Hop til indhold
Lars74

Prisjustering på glædespige

Recommended Posts

Jeg fik lidt et chok i dag. Stigning i pris på næsten 17%. Havde ellers glæder mig til et besøg….men tror desværre jeg vil søge andre græsgange. Er det bare mig eller synes I andre om dette hop? Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars74 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg fik lidt et chok i dag. Stigning i pris på næsten 17%. Havde ellers glæder mig til et besøg….men tror desværre jeg vil søge andre græsgange. Er det bare mig eller synes I andre om dette hop? Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme….

Hvem dog?:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars74 skrev, for 6 minutter siden:

Hun har måske fået el og varme regningen, og skal lige have den dækket. 

I mit firma har vi hævet priserne med 10% over nat, og i nogle tilfælde med tilbagevirkende kraft på afgivne ordrer. 

17% lyder måske af meget, men flytter det i realiteten ret meget på prisskiltet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi har inflation i DK, og har faktisk haft det længe, uden at ret mange har justeret salgspriserne. 
Jeg hævede mine priser i mit firma mad 15-20% i oktober, og hæver dem 10-15% i næste måned. Alt er simpelthen steget. 
Men som slagterhunden skiver: betyder 17% egentlig ret meget for et 1000/2000 kr besøg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 5 minutter siden:

Hun har måske fået el og varme regningen, og skal lige have den dækket. 

I mit firma har vi hævet priserne med 10% over nat, og i nogle tilfælde med tilbagevirkende kraft på afgivne ordrer. 

17% lyder måske af meget, men flytter det i realiteten ret meget på prisskiltet?

Enig

17%
Normalt er det vel 25 eller 20 pct,  når der lægges en hund på 400 Eller 500 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars74 skrev, for 25 minutter siden:

Ja, medmindre udgangspunktet har været alt for lavt, er det da helt hen i vejret, og bør boykottes. Det er da rigtigt at så meget andet også stiger, men hvis almindelige lønninger ikke gør, må man jo bare lade være med at købe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars74 skrev, for 31 minutter siden:

Kan kun give dig ret! mange er skruppelløse med deres priser -også selv om servicen er af svingende kvalitet... Men man kan jo vælge/fravælge altid;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Nu er der ikke steget prisændringer på markedet i årevis. Måske ikke så underligt, at det sker mærkbart, når det endelig sker. Hvem ved om prislejet igen derefter ligger på det samme de næste 10 år. Det samme kan ikke siges om mange andre services. 

Som studerende havde jeg et fritidsjob hvor lønnen ikke var blevet reguleret i 20 år. Da lønnen endelig fik et boost var det med 20% Virkede meget fair. 

Men det lyder fornuftigt, at søge andre græsgange, det er jo heldigvis en mulighed. Eller ultimativt, slet ikke at besøge nogen, hvis prisen stiger over hele linjen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Lars74 skrev, for 2 timer siden:

synes priserne er konstante... det er op til os "købere" at fravælge de piger der tager overpriser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det bare mig eller synes I andre om dette hop?

Svært at mene noget kvalificeret, når du ikke oplyser:

• prishistorikken for den GP
  • hendes placering relativt til sammenlignelige udbydere
  • den faktiske (nominelle) pris?

Det er en prisstigning fra 600 til 700 eller hvad? For hvilken ydelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

jeg oplever også det modsatte , når en pige har sat prisen op fra feks 1000 kr for 30 min til 1100 kr-1200 kr og der ikke kommer så mange besøgende, sætter de det ned igen og indimellem helt ned til 900 kr hvis de har last days ..

Syntes sku det er fair nok at prisen sættes op, man er jo ikke tvunget til at besøge nogen .

Krummer tæer hver gang nogle brokker sig over prisen, så lad dog vær, gå dog hjem kære ven og ta en surmule spiller i stedet .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alting stiger i pris lige nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lagde mærke til en prisstigning i ugen der gik og til i morges, på en pige jeg havde planer om at besøge, fra 1000 til 1300.

30% kan bestemt mærkes

Er det bare mig eller synes I andre om dette hop? Ville ønske jeg kunne gå til chefen og bede om det samme….

Tror aldrig jeg har set prisen på noget jeg nyder at købe gå op, og tænkt "Sådan, ja tak, mere af det!" :P

Og det er da surt, at et besøg hos hende nu ville sætte mit lege-budget for måneden over styr - men så må der ganske enkelt kigges andensteds :)

Og du kan da sagtens gå til chefen og bede om det samme - hvad hindrer dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Som studerende havde jeg et fritidsjob hvor lønnen ikke var blevet reguleret i 20 år.

Mellemlang uddannelse eller bare Evighedsstudent ? :D

Jeg finder selv ud :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvis man ikke vil åbne pungen, så må man lukke bukserne, længer er den ikke.

Hvis man er en ordentlig opdraget mand, så betaler man den forlangte pris, og hvis man ikke vil det, så siger man pænt nej tak, det er ydelse der ikke skal tinges om, og ja jeg kan godt forstå at priserne stiger, det gør de på alt andet, lys, mad, varme, brændstof mm, det eneste der ikke stiger er min løn :(, men der er nogen ting man altid har råd til, så det bliver ikke mig som piver over prisen, der kan evt. gå lidt længer mellem besøgene, eller de kan blive lidt korter, det er hvad der er at gøre ved det. 
Husk. Den der har grisen bestemmer prisen.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hr_T skrev, for 36 minutter siden:

Mellemlang uddannelse eller bare Evighedsstudent ? :D

Jeg finder selv ud :ph34r:

Lang videregående og nu i fuldtidsarbejde :) 

Var der en joke jeg ikke fangede? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Lion69 skrev, for 2 timer siden:

Krummer tæer hver gang nogle brokker sig over prisen, så lad dog vær, gå dog hjem kære ven og ta en surmule spiller i stedet

Helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden:

Lang videregående og nu i fuldtidsarbejde :) 

Tror det var fordi du nævnte den ikke var reguleret i 20 år.. Det kunne tolkes som at du havde arbejdet der i 20 år imens du var studerende.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lars74 skrev, for 4 timer siden:

Min pris er ikke steget.

Ser fast tre piger med timetakster på 1600 til 1800 kroner. Jeg betaler altid 2000 og synes jeg får ekstra tid, service og indlevelse. Men jeg har sat mit "forbrug" ned til to besøg om måneden, hvor det andet finder sted hos en sød thaipige, 1000 kroner for massage plus lidt ekstra tid og sjov. Fristes jeg af en pige, der kører med 2000 som timetakst, lægger jeg også et par hundrede oveni, men skærer så ned på det andet besøg. Vil ikke over ca. 3000 kroner om måneden til denne særlige hobby. Har tidligere brugt for mange penge. Vil ikke mere. Bortset fra jule- og fødselsdagsfrås.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden:

Som studerende med fritidsjob i 20 år … det er vel godt og vel en mellemlang uddannelse. 
Måske er det bare min humor …

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

Alting stiger i pris lige nu. 

Ja, men nogle gange er der tilbud i vinduerne for at få flere folk indenfor.

Måske værd at overveje i denne branche hos de få tilbageværende etablerede klinikker?

Vi skulle nødig have at de danske piger forsvinder fuldstændig..

7 gæster til feks 800 kr for 30 minutter på en vagt er vel bedre end 4 gæster til 1200 kr..?

:-p 

Selvfølgelig er der udgifter til strøm, varme  og vask af sengetøj, men for min skyld kunne det være frækt kun med belysning fra et stearinlys....

Rummet må dog gerne være omkring 15 grader ellers bliver det næsten for koldt til rejsning har jeg hørt...

Eller man kunne forsøge med variable priser:

Billigere inden kl. 15 og efter kl. 21 og dyrere mellem kl. 17-20.

Det virker for elselskaberne, hvorfor flere vel spiser varm mad på deres arbejdsplads 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hr_T skrev, for 20 minutter siden:

Som studerende med fritidsjob i 20 år … det er vel godt og vel en mellemlang uddannelse. 
Måske er det bare min humor …

@Hr_T og @JenniferRomantica det var totalt mig som ikke fangede den :lol: tak! 

P.S. Det var den gamle drage som havde været der i 20 år, der kunne fortælle mig om vores løn ulykke 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt det altid kommer op, når der skrives om priser -dårlig opdragelse -betal det de forlanger -krummer tær... Jeg er ikke specielt dårligt opdraget -nok lidt jysk -selvom jeg er pære fynbo... Det falder mig derfor svært bare at acceptere en pris, jeg ikke mener er i orden -dog respektere jeg altid dem der sig den ikke kan være anderledes -nogen gange går jeg så igen -andre gange kan prisen pludselig godt blive mindre, og sidst men ikke mindst, kan jeg nå til den konklusion "så må det også være godt" og betaler prisen -men forventer så også at få noget godt/specielt;-) det har så ikke altid været tilfældet -derfor undlader jeg helle ikke at fortælle min mening til hende... Det kan så resultere i de bliver sure eller begynder at forklare en hel masse... (går sjældent til en dansk gp/massage) 

Hvis jeg har fået noget godt/specielt, hvor jeg virkelig kunne mærke de har gjort sig umag -kan jeg finde på at give "tip" dog er det en "killer" hvis de selv beder om det... 

Igen går jeg ikke direkte efter gfe -da jeg jo er godt gift, og får dækket mit behov;--) tantra og det med bare tag i mod -kan jeg ikke finde ud af... Men at priserne er meget højere -modsvare nydelsen... -men jeg nyder det jo ik.

Det er moderne at øge prisen -og kalde det tilbud selv om du får mindre... De kloge narre de mindre kloge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 37 minutter siden:

Det er sjovt det altid kommer op, når der skrives om priser -dårlig opdragelse -betal det de forlanger -krummer tær... Jeg er ikke specielt dårligt opdraget -nok lidt jysk -selvom jeg er pære fynbo... Det falder mig derfor svært bare at acceptere en pris, jeg ikke mener er i orden -dog respektere jeg altid dem der sig den ikke kan være anderledes -nogen gange går jeg så igen -andre gange kan prisen pludselig godt blive mindre, og sidst men ikke mindst, kan jeg nå til den konklusion "så må det også være godt" og betaler prisen -men forventer så også at få noget godt/specielt;-) det har så ikke altid været tilfældet -derfor undlader jeg helle ikke at fortælle min mening til hende... Det kan så resultere i de bliver sure eller begynder at forklare en hel masse... (går sjældent til en dansk gp/massage) 

Hvis jeg har fået noget godt/specielt, hvor jeg virkelig kunne mærke de har gjort sig umag -kan jeg finde på at give "tip" dog er det en "killer" hvis de selv beder om det... 

Igen går jeg ikke direkte efter gfe -da jeg jo er godt gift, og får dækket mit behov;--) tantra og det med bare tag i mod -kan jeg ikke finde ud af... Men at priserne er meget højere -modsvare nydelsen... -men jeg nyder det jo ik.

Det er moderne at øge prisen -og kalde det tilbud selv om du får mindre... De kloge narre de mindre kloge...

Gab, hvad kedeligt det lyder til at være kunde i dine sko.

Altså, når jeg køber et nyt TV så kan jeg godt kigge rundt og sammenligne priser. Og så køber jeg et jeg har råd til. Markedet for dem er nogenlunde letoverskueligt - selv om de tekniske spec'erne ofte er russisk for en som mig. De viser jo de samme programmer allesammen, og de har farve og lyd.

GP'er er en helt anden boldegade. 1. De tekniske specifikationerne duer ikke til ret meget. 2. De viser ikke samme programmer. 3. De appellerer til helt forskellige kunder. 4. Vi kunder er sjældent ens om hvad vi oplever sammen med den enkelte GP. 5. Vores forventninger skiller sig uhyre meget.
Det eneste en GP har fælles med et TV er at de har farve og lyd.

Det bliver jo hver gang dette er oppe kun nonsens og sludder. Hvad er det vi skal debattere? "Jeg kan tænke mig at betale det, imens du kan tænke dig at betale noget andet?" So what?  Boykot? Jo du, det vil aldrig ske - og hvis det skete ville jeg tage alle mine opsparinger og besøge så mange jeg kunne - kun for at boykotte boykotten.

Eroguide har nogle gode sider, men en af de dårlige er at alt for mange får idéen om at vi hermed kan regulere et ureguleret marked og at der findes målbare faktorer vi kan rette vores regulering efter. Som f.eks.  idéen om et accepteret prisniveau. 

Når vi kan købe aktier i forskellige GP'er på børsen så kan vi tage diskussionen igen. Men indtil da - kan vi ikke bare lade den ligge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...