Hop til indhold
Batman6

Micro petite Christine. Waooo... God overraskelse :-)

Recommended Posts

I dag blev en noget spontan dag og heldigvis.
Pikken dunkede og selv om jeg prøvede, kunne jeg ikke kæmpe imod :-)
Var i området omkring Skjolds plads og har tidligere besøgt flere modne damer dette sted. Både med super gode oplevelser og middelmådige. Dog ingen dårlige.
Så lidt spontant bankede jeg på den hvide dør i håb om noget modent kom frem. istedet kom en meget lille pige frem som præsenterede sig som Tina.
Jeg troede det var en telefonpige, så jeg gik med hende ind på værelse, hvorefter hun gik.
Værelset var rent og pænt, men noget småt.
Hmmmmmm.. Nu kom Christine ind. Pikken dunkede, nu var jeg der og hun virkede jo super skøn, lækker og med god energi. Så tjaaaa... tog chancen og faldt i for en 1/2 time.
Og hold nu op en lille røv og en action pige. Hun var "all over" med det samme, så jeg nærmest blev helt forpustet... God øjenkontakt med kalurius i munden og flere frække kommentarer.
Havde ikke troet, at den lille unge nipse krop i den grad kunne tænde mig. Men fik ændret mit fastlåste fokus på kun at se på "modent". At se den lille røv, foran sig, så føler man sig meget stor, he, he.
Når nu hun både var mega skøn og fræk og bare knaldede mig i gulvet, så kan man ikke andet end få et smil på læben. Hun red mig mens hun beordrede mig til at sutte på hendes nipse bryster.
Lidt svært for store er de ikke, men med krum ryg blev det gjort og jeg synes faktisk, det var mega frækt. Så kravelede hun over mig og satte sig på mit ansigt og redt det lidt. Det gjorden hun hele 3 gange... jeg kom skønt og frækt efter 25 min. med sved på panden. Tror ikke hun kan holde til det tempo, medmindre hun drikker Red Bull dagen lang.

Ville jeg besøge Christine igen. Ja, 100% og gerne i aften igen. Men nu jeg har detsværre en regel med max. 1 gang pr. måned, ellers går det over gevind tænker jeg. Men det hænder jeg falder i.
Hun er her vist nok kun til og med på Søndag. Så heldigt for mig ;-). Vær sød ved hende....

Stedet er en gammel kending, men fejler ikke noget. Rent og pænt. Der er 2 timers gratis parkering ved Fakta i gaden bag ved.
Jeg har fundet Tina, der lukkede mig. Samme petit størrelse. Virkede sød, men mere ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes du skal spille noget lotto, for når man kan være så heldig at rende ind i Københavns bedste GP ved et tilfælde på den måde, ja så må man da have heldet på sin side. 

Tak for en god fortælling! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Batman6 skrev, for 1 time siden:

Havde fakta nogle gode tilbud?

Fangede du åbningstiderne for Christine? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...