Milner 620 Skrevet 25. Januar, 2022 Ja, ved godt jeg spørger meget, men vil gerne være forberedt, og ikke ende med at blive bondefanget Ang. B2B, kan man ikke automatisk regne med en afslutning hvis det ikke er nævnt, ser priser fra 500 til 1200 for en halv time hvor der ikke er nævnt noget ??? Har indtryk af at de fleste thai, her ude på landet, kun tilbyder hj, ikke bj eller sex, men det er måske bare annoncen, og de heldige bliver så tilbudt fp når de kommer frem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4592 Skrevet 25. Januar, 2022 Milner skrev, for 9 minutter siden: Ang. B2B, kan man ikke automatisk regne med en afslutning hvis det ikke er nævnt Der kan være forskel på, hvad det enkelte sted og den enkelte pige mener er inkluderet, når du spørger til B2B. Jeg har opfattelsen af, at der ofte følger et håndjob med, men det er ikke altid tilfældet. Det er helt ok at spørge pigen, men det er ikke sikkert hun vil svare over telefonen eller SMS, hvis stedet ellers “ikke sælger seksuelle ydelser”. Milner skrev, for 13 minutter siden: Har indtryk af at de fleste thai, her ude på landet, kun tilbyder hj, ikke bj eller sex, men det er måske bare annoncen, og de heldige bliver så tilbudt fp når de kommer frem? Inden for thai-universet er det ret svært at opstille helt faste regler for, hvad der gælder. Det kan variere fra kunde til kunde, hvad stedet tilbyder, og hvad den enkelte pige tilbyder. Netop den uforudsigelighed er vi en del, som finder charmerende. Nok fordi det ofte viser sig, at mere er muligt end man måske regnede med, især hvis du udviser respekt for pigen og ikke bare buser frem og tager for givet, at du bare kan smække kontanter på bordet og kræve det ene og det andet. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 25. Januar, 2022 (edited) Milner skrev, for 27 minutter siden: Ja, ved godt jeg spørger meget, men vil gerne være forberedt, og ikke ende med at blive bondefanget Ang. B2B, kan man ikke automatisk regne med en afslutning hvis det ikke er nævnt, ser priser fra 500 til 1200 for en halv time hvor der ikke er nævnt noget ??? Har indtryk af at de fleste thai, her ude på landet, kun tilbyder hj, ikke bj eller sex, men det er måske bare annoncen, og de heldige bliver så tilbudt fp når de kommer frem? Spørg bare, det er jo et af formålene med dette fora Du vil med garanti blive "bondefanget" som du udtrykker det, på et tidspunkt. Men tag det som en erfaring og en måske mindre god oplevelse istedet for. Når først de kærlige/frække øjne kigge på dig, med dit lem i hånden, ja så ruller pengene lidt nemt, indtil du har gjort dig nok erfaring med at sige fra på en god måde. Jeg øver mig i øvrigt stadig. Hos nogle så jo. Der kan du regne medat hj er med. Hos få andre, ja det kan du vælge at lade det være ved det dette ene besøg. Husk at skrive her på forum om dem begge. Hos thai er der typisk stor forskel på hvad der annonceres og hvad der tilbydes når du møder op. Du kan godt spørge, helst lidt diskret. Fx om der er andre muligheder for afslutning end hj, hvis de avancerer med det. Hvis de ikke annonceret om noget, så spørg ind til om de tilbyder anden massage og smil. Hvis de gør, så skal du nok få det af vide. Hvis de ikke gør, så har de med garanti fået spørgsmålet før og har en forbedret pæn afvisning. Kropssprog er også noget du kan bruge. Hvis du forsigtigt lægger din hånd på kvinden et lidt uskyldigt sted, og lægger mærke til om hun flytte sig væk, bare lader dig røre, eller rykker tættere på så du bedre kan komme til. Vær opmærksom og respekter hendes signal. Det er i sig selv en hyggelig lille dans. 500 er typisk massage + lidt ekstra for hj. 1200 kan være fp. Redigeret 25. Januar, 2022 af AB455 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 620 Skrevet 25. Januar, 2022 Har en plan om at køre til Fuglebjerg i dag, - de skriver : "søde piger giver god B2B, Mixed god thaimassage 1/2 time kun 500 kr." Og de nævner intet om ekstra ydelser, eller noget som helst til over 500, - i annoncen??? Men efter en god B2B ligger man vel med kalorius lige i vejret, - så kan hun sku da ikke bare gå (Kan ikke linke fra tlf.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 25. Januar, 2022 Jo, det kan hun (altså bare gå). Derfor er det rigtig vigtigt, at I aftaler på forhånd, hvad du ønsker og om pigerne tilbyder, hvad du ønsker. Det bliver hurtigt pinligt og akavet for dig, hvis du forventer mere end, hvad I har aftalt. AB455 har beskrevet rigtig godt, hvordan og hvorledes du kan forsøge dig frem og derved fornemme undervejs i seancen. Pigerne skal nok flytte din hånd på en venlig måde, hvis du forsøger noget, som de ikke ønsker og det skal du respektere. Alternativt er det kun at spørge forud for et evt. møde, hvad de tilbyder og hvad der ligger i deres services af ydelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 25. Januar, 2022 Links... Klik på ikonet og indsæt link i den første boks. Tror også at B2B er inklusiv hj, men det er ikke sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 289 Skrevet 25. Januar, 2022 Milner skrev, for 37 minutter siden: Har en plan om at køre til Fuglebjerg i dag, - de skriver : "søde piger giver god B2B, Mixed god thaimassage 1/2 time kun 500 kr." Og de nævner intet om ekstra ydelser, eller noget som helst til over 500, - i annoncen??? Men efter en god B2B ligger man vel med kalorius lige i vejret, - så kan hun sku da ikke bare gå (Kan ikke linke fra tlf.) Til 500 er det kun b2b ikke incl. He, men de tilbyder alt dernede, og priser skal pigerne nok oplyse, husk at skrive anmeldelse af dit besøg, det er jo nye piger dernede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 25. Januar, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: Spørg bare, det er jo et af formålene med dette fora Du vil med garanti blive "bondefanget" som du udtrykker det, på et tidspunkt. Men tag det som en erfaring og en måske mindre god oplevelse istedet for. Når først de kærlige/frække øjne kigge på dig, med dit lem i hånden, ja så ruller pengene lidt nemt, indtil du har gjort dig nok erfaring med at sige fra på en god måde. Jeg øver mig i øvrigt stadig. Hos nogle så jo. Der kan du regne medat hj er med. Hos få andre, ja det kan du vælge at lade det være ved det dette ene besøg. Husk at skrive her på forum om dem begge. Hos thai er der typisk stor forskel på hvad der annonceres og hvad der tilbydes når du møder op. Du kan godt spørge, helst lidt diskret. Fx om der er andre muligheder for afslutning end hj, hvis de avancerer med det. Hvis de ikke annonceret om noget, så spørg ind til om de tilbyder anden massage og smil. Hvis de gør, så skal du nok få det af vide. Hvis de ikke gør, så har de med garanti fået spørgsmålet før og har en forbedret pæn afvisning. Kropssprog er også noget du kan bruge. Hvis du forsigtigt lægger din hånd på kvinden et lidt uskyldigt sted, og lægger mærke til om hun flytte sig væk, bare lader dig røre, eller rykker tættere på så du bedre kan komme til. Vær opmærksom og respekter hendes signal. Det er i sig selv en hyggelig lille dans. 500 er typisk massage + lidt ekstra for hj. 1200 kan være fp. Nemlig det kommer an på kemi om de kan lide en og det skulle gerne være gensidigt men happy end er mest alm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg kan ikke svare for andre. Men hos mig er der afslutning med i form af enten Penis/Lingam massage eller blow job i mine Body2body massage. Nok muligt det er forskellig fra pige til pige, derfor ring eller sendt en pæn sms og spørg om du kan få det du søger. knus fra Jyske Coco Dansk erotik massør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 25. Januar, 2022 Pæn sms som evt i denne stil. Hej pigen navn Jeg ønsker X massage og med X afslutning er det muligt. mig hvis ja prisen for varighed ? Hvad tid kan du ? Eller jeg kan fra kl Y til X. Skal jeg skal ringe for at vi har en aftale ? MVh dit navn — - - - - - - sms som kun 1 linje 1 - hvad er adr - sendt adr 2 - hvad koste det 3 - hvad kan jeg få uden gummi Sådanne typer sms bliver ikke besvaret af alle og slet ikke hvis pigen har travl ej hvis hun har skrevet hun ikke er til sms. Derfor altid godt og læse om der skal ringe eller sms, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Januar, 2022 (edited) Coco Darling skrev, for 9 timer siden: Pæn sms som evt i denne stil. Hej pigen navn Jeg ønsker X massage og med X afslutning er det muligt. mig hvis ja prisen for varighed ? Hvad tid kan du ? Eller jeg kan fra kl Y til X. Skal jeg skal ringe for at vi har en aftale ? MVh dit navn — - - - - - - sms som kun 1 linje 1 - hvad er adr - sendt adr 2 - hvad koste det 3 - hvad kan jeg få uden gummi Sådanne typer sms bliver ikke besvaret af alle og slet ikke hvis pigen har travl ej hvis hun har skrevet hun ikke er til sms. Derfor altid godt og læse om der skal ringe eller sms, Det er en jungel at skulle gætte på hvordan i gerne vil have man kontaker jer. Hvis man laver den lange version som du gerne vil have, får man somregl kun svar på halvdelen af spørgsmålene. Bruger man den korte version sker det at der ikke kommer noget svar, men det sker også med den lange version. Hvis man ringer er der piger som bloker en fordi de kun vil have SMS'er eller Whatsapp. Kvinder er s.. ikke til at blive kloge på. Redigeret 25. Januar, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 25. Januar, 2022 Hvis man skriver mere til thai stederne end ønsket ankomst tidspunkt fx tid OG varighed, så går det galt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 25. Januar, 2022 AB455 skrev, for 5 minutter siden: Hvis man skriver mere til thai stederne end ønsket ankomst tidspunkt fx tid OG varighed, så går det galt Er heller aldrig gået galt i byen med: "Kan jeg bestille 30/60 min med Navn kl. 15:00. Tak på forhånd" (evt. på engelsk). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 25. Januar, 2022 nørden skrev, for 1 time siden: Det er en jungel at skulle gætte på hvordan i gerne vil have man kontaker jer. Hvis man laver den lange version som du gerne vil have, får man somregl kun svar på halvdelen af spørgsmålene. Bruger man den korte version sker det at der ikke kommer noget svar, men det sker også med den lange version. Hvis man ringer er der piger som bloker en fordi de kun vil have SMS'er eller Whatsapp. Kvinder er s.. ikke til at blive kloge på. Grundigt forarbejde hvem har du lyst til at besøge, check eventuelle anmeldelser, læs hele annoncen, herunder hvordan pigen helst vil kontaktes, ofte er det sms. Eks. på sms: Jeg vil gerne nyde 60 minutter med dig, xx dag, kl. xx tid, kan det lade sig gøre? Knus De sidste mere end 20 henvendelser har givet en succesrate på 100%. Sværere er det altså ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 26. Januar, 2022 nørden skrev, for 15 timer siden:den korte version Derfor læs hvad hver enkel pige fortrækker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Januar, 2022 Benjamin skrev, for 14 timer siden: Grundigt forarbejde hvem har du lyst til at besøge, check eventuelle anmeldelser, læs hele annoncen, herunder hvordan pigen helst vil kontaktes, ofte er det sms. Eks. på sms: Jeg vil gerne nyde 60 minutter med dig, xx dag, kl. xx tid, kan det lade sig gøre? Knus De sidste mere end 20 henvendelser har givet en succesrate på 100%. Sværere er det altså ikke. Coco Darling skrev, for 26 minutter siden: Derfor læs hvad hver enkel pige fortrækker det I 99% af annoncerne står der INTET om hvordan pigen ønsker man kontakter hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 26. Januar, 2022 Benjamin skrev, for 14 timer siden: Grundigt forarbejde hvem har du lyst til at besøge, check eventuelle anmeldelser, læs hele annoncen, herunder hvordan pigen helst vil kontaktes, ofte er det sms. Eks. på sms: Jeg vil gerne nyde 60 minutter med dig, xx dag, kl. xx tid, kan det lade sig gøre? Knus De sidste mere end 20 henvendelser har givet en succesrate på 100%. Sværere er det altså ikke. Ret godt forslag. Eventuelt suppleret med få ord om afsender......men endelig ikke mange ord... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 26. Januar, 2022 nørden skrev, for 24 minutter siden: I 99% af annoncerne står der INTET om hvordan pigen ønsker man kontakter hende. Sikke dog en gang sludder. I 99% af annoncerne er der angivet, hvordan man kommer i kontakt med pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 26. Januar, 2022 nørden skrev, for 4 timer siden: I 99% af annoncerne står der INTET om hvordan pigen ønsker man kontakter hende. 99 % lyder højere end jeg tror det, men skriver pigen det ikke, må det vel være fordi der både kan ringe og sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg