Hop til indhold
grevar

Pinky i Hundested, ikke noget at råbe hurra for

Recommended Posts

Jeg har for nyligt besøgt Pinky i Hundested. Det var ikke noget at råbe hurra for.

https://annoncelight.dk/showad/315814
eller 
https://annoncelight.dk/profile/Pinky+massage

Havde kommunikeret med hende i forvejen om hvad jeg ønskede og tid og blev enig om pris, bl.a. B2B, HJ og BJ og tid på 1½ time. Dato og tid også kommunikeret.
Jeg ankom lige på aftalt klokkeslet. Hun så noget overrasket ud. Fortalte mit ærinde og blev vist ind i rummet.
Det tog ret lang tid inden hun kom, ventede omkrig 5 minutter. Hørte hun talte med en mand. Henden mand/daddy?
Spurge mig om hvad jeg ville have og nævnte, at vi havde skrevet sammen. Nåe, ja.
Tog tøjet af og lagde mig op.
Hun spurge on jeg ville have musik. Forsvadt og tændte radioen i tilstødende rum på en lokal reklamesender. 
Kom ind tog tøjet af. Gav mig god massage på bagsiden, rørte en del på pik og nosser.
Efter ca 15. min bad hum mig vende mig om. Lidt massage, lidt B2B. Slikkede og kyssede mellemkødet, fint BJ
Efter en 5-7 minutter førte hun pikken ind og fik mig til at komme ret hurtigt.
Lå derefter vel 3-5 minutter sammen, hvorefter hun rejste sig og forlod rumment uden at sige noget.
Ventede på, at hun skulle komme tilbage og give mig de resterende ca. 45 min massage og B2B.
Da hun kom tilbage havde hun været i bad og det var så overstået.
Tilbød mig et bad.

Tror det var manden, jeg kommunikerede med på SMS.

Meget dårlig oplevelse. 
Hold jer fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet pinky med en "halv times ventetidsmassage" da hun arbejdede sammen med Ann i Herlev. Grunden til den halve time var at Ann ikke var ledig endnu, og så tænkte jeg hvorfor ikke prøve at bruge ventetiden på noget fornuftigt. Massagen og kontakten var lettere fraværende, ikke noget særligt, måske fordi jeg ventede på Ann. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var uden kondom. Kom i hende.
Havde aftalt 1½ time for 1.500. Men betalte hende 1.000.
Mit råd: vær meget precis med aftalen pg betalt ikke hele beløbet på forhånd,

Del dette indlæg

Link til indlæg
grevar skrev, for 13 timer siden:

Mit råd: vær meget precis med aftalen

Enig i dette råd, men ikke i din fortsættelse:

grevar skrev, for 13 timer siden:

betalt ikke hele beløbet på forhånd,

Så du kan bryde jeres aftale om hendes betaling, hvis du ikke synes, hun har levet op til det, som du havde forestillet dig?

Som du beskriver forløbet i dit første indlæg, kan jeg for så vidt godt følge dig i, at du mener at den aftalte tid ikke blev overholdt. Måske hænger det, som du selv er inde på, sammen med, at det ikke var pigen selv, som havde indgået aftalen i første omgang og måske var utilfreds med det aftalte. Men jeg håber, at reduktionen af prisen fra 1500 (hvilket mange steder er normalprisen for 60 minutter) til 1000 kr var noget, I blev enige om, fordi hun også selv kunne se, at du havde ret meget tid tilbage. Ellers er du jo smuttet fra noget af regningen. Også selvom du mener, at det er retfærdiggjort af den tid, du mener du gik glip af.

I en del andre tråde kan man se, at en del thaipiger (men ikke alle) anser tiden for gået, når den aftalte sex er overstået. Måske fordi en god del af de mænd, som kommer for sex ofte er rimelig ligeglade med massagen. Men det kan man jo afklare, hvis man følger dit første råd og laver en klar aftale med pigen fra starten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
grevar skrev, den 12.2.2022 at 20:46:

Det var uden kondom. Kom i hende.
Havde aftalt 1½ time for 1.500. Men betalte hende 1.000.
Mit råd: vær meget precis med aftalen pg betalt ikke hele beløbet på forhånd,

Kom i hende lyder rigtig frækt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Pinky, bestilte 30 min FP, fik lidt blandet massage men ikke noget sex, det blev et HJ .

Banditten var for stor.

Ærgerligt ville bestemt besøge hende flere gange fordi jeg bor tæt på hende.

Lidt spild af sur tjente penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
veludrustenkbh skrev, den 22.1.2023 at 06:47:

Banditten var for stor.

Blev du afvist uden at i havde prøvet, eller var det blot pigens syn af dit udstyr der gjorde at i ikke havde sex?

veludrustenkbh skrev, den 22.1.2023 at 06:47:

Lidt spild af sur tjente penge.

Betalte du for 30 min FP, trods det at i ikke havde sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 23.1.2023 at 08:20:

Blev du afvist uden at i havde prøvet, eller var det blot pigens syn af dit udstyr der gjorde at i ikke havde sex?

Betalte du for 30 min FP, trods det at i ikke havde sex?

Yes, hun sagde bagefter noget med 1500 for en time 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...