Hop til indhold

Recommended Posts

Mr.Curious skrev, for 2 timer siden:

Har været ved PP thaimassage mange gange, og har da tænkt at priserne stiger, men blev dog skuffet idag, da Gip bare tog imod penge og lod en yngere og meget uerfaren træde til, alligevel til fuld pris

https://massageplus.dk/thaimassage/169-pp-thaimassage

Besynderligt indlæg. Og overskrift. Tilsyneladende ingen sammenhæng. Forstår ikke, at nogen føler sig kaldet til at oprette sig (skete samtidig med indlægget for 2 timer siden) for at skrive noget så vrøvlet. Man skulle næsten tro der lå noget andet bag..............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, for 15 minutter siden:

Besynderligt indlæg. Og overskrift. Tilsyneladende ingen sammenhæng. Forstår ikke, at nogen føler sig kaldet til at oprette sig (skete samtidig med indlægget for 2 timer siden) for at skrive noget så vrøvlet. Man skulle næsten tro der lå noget andet bag..............

Hvad er problemet med indlægget og overskriften? Synes han forklarer meget fint hvad problemet er og overskriften passer fint ind.

Besøgte selv stedet for 3 år siden og syntes det var middelmådigt. En helt anden oplevelse end de begejstrede fans. Der må da også være plads til lidt kritisk sans.

Folks anmelder oftest når de er skuffede eller synes noget er vildt godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toga Bent skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er problemet med indlægget og overskriften? Synes han forklarer meget fint hvad problemet er og overskriften passer fint ind.

Besøgte selv stedet for 3 år siden og syntes det var middelmådigt. En helt anden oplevelse end de begejstrede fans. Der må da også være plads til lidt kritisk sans.

Nå, men det lyder da interessant.

At stedet "blev kedelig" kan jeg ikke rigtig connecte med at han fik betjening af en anden end dén, han håbede på (men tilsyneladende ikke sagde fra overfor, vred hun armen om og tvang ham på briksen?).

Eller oplysningen om, at priserne er stigende.

Så jeg vedholder min opfattelse af indlægget, hvis det er OK med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toga Bent skrev, for 13 minutter siden:

Negative anmeldelser kan også ha til foremål at skade den anmeldte, hvilket i min optik ikke er i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man skal nok sammenholde TS navn, med tilsvarende navne gennem tiden på EG, og kæde det sammen med den indholdsløse anmeldelse, samt henvisningen til en side som stort set er ukendt for de fleste :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 minutter siden:

Negative anmeldelser kan også ha til foremål at skade den anmeldte, hvilket i min optik ikke er i orden.

Ja, det var det jeg først kom til at tænke på og med den popularitet hun nyder herinde, skal der nok sidde en og anden konkurrent og være træt af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Man skal nok sammenholde TS navn, med tilsvarende navne gennem tiden på EG, og kæde det sammen med den indholdsløse anmeldelse, samt henvisningen til en side som stort set er ukendt for de fleste :mrgreen:

Kan se at der er rigtig mange Curious´er gennem tiden, men det ringer ikke lige en klokke. Men nu har jeg jo heller ikke din erfaring ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, for 1 time siden:

Nå, men det lyder da interessant.

At stedet "blev kedelig" kan jeg ikke rigtig connecte med at han fik betjening af en anden end dén, han håbede på (men tilsyneladende ikke sagde fra overfor, vred hun armen om og tvang ham på briksen?).

Eller oplysningen om, at priserne er stigende.

Han relaterer sig til at Gip modtog og en anden tog over. Dette sker helt analogt andre steder hvor en "kendt" person er blikfang og andre masserer. Det sker nok for at priserne holdes oppe.

Det kan godt være at hans anmeldelse har andre hensigter, men efter min mening er det en hel fint anmeldelse eller i virkeligheden blot en kommentar til oplevelsen.

Return of the Mack skrev, for 1 time siden:

Så jeg vedholder min opfattelse af indlægget, hvis det er OK med dig.

Du kan have den opfattelse/holdning du har lyst til. Det er helt OK med mig så du har min velsignelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu længe været ivrig bruger af EG som “gæst” men har kun læst med på sidelinien, jeg har ikke til hensigt at skade nogen, men vil heller ikke være med til at ophøje nogen som ikke fortjener det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Curious skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nu længe været ivrig bruger af EG som “gæst” men har kun læst med på sidelinien, jeg har ikke til hensigt at skade nogen, men vil heller ikke være med til at ophøje nogen som ikke fortjener det

Det var en meget  fin anmeldelse du leverede og som passer fint med egen oplevelse.

Der er brug for flere rigtige anmeldelser som din i stedet for de fan skriverier nogle ønsker. At du så bliver pålagt sleske motiver, på et ekstremt løst grundlag, synes jeg du skal anmelde til lokalpolitiet her på stedet. Du skal ikke finde dig i åbenlys chikane.

Redigeret af Toga Bent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Positive anmeldelser kan også have til formål at reklamere for den anmeldte, hvilket i min optik ikke er i orden.

Vi kommer ikke meget længere med den holdning. Anmeldelser kan ikke kontrolleres  og bør ikke styres som I lægger op til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toga Bent skrev, for 9 timer siden:

Positive anmeldelser kan også have til formål at reklamere for den anmeldte, hvilket i min optik ikke er i orden.

Vi kommer ikke meget længere med den holdning. Anmeldelser kan ikke kontrolleres  og bør ikke styres som I lægger op til

Jamen du har da ret. En positiv anmeldelse på en pige ér da pr. diffinition en form for reklame. Det er jo ofte grunden til at andre også besøger pigen....er der noget galt i dét? Så længe anmeldelsen kommer fra en alm. bruger og ikke en pimp er det i orden.

Det andet derimod er afledt af negative følelser, vrede etc. og det er i min optik meget værre.

Endelig kunne trådstarter jo ha valgt at smide sit indlæg i én af de eksisterende tråde, hvilket havde været naturligt, da det jo ikke engang er en anmeldelse men snarere en sur bemærkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jamen du har da ret. En positiv anmeldelse på en pige ér da pr. diffinition en form for reklame. Det er jo ofte grunden til at andre også besøger pigen....er der noget galt i dét? Så længe anmeldelsen kommer fra en alm. bruger og ikke en pimp er det i orden.

Nej, en anmeldelse er vel et forsøg på at beskrive en oplevelse så præcist som muligt. Det kan selvføleligt ikke lade sig gøre da vi alle er forskellige, men vi kan forsøge.

Det andet derimod er afledt af negative følelser, vrede etc. og det er i min optik meget værre.

Det gør Curious -  han leverer en sober beskrivelse ved at pointere at han har besøgt stedet mange gange, at priserne er steget, at Gib overlader "arbejdet" til andre. Tre stk faktuelle oplysninger samt et par holdninger.

Jeg ser gerne flere af denne slags anmeldelser, også gerne positive, som er hurtige at læse og oplysende. Der er ingen tvivl om at det er hans oplevelse af stedet han beskriver. Det er uforskammet at klandre ham for det.

Endelig kunne trådstarter jo ha valgt at smide sit indlæg i én af de eksisterende tråde, hvilket havde været naturligt, da det jo ikke engang er en anmeldelse men snarere en sur bemærkning.

Det kunne han godt men valgte noget andet og det er op til ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Toga Bent skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ser gerne flere af denne slags anmeldelser, også gerne positive, som er hurtige at læse og oplysende. Der er ingen tvivl om at det er hans oplevelse af stedet han beskriver

Der er intet oplysende i hans "anmeldelse" Han skriver han er skuffet over at betale fuld pris for en pige der er nybegynder. Men hvad er det han manglede, hvor ved han fra hun er ny i faget?.

Han skriver intet om massagen, sexen, hendes udseende, der er intet overhovedet i den "anmeldelse" der giver andre nogen som helst ide om hvad man kan forvente ved besøg hos pigen. Det eneste jeg får ud af hans indlæg er at han vil have massage af Gip, og at han mener pigen er nybegynder og at han derfor skal have det billigt. 

Mange ville betale mere end normal pris for at få massage af en nybegynder. Vi er meget forskellige. 

Jeg sidder med en fornemmelse af at hans indlæg er fabrikeret på anden baggrund end et besøg. Men det er måske mig der er for mistænksom efter årene på EG :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Der er intet oplysende i hans "anmeldelse" Han skriver han er skuffet over at betale fuld pris for en pige der er nybegynder. Men hvad er det han manglede, hvor ved han fra hun er ny i faget?.

Han skriver intet om massagen, sexen, hendes udseende, der er intet overhovedet i den "anmeldelse" der giver andre nogen som helst ide om hvad man kan forvente ved besøg hos pigen. Det eneste jeg får ud af hans indlæg er at han vil have massage af Gip, og at han mener pigen er nybegynder og at han derfor skal have det billigt. 

Mange ville betale mere end normal pris for at få massage af en nybegynder. Vi er meget forskellige. 

Jeg sidder med en fornemmelse af at hans indlæg er fabrikeret på anden baggrund end et besøg. Men det er måske mig der er for mistænksom efter årene på EG :D

Jeg var bare skuffet, massagen var på 8-10 minutters ligegyldig ryg massage, med en flaske olie der bare blev tømt ud på ryggen til at starte med. Så kom… Turn around.. og fik et hj som eneste mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Curious skrev, for 25 minutter siden:

Jeg var bare skuffet, massagen var på 8-10 minutters ligegyldig ryg massage, med en flaske olie der bare blev tømt ud på ryggen til at starte med. Så kom… Turn around.. og fik et hj som eneste mulighed.

Har også prøvet at få hældt kold massageolie på ryggen - flere gange - af piger der ikke kan finde ud af varme olien med hænderne. Meget reel oplevelse ikke mange beskriver så det er helt klart en sandfærdig oplevelse uanset hvad diverse mener. Stå fast på din mening og oplevelse Curious.

Jeg besøger efterhånden sjælden thaier - heller ikke før corona - fordi det bare går ud på at malke kunden så meget som muligt. Først 500 kr for en ubehjælpsom massage og så 300 kr for et håndjob i 5 til 10 minutter. Det er godt nok dyrt for en spiller. Derfor bruger jeg europæere til den slags. Men prøver thai stadig til massage - gerne ældre og så må vi se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...