Guest tvr Skrevet 7. Februar, 2022 Advarsel skrev, for 2 timer siden: Okay, altså det omvendte af hvad du skrev. Det er banalt rigtigt, at det er let at gennemskue folk uden selvtillid eller -værd i de fleste situationer - bortset fra dem, der er dygtige til at sætte en facade op, hvor det tager lidt længere. Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være sværere at holden en facade i den korte tid, et gp-besøg varer, hvis man altså kan det med facader i forvejen. Jeg tror du læser mit første indlæg forkert. Der er ingen uenighed fra min side i dine konklusioner - andet end at jeg skulle skrive det omvendte af hvad jeg mente...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 10. Februar, 2022 Milner skrev, den 31.1.2022 at 17:23: Har planlagt et GP visit i morgen, mit første.. Den mest hotte, lækre og veldrejede milf, - i mine øjne. Extremt overscore, - som man jo kun kan komme i bukserne på fordi man har penge med. Så er det jeg kommer til at tænke på: Er der ingen af jer der kan få følelsen af at der ikke er ligeværd, - eller at hun inderst inde ser lidt ned på en, - - at det faktisk / måske endda er lidt ydmygende....?? Det har jeg i høj grad følt i mange mange år, de kan spores tilbage til teenagetiden hvor jeg var luft for pigerne og vel stadig er det i vid udstrækning. Men øver mig på at finde modet og jeg oplever da også så godt som alle tager pænt i mod mig, men stadigvæk holder jeg mig fra dem som i min optik er modellækre for jeg føler mig mere tryg ved "naboens datter". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2555 Skrevet 11. Februar, 2022 (edited) pacer skrev, for 18 timer siden: stadigvæk holder jeg mig fra dem som i min optik er modellækre Det er lidt et paradoks ... Jeg læste et sted at når der er fest på et gymnasium (for eksempel) så er de kønneste piger tit bænkevarmere. Drengene tør ikke byde dem op .. Redigeret 11. Februar, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 11. Februar, 2022 sneræven skrev, for 59 minutter siden: Det er lidt et paradoks ... Jeg læste et sted at når der er fest på et gymnasium (for eksempel) så er de kønneste piger tit bænkevarmere. Drengene tør ikke byde dem op .. Afvisninger og grin i krogene sætter sine spor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 17. Februar, 2022 Har aldrig følt mig ydmyget. Jeg husker dog tydeligt, den ene gang jeg besøgte Dina fra sexyclub. Jeg følte mig grim. Jeg er ellers en ret pæn mand, slank osv. Jeg blev dog pludselig slap undervejs. Vi kyssede og kælede (Hun kysser fantastisk), og nu jeg var fuldt klar igen. Så var tiden dog gået. Jeg tror, at hun er så smuk, at jeg simpelthen mistede koncentrationen om min egen nydelse i bar betagelse af denne smukke skabning. L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg