Futsko 116 Skrevet 30. Januar, 2022 Kære brødre Jeg var forleden forbi Nataly i Glostrup. Det er tredje eller fjerde gang jeg besøger hende - og det bliver bestemt ikke den sidste gang! Nataly er i min optik en smuk pige. Om hun er 25 år eller et par år ældre, kan jeg ikke vurdere. Men hun er petit og flot på en "russisk måde". Hendes bryster er små, men følsomme. Og så har hun den fineste, glatte fisse og lille strutrøv. Jeg havde bestilt en time med hele pakken (anal, mega, deep, rimming, CIF/CIM) og Nataly tog imod mig i det ønskede outfit – samme som billede 15 og 16 i annoncen. Dog tilført et par sexede latexhandsker. Hvis man behandler Nataly pænt, er hun den sødeste, mest imødekommende og servicemindede pige. Jeg havde medbragt en god vin og chokolade til hende – det gjorde ikke hendes smil mindre. Hun favner GFE og PSE i en skøn forening og lever sig virkelig ind i sexen. Og hun opfylder alle ønsker. Vi nåede én runde. Den varede til gengæld 45 minutter og vi var vidt omkring! - Nataly på knæ mens hun deepthroatede mig sublimt. Jeg trak hende med hen foran spejlet, så hun kunne se, hvordan min pik (med lidt hjælp fra mine hænder) forsvandt helt ned i hendes hals. Synet af min pik, der efterfølgende var sølet helt til i hendes spyt, var top-frækt. Det syntes hun også, så hun fik lov at fortsætte ;) - Hun gav mig et lækkert rimjob, inden jeg satte mig op på hende på sengen, så hun skiftevis kunne få lov at slikke min pik, så min røv. Imens jeg legede med hendes fisse. - Sex i alskens stillinger, inden jeg bad hende varme sin røv op for mig. Det foregik først med en butt-plug, så en dildo og det var frækt at se hendes lille røv langsomt udvide sig. Derefter lagde hun sig med ryggen mod mig og vores tunger mødtes, mens jeg langsomt trængte op i hendes stramme røv. Derefter analsex i en række forskellige stillinger. Hvor min favorit var hende på knæ på en stol foran spejlet, mens jeg kneppede hende tungt og hårdt i røven og vores øjne mødtes i spejlet. - Seancen sluttede med hende på knæ, mens jeg facefuckede hende. Hun kiggede mig dybt i øjnene, suttede og spyttede på sin pegefinger (smukt pakket ind i latexhandsken) og pressede den op i min røv, til jeg kom ud over hendes ansigt, hvorefter hun fik min pik langt ned i halsen til den var slikket helt ren. Det var en helt sublim omgang sex! Fordi vi kender lidt til hinanden, ved hun, hvad jeg kan lide. Og hvordan hun tænder mig. Og det lykkedes. Jeg forsvandt helt ind i en rus af liderlighed og var umådeligt tændt – og det tror jeg bestemt også hun var Efter sex, giver Nataly en fantastisk omgang massage. Jeg kan på det varmeste anbefale Nataly, hvis man er til petite piger, der er med på de frækkeste lege! Og behandler man hende som en gentleman, betaler hun rigeligt tilbage med indlevelse og lækker sex! Så vidt jeg ved, er hun er nogle uger endnu. Så kig forbi hende - og vær sød mod hende. Det fortjener hun Vh. Futsko (Disclaimer: jeg har naturligvis spurgt Nataly, om jeg måtte skrive denne anmeldelse.) 14 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 30. Januar, 2022 Tak for en informativ anmeldelse Du skriver du nåede en runde på 45 min, men er der mulighed for flere udløsninger hvis man bestiller 60min full service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 116 Skrevet 31. Januar, 2022 Dokken skrev, for 11 timer siden: Tak for en informativ anmeldelse Du skriver du nåede en runde på 45 min, men er der mulighed for flere udløsninger hvis man bestiller 60min full service? Ja, det er der. Ved ærligt ikke, om der er “alle de gange du kan” i en time, men jeg har tidligere nået to runder på 1 time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 31. Januar, 2022 Futsko skrev, for 14 timer siden: Men hun er petit 165 skriver hun selv, svarer det til din vurdering? Du fik både rimming og prostata massage. Var det ud over den der "full service" - for hun nævner ikke de to ydelser i annoncerne. For mig er stort plus, at rimming er på menuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1298 Skrevet 31. Januar, 2022 Futsko skrev, for 16 timer siden: Jeg kan på det varmeste anbefale Nataly, hvis man er til petite piger, der er med på de frækkeste lege! Det der er mig på en prik! Mange tak for anmeldelsen af hvad der lyder som et fantastisk besøg. Hun lyder vidunderlig. Hvordan er hendes kys? Alt under dybe, våde, grådige kys er altid lidt en skuffelse for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 116 Skrevet 31. Januar, 2022 Advarsel skrev, for 8 timer siden: 165 skriver hun selv, svarer det til din vurdering? Du fik både rimming og prostata massage. Var det ud over den der "full service" - for hun nævner ikke de to ydelser i annoncerne. For mig er stort plus, at rimming er på menuen. Ja, den højde skal nok passe. Selv i et par stiletter med 8-10 cm hæl, er hun lavere end mine 181 cm. Ja, de services var vist ud over “full service”. Hun gør i øvrigt begge dele til perfektion - og virker til at tænde oprigtigt på rimming :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 116 Skrevet 31. Januar, 2022 Morabito skrev, for 6 timer siden: Det der er mig på en prik! Mange tak for anmeldelsen af hvad der lyder som et fantastisk besøg. Hun lyder vidunderlig. Hvordan er hendes kys? Alt under dybe, våde, grådige kys er altid lidt en skuffelse for mig. Hun er bestemt vidunderlig :) Hendes kys vil ikke skuffe dig: de er dybe, grådige, lidenskabelige og liderlige… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 1. Februar, 2022 Futsko skrev, for 18 timer siden: Hun er bestemt vidunderlig Hendes kys vil ikke skuffe dig: de er dybe, grådige, lidenskabelige og liderlige… Hej Futsko. Jeg kan kun give dig ret. Jeg besøgte hende i august sidste år da hun var i Aarhus og det var bestemt blandt de bedste oplevelser jeg har haft. Hun virker lidt genert til at starte med men hold nu op hvor er hun fræk i en seng hvis man lader hende. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 73 Skrevet 1. Februar, 2022 Ved nogen af jer om hun har nogen forbhehold for anal pga størrelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 2. Februar, 2022 niasset2000 skrev, for 11 timer siden: Ved nogen af jer om hun har nogen forbhehold for anal pga størrelse? Hun nævnte ikke noget om det da jeg mødte hende for 1/2 år siden. Jeg tror selv jeg er nogenlunde gennemsnitlig på små 20 cm i længden i fuld tilstand så at sige og det gik fint og ikke kun i 2 minutter. Men det er naturligvis hendes gode ret at melde fra hvis hun bliver mødt at en størrelse hun ikke har prøvet før. Jeg synes du skal kontakte hende og spørge til det - hun var nem at kommunikere med da jeg besøgte hende. /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2789 Skrevet 5. Februar, 2022 Der er ryddet lidt op i tråden. Den klassiske debat omkring penislængder har ingen relation til trådstarters anmeldelse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 9. Marts, 2022 Jeg nåede ikke at fange Nataly sidst hun var her og det ærgrer mig… Er der nogen der kan fortælle om hun har planer om at komme igen og i givet fald hvornår? På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 9. Marts, 2022 Hun sagde til mig at hun forventede at komme tilbage i slutningen af Marts vil alt gik vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg