Hop til indhold

Recommended Posts

Har søgt på st. Voldgade randers, men der dukker ikke noget op. Ellers søger jeg ikke rigtigt. Hvis dette konflikter mht. At nævne gaden så slet dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok har skrevet med hende og hun er der tilsyneladende idag og i morgen. Ved ikke rigtig om det er en fake eller om man skulle kigge forbi. Surt at køre efter det hvis der er lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 38 minutter siden:

Ok har skrevet med hende og hun er der tilsyneladende idag og i morgen. Ved ikke rigtig om det er en fake eller om man skulle kigge forbi. Surt at køre efter det hvis der er lukket

Jeg har også skrevet med hende. Hun bekræfter adressen. Spurgte om hun havde travlt og om der er flere massører. Fik intet svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
nylonstrømpen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har også skrevet med hende. Hun bekræfter adressen. Spurgte om hun havde travlt og om der er flere massører. Fik intet svar

Mange thaier kan ikke skrive ret meget på dansk, og så undlader de helt at svare. Det har jeg erfaret mange gange. Prøv evt at skriv på thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@nylonstrømpen
Google translate :lol:
Min erfaring er at det er bedst at skrive på engelsk og så paste thaioversættelsen ind. Fra dansk til thai er dårlig, men fra engelsk er det godt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Henne på hjørnet, nede i kælderen. One er god nok, ikke noget fup der. Min erfaring er, at aftaler overholdes. Har kun selv fået hj og bj, men hun vil vist helst sælge fp. Betalte først, da jeg gik. Gætter på hun er ca 30 år, lidt buttet. Tror kun, der er hende, der giver massage på stedet. Jeg har ikke gode erfaringer med at spørge for mange gange på sms nogen steder. Måske de opfatter det som spild af tid, fordi det virker som om man bare hygger sig med at sidde og skrive sms’er. Eller det er politi, skat osv, der er nysgerrige efter, hvem der er der.

Vedr google oversæt, så har jeg kun prøvet det med spansk. Dansk blev oversat i mit hoved til engelsk, min tale optaget på pigens tlf, google oversatte til spansk. Lidt spændt på, hvad jeg så blev udsat for, men det gik godt :-P

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

St. Voldgade / Kirkegade er et kælderlokale og den har ligget der i mange år. Har ikke selv nogen præferencer og kender ikke meget til stedet, men der ligger 8-10 andre i en omkreds på 3-400 meter, hvis det ikke lever op til dine forventninger. 
Jeg kører selv til Aarhus, da thai i Randers er fra den laveste hylde, min subjektive mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, 1 time siden:


Jeg kører selv til Aarhus, da thai i Randers er fra den laveste hylde, min subjektive mening.

Slet ikke enig :-)

Emmee er noget af det bedste i Østjylland, hvis man er til massage med efterfølgende sex. Oue er fin til massage og HJ. Samme hos Siam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...