Hop til indhold

Recommended Posts

Er næsten lige kommet ud fra klinikken, så er ikke helt tør endnu:biggrin: ! Stedet var på Koldingvej og pigen var Sara - sød og køn. Det er pigen på billederne - 100 procent. Fik en time med bad x 2 - hun var med begge gange og var dejlig fjollet i derinde - herefter en pirrende massage (ikke som når man betaler for grøn massage) som er godkendt. Gensidig pilleri, Blowjob og afslutning på brysterne - tilfreds : 100 procent. 
https://annoncelight.dk/showad/335559

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt at du har haft en god oplevelse med Sara  :)  Jeg har også kigget lidt på hende, men har dog ikke fundet vej til hende endnu.

Fik du prøvet hendes B2B, som lyder til at være en af hendes spids-kompetencer. Var der oral begge veje?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blev træt af at spilde tid på sugardaters, så endte med at snuppe en time med sara også, selvom jeg tror hun er i midt/sidst 30’erne, så er hun super flot og sexet, med perfekt slim krop ligesom jeg kan lide det, fræk røv, gode naturlige bryster, det frækkeste blik mens hun har travlt med ;)

Har ikke super meget erfaring med thaier, men body 2 body var fint dog lidt meget fokus omkring ens pik, men damn hun var god.

Hun var meget slikke venlig i starten (begge veje) ikke så meget efter massagen, som også var fin, men har ikke noget at sammenligne det med.

Og damn hun var piv fræk mens hun red en ovenpå, ikke bare lige kort som typiske danske trunter, men virkelig til ug, og over.

Hun var med i badet begge gange som pokerface, hvor der blev strintet lidt med vandt på den sjove måde.

Så alt i alt fint tilfreds, kunne sagtens finde på at besøge igen hvis sugardaters fortsætter den kedelige trend i 2022, modsat tidligere år.

Hun er der vist en måned mere, inden det er tilbage til thailand, men har virkelig forstærket planerne om en tur til Thailand, ikke bare sex, men også massage til ingen penge i længere tid.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000SD skrev, for 41 minutter siden:

Blev træt af at spilde tid på sugardaters, så endte med at snuppe en time med sara også...

Din skiderik ;) så var det derfor jeg ikke kunne få en tid her i eftermiddag :D

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000SD skrev, for 3 timer siden:

Blev træt af at spilde tid på sugardaters, så endte med at snuppe en time med sara også, selvom jeg tror hun er i midt/sidst 30’erne, så er hun super flot og sexet, med perfekt slim krop ligesom jeg kan lide det, fræk røv, gode naturlige bryster, det frækkeste blik mens hun har travlt med ;)

Har ikke super meget erfaring med thaier, men body 2 body var fint dog lidt meget fokus omkring ens pik, men damn hun var god.

Hun var meget slikke venlig i starten (begge veje) ikke så meget efter massagen, som også var fin, men har ikke noget at sammenligne det med.

Og damn hun var piv fræk mens hun red en ovenpå, ikke bare lige kort som typiske danske trunter, men virkelig til ug, og over.

Hun var med i badet begge gange som pokerface, hvor der blev strintet lidt med vandt på den sjove måde.

Så alt i alt fint tilfreds, kunne sagtens finde på at besøge igen hvis sugardaters fortsætter den kedelige trend i 2022, modsat tidligere år.

Hun er der vist en måned mere, inden det er tilbage til thailand, men har virkelig forstærket planerne om en tur til Thailand, ikke bare sex, men også massage til ingen penge i længere tid.

Fedt vi er enige - sød sjov dejlig pige. Ville gerne komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var godt nok forbi Tiger i formiddags, men ikke så tit jeg er i Vejle, så ville udnytte dagen med endnu et besøg her i eftermiddag.

så besøgte også Sara, da jeg syntes hun så rigtig køn ud på billeder, og man bliver slet ikke skuffet. Hun startede med lidt massage og masser af kærtegn og pirring, efterfulgt at de dejlige naturlige bryster med en B2B. Mig om på ryggen, hvor hun også gned sig op og ned, og pikken mellem brysterne, pussyslide og et blowjob. Så lidt forskellige stillinger til jeg ikke kunne mere.

hun er rigtig rigtig sød og kigger en dybt i øjnene og giver en dejlig behandling, bare hun dog holdte til på Fyn, så kom jeg gerne ofte på besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...