Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg på Jagtvej, hvor Mimi holder til.

Egentlig var hun ikke på arbejde, men blev tilkaldt. God service!

Jeg bad om olie-massage og et hj. 800 kroner. Det er vist meget normalt.

Efter 15 minutter var vi nået til mine lår. Og det var rigtig fint. Undervejs bad jeg om jeg ikke kunne få dilleren masseret lidt. Den havde nået fuld størrelse, så det kunne være rigtig godt.

Det kunne desværre ikke lade sig gøre! Der kunne kun masseres efter en bestemt plan. Jeg spurgte så, om Jade var der. Det var hun, og jeg ville hellere have hende til at klare resten af massagen. Desværre var hun optaget af en anden kunde. Jeg tog så mit tøj på, men undervejs fik jeg 600 kroner tilbage af Jade. Det er ok. Ikke noget at klage over.

Men kan det virkelig være så koldt og skemalagt, at man ikke kan få lidt af den service, som man jo da har betalt for?

Mit indtryk er, at der er mange klinikker, der mangler kunder. Det forstår jeg måske godt efter denne oplevelse.

Gentagelse? Rend og hop!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom du ikke var tilfreds med besøget, @Senor, så tak for en reel anmeldelse. Pigerne får fat i din foretrukne massør og giver dig en ganske stor andel af det betalte beløb tilbage. Det kan godt være, at du ikke kommer tilbage, men stedet er i min optik mere end godkendt med deres måde at komme dig i møde på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 timer siden:

men stedet er i min optik mere end godkendt med deres måde at komme dig i møde på.

Fuldstændig enig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal næste gang aftale forløbet og rækkefølgen med pigen.   Ellers er det naturligvis hende der styrer hvordan det skal ske.  Ikke dig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 19 timer siden:

Du skal næste gang aftale forløbet og rækkefølgen med pigen.   Ellers er det naturligvis hende der styrer hvordan det skal ske.  Ikke dig.  

Undskyld mig, men du får det til at lyde som en aftale om bilreparation.

Det er da meget rimeligt, at massøren tilpasser sig kunden undervejs. Det er da heldigvis også det almindelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

forstår ikke rigtigt dit opslag .

Du spørger efter 15 min om hun ikke vil massere din diller ? Dvs du havde 45 min tilbage, ville du så have hun skulle lege med din diller resten af tiden ?

Hvorfor kunne du ikke vente til kun hun kom til happe ending som plejer at være sidst i massagen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lion69 skrev, for 20 timer siden:

forstår ikke rigtigt dit opslag .

Du spørger efter 15 min om hun ikke vil massere din diller ? Dvs du havde 45 min tilbage, ville du så have hun skulle lege med din diller resten af tiden ?

Hvorfor kunne du ikke vente til kun hun kom til happe ending som plejer at være sidst i massagen ?

Det er muligt, at du kun ser 1 måde at gøre tingene på. Hvis det forholder sig sådan, så kan jeg alene af den grund anbefale Mimi. 

Om noget viser dette forum, at den slags standardiseret betjening er et hyppigt kritikpunkt. Det har du nok allerede selv opdaget.

Jeg selv ønsker ikke at betale 800 kroner for et standardprodukt, der er som trukket i en automat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, den 30.1.2022 at 21:43:

Men kan det virkelig være så koldt og skemalagt, at man ikke kan få lidt af den service, som man jo da har betalt for?

Du havde ikke aftalt det du senere krævede, så det er urimeligt at påstå, at du ikke fik det du havde betalt for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du bare skulle gøre det selv fremadrettet.   Så kan du selv styre din rækkefølge og samtidig spare penge med din diller

jeg tror heller ikke du kan bestemme at frisøren skal starte med at klippe dit nakkehår først osv.  det styrer de selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 15 minutter siden:

Måske du bare skulle gøre det selv fremadrettet.   Så kan du selv styre din rækkefølge og samtidig spare penge med din diller

jeg tror heller ikke du kan bestemme at frisøren skal starte med at klippe dit nakkehår først osv.  det styrer de selv 

Skulle lige til at skrive det samme :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg har besøgt stedet mange gange. Både Jade og Mimi. Aldrig noget at klage på.

Sagen med Mimi er, at hun er ok med massage-opgaven, men på ingen måde synderligt begejstret for de mere erotiske aspekter. Det betroede hun mig efter 5-7 besøg med god massage og artige hand jobs. Jeg har ikke besøgt hende siden. Det virker ikke for mig. Men hun er nok en af de dejligste thai-piger man kan møde. Sød og ser mega sexet ud. Derfor er det også ekstra frustrerende, at hun ikke vil "lege".

Som andre skriver er det super professionelt at du får mulighed for at opsige købet og får en del kontanter retur. Det kan man ikke forvente, når der ikke var aftalt noget på forhånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...