Guest MisterX Skrevet 25. Januar, 2022 Synes det kunne være kinky, at se en smuk pige skide. Pigen skal helst være Dansk og være fra Jylland Nogen, som har kendskab til en pige, som tilbyder det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 25. Januar, 2022 Hver vores lyster Er dog sikker på at finder du en af de smukkeste GP'er og tilbyder hende 50 kilo så tror jeg da måske de fleste er med på det. Det er vel et spørgsmål om pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 25. Januar, 2022 Ja så har man læst det med, men sådan er vi jo nu engang så forskellige, fred med det men tror den burde ligge i en anden tråd, mener den hedder Fithisme, sådan ca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 25. Januar, 2022 Det kunne du ikke være bekendt, læste din forspørgsel mens jeg spiste aften mad og kunne lige pludselig ikke spise op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ebboy 6 Skrevet 25. Januar, 2022 Pæne piger skide ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 26. Januar, 2022 Måske man bare skulle lade være med at kommentere på andres forespørgsler, hvis man ikke har andet på hjertet end at fortælle, at “sådan noget gør jeg I HVERT FALD IKKE…” Kunne man så ikke bare glæde sig over det i sit stille sind? Eller det giver måske ikke den der gode følelse af at være lidt bedre? Vedr. emnet: nej, jeg kender desværre ikke til nogen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) Maria Luux er vist i Jylland en gang i mellem og ser ret så lækker ud og tilbyder det. Det kunne være en mulighed. https://annoncelight.dk/showad/309233 Ellers så bare søg på “scat” og der kommer nogle muligheder frem. Dog ikke noget for mig, men har respekt for dine fantasier, hvorfor jeg her har forsøgt at hjælpe lidt Redigeret 26. Januar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 28. Januar, 2022 Jeg er sikker på - hvis du skriver pænt til en gp så kan du nemt finde en, dog skal du nok regne med at skulle betale ekstra for det - jeg tror måske du kan støde ind i problemet, hvis du stiller mange krav - men skal hun skide i toilettet, eller på en avis på gulvet, og du smider den i toilettet - kan du finde det. held og lykke med din søgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Januar, 2022 fræk6 skrev, for 1 time siden: dog skal du nok regne med at skulle betale ekstra for det What! Er du helt sikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 28. Januar, 2022 Søren A skrev, for 14 minutter siden: What! Er du helt sikker? Jeg er kun sikker på, han skal forvente det - i stedet for at være sjov, bør du holde dig til ts indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg er nysgerrig. Er det selve lorten, der er spændende eller er det at se hende skide? Hvis der sidder en kvinde derude, som gerne vil se mig skide, kan jeg sagtens præstere på det punkt. Tager imod kontant eller MobilePay. Jeg tilbyder desuden doggybags. 500kr pr lort, og pr. inhalering af prut 250kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 2. Februar, 2022 fræk6 skrev, den 28.1.2022 at 13:26: Jeg er sikker på - hvis du skriver pænt til en gp så kan du nemt finde en, dog skal du nok regne med at skulle betale ekstra for det - jeg tror måske du kan støde ind i problemet, hvis du stiller mange krav - men skal hun skide i toilettet, eller på en avis på gulvet, og du smider den i toilettet - kan du finde det. held og lykke med din søgen Problemet er at time det, det er lidt lettere med urin, hvor man bare kan fylde vand på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. Februar, 2022 hej måske skulle du spørge inde på bdsm-boardet....det er der hvor du får svar på det med scat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 240 Skrevet 2. Februar, 2022 Ja, prøv på bdsm-afsnittet - og lad os der altid har troet der kun kom blomster duft bagud af kvinderne forblive i troen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 3. Februar, 2022 Liv skrev, den 2.2.2022 at 19:43: Problemet er at time det, det er lidt lettere med urin, hvor man bare kan fylde vand på Måske har du ret - jeg er ikke erfaren med scat - men de fleste også piger gør den ting, een gang om dagen - så skal det jo bare planlægges, om det skal være morgen, middag eller aften - alt efter som pigens mave arbejder… jeg håber da ts ønske bliver opfyldt - og han skriver om sin oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 184 Skrevet 4. Februar, 2022 Hvis du skulle have held til at finde en pige som vil skide foran dig, vil det så være muligt for dig at beskrive og anmelde hvilket lort hun lavede ift. lorteleksikonen? https://www.scootergalleri.dk/forum/generel-snak/167500-lorteleksikon_d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 7. Februar, 2022 fræk6 skrev, den 3.2.2022 at 23:48: Måske har du ret - jeg er ikke erfaren med scat - men de fleste også piger gør den ting, een gang om dagen - så skal det jo bare planlægges, om det skal være morgen, middag eller aften - alt efter som pigens mave arbejder… Ja, det er lettere sagt end gjort, det kan jo i forvejen være svært at få to kalendere til at gå op, hvis der så også skal planlægges efter toiletbesøg kan det blive rigtig svært. Tro mig, det er forsøgt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5583 Skrevet 7. Februar, 2022 Liv skrev, for 26 minutter siden: Ja, det er lettere sagt end gjort, det kan jo i forvejen være svært at få to kalendere til at gå op, hvis der så også skal planlægges efter toiletbesøg kan det blive rigtig svært. Tro mig, det er forsøgt Hvor grænseoverskridende må det lige være første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg