Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336223

Havde kikket på denne lille sag. Det er jo altid med en hvis nervøsitet man møder op første gang. Men det skulle prøves. Lavede en aftale på en time med et par ekstra service, jeg blev ikke skuffet.

Det er Niki der er på billederne, måske hun er måske lidt ældre men det er uden betydning. Det her er min første anmeldelse så håber i kan bære over med det er lidt rodet. 

Men hyggelig lejlighed, dog går der andre rundt, men det tænkte jeg kun over første gang jeg hørte det. 

Hun kan sit kram og får en til at slappe af. Jeg blev lovet 3 ture hvis jeg havde lyst, meen er ikke 20 mere så 2 passer. Der var en fin snak mellem de 2 akter, hun er fra Bulgarien og er let at forstå på engelsk. Niki smutter igen den 22 februar, så jeg bliver nødt til at prøve igen inden. Hun prøver virkelig at sætte kunden i fokus og det gør hun godt. Hun kan noget med de negle, når hun kæler for de ædlere dele.

Men hurtig opsummering, hyggeligt sted, rent og varmt.

Fantastisk behandling af en flot Niki store bryster og stram i de nedre regioner. Så jeg har haft dobbelt debut i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Vil godt istemme oplevelsen her. Rigtig sød smilende pige, som har et fint sted i Aalborg og som gerne vil give en god oplevelse. Hendes engelsk er også udemærket, som man kan have en lidt hygge snak før og efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg ved ikke hvad hun gjorde og hvorfor jeg gav min første anmeldelse. Måske det sidste indtryk man fik med. Et stort kram og et kys i døren, på vej ud. Det har jeg aldrig prøvet før. For det meste er det bare et smil og et pænt farvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig tråden med Niki. "Avisbekræftelsen" har i min optik altid været enorm bekræftende på udseende men aldrig servicen.

Jeg blev mødt af en smilende og venlig pige fra hun åbnede døren. stedet ligger diskret i en side gade til en mere trafikeret vej.

Dialogen foregik smertefrit med hurtig svar og efter få beskeder var aftalen i hus :biggrin:

Stedet var overraskende indbydende med masser af belysning og planter medmere. I forhold til andre steder jeg tidligere har besøgt, hvor klinikker eller tilsvarende blot stiller en seng i et lokale til rådighed uden dekoration, var stedet virkelig taget godt hånd om. Dejlig start med pigen og stedet.  

Nu er jeg ikke den mest attraktive mand, men Niki fik mig til at føle special og velkommen. Sexen var intim og dejlig og hende vil jeg gerne besøge igen.

Jeg er fyren der ikke har den største interesse til at skrive om en middelmådig oplevelse, for der kan være mange grunde til oplevelsen ikke peaker. humør, stemning, interesse, kemi medmere... men lige oplevelsen med Niki, var hun en komplet pakkeløsning. næste gang opgraderer jeg fra en halv time til en hel time ! og næste visit udvides med øko blow, for det kan hun virkelig godt finde ud af :biggrin::biggrin::biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...