Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Grace, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

En rigtig sød pige med et flot ansigt og en dejlig levende og smilende attitude. Jeg følte mig øjeblikkeligt godt tilpas. 
Hendes massage er hård, som i knaldhård og med meget tryk og ikke meget olie. 
Hun fik løsnet mange myoser i skulder og nakke området. 

Vi skulle også lege, og den lille fine røde kjole gled af og så stod hun der, smuk, smilende og med lige netop så meget fedt på kroppen som en feminin kvindekrop skal have. 
Hun er fri og åben når hun leger nøgen med dig, og det økoblow hun leverer var meget hurtigt ved at få mig over målstregen alt for hurtigt. Meget modvillig måtte jeg ændre på scenen, hvis jeg skulle holde tiden ud, og det fandt vi også fint ud af. 
Der blev brugt kondom under sidste del af festen på den lidt for bløde seng. 
Stedet er ikke nyt, men har ikke været ret meget omtalt på EG. Det er fint uden at være prangende. Tingene fungerer og der er dejligt rent. Det er i Århus C syd for domkirken. 
Jeg mødte 2 andre søde piger på stedet, som jeg kender fra andre steder. 
Grace er så sød at jeg bestemt skal forkæles af hende igen. 
Hun taler i øvrigt et fremragende engelsk. 
 

 

https://annoncelight.dk/showad/334509

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super skriv. Nu da du modsat mig, har kigget på hende uden tøj kan du så bekræfte at hun er en voksen dame. Jeg tænker 35 - 40 men velholdt.
8000 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 7 timer siden:

voksen dame. Jeg tænker 35 - 40

Voksen. Det er man først man er over 60 :mrgreen:
Hun er nok 30-40 men meget velholdt, som thaier ofte er. Jeg har meget svært ved at vurdere thaipigernes alder. Men der er heller aldrig for meget lys i bollerummene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 25.1.2022 at 21:07:

En rigtig sød pige med et flot ansigt og en dejlig levende og smilende attitude. Jeg følte mig øjeblikkeligt godt tilpas. 
Hendes massage er hård, som i knaldhård og med meget tryk og ikke meget olie. 
Hun fik løsnet mange myoser i skulder og nakke området. 

Vi skulle også lege, og den lille fine røde kjole gled af og så stod hun der, smuk, smilende og med lige netop så meget fedt på kroppen som en feminin kvindekrop skal have. 
Hun er fri og åben når hun leger nøgen med dig, og det økoblow hun leverer var meget hurtigt ved at få mig over målstregen alt for hurtigt. Meget modvillig måtte jeg ændre på scenen, hvis jeg skulle holde tiden ud, og det fandt vi også fint ud af. 
Der blev brugt kondom under sidste del af festen på den lidt for bløde seng. 
Stedet er ikke nyt, men har ikke været ret meget omtalt på EG. Det er fint uden at være prangende. Tingene fungerer og der er dejligt rent. Det er i Århus C syd for domkirken. 
Jeg mødte 2 andre søde piger på stedet, som jeg kender fra andre steder. 
Grace er så sød at jeg bestemt skal forkæles af hende igen. 
Hun taler i øvrigt et fremragende engelsk. 
 

 

https://annoncelight.dk/showad/334509

Har her til aften besøgt Grace. En super dejlig oplevelse og en fantastisk massage. Hård som i mega hård.
Fantastisk lækker krop, så er helt enig med Aarhuselsker at hun er sød, smuk og smilende. Eneste uenighed er at jeg ikke var syd for domkirken. Snarere direkte vest overfor Den Gamle By

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Livsnyder69 skrev, for 6 minutter siden:

Har her til aften besøgt Grace. En super dejlig oplevelse og en fantastisk massage. Hård som i mega hård.
Fantastisk lækker krop, så er helt enig med Aarhuselsker at hun er sød, smuk og smilende. Eneste uenighed er at jeg ikke var syd for domkirken. Snarere direkte vest overfor Den Gamle By

Hvor F skulle han  også vide det fra, såfremt han kører Hanomag :rolleyes: det er netop derfor han kører hvorhen Hanomag`en kører, så Syd og Nord og for den sagsskyld Øst og Vest bestemmer Hanomagen bedst, så ingen grund til at vurdere en evt Gps da den selv finder vej :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Livsnyder69 skrev, 1 time siden:

Eneste uenighed er at jeg ikke var syd for domkirken.

Diskretion min ven, slet denne sætning ;) 
Men glad for du er enig i min vurdering af det lille pus

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 1 time siden:

Har her til aften besøgt Grace. En super dejlig oplevelse og en fantastisk massage. Hård som i mega hård.
Fantastisk lækker krop, så er helt enig med Aarhuselsker at hun er sød, smuk og smilende. Eneste uenighed er at jeg ikke var syd for domkirken. Snarere direkte vest overfor Den Gamle By

Hvorfor skulle aarhus fyren lyve? Kan det tænkes at hun har to steder at opholde sig i?

 

8000 skrev, den 25.1.2022 at 22:16:

Jeg tænker 35 - 40 men velholdt.

Hmm https://annoncelight.dk/storage/images/4R5fvKerpC2J9n2SAoOXwUaWZFYtgVFZh2b3qnWH.jpg

Det er ikke en velholdt krop, men snarere det man kalder tyndfed.

Men smag og behag og hvad man er vant til farver perceptionen.

Redigeret af Toga Bent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Jeg besøgte Grace i onsdags, og kan kun tilslutte mig. Hun er et meget behageligt kendskab. Hun har den dejligste krop, og en meget behagelig personlighed. Jeg kommer igen, det er helt sikkert. At andre kalder hende tyndfed forstår jeg ikke. I alt fald er hun meget velholdt set i forhold til mig hensygnende krop. For mig er det også et stort plus, at hun ikke er ødelagt af tatoveringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Handy66 skrev, for 2 timer siden:

At andre kalder hende tyndfed forstår jeg ikke

Der var kun en der kaldte hende tyndfed. Denne person har det med at oprette sig igen og igen, for udelukkende at trolle. Jeg tror ikke at der er nogen af os, der vitterligt har besøgt Grace, som synes andet end at hun er sød og dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 28.2.2022 at 12:16:

Der var kun en der kaldte hende tyndfed. Denne person har det med at oprette sig igen og igen, for udelukkende at trolle. Jeg tror ikke at der er nogen af os, der vitterligt har besøgt Grace, som synes andet end at hun er sød og dejlig. 

Jeg har hende i alt fald på min top to liste...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle sammen

Bliver bare nødt til at skrive lidt om min oplevelse med Grace. Har nu igemmen mange uger besøgt denne fantatik kvinde og synes hver gang bare bliver bedre og bedre. Det rigtigt hun har noget af den bedste hårde massage jeg har oplevet og en så dejlig personlighed der næsten ikke er til at stå for. Hendes flotte knop skal man se langt efter for at finde en der er magen. Sexen vil jeg beskrive som meget GFE af hvad jeg har oplevet og synes det bliver bedre for hver gang jeg er der. Pas nu rigtigt godt på hende for hun er bare dejlig. 

 

https://annoncelight.dk/showad/334509

Redigeret af Dyretindei

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa, så har jeg også været forbi Grace…

det var et positivt besøg, Grace er meget behagelig og snakker godt engelsk. Stedet ligger ud til en hovedgade i en kælder, men er ellers pænt og rent. Der var rene håndklæder, 2 til madrassen og et til mit bad.

vi startede med en god og kompetent massage, hvor jeg virkelig blev trykket igennem. Nøj, det var godt. Der var ingen pirring, og til sidst i massagen bad jeg selv om lidt pirring, og endte med at stå næsten på alle 4 :)
 

Så vendte jeg rundt, og hun smed sin kjole, hun var nøgen inde under. Hendes krop og former er fine, uden at være veltrænet. Brysterne er helt sikkert hjulpet på vej. Hendes ansigt er nydeligt, uden at være decideret smuk, sådan er det i min optik.

så til det sjove - jeg bad om blow med, og herefter lidt b2b pussyslide. Ingen kys, men det var mig der ikke gad, da hun lugtede lidt af hvidløg, desværre.

Af princip går jeg aldrig ned på en gp, så jeg kan ikke sige noget om den del. men hun var faktisk opstemt, og jeg gled let ind uden brug af glidecreme. Hun er ok stram, og hun klagede over at jeg var lidt for stor… pæn kommentar, haha - så kan man sgu føle sig som en verdensmand :) 

Vi sluttede i doggy, mig i bad og videre. Jeg var der i 45 min. men det var mig selv der cuttede tiden af, da jeg havde en forretningsaftale. 
alt i alt et fint besøg - hun er meget glad og lattermild - måske kommer jeg igen en dag…? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været forbi Grace igen, vi startede med den gode massage hun altid giver og da alt var bleven løst op, kom det sjove. Startede øko blow hvor det nemt kunne have endt der hvis jeg ikke fik stoppet hende, herefter en omgang dejlig pussyslide som vi begge nød og efter på med kondomen, også skulle der rides. Hun red mig, Sjældent er jeg blevet redet så hårdt, hun blev helt vild og fortsatte efter jeg skød den af, lød som om hun selv lige skulle være færdig også. Alt i alt igen en super fed oplevese herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I sige noget om hvor diskret stedet ligger? Det er nemlig en ret vigtig detalje for mig. Og hvad med prisniveauet? 

Beklager hvis det er upassende at spørge om, jeg er relativt ny herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, for 19 timer siden:

Priserne er alm århus priser

stedet er ikke diskret - en kælder butik ud til en hovedvej….

Hvad er alm århuspriser?

Stik vest for den gamle by på en hovedvej er der kun et (gammelkendt) sted, så du kunne ligeså godt angive hele adressen.

