Hop til indhold

Recommended Posts

Som jeg før har skrevet om (https://www.eroguide.dk/forum/topic/146065-ka-sai-af-bambam/?tab=comments#comment-1343616) er jeg ret glad for prostatamassage eller ka-sai som det kaldes flere steder.

Da Bambam som jeg tidligere har kommet hos har været på ferie prøvede jeg i stedet Pla. I følge annoncen skulle hun være 27 år. Det passer naturligvis ikke, hun er nok i 40'erne, men bestemt en dejlig kvinde. Hun har en spinkel krop med små og dejlige naturlige bryster. Lige noget for mig.

Pla taler som et vandfald. Hun er ganske ok til engelsk, og meget sjov og sød.

Jeg bestilte som altid en halv time ka-sai til 700. Hun tilbød at gøre det uden tøj på for 800, så den var jeg med på. Det er lidt svært rigtigt at komme til at røre ved hende når hun sidder nede mellem benene på en og giver ka-sai, men jeg fik rig mulighed for at kæle med hende efter hovedforestillingen. 

Hun er ligesom Bambam ganske dygtig til at give ka-sai, og ved lige hvor der skal pilles for at få en op i den syvende himmel. 

Det at hun er nøgen og godt kan lide at kæle gør naturligvis oplevelsen endnu bedre, så jeg tror jeg har fundet min nye yndling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende, der kalder sig Finn, ser også sød ud. Jeg antager det er en kvinde, selvom hun hedder Finn. Har du set hende i virkeligheden?
Er hun også tættere på de 40 end de lovede 27 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 15 minutter siden:

Hende, der kalder sig Finn, ser også sød ud. Jeg antager det er en kvinde, selvom hun hedder Finn. Har du set hende i virkeligheden?
Er hun også tættere på de 40 end de lovede 27 år?

Jeg så ikke andre end Pla.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...