Gæst Skrevet 6. September, 2013 Jeg er rigtig i mit spørgehjørne idag, og burde nok have oprettet en multitråd til at håndtere alle mine u forløste spørgsmål. Jeg vil så her prøve at stille dem jeg har om annoncelight (ja jeg ved det emnet har været oppe at vende tidligere, men jeg prøver altså alligevel) 1. Er der nogen form for kvalitatskontrol på Annoncelight overhovedet ud over at man kan anmelde fake annoncer. Jeg synes egentlig at det er frustrerende at man skal sidde og vende og dreje hver eneste annonce for at være sikker på at man ikke bliver taget i røven af teenagetøser der bare vil rulle nogle "klamme gamle mænd" eller rende ind i andre platugler. 2. Hvordan gennemskuer man disse platannoncer? der er jo nogle af dem der er lavet temmelig godt, og som ser reelle nok ud. 3. er jeg den eneste der synes at mange af de mandlige annoncer har en tendes til at lave overkill på prisen, hvor der nærmest tilbydes urimeligt høje summer for noget så simpelt som en håndtrold? tror jeg så en annonce hvor der var en dude der ville give 2500 for et handjob ikke så underligt at der er nogle der bliver fristet til at tage røven på folk. 4. Hvis ejeren af det ellers glimrende site er her på forummet, så må han da gerne tage i mente at det ville være fedt med et ratingsystem, hvor de mest pålidelige annoncer er placeret højest på listen. og at man ikke kan oprette annoncer mere hvis en annonce er blevet påvist som fake mere end 2 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 6. September, 2013 Jeg er rigtig i mit spørgehjørne idag, og burde nok have oprettet en multitråd til at håndtere alle mine u forløste spørgsmål. Jeg vil så her prøve at stille dem jeg har om annoncelight (ja jeg ved det emnet har været oppe at vende tidligere, men jeg prøver altså alligevel) 1. Er der nogen form for kvalitatskontrol på Annoncelight overhovedet ud over at man kan anmelde fake annoncer. Jeg synes egentlig at det er frustrerende at man skal sidde og vende og dreje hver eneste annonce for at være sikker på at man ikke bliver taget i røven af teenagetøser der bare vil rulle nogle "klamme gamle mænd" eller rende ind i andre platugler. 2. Hvordan gennemskuer man disse platannoncer? der er jo nogle af dem der er lavet temmelig godt, og som ser reelle nok ud. 3. er jeg den eneste der synes at mange af de mandlige annoncer har en tendes til at lave overkill på prisen, hvor der nærmest tilbydes urimeligt høje summer for noget så simpelt som en håndtrold? tror jeg så en annonce hvor der var en dude der ville give 2500 for et handjob ikke så underligt at der er nogle der bliver fristet til at tage røven på folk. 4. Hvis ejeren af det ellers glimrende site er her på forummet, så må han da gerne tage i mente at det ville være fedt med et ratingsystem, hvor de mest pålidelige annoncer er placeret højest på listen. og at man ikke kan oprette annoncer mere hvis en annonce er blevet påvist som fake mere end 2 gange. 1) Anmeld bare på livet løs.. der sker aldrig en skid.. Ejeren er ligeglad med sitet / gået under jorden (men har hørt en fugl synge om at han kigger herinde. om han stadig gør det vides ikke) 2) vær kritisk og følg din sunde fornuft.. mange af dem er jo som du selv indlysende fake.. 3) Spring lettere elefant hen over det... tror næppe der er en (glædes)pige med sin sunde fornuft i behold og som tænker lidt klart, henvender sig på sådan noget. men tjooo den sidste idiot er jo ikke født endnu... 4) henviser til punkt 1... der bliver ikke foretaget noget.. det "såkaldte" ratingsystem af profilerne der skulle komme (som står i højre side på 21 og 3 har stået sådan RIGTIG længe) så tror næppe der kommer til at ske noget som helst på denne side... den kommer bare til at køre videre som den gør nu og bliver enten lukket en dag eller døer ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 6. September, 2013 3. er jeg den eneste der synes at mange af de mandlige annoncer har en tendes til at lave overkill på prisen, hvor der nærmest tilbydes urimeligt høje summer for noget så simpelt som en håndtrold? tror jeg så en annonce hvor der var en dude der ville give 2500 for et handjob ikke så underligt at der er nogle der bliver fristet til at tage røven på folk. Jeg plejer kun at se annoncerne med kvinder der søger og tilbyder, men af og til, når jeg skal more mig lidt, er det meget sjovt at se hvad nogle fyre, kan finde på at skrive for at lokke nogle unge tøser til - men jeg tvivler på de får ret megen respons. I Guloggratis er der også masser af den slags annoncer med rejste pikkemænd. Men for nogle mænd er det altså en sport at se om de kan lokke nogle uerfarne til og se hvad de kan få dem til at gøre for penge - og det skulle da ikke undre mig at de af og til har held med det - og det hører man da også af og til om. Men hvis de så bliver snydt af en mere erfaren pige - er de næsten selv ude om det, når de bare kunne være gået hen på den nærmeste Thaimassageklinik og fået f.eks. et pirrende HJ med spyt eller olie til maks kr. 500,- af en ung sød thaipige, som ved hvordan det skal gøres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. September, 2013 jeg skrev engang til en mandlig annoncør derinde, for at høre om der overhovedet var nogen som svarede på hans annonce. Og det var der, men der var meget langt mellem snapsene Men det kommer nok an på hvad man søger derinde.... Jeg har selv haft en annonce derinde ad flere omgange, og jeg er blevet kontaktet ret hurtigt faktisk. Men det var mest nogen som selv arbejdede indenfor sex branchen. Ikke af en pige som lige stod og manglede 1000 kr. Men sidste december var der godt nok mange piger som stod og manglede lidt "jule hjælp" Om de fleste var seriøse, eller hvordan...det ved jeg ikke Jeg plejer kun at se annoncerne med kvinder der søger og tilbyder, men af og til, når jeg skal more mig lidt, er det meget sjovt at se hvad nogle fyre, kan finde på at skrive for at lokke nogle unge tøser til - men jeg tvivler på de får ret megen respons. I Guloggratis er der også masser af den slags annoncer med rejste pikkemænd. Men for nogle mænd er det altså en sport at se om de kan lokke nogle uerfarne til og se hvad de kan få dem til at gøre for penge - og det skulle da ikke undre mig at de af og til har held med det - og det hører man da også af og til om. Men hvis de så bliver snydt af en mere erfaren pige - er de næsten selv ude om det, når de bare kunne være gået hen på den nærmeste Thaimassageklinik og fået f.eks. et pirrende HJ med spyt eller olie til maks kr. 500,- af en ung sød thaipige, som ved hvordan det skal gøres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. September, 2013 Nu er det ikke en ubekendt faktor at en vis slags efterladenskaber, tiltrækker plattenslagere, svindlere og bedragere, der ser det som sin fornemste fornøjelse at platte andre mennesker, jvn. omtalen i div. tråde herinde, så konstellationen bag Annoncelight.dk er ikke overraskende mht. at ejeren ikke er interesseret i at få ryddet op, på, efter min personlige opfattelse den skodside. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. September, 2013 Jeg synes sådan set det er en udmærket side, men den kunne uden den store indsats nemt gøres meget bedre - og det forstår jeg ikke ejeren ikke kan forstå, men ejeren er måske ligeglad, har for mange penge i forvejen - hvad ved jeg - men så skulle man tro nogen andre kopierede eller opkøbte ideen, tilføjede de manglende funktioner, strammede noget op på brugervenligheden og scorede kassen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 19. September, 2013 Kan sige at én af de fedeste oplevelser jeg har haft, var med en af de annoncer som lød for fake altså på annoncelight. Så det er bare at klø å af og til når den klør :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2013 Jeg kunne godt tænke mig at prøve, men gider bare ikke blive rullet eller bortført haha :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg