Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) Ved ikke om han har kontaktet andre, og håber ikke nogen er desperate nok efter penge til, at sige ja. Selvom jeg “kun” er GP og på ingen måde signalerer jeg er i sugardating verdenen. Blev jeg igår kontaktet på mail, af en som efter et par beskeder omtalte det som “han ønskede faste møder, med ekstra sugar”. Han ledte efter en enlig mor og ville sponsorere både mor og barn/børn. Jeg forklarede han var velkommen på lige vilkår med alle andre. Og at mine børn på igen måde var relevant i vores samtale, eller evt kommende møder. Jeg tænker ikke han vil gøre børnene noget. Men læste lidt mellem linierne, han ville have mere end sex - på en måde være en del af familien, mod betaling. Jeg blev blot ved, at forklare hvad jeg tilbyder og IKKE tilbyder og til sidst blev han tavs. Jeg synes det var et lidt bizart ønske. Tænker ikke nogen siger ja ved en fejl. Og skal da heller ikke forbyde nogen, at have et “forhold” på den måde. Men nu ved i, at han er derude. Så pas på Jer selv. (Og nu hvor jeg lige satte billedet ind, undrer det mig meget, han blev ved at omtale “din datter” for jeg fortalte ikke kønnet) Redigeret 31. Januar, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. Januar, 2022 Det risler sgu koldt ned ad ryggen på mig! Ja, nu har jeg jo kun den ene besked at gå ud fra, men chancen for at han har helt særlige ideer til familiehygge ser ud til at være særdeles alarmerende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000SD 20 Skrevet 31. Januar, 2022 Ja det lyder da helt ude :s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 31. Januar, 2022 Nok bare en fra 3F, som vil efterligne formanden... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) AB455 skrev, for 24 minutter siden: Det risler sgu koldt ned ad ryggen på mig! Ja, nu har jeg jo kun den ene besked at gå ud fra, men chancen for at han har helt særlige ideer til familiehygge ser ud til at være særdeles alarmerende. Det starter egentligt ret normalt, men sidste besked er foruroligende. “Der kommer jeg til at skrive datter, fordi jeg reagere på han skriver. Men er allersidste besked” Redigeret 31. Januar, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6818 Skrevet 31. Januar, 2022 Pinkman skrev, 1 time siden: Nok bare en fra 3F, som vil efterligne formanden... - - fra min sædvanlige meget pålidelige "pipeline" ind i 3F - - - så er det den tidligere formand = farmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. Januar, 2022 Indgiv en bekymringsmelding. Jeg ved ikke om dette er det rette sted, men de finder nok ud af at sende den til rette myndighed. https://www.borger.dk/Handlingsside?selfserviceId=85590ef1-90e0-412e-ae58-8d8393fb53bd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 AB455 skrev, for 30 minutter siden: Indgiv en bekymringsmelding. Jeg ved ikke om dette er det rette sted, men de finder nok ud af at sende den til rette myndighed. https://www.borger.dk/Handlingsside?selfserviceId=85590ef1-90e0-412e-ae58-8d8393fb53bd Go ide. Men tvivler på de finder ham. 100% fake navn i e-mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4403 Skrevet 1. Februar, 2022 Kan godt forstå, at du bliver bekymret over denne type henvendelse, @SweetMilf6630. Det er ikke ok at inddrage dine private forhold på den måde, og da slet ikke børn. Håber, at det er gået i sig selv igen nu. Hvis han fortsætter i samme spor nu efter dit nej til hans forslag, kan hans adfærd måske falde ind under de nye stalking-regler. Kræver dog nok, at du først har sagt klart nej til at have noget med ham at gøre i det hele taget. Det ville jeg gøre i dit sted, og måske har du også allerede gjort det, men det er ikke det, som dine svar ovenfor viser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 1. Februar, 2022 Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Kan godt forstå, at du bliver bekymret over denne type henvendelse, @SweetMilf6630. Det er ikke ok at inddrage dine private forhold på den måde, og da slet ikke børn. Håber, at det er gået i sig selv igen nu. Hvis han fortsætter i samme spor nu efter dit nej til hans forslag, kan hans adfærd måske falde ind under de nye stalking-regler. Kræver dog nok, at du først har sagt klart nej til at have noget med ham at gøre i det hele taget. Det ville jeg gøre i dit sted, og måske har du også allerede gjort det, men det er ikke det, som dine svar ovenfor viser. Ja han er tavs, det er gået I sig selv. Sagde ikke klart nej, til besøg. For sex med mig, kan han købe på samme vilkår som alle andre. Hverken mere eller mindre. Pointen med opslaget var/er kun, at advare andre piger om, at de måske får en lignende henvendelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. Februar, 2022 Da jeg læste dit opslag @SweetMilf6630 fik jeg følgende på “nethinden” en stakkels ensom mand, der har være alene og uden nærvær og nærhed i sit liv, men er gået “under radaren” da han har klaret sig med job og uddanneksr, men mangler nærvær og social intimitet og sex, det sidste kan han købe hos mange, men “familiintimitet” kan ikke (heldigvis) købes, du har klogeligt og på en voksen måde afvist ham, og jeg tror at han respekterer din afvisning og forsøger ikke igen, hans selvtillid er så lille, at han ikke tør eller har kun haft, fiasko, med at “date sig til familie” (Hvor han så var klar til at være skaffedyr) Repekt for din måde at tackle en situation som den. vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 3. Februar, 2022 (edited) Bødlen skrev, for 15 minutter siden: Da jeg læste dit opslag @SweetMilf6630 fik jeg følgende på “nethinden” en stakkels ensom mand, der har være alene og uden nærvær og nærhed i sit liv. Fuldstændig spot on. Også min tanke. Netop derfor jeg skrev “jeg tænker ikke han vil gøre børnene noget”. (Undrer mig dog stadig, at det virkede som om han vidste jeg havde en datter, men pyt han er tavs nu. Og måske en tilfældighed, jeg vil ikke gøre en fjer til 10 høns) Og tak for din ros. Man når længst med venlighed og ærlighed. Redigeret 3. Februar, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. Februar, 2022 @SweetMilf6630 Jeg er helt enig. Du skrev “Man når længst med venlighed og ærlighed.” Så rigtigt vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg