Hop til indhold

Recommended Posts

Trængte til en oprejsning efter den kedelige oplevelse med Alexis i forrige  weekend, og interessen faldt på de meget tiltalende billeder af Kati.

Tænker at min anmeldelse hører til i dette forum, da der i annoncen udelukkende tilbydes erotiske ydelser.

Nå, booking over SMS, hvor der blev svaret kort og køligt på min forespørgsel (plejer ikke at være et godt tegn), men jeg besluttede mig alligevel for at tage den lange køretur til byen i nord.

Stedet er relativt ugenert, en erhvervsejendom med en lille forhave ud til en befærdet vej.
Jeg blev lukket ind af ”mutter” - der er en køn pige omkring de 30 - og fik med det samme fornemmelsen af at dette bliver godt. Hun havde det dér ”Velkommen-til - du-er-lækker- dejligt-at -du-kommer” blik i øjnene, man som kunde allerhelst vil se, når man træder ind sådan et sted. Der roder skrækkeligt derinde, men dufter godt og rent, og så er alt jo fint.
Så blev jeg præsenteret for Kati, der er lige så lækker i virkeligheden som billederne foregiver. Petit lille thai når det er smukkest, på 28 somre. Ung nok til at ligne en million, og erfaren nok til kende præmisserne i branchen.

Jeg snuppede en full pack 30 min.

Start med massage, som det bør være på thai, og det gjorde hun fuldstændig perfekt. Lidenskabeligt og dybt, tilpas hårdt uden at jeg på noget tidspunkt fik lyst til at trække i bremsen. Jeg skulle nok have ofret en hel time på seancen, så hun var kommet endnu længere ud i hjørnerne. Pragtfuldt.
Så slog hendes hænder over i klar-til-sex mode. Berøringsteknikken ændrede sig til det pirrende, og det gik lige i banditten.
Om på ryggen, og der fulgte et vidunderligt økoblæs med masser af øjenkontakt. Som massagen, lidenskabeligt og intenst. Hun vidste præcis hvor hun havde mig og holdt mig på sikker afstand af kanonskud, jeg skulle jo nå at prøve det hele! Efter en hurtig omgang 69’ gjorde hun afsæt til en ridetur og gled ned over mig med intens øjenkontakt.
Igen, thaipige når det er bedst. Ikke ømskindet og dyb nok til at tage en viking i fuld størrelse, og samtidig så tilpas stram at man praktisk talt ikke mærker kondomet.

Klart over middel oplevelse! :D

- Strejferen -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, 1 time siden:

Er Pamela og kati den samme ? Billederne er ret ens 

Det troede jeg også først, men bemærk den lille forskel på barmen: Kati har indlæg, Pamela har ikke. Jeg fik kun et meget hurtigt glimt af Pam på vej ud af butikken, kan ikke sige om hun også lever op til sine billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi stedet i weekenden. Kæmpe skuffelse. Havde ellers læst mange gode anmeldelser.

Det er da fuldstændig tydeligt at Kati er ladyboy? Hun er sindssyg høj, brysterne er fake og hun skriger af mand i ansigtet. 
Jeg blev lukket ind i et lille bitte “venteværelse” og besluttede mig for at gå med det samme da jeg fik øje på Kati (tror jeg det var). Ligner slet ikke billederne. 

Som du beskriver får stedet højest 1 stjerne herfra. Utrolig rodet, flyder med alkohol og cigaretter. Det eneste + var de to ældre thaipiger som var meget servicemindede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været med både Kati og Pamela. Dem er der ikke noget ladyboy over - så denne Marina er i hvert fald ikke nogen af dem.

En væsentlig forskel (for mig) på Kati og Pamela er (som det også er nævnt ovenfor) at Katis bryster er lavet mens Pamelas er helt naturlige. Derfor foretrækker jeg Pamela  - men de yder begge god service og sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, den 31.1.2022 at 22:18:

Jeg har været med både Kati og Pamela. Dem er der ikke noget ladyboy over - så denne Marina er i hvert fald ikke nogen af dem.

En væsentlig forskel (for mig) på Kati og Pamela er (som det også er nævnt ovenfor) at Katis bryster er lavet mens Pamelas er helt naturlige. Derfor foretrækker jeg Pamela  - men de yder begge god service og sex.

Var lige forbi og kunne ikke beslutte mig, så det blev 30 min i selvskab med begge piger. Kati var mest på og fræk, holdt øjen kontakt mens hun suttede og kneppede mig. Hun kysser faktisk også godt. Pamela ville ikke kysse om sutter også godt. Tog hende bagfra mens jeg rå snavede med kati og havde en finger oppe i hende, det var sku dejligt nok. Da det var katis tur holdt pamela sig bag mig men her kunne jeg også lige få en finger op mens kati fik det store tur. Afslutning skete stående på Pamelas læber om min pik, fingre oppe i kati og tungen langt inden i hende mund. Så ku jeg ikke holde den mere og Pamela fik hele ladningen i munden. 

Alt i alt en 8/10 er man liderlig nok er det fint men tager bare Kati alene næste gang, hun har den knep mig væremåde og det synes jeg mega frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jonasn skrev, for 2 timer siden:

Var lige forbi og kunne ikke beslutte mig, så det blev 30 min i selvskab med begge piger

Nu varer det med garanti ikke længe, før der er en, der spørger, hvad du måtte slippe for den omgang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, for 6 timer siden:

Og de er flyttet til en ny adresse ude i et vestligt industrikvarter - nu er det ihvertfald ikke længere tæt på stationen.

Øv, øv og tre gange øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Ja pris - og skulle du skifte kondom mellem kvinderne? 

ja det skulle der og da de skifftes til at sutte, så kan godt mærke det bare er et job men stadig frækt at blive betjent af 2 smukke piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Ja pris - og skulle du skifte kondom mellem kvinderne? 

1000,- pr pige = 2000,- samlet

Del dette indlæg

Link til indlæg
jonasn skrev, den 8.2.2022 at 10:50:

Var lige forbi og kunne ikke beslutte mig, så det blev 30 min i selvskab med begge piger. Kati var mest på og fræk, holdt øjen kontakt mens hun suttede og kneppede mig. Hun kysser faktisk også godt. Pamela ville ikke kysse om sutter også godt. Tog hende bagfra mens jeg rå snavede med kati og havde en finger oppe i hende, det var sku dejligt nok. Da det var katis tur holdt pamela sig bag mig men her kunne jeg også lige få en finger op mens kati fik det store tur. Afslutning skete stående på Pamelas læber om min pik, fingre oppe i kati og tungen langt inden i hende mund. Så ku jeg ikke holde den mere og Pamela fik hele ladningen i munden. 

Alt i alt en 8/10 er man liderlig nok er det fint men tager bare Kati alene næste gang, hun har den knep mig væremåde og det synes jeg mega frækt 

Fed oplevelse!! Det står “Ingen fingre i pussy!” i annoncen. Det passer altså ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 4 timer siden:

Fed oplevelse!! Det står “Ingen fingre i pussy!” i annoncen. Det passer altså ikke?

Jeg havde spurt forinde om de kyssede og det blev der svaret ja til, men det var kun Kati der kyssede. Ellers prøvede jeg mig bare forsigtigt frem og de fjernede ikke min hånd eller fingre så var det bare at give den gas. Smiler stadig ved tanken om at jeg havde fingren lagt oppe i kati, tungen i hendes mund og pikke i Pamelas mund - det var en god halv time mums

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi Kati.

Jeg synes hun er smuk og fræk. Øko bryster. Jeg fik b2b som var ok men ikke fantastisk. Massagen var ok I styrke da hun bruger albuerne. Og frækt at se hende i spejlet imens.

Hun tog mig i munden (uden kondom) uden extra. Det synes jeg egentlig er upassende da hun bare gjorde det uden at spørge. Jeg er måske lidt paranoid omkring smitte, så jeg sagde pænt stop.  Hun tilbød ekstra et par gange,  men accepterede helt at jeg sagde nej. 

Jeg så i øvrigt et glimt af en høj "pige" som godt kunne være den ovenfor omtalte ladyboy. Smuk men lidt atypisk udseende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, den 12.2.2022 at 17:54:

Jeg har også været forbi Kati.

Jeg synes hun er smuk og fræk. Øko bryster

Det lyder som Pamela? Katis barm har helt klart fået lidt hjælp..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strejferen skrev, den 30.1.2022 at 17:18:

Trængte til en oprejsning efter den kedelige oplevelse med Alexis i forrige  weekend, og interessen faldt på de meget tiltalende billeder af Kati.

Tænker at min anmeldelse hører til i dette forum, da der i annoncen udelukkende tilbydes erotiske ydelser.

Nå, booking over SMS, hvor der blev svaret kort og køligt på min forespørgsel (plejer ikke at være et godt tegn), men jeg besluttede mig alligevel for at tage den lange køretur til byen i nord.

Stedet er relativt ugenert, en erhvervsejendom med en lille forhave ud til en befærdet vej.
Jeg blev lukket ind af ”mutter” - der er en køn pige omkring de 30 - og fik med det samme fornemmelsen af at dette bliver godt. Hun havde det dér ”Velkommen-til - du-er-lækker- dejligt-at -du-kommer” blik i øjnene, man som kunde allerhelst vil se, når man træder ind sådan et sted. Der roder skrækkeligt derinde, men dufter godt og rent, og så er alt jo fint.
Så blev jeg præsenteret for Kati, der er lige så lækker i virkeligheden som billederne foregiver. Petit lille thai når det er smukkest, på 28 somre. Ung nok til at ligne en million, og erfaren nok til kende præmisserne i branchen.

Jeg snuppede en full pack 30 min.

Start med massage, som det bør være på thai, og det gjorde hun fuldstændig perfekt. Lidenskabeligt og dybt, tilpas hårdt uden at jeg på noget tidspunkt fik lyst til at trække i bremsen. Jeg skulle nok have ofret en hel time på seancen, så hun var kommet endnu længere ud i hjørnerne. Pragtfuldt.
Så slog hendes hænder over i klar-til-sex mode. Berøringsteknikken ændrede sig til det pirrende, og det gik lige i banditten.
Om på ryggen, og der fulgte et vidunderligt økoblæs med masser af øjenkontakt. Som massagen, lidenskabeligt og intenst. Hun vidste præcis hvor hun havde mig og holdt mig på sikker afstand af kanonskud, jeg skulle jo nå at prøve det hele! Efter en hurtig omgang 69’ gjorde hun afsæt til en ridetur og gled ned over mig med intens øjenkontakt.
Igen, thaipige når det er bedst. Ikke ømskindet og dyb nok til at tage en viking i fuld størrelse, og samtidig så tilpas stram at man praktisk talt ikke mærker kondomet.

Klart over middel oplevelse! :D

- Strejferen -

Fuld pakke, er det uden kondom hele vejen? 

Eller var det som altid, blow uden og sex med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 55 minutter siden:

Fuld pakke, er det uden kondom hele vejen? 

Eller var det som altid, blow uden og sex med?

Hvis du læser tråden får du svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
reteph19 skrev, for 7 timer siden:

Hvis du læser tråden får du svar :)

Hvis du læser tråden, vil du læse øko- fransk og at hun derefter gav en ridetur, der nævnes ikke kondom noget sted, ellers læser vi to forskellige anmeldelser, men tak for input ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du læser tråden, vil du læse øko- fransk og at hun derefter gav en ridetur, der nævnes ikke kondom noget sted, ellers læser vi to forskellige anmeldelser, men tak for input ;)

Strejferen skrev, den 30.1.2022 at 17:18:

Efter en hurtig omgang 69’ gjorde hun afsæt til en ridetur og gled ned over mig med intens øjenkontakt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...