterhånden er blevet meget gennem diskuteret emne prøver jeg at forstå, al den forvirring, irritation og meget stærke følelser, som mange af jer tydeligvis har.. i min optik er det lidt ekstremt at gøre så meget ud af, noget så ubetydeligt som en pris stigning på 2-300 kr. selvom det er højere end “minimums prisen på en klinik” - som du selv skriver, pigen administrere selv prisen. Også på klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1355 Skrevet 5. Februar, 2022 Camille Deluxe skrev, for 2 timer siden: Eftersom det her, efterhånden er blevet meget gennem diskuteret emne prøver jeg at forstå, al den forvirring, irritation og meget stærke følelser, som mange af jer tydeligvis har.. i min optik er det lidt ekstremt at gøre så meget ud af, noget så ubetydeligt som en pris stigning på 2-300 kr. selvom det er højere end “minimums prisen på en klinik” - som du selv skriver, pigen administrere selv prisen. Også på klinik Hvad er det du føler blir gjort noget ekstremt ud af? Føler ik at der er 'meget stærke' følelser forbundet prisstigninger. Ej forvirring eller irritation som sådan heller. Synes dog det er en glidebane at begynde at formynde hvor meget eller hvor lidt 2-300 kr er for andre. Den kan lige så nemt vendes på hovedet, for hvis det er ubetydelige beløb, hvorfor sænkes prisen så ik? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg