Liv 14462 Skrevet 3. Februar, 2022 TheVoice skrev, den 2.2.2022 at 23:15: i skal jo nok ikke giftes Og selv hvis de skulle, så pyt med hvad andre tænker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynboM62 32 Skrevet 4. Februar, 2022 Hejsa Tænk på hun er IKKE under den sexsuelle lavalder hvilket betyder at du ikke behøver at være bange men kan gøre det med god samvittighed Kan du li hvad du ser - er der kemi - tænder i på det samme ja måske hun kan lære dig nogle nye trick ja så er det alt at vinde og så evt nyde de oplevelser i får sammen Selv om man er oppe i årene, som mig selv kan man jo have stor lyst til sex En god flaske vin kan jo også blive bedre med årene Så GO GO og hygge God dag og weekend FynboM62 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 Hvis du godt kan lide modne kvinder så go for it, alder er jo bare et tal. jeg har selv været haft seks med en der var ihvertfald 46og det var absolut ikke dårlig tværtimod. jeg ved godt der er lidt forskel på 46 og 61 men de modne kvinde kan altså noget. Jeg er selv ung, og for at være ærlig så er der noget frækt ved at de modne kvinder overhovedet gider os unge og de har også en del erfaring. Så jeg vil sige hvis hun tænder dig, så vil jeg sige go for it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 262 Skrevet 16. Februar, 2022 er der sket noget i denne "sag"? har du hygget dig med din 60+? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg