Hop til indhold
d'Artagnan

Mylena - GFE i verdensklasse

Recommended Posts

Jeg havde gået i at stykke tid og ladet mig friste af Mylena. Hun er jo en af de mere aktive piger herinde, og det er altid en fornøjelse at chatte med hende. Det er dog ikke helt ligetil at lave en aftale, da hun - på trods af et professionelt setup med hjemmeside osv. - i bund og grund er en privatpige med dette som hobby. Men et par telefonsamtaler blev adgangsbilletten til det, som skulle vise sig at blive til en GFE oplevelse i verdensklasse.

Mylena holder til på at privat sted i Nordsjælland, som ligger lidt udenfor de kendte trafikmaskiner. Logistikken kan derfor være en udfordring, men (inspireret af det borende X) kan man jo altid lave en ekskurs udi romanske kirkebuer fra højmiddelalderen, og derved få en plausibel grund til en lille udflugt.

Allerede da døren blev åbnet var det tydeligt, at dette nok skulle blive godt. Mylena tog imod og skabte præcis den samme behagelige stemnng, som hun er så god til at skabe på f.eks. chatten. Hun er en høj, slank og smilende Caroline Henderson type, og er utvivlsomt en pige man ville vende sig om efter på gaden. Formaliteterne blev ordnet, og derefter tog jeg styringen. Mylena er både varmblodig og letpåvirkelig, så efter et kort stykke tid mindede hun mig om en erotisk vulkan. Dog var der ikke tale om eksplosive udbrud, men mere om en konstant varm strøm af ægte liderlighed. Vi havde god tid, hvilket var godt, fordi jeg mistede snart enhver fornemmelse af både tid og sted. Og selv om det var vores første møde, så havde jeg hele tiden følelsen af at blive genforenet (bogstavelig talt) med en gammel flamme. Efter to intense timer lå vi i arm og snakkede og pjattede, som om vi altid havde kendt hinanden. Jeg skulle dog videre, selv om lysten til at rive mig løs fra den skønne, ikke var så stor. De romanske kirkebuer kaldte dog igen, og efter at bad til mig tog vi en varm afsked, som for midt vedkommende snarere var et "på gensyn".

Mødet med Mylena levede i høj grad op til mine forventninger. Der var gensidig nydelse fra først til sidst; parret med en personlig kemi, som faldt i hak lige fra starten. Så derfor vil jeg ikke holde mig tilbage, men betegner oplevelsen sammen med hende som: Mylena - GFE i verdensklasse.

d'Artagnan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Super anmeldelse d'Artagnan :)

Bekræfter det jeg længe har haft på fornemmelsen med denne skønhed (verdensklasse!) - hun SKAL bare besøges, næste gang hun får lyst at aflægge os jyder et besøg :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Virkelig god, kort og informativ anmeldelse D'artagnan. Mylena lyder som et fantastisk dejligt menneske! Det er nu også mit indtryk fra chatten, hvor hun altid skaber en god stemning.

God dag fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var da også på tide, at denne skønne chokobabe blev anmeldt på EG.

Jeg kan så kun tilføje, at her er der tale om levering af service og ydelser i topklasse. Havde faktisk overvejet om jeg virkelig selv blev nødt til at skrive den første anmeldelse.

Det må blive på et andet tidspunkt, når hendes telefon måske igen ikke ringer uafbrudt, efter sådan en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
very good information, really want to see you Mylena
Og hvorfor skriver du så det på et fremmedsprog på et dansk forum?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...