Hop til indhold
Gæst

Lyst til en quickie? ( Aalborg )

Recommended Posts

Gæst

Jeg sad her til aften og var noget så djævelsk liderlig. så jeg kontaktede Lyst til en quickie? ( Aalborg ) https://annoncelight.dk/annonce/70670/ly ... ie-aalborg og hun svarede da også, et godt stykke efter kl 18, så jeg tænkte, så for S**** gamle dreng, så er den chance forpasset.

Hun var dog frisk på at mødes i et solcenter, hvis vi kunne finde et der var åbent. Det fandt vi, ellers havde denne anmeldelse jo ikke fundet vej ud til de ærede brugere af denne side.

vi mødtes ved solcenteret, hun er noget pænere IRL end på billederne, en vaske ægte ungdommelig milf :DVi gik straks ind i en bås. Jeg må ærlig indrømme at denne pige bestemt ikke spilder tiden med unødig snak.... bim bam bum, tøjet var smidt, og der var redt et dejligt lille leje op på gulvet.... jo jo, der var sku tænkt på det hele.

Hun virkede dog lidt genert, da hun ikke var så god til det der med øjenkontakt under selve akten. Det var lidt ligesom et thaibordel jeg engang var på, hvor pigen konstant lå og drejede hovedet væk...... jeg havde endda børstet tænder og vasket mig inden jeg skulle afsted :-) Men okay, hvis hun har mand og børn derhjemme, så er det også okay, at hun ikke giver en GFE.

Selve akten (jep det var et langt forspil jeg fik lavet her)

Hun går efter både hun og jeg har smidt tøjet ned på knæ, påføre den etøjede diktator regnfrakke, og så bliver der ellers gået til makronerne. Ikke det bedste blow jeg har fået, men dog alligevel anstændigt.

Efter blowjobet gik vi igang med en misionær, og hold da helt kæft en dejlig stram fisse, og smask våd som en flok teenagere til en Justin Bieber koncert :P Hun stønnede og jeg tror sku jeg fik hende til at komme, hun krampede ihvertfald i hele kroppen, det kan selvfølgelig også være skuespil, men så vil jeg gerne indstille hende til en Oscar for bragende spil.

Der skete ikke så meget ellers, vi afsluttede med en omgang svensk indtil vi blev forstyrret af rengøringen. Da var der gået næsten 30 minutter og jeg havde kun betalt for 15, så det kalder jeg sku god service, eller en kvinde der gør det af lyst og ikke pengenød :P

Vi sagde pænt farvel, og nu sidder jeg og skriver denne anmeldelse

Udseende: Krop 8,5/10 <--- jeg blev positivt overrasket

Udseende: Ansigt 9/10

Service 10/10 <---- fik lov til at gå noget over tiden

Prisniveau 10/10 <---- priserne er egentlig meget fair, hverken for dyrt eller for billigt

anbefalelsesværdig..... jo bestemt, ikke sidste gang hun skal lege med mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...