Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Familie til leje?! Nej!!!

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Ved ikke om han har kontaktet andre, og håber ikke nogen er desperate nok efter penge til, at sige ja. 

Selvom jeg “kun” er GP og på ingen måde signalerer jeg er i sugardating verdenen. Blev jeg igår kontaktet på mail, af en som efter et par beskeder omtalte det som “han ønskede faste møder, med ekstra sugar”. Han ledte efter en enlig mor og ville sponsorere både mor og barn/børn. 

Jeg forklarede han var velkommen på lige vilkår med alle andre. Og at mine børn på igen måde var relevant i vores samtale, eller evt kommende møder. 

Jeg tænker ikke han vil gøre børnene noget. Men læste lidt mellem linierne, han ville have mere end sex - på en måde være en del af familien, mod betaling. 

Jeg blev blot ved, at forklare hvad jeg tilbyder og IKKE tilbyder og til sidst blev han tavs. 

Jeg synes det var et lidt bizart ønske. 

Tænker ikke nogen siger ja ved en fejl. Og skal da heller ikke forbyde nogen, at have et “forhold” på den måde. Men nu ved i, at han er derude. Så pas på Jer selv. 

(Og nu hvor jeg lige satte billedet ind, undrer det mig meget, han blev ved at omtale “din datter” for jeg fortalte ikke kønnet)

BE5C7567-BBF3-413F-A748-38EEC33A3535.jpeg

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det risler sgu koldt ned ad ryggen på mig!

Ja, nu har jeg jo kun den ene besked at gå ud fra, men chancen for at han har helt særlige ideer til familiehygge ser ud til at være særdeles alarmerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
AB455 skrev, for 24 minutter siden:

Det risler sgu koldt ned ad ryggen på mig!

Ja, nu har jeg jo kun den ene besked at gå ud fra, men chancen for at han har helt særlige ideer til familiehygge ser ud til at være særdeles alarmerende.

Det starter egentligt ret normalt, men sidste besked er foruroligende. 

“Der kommer jeg til at skrive datter, fordi jeg reagere på han skriver. Men er allersidste besked”

E3C47A5F-A4C7-453B-A6AF-96F9EE5B3A36.jpeg

203EDE85-4F72-404A-9638-5BD8B8079C5C.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Nok bare en fra 3F, som vil efterligne formanden... :)

- -  fra min sædvanlige meget pålidelige "pipeline" ind i 3F - - -  så er det den tidligere formand = farmand 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt forstå, at du bliver bekymret over denne type henvendelse, @SweetMilf6630. Det er ikke ok at inddrage dine private forhold på den måde, og da slet ikke børn. Håber, at det er gået i sig selv igen nu. Hvis han fortsætter i samme spor nu efter dit nej til hans forslag, kan hans adfærd måske falde ind under de nye stalking-regler. Kræver dog nok, at du først har sagt klart nej til at have noget med ham at gøre i det hele taget. Det ville jeg gøre i dit sted, og måske har du også allerede gjort det, men det er ikke det, som dine svar ovenfor viser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Kan godt forstå, at du bliver bekymret over denne type henvendelse, @SweetMilf6630. Det er ikke ok at inddrage dine private forhold på den måde, og da slet ikke børn. Håber, at det er gået i sig selv igen nu. Hvis han fortsætter i samme spor nu efter dit nej til hans forslag, kan hans adfærd måske falde ind under de nye stalking-regler. Kræver dog nok, at du først har sagt klart nej til at have noget med ham at gøre i det hele taget. Det ville jeg gøre i dit sted, og måske har du også allerede gjort det, men det er ikke det, som dine svar ovenfor viser.

Ja han er tavs, det er gået I sig selv. Sagde ikke klart nej, til besøg. For sex med mig, kan han købe på samme vilkår som alle andre. Hverken mere eller mindre. 

Pointen med opslaget var/er kun, at advare andre piger om, at de måske får en lignende henvendelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Da jeg læste dit opslag @SweetMilf6630 fik jeg følgende på “nethinden” en stakkels ensom mand, der har være alene og uden nærvær og nærhed i sit liv, men er gået “under radaren” da han har klaret sig med job og uddanneksr, men mangler nærvær og social intimitet og sex, det sidste kan han købe hos mange, men “familiintimitet” kan ikke (heldigvis) købes, du har klogeligt og på en voksen måde afvist ham, og jeg tror at han respekterer din afvisning og forsøger ikke igen, hans selvtillid er så lille,  at han ikke tør eller har kun haft,  fiasko, med at “date sig til familie” (Hvor han så var klar til at være skaffedyr) Repekt for din måde at tackle en situation som den.

vh
Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Bødlen skrev, for 15 minutter siden:

Da jeg læste dit opslag @SweetMilf6630 fik jeg følgende på “nethinden” en stakkels ensom mand, der har være alene og uden nærvær og nærhed i sit liv.

Fuldstændig spot on. Også min tanke. Netop derfor jeg skrev “jeg tænker ikke han vil gøre børnene noget”.

(Undrer mig dog stadig, at det virkede som om han vidste jeg havde en datter, men pyt han er tavs nu. Og måske en tilfældighed, jeg vil ikke gøre en fjer til 10 høns)

Og tak for din ros. Man når længst med venlighed og ærlighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...