Hop til indhold
Gæst

Hører anmeldelser/efterlysning af dyresex til på EG ?

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil så tillade mig at mene, at vi vel nærmer os et tidspunkt, hvor ledelsen af dette site, bør komme med en udmelding, og en besvarelse af trådens spørgsmål.

Vi kan jo blive ved med at dunke hinanden i hovedet, og spørgsmålet er jo så, om der mon ikke kan træffes en afgørelse på det foreliggende grundlag.

Ledelsen meldte meget klart ud med det på et tidspunkt..... Hvor der var nogen der nedgjorde det. Svaret var ganske klart. Dyresex er ikke ulovligt, ergo er det tilladt på eroguide. Alle dem der havde nedgjort trådstarter, fik en løftet finger om, det var personangreb og det er ikke tilladt på Eroguide

Personlig har jeg ikke fået læst tråden, som har startet alt det her.... men min tidligere kommentar med det er misrøgt, passer vist ikke ind. (gaffatape var fordi hunden blev for ivrig)

Altså, er det så svært at lade være med at læse, hvad man ikke bryder sig om :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr

Ups - jeg var faktisk ikke klar over, at man tideligere har forholdt sig til spørgsmålet. Tak for info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart tror jeg det er før din tid.... og det var ikke noget der blev foreslået, at man ikke skal kunne omtale herinde. Det var en tråd der omhandlede det, hvor sindende kom i tråd, lidt ligesom den tråd du refererer til.

Og der var udmeldingen meget klar fra Administrationen..... at det er tilladt.

Du er så inde på, at det skal ikke skal være tilladt alligevel. Hvilket er fint at starte en tråd om (selvom jeg ikke deler synspunktet) Så keep on the good work

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Uden at skulle være fordomsfuld, men da jeg læste efterlysningen, kunne jeg smage en smule opkast i min egen mund. Det synes jeg dog er lidt for meget.

Synes godt man kunne sætte punktum ved sex med mennesker imellem, og henvise dem der søger andet, til et andet sted.

For sex mellem voksne er een ting, men, et dyr som ikke kan tale for sigselv og kun agerer på sine instinkter, er virkelig forkert i min bog. Og når man først er villig til at 'misbruge' på sådanne måder, er der ikke langt til at være villig til at misbruge voksne/børn. Og så er vi ovre i en hel anden verden.

Det er virkelig usmageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså, er det så svært at lade være med at læse, hvad man ikke bryder sig om :?:

Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke bare bladre videre til næste tråd, hvis overskriften giver kvalme og brækfornemmelse.

Men vi elsker åbenbart at blive forarget, for så har vi jo noget at pege fingre ad.. :? Hvorfor mon mange af reality udsendelserne er blevet så populære..??

Lad dog Serviceboy ha' sine ønsker i fred. I følge lovgivningen og EG's regelsæt gør han intet forkert, udover at sparke til folk's moralbegreber. Den ægteskabelige moral, er der ingen der har ondt i røven over.

Mange af os, smider glædeligt penge efter gadepiger, selvom vi godt ved at de ikke er her af egen fri vilje...Er det ikke lige så kvalmende ?

Skulle der oprettes et nyt forum, kunne det jo passende hedde " Få folk op af sofaen"

Mener egentlig det lige har været nævnt, men hvor er det belastende at læse " Mig ene ret og vide" indlæg fra skribenter, som tydeligvis ikke har nærlæst hvad der faktisk er blevet skrevet.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige en gang for alle slå fast at jeg personligt finder dyresex afskyeligt. og jeg ved fra mit arbejde med dyr. frivillig i en dyreværns organisation samt talrige kurser i hunde adfærd og læring at hunde der ofte benyttes til dette tager skade og kan få store problemer med at fungere i nornale sammenhænge.

når det så er sagt så må jeg også erkende at ud fra de regler der er her på sitet. ja så hører sådan en efterlysning hjemme på eroguide.dk.

det er desværre ikke ulovligt at have sex med dyr. og eroguide.dk har altid og skal altid være et sted hvor smagsdommeri ikke indgår i konceptet og hvor brugerne frit kan efterlyse og spørger ind til hvad de end måtte have på hjertet. så længe det er relevant for bordet og ikke overtræder dansk lovgivning.

Det eneste jeg kan se skulle kunne ændre på dette er at man fra ledelsen side tager en beslutning om at der er ting der moralsk og etisk ligger uden for retningslinjerne man ønsker for stedet. men hvem ønsker lige at deltage et sted hvor så snæver en kreds sætter barren for hvad der må efterlyses og anmeldes. skal man så heller ikke kunne efterlyse sex uden kondom. bare fordi nogen i ledelsen er imod dette. hvad med S/m. scat. urin. helt unge piger. mænd. gamle damer. kvinder i støvler. gadepiger. analsex. gfe. osv osv..... der vil altid være nogen som har en anden optik for hvad der er ok og hvad der ikke er. Jeg er eksempelvis ikke et øjeblik i tvivl om der nok skal sidde folk der ude og mene vi alle sammen er en flok bøsserøve bare fordi man her på sitet kan efterspørge og snakke om MM sex.. her på stedet er alt ok så længe det lever op til dansk lovgivning. kan man ikke leve med dette så kan man gøre tre ting. nedlægge sin konto i protest eller hoppe let og elegant hen over det som man ikke ønsker at læse om. eller oprette en tråd generel debat hvor i man sætter spørgsmålstegn ved begrebet dyresex og lufter sin utilfredshed. en debat om dette hører nemlig ikke hjemme i en efterlysning - det står faktisk i reglerne for stedet her.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man tager i betragtning, hvor meget vi manipulerer med dyrs seksualitet UDEN deres samtykke...læs igen og tænk på hvor dumt det er at tale om samtykke...så er sex med dyr, der ikke lider FYSISK skade, vist ikke den store forbrydelse.

Dyremishandling er allerede strafbart.

Sjovt nok er inseminering og sterilisering og kastration jo fuldt ud acceptable metoder....også blandt dyrkelskere, der ønsker dyresex forbudt specifikt i lovgivningen....er jo latterligt faktisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja og vi er heller ikke for fine til, at sætte dyr til verden med den eneste årsag, at vi vil æde dem

Eller har 90.000 kyllinger gående på et meget lille område uden bevægelsesmuligheder. Derudover "tvangsfoder" dem, så de vokser i en hastighed, hvor deres ben ikke kan være med

Eller fylde dem med diverse forskellige former for medicin, for at se hvordan de reagerer på det.

eller holde dem indespærret i et bur derhjemme, så vi kan nusse dem engang imellem

eller bruge dem til ridning og andre ting..... hvor vi har diverse tøjler og evt pisk, så de gør som vi gerne vil have det

Men dette er selvfølgelig ingenting, i forhold til vi lader en overivrig hund bespringe en pige ;) (det er nok brugt lidt ironi)

Personligt synes jeg dyresex skulle forbydes generelt set..... men har faktisk ikke noget argument for hvorfor, udover jeg synes det er klamt. Hvis jeg tænker på, hvad vi ellers gør ved dyr/bruger dyr til, så tror jeg næppe de lider mere overlast af, man bruger dem til sex..... Dyr er vist ikke klar over, der er tabuer m.m. som man skal forholde sig til :)

Men igen, dyresex er lovligt, så det skal vel også være lovligt herinde???

p.s Det har været nævnt, at dyrene ikke har nogen mulighed for at sige fra.... Det har de vist ikke til nogen af de ting vi bruger dem til.... Vi er suverænt klodens herskere og bruger dyr og ting som det passer os ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr.. :)

Lov mig en anden gang, at placere, indlæg af denne klasse på side 1, fremover..!!

Rene perler fra dit tastetur.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver interessant hvad anti-købesex politikerne/aktivisterne får ud af, at administrationen nu aktivt har godkendt debat etc. om dyresex på EG.

Jeg tror desværre ikke det fremmer "vores sag", at det nu også er godkendt, at vi frit kan tale om dyresex, oplevelser med dyresex, hvordan vi bandt hunden fordi den blev for liderlig og hvor meget vi spermede den i ansigtet.

Dét kan jeg hurtigt se kan blive et farligt projektil i debatten imod købesex.

Herudover tror jeg også, at det kan få flere individer til at angribe EG for at "straffe" sitet ved at DDoS serveren eller på anden måde hacke den.

Jeg håber det ikke, for udover den ækle dyresex, så er her mange spændende debatter og gode anmeldelser samt helt fantastiske meddebattører.

Del dette indlæg

Link til indlæg

sikke en ballade bare fordi der er EN der har stillet et spørgssmål om en kvinde der bliver kneppet af en hund, hvis hunden ikke har lyst gør den det jo ikke :|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Dyresex er lovligt i Danmark men jeg tænder ikke på det ligesom jeg ikke tænder på SM og meget andet.

Det fremhæves så tit i debatter hvad prostitutionsmodstandere vil få ud af Eroguide, men der er aldrig nogen af disse modstandere der har brugt nogen debatter fra Eroguide i deres argumentation, de argumentere ud fra andre argumenter så jo mere jeg ser folk bruge den trussel som argument jo mere tom bliver den.

Jeg kan godt forstå at nogen synes dyresex er ækelt men så må de sku arbejde ihærdigt på at få det forbudt i Danmark i stedet for at tro at det nytter ret meget at forbyde det på et lille forum. Vil man noget med sine holdninger, så er det i gang med græsrodsarbejde, nok mest smart gennem Dyrenes Beskyttelse feks, og så er det ud i medierne med sine synspunkter, underskriftsindsamlinger, og få relevante politikere i tale. Det er det man bør gøre, hvis man virkelig brænder for denne sag men det gider de fleste nok alligevel ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver interessant hvad anti-købesex politikerne/aktivisterne får ud af, at administrationen nu aktivt har godkendt debat etc. om dyresex på EG.

Jeg tror desværre ikke det fremmer "vores sag", at det nu også er godkendt, at vi frit kan tale om dyresex, oplevelser med dyresex, hvordan vi bandt hunden fordi den blev for liderlig og hvor meget vi spermede den i ansigtet.

Herudover tror jeg også, at det kan få flere individer til at angribe EG for at "straffe" sitet ved at DDoS serveren eller på anden måde hacke den.

Jeg håber det ikke, for udover den ækle dyresex, så er her mange spændende debatter og gode anmeldelser samt helt fantastiske meddebattører.

Mand, du er da godt nok i den grad anstrengende!

"Spermede en hund i ansigtet". For fanden, en hund har en maske, ikke et ansigt, så kunne du ikke stoppe med at tillægge dyr menneskelige egenskaber?

Er det en mani for dig at stille dig til dommer over andres seksualitet, siden du fremturer i en uendelighed, og hvorfor passer du ikke bare dine præferencer og lader andre passe deres?

Man støder gennem livet på mange ting, som man finder frastødende, og sådan har det vist altid været, men tider skifter og sæder ændres, og hvad der i går var god latin, bliver i morgen til tabu og vise versa.

Men puritanisme hører ingen steder hjemme, slet ikke her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det man bør gøre, hvis man virkelig brænder for denne sag men det gider de fleste nok alligevel ikke.

Jeg er 100% enig, men jeg ved også, at dette er internettet og der er mange mennesker, der ikke gider rejse sig fra deres bagdel, og som måske har "hacking" som hobby (DDoS er ikke hacking, men fremhæves af medierne som sådan), og flere af personer sidder hver dag og leder efter mål at "hacke" og samtidig lave en Youtube video, hvor de skriver at Anonymous har set sig vred på den specifikke hjemmeside.

Det seneste, store danske, eksempel (jeg lige kan huske) er fx 3fs hjemmeside, som blev lagt ned.

Og desværre er det meget let, og lige netop dét at det er let, samtidig med at dyresex i manges øjne er noget mindre lækkert, vil kunne bringe EG offline i en kortere eller længere periode (hvilket jeg igen ikke håber).

Herudover, så ser jeg frem imod, at dyresex bliver forbudt så misbrugerne af dyr kan straffes af domstolene.

Mand, du er da godt nok i den grad anstrengende!

Hvis du ikke kan lide, det jeg skriver, behøver du jo ikke kommentere på det - er det ikke det, flere af tilhængerne af dyresex skriver? :)

"Spermede en hund i ansigtet". For fanden, en hund har en maske, ikke et ansigt, så kunne du ikke stoppe med at tillægge dyr menneskelige egenskaber?

Vi kan også skrive hoved. Ordet er totalt ligegyldigt, det er handlingen, at mennesket misbruger et dyr, der ikke kan sige nej, der er afskyeligt.

Ved du hvorfor Sverige lovliggjorde dyresex i 1944 (mener det er det korrekte årstal)?

hvorfor passer du ikke bare dine præferencer og lader andre passe deres?

Fordi det handler om dyr der bliver misbrugte.

Er det fx ok at proppe dilleren ind i anus på en chihuahua? Hvad med en gravhund? Eller hvor går grænsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun være enig. Det vil kunne skade EG på sigt hvis det blev et forum for dyresex. Pressen og personer der er i mod købesex vil kunne fordreje det; "de går ind for dyresex og købesex". Tænk på den folkelige reaktion når man læser eller høre om at nogen har forgrebet sig på et dyr. Der er vel heller ikke nogen, der ikke er i tvivl om, at folk mod købesex følger med her inde. Til sidst vil jeg sige ikke synes om dyresex, og at jeg helst ikke ser at det bliver en del af EG om ikke andet så for at beskytte EG. Folk der er imod købesex er lige glade med sandheden bare de får deres krig gennemført.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Hvor går grænsen ?

Er det okay med en han-hund hvor man har pillet ved den hjerne så den dominere en kvinde ( hvilket jo dybest set er det den gør) ?

Er det okay med en tæve man skal binde poterne sammen på for at gøre det nemmere at 'komme til ' ?

Er det okay at give den mundkurv i det tilfælde at den IKKE syntes at det hamrende frækt at blive forulempet ?

Skal vi bare binde en høne ind i gaffa tape så den ikke basker alt for meget....( hvilket jo også vil være generende for selve akten) ?

Jeg har kæmpet ( og kæmper) er hidsig kamp mod zoofili.

I denne kamp er jeg stødt på uendeligt mange billeder af dyr som mennesker har seksualiseret..... INGEN af de dyr ser særligt tændt ud !!

Jeg har nu læst på adskillige eksempler på at der er blevet nævnt at en ko næppe mærker noget til det og at han-hunden skam var mægtigt tændt.....

Hvordan skiller man imellem om et dyr vil eller ikke vil ?

Den omtalte han-hund var næppe kommet på ideen selv.

Den er blevet manipuleret af sin ejer til at deltage i noget der ikke falder den naturligt.

Og i må ikke tro at dyr i Danmark ikke lider pga nogle menneskers lyster - bare fordi at loven siger at de ikke må lide overlast.

Der er 2 dyrebordeller i Jylland.... Jeg tvivler stærkt på bla hønsene osv syntes at det er et rart sted at være.

Det burde være dybt ulovligt !

Der findes alt alt alt for mange danske eksempler på at folk ikke kan styre det og derfor ender med at skade dyrene.

Udover det så fatter jeg simpelthen ikke en fis af hvad der skulle være så hamrende frækt ved Dyre sex.

Det er noget pladder at sige at vi jo skam både spiser deres kød og bruger deres skind og så drage paralleller til at så kan vi jo også lige så godt trække den heeelt hjem og have sex med dem !

Iøvrigt spiser jeg kun kød/kylling osv fra min lokale bondemand som kun har fritgående dyr.

Det burde alle som går bare et minimum op i dyrevælfærd gøre.

Alt her i verden behøver altså ikke at være seksuelt muligt !

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det fremhæves så tit i debatter hvad prostitutionsmodstandere vil få ud af Eroguide, men der er aldrig nogen af disse modstandere der har brugt nogen debatter fra Eroguide i deres argumentation, de argumentere ud fra andre argumenter så jo mere jeg ser folk bruge den trussel som argument jo mere tom bliver den.

Jeg har med et par års mellemrum overværet forfatteren og prostitutionsmodstanderen Jens Høvsgaards foredrag om handlede kvinder og han har fundet nogle saftige indlæg fra b. l. a. hedomax han læser op af, og jeg kan forsikre jer at efter at have oplevet tilhørenes højlydte reaktioner er man klar over at hvis man rejste sig op som sexkunde - så blev man lynchet :shock:

En meget kendt debattør, prostitutionsmodstanderen Anne Rasmussen (ARA), citerer meget tit fra div. sexkøbsfora også EG og hun laver statistikker og konklusioner ud fra hvad hun læser - og det er ikke til vores fordel skal jeg hilse og sige :(

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det vil kunne skade EG på sigt hvis det blev et forum for dyresex.

Det er der vist ingen fare for.. ;)

De ved sgu godt, deres lyster deler vandene.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Okay Spuns, jeg har ikke selv oplevet modstanderne bruge Eroguide i deres argumentation men jeg stoler på det, når du fremhæver at to personer har gjort det.

Jeg kan faktisk forstå begge parter i diskussionen, og principielt er jeg enig at det er en privat sag når det er lovligt i Danmark, og det er det jo.

På den anden side er jeg dyreelsker, ikke sexuelt overhovedet, men jeg betragter mange dyr som et meget positivt levende væsen som også har følelser af en slags og en vis forståelse med os mennesker. Den kommunikation og samvær der kan være mellem et menneske og et dyr kan jo være helt unik og livgivende for begge parter.

Så jeg er i et dilemma i sagen, men jeg kunne ønske mig at emnet kom mere frem på den politiske dagsorden så man kunne få vendt det mere intensivt for er det så grusomt som nogen siger, er det jo mærkeligt at det ikke er forbudt.

Derfor skrev jeg også at dem som går op i det her med liv og sjæl på Eroguide, de burde kæmpe helt andre steder for at få emnet frem i medierne og på den politiske dagsorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nekrofili = omgang med lig er ulovligt, selv om de døde intet kan føle eller mærke.

Så det må vel være af moralske årsager, at det er ulovligt.

Læs denne artikel om menneskelige perversiteter:

http://www.bt.dk/krimi/nekrofili-sag-ry ... -mennesker

Sex med levende dyr er ikke ulovligt, så det er åbenbart ikke umoralsk, at dyrke denne perversitet.

Men undskyld, undskyld, undskyld - jeg brækker mig over både nekrofili og dyresex, for mig er begge dele umoralske perversiteter. :(

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey, nu har jeg fulgt med et stykke tid og jeg er nu stadig splittet og dog ikke i tvivl om min mening. Jeg er meget stor dyrelsker, forstået på den måde ,at jeg er medlem af stort set alle organisationer, der har med dyrevelfærd at gøre og mange af mine penge og timer går med ,at følge med og deltage. Jeg ser sjældent andet end natur programmer og helst dyreprogrammer når jeg endelig ser tv. Jeg er typen der følger edderkopperne ud og ikke slår dem ihjel. Jeg er af den overbevisning ,at alt levende har lige så meget ret til, at være her som du og jeg!! Det er nu dilemmaet kommer, jeg synes, at kunne rumme og forstå mange menneskers forskellige lyster/ behov og jeg synes det er flot ,at servicesboy tør være ærlig og stå frem og oveni købet efterlyse hjælp til hans behov. For det første ,fordi der er mange fordomme ( og ja også her...) og for det andet ,fordi han jo sikkert godt ved ,et eller andet sted ,at det kan få mange i det røde fælt... Jeg ved ikke ,om jeg mener det høre til her eller ej,det må ejerne afgøre, men jeg ved, at jeg ikke er til noget der har med dyresex at gøre ,hverken på job eller privat, men jeg forstår ,at vi alle er forskellige i vores seksualitet og behov/ feties, så rummelighed i forhold til det ja ,til dyresex nej. Håber det giver mening, for er som sagt splittet i den her...Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er et af verdenshistoriens mest afbildede temaer - afskyeligt/ perverst og ulækkert ...... Nå ja - og iøvrigt OGSÅ Københavns vartegn i det 18'ende århundrede https://www.google.dk/search?q=leda+og+ ... =417&dpr=2.

I nordisk mytologi findes tre dæmoniske væsener Midgårdsormen, Fenrisulven og Hel, alle som resultat af at Odin havde sex med Angerbode.

Man kan så - hvis ikke dyresex får en til at brække sig :) læse om Leda/Svanen det i kulturhistorisk sammenhæng her - temaet bliver først erotiseret sådan billedligt i den italienske renaissance

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Leda_and_the_Swan

Iøvrigt igennem tiden malet af Michelangelo / DaVinci (formentlig - originalen er gået tabt) Corregio Rubens og - danske Heerup (den moralske venstrefløjs foretrukne maler) ;)

Det mest valide argument jeg har set herinde - er den offentlige stigmatisering af EG - det holder til gengæld vand... Også selv om man ikke skal være bange for sin egen skygge. Og på den baggrund vil jeg kunne forstå en beslutning om at afstå fra at emnet behandles. Men det Dyreetiske råds - (som må formodes at have en vis ekspertise)holdning er at det ikke bør forbydes - men heller ikke opmuntres. (lovgivning om misrøgt kan anvendes når det sker - og der falder hammeren)

I antikken dyrkede man også (udover Leda/Svanen) myten om dronning Parsifaë, der havde sex med en tyr og fødte Minotaurus, et temmlig træls uhyre med tyrehoved og menneskekrop.

Så temaet er nævnt MASSER af gange i vores kulturbaggrund (nå ja - kun for de af os der har en :) ) - omend næppe som onani-råmateriale ;)

Og hvor fører det så hen ? Tjah - vi kan undertrykke det - men næppe fjerne det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaså...nu er jeg efterhånden en lidt sjælden besøgende her på EG, så jeg måtte lige bruge lidt tid på at finde den efterlysning som denne tråd drejer sig om. Jeg er nu ikke meget forarget men undrer mig bare over at den ikke er blevet fjernet da det skader siden her helt vildt at have sådanne indlæg liggende. Dem der ønsker at diskutere og efterlyse sådan noget må finde steder der ikke er ligeså offentlige som EG, der jo kan læses af alle og desuden er det totalt off-topic på denne side!!!!

Der ud over er jeg da i tvivl om hvad jeg egentlig mener om dyresex...læste fornyligt om en mand der korpolerede sin hun-hund...det skulle fandme da være forbudt!!! Men så er der andre ting der måske er knapt så slemt...det må vel være fagkundskaben indenfor dyrlæger der anbefaler om det skal være forbudt eller ej. Jeg vælger også at tro på at det er forsvindende få der tænder på sådan noget.

Jeg kunne også godt få den tanke at Serviceboys efterlysning måske mest er skrevet for at fremkalde en reaktion - der har jo været flere snyde profiler her hen over sommeren der har lavet ubehjælpsomme indlæg med samme formål :evil:

Venligst

Jack M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der bliver manipulerer med dyr, når de skal bruges til sex ja..... Det gør vi sådan set også med Heste, når de skal tilrides, der er ingen tvivl om, det ikke er med Hestens gode vilje.... Men vi er ihærdige, så den skal nok få det lært!

Så generelt manipulerer vi med dyr, så de gør hvad vi gerne vil have.

Har set når børn ride på Heste, der er hestene altså slet ikke entusiatiske :!: At de prøver at sænke hovedet, så barnet nærmest er ved at falde af, er jo klart et udtryk for modvilje. Men det skal vi nok få den lært........

Jeg er såmænd så meget dyreelsker, at jeg ikke har nogen dyr :) Jeg er sikker på, et Marsvin meget hellere vil være i fri natur med sine artsfæller nede i Sydamerika, end hjemme i et 50x100 cm bur ved mig.

Jeg kan godt nyde en tur i skoven, hvor man lige er heldig at se et Rådyr.... eller når man dykker og ser noget interessant liv der :)

Ligesom Århuselsker skriver i starten af tråden.... ser dyr ikke umiddelbart det som et Tabu, at dyrke sex arterne imellem. Hvem har ikke prøvet at en Hund har hyppet ens ben :?: Er ret sikker på det ikke er noget ejeren har lokket den til, for de prøver da altid at få den til at lade være ;) Sådan noget gris kan vi da ikke have...

En Hund får oftest heller ikke lov til at have sin egen seksualitet. Hvis de begynder på noget, bliver de oftest pillet fra hinanden.... for sådan noget gris kan vi da ikke have

For sådan noget gris kan vi ikke have...... er det mennesket ve og vel vi tænker på eller dyrets???

Når man begynder at vikle dyrene ind i gaffa tape i forbindelse med sex, kommer det vel i konflikt med en anden lov..... dyremisrøgt??? og det er ikke lovligt. Der burde måske også være en lov, hvor dyret størrelse skal minde om mennesket? altså tænker på et Hamster og et menneske...... nej vel ;)

Som sagt er som udgangspunkt imod..... men kan virkelig ikke se, det er specielt mere skadeligt for dyret end så mange andre ting vi udsætter dem for. Så har ikke noget argument for hvorfor.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nu ikke meget forarget men undrer mig bare over at den ikke er blevet fjernet da det skader siden her helt vildt at have sådanne indlæg liggende. Dem der ønsker at diskutere og efterlyse sådan noget må finde steder der ikke er ligeså offentlige som EG, der jo kan læses af alle og desuden er det totalt off-topic på denne side!!!!
Jeg har ingen afklaret holdning til dyresex og har derfor ikke blandet mig.

Men jeg kunne godt dele den bekymring, at ådselsgrippen (ARA'en) kunne få meget ud af denne streng.

Jeg kunne måske derfor slå til lyd for, at strengen blev slettet af Admin, når den på et tidspunkt er færdigdebatteret?

Så har vi taget debatten og kan slette sporene efter os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...