Hvorfor der direkte skal lyves om placeringen er bare idioti. Lad hellere være med at omtale placeringen.  Samme sted bliver faktisk indirekte afsløret i en tidligere anmeldelse.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 13 timer siden:

Hvad er alm århuspriser?

Stik vest for den gamle by på en hovedvej er der kun et (gammelkendt) sted, så du kunne ligeså godt angive hele adressen.

Hvorfor der direkte skal lyves om placeringen er bare idioti. Lad hellere være med at omtale placeringen.  Samme sted bliver faktisk indirekte afsløret i en tidligere anmeldelse.

1. alm aarhus priser !!!  Thai massage nok mellem 350og op til 500 pr time ,  og hvis ekstra,    tja , kommer jo lidt an på så meget  f.eks, . Hvem du er , din fremtoning og hvad du forlanger .

2. Placeringer > har du jo nu alligevel hjulpet med at oplyse  , så nu behøver i  ikke at lyve . !!

3. Måske bare en god ide , at ringe og spørge . Nok det mest diskrete , og vi alle her,  bliver fri for at læse om alt og intet !!

Der er jo nok en grund til,  at mange announcer kun  indeholder  et nummer , som man kan ringe til . 

Uden at spille klog , er jeg da meget sikker på at de helst ikke vil have alt penslet ud her på siden .

Men godt gået  og god dag til dig 

Redigeret af tronheim
glemte et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

1. alm aarhus priser !!!  Thai massage nok mellem 350og op til 500 pr time ,  og hvis ekstra,    tja , kommer jo lidt an på så meget  f.eks, . Hvem du er , din fremtoning og hvad du forlanger .

Sikke da noget :) . Oplyses prisen ikke så skal der forhandles og det er naturligt at de vil have så meget som muligt. Derfor kan Århuspriser/Vejlepriser/Slagelsepriser/Vejlepriser ikke eksister.  Det bekræftes også af det du skriver : Hvem du er , din fremtoning og hvad du forlanger

tronheim skrev, for 3 timer siden:

2. Placeringer > har du jo nu alligevel hjulpet med at oplyse  , så nu behøver i  ikke at lyve . !!

3. Måske bare en god ide , at ringe og spørge . Nok det mest diskrete , og vi alle her,  bliver fri for at læse om alt og intet !!

Der er jo nok en grund til,  at mange announcer kun  indeholder  et nummer , som man kan ringe til . 

Uden at spille klog , er jeg da meget sikker på at de helst ikke vil have alt penslet ud her på siden .

Men godt gået  og god dag til dig 

Klinikken er nem at finde på baggrund af kommentarer i både denne tråd og andre kommentarer - der er ikke så meget at skrive om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi igen, havde denne gang virkelig brug for en massage der kunne løse op i nak og skulder, så sagde til Grace hun bare skulle tag ved, og for den om hun gjorde, nøj hvor var det befrinede som om alt bare virker igen. Med ny energi gik vi igang med det sjove og kom godt rundt på alle hylder inden jeg til sidst måtte overgiv mig, igen et stort 10 tal fra mig, nøj jeg ville ønske jeg havde flere penge så jeg kunne kommer her mere. Vær nu god ved hende, for hun er bare dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, for 23 timer siden:

Tilbyder Grace også pussy slide og evt at man "smutter indenfor" et par gange uden kondom på?

Nej...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 25.1.2022 at 21:07:

En rigtig sød pige med et flot ansigt og en dejlig levende og smilende attitude. Jeg følte mig øjeblikkeligt godt tilpas. 
Hendes massage er hård, som i knaldhård og med meget tryk og ikke meget olie. 
Hun fik løsnet mange myoser i skulder og nakke området. 

Vi skulle også lege, og den lille fine røde kjole gled af og så stod hun der, smuk, smilende og med lige netop så meget fedt på kroppen som en feminin kvindekrop skal have. 
Hun er fri og åben når hun leger nøgen med dig, og det økoblow hun leverer var meget hurtigt ved at få mig over målstregen alt for hurtigt. Meget modvillig måtte jeg ændre på scenen, hvis jeg skulle holde tiden ud, og det fandt vi også fint ud af. 
Der blev brugt kondom under sidste del af festen på den lidt for bløde seng. 
Stedet er ikke nyt, men har ikke været ret meget omtalt på EG. Det er fint uden at være prangende. Tingene fungerer og der er dejligt rent. Det er i Århus C syd for domkirken. 
Jeg mødte 2 andre søde piger på stedet, som jeg kender fra andre steder. 
Grace er så sød at jeg bestemt skal forkæles af hende igen. 
Hun taler i øvrigt et fremragende engelsk. 
 

 

https://annoncelight.dk/showad/334509

Tak for et godt indlæg. Er stedet diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jensen jr. skrev, for 11 minutter siden:

Tak for et godt indlæg. Er stedet diskret?

Nej ikke rigtigt. Ligger ud til en indfaldsvej, men man falder vel i med alle de der færdes i området ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...