Hop til indhold

Anbefaling af GP

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været i stand til at, besøge min sædvanlige GP grundet covid-19 de seneste uger, og er lige blevet informeret at, hun er taget hjem, og kommer først om et stykke tid. 

Så mit spørgsmål til folket er: Har i en favorit GP som i kan anbefale, samt hvad gør hende til jeres favorit. 

På forhånd tak. 

Skrevet

Det er noget nemmere at hjælpe dig, hvis du skriver lidt om hvad der tænder dig ved den GP du vil besøge. 

Skrevet
  • Author

Jeg har ingen præferencer udseendemæssigt. Jeg har måske en forkærlighed for glade kvinder, der er med til at, opløfte mit humør, samt give mig en god følelse i maven i et par dage. 

Derfor tænkte jeg nok at, det ville være nemmere, hvis nogle søde mennesker herfra ville anbefale nogle søde gp'er, hvorefter jeg kunne være selektiv overfor udvalget. 

Skrevet

Hot Cecilia

Skrevet
  • Author

En tiltalende kvinde. 

Og undskyld jeg spørger, men er det hendes orale færdigheder der gør hende populær? 

Skrevet

Hendes orale færdigheder er virkelig noget at skrive hjem om, men hun er mere end kun det. Hun er super sød, charmerende og altid venlig og service minded. Aldrig noget vrøvl. 
som en ekstra bonus er hun så langt væk fra at være bang for sperm som en pige kan klare, hun er med på det meste (værste)

Jeg kan ikke finde noget negativt at sige om hende.

Skrevet

Jeg tror bare jeg linker til en anden tråd:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.