Hop til indhold
Guest gammelsmolf

Episk Massage hos Sif i Holbæk

Recommended Posts

Synes også Sifpigens første kommentar var relevant til de herrer der ikke kender hverken Sif i Holbæk eller Sifpigen.

Med det sagt, tak til trådstarter, jeg har nu bestilt en tid til Sif i Holbæk. Efter at have været stamgæst i et par år, så ved jeg præcist hvad jeg har gået og savnet i et halvt år og nu går og længes og venter på…argh en hel måned ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 5.2.2022 at 15:01:

Hej søde mænd :)

Jeg har allerede fået 3 henvendelser om hvornår jeg er i Holbæk igen :D Jeg vil bare lige sige, at der er ikke tale om mig, jeg kommer ikke i Holbæk :D

Så well done til kollega i branchen med samme navn :)

Ævs også. Jeg kunne så levende forestille mig at være i DINE hænder en hel time på den beskrevne måde. <3 Men selvfølgelig - ville jeg være ked af at ikke kunne pille ved dine fantastiske bryster.. og.. og.. .. pyyh.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 21 timer siden:

Ja jeg kalder mig sifpigen i dette forum (Eroguide) og hun kalder sig Sif. Men mit PIGENAVN på klinikkernes websites er SIF (uden pigen). Så vi har identiske navne på diverse websites, og kunne derfor godt forveksles. Nu kalder jeg ikke mine mænd "kunder" jeg kalder dem "gæster" - just to clear that out. Jeg har taget den med mine faste gæster - men jeg får henvendelser fra gæster som IKKE kender mig og ønsker denne ydelse, derfor følte jeg mig nødsaget til at skrive, så der ikke opstår misforståelser, og de stedet kan henvende sig til den rigtige Sif :) Det ville jo være spild af alles tid, at de kontakter mig for denne ydelse. De skulle hellere bruge tiden på at få fat i Sif fra Holbæk. 

I andre anmeldelser osv. herinde kalder mange mig også "Sif" og ikke Sifpigen som BARE er et brugernavn tilknyttet min annonceprofil. 

Jeg forstår simpelthen ikke din negative tone overfor mig? Du kender mig ikke (hvad jeg ved af). Og uden videre påstår du jeg forsøger at skaffe gratis reklame? Igen. Hvis det var tilfældet, havde jeg nok været en del mere aktiv herinde end jeg er. Jeg BETALER ærligt og redeligt mine annoncer på diverse annonce sites.

Lad det fare @Sifpigen,............., det er spild af tid , manden er her jo klart KUN for at råbe op!!:rolleyes:

Som man siger; "spildte ord på Balle Lars"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 8 timer siden:

Ævs også. Jeg kunne så levende forestille mig at være i DINE hænder en hel time på den beskrevne måde. <3 Men selvfølgelig - ville jeg være ked af at ikke kunne pille ved dine fantastiske bryster.. og.. og.. .. pyyh.. :D

Haha hvor er du sød :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...