Hop til indhold
Hans69

Sundt & Sødt til Nanna

Recommended Posts

Efter lang tids venten lykkedes at få en aftale i stand med @Nannas Hjørne, jeg har været meget fascineret af nogle af de anmeldelser der ligger her på EG :)

Nå men tilbage til mit møde, jeg ankommer i god tid, ikke langt fra der ligger en Netto, man kunne jo købe lidt ind, så det bliver gjort: 4 bananer, 5 flødeboller og en julestok med peppermynte :-P I anledningen af Halloween havde jeg medbragt en sort læbestift, jo det skulle nok blive et sjovt møde.

Jeg finder opgangen og bliver lukket ind af en skøn pige med et super smil og en lækker kyssemund :x

Jeg kommer lige hjemmefra badet, så det skipper vi og jeg har bestilt Nanna som tøs, så jeg går straks igang med at tjekke om alle tøsens huller er tilgængelige, ligesom jeg smager på de lækre bryster :razz:. Desværre for Nanna har hun trusser på og det bliver vi hurtigt enige om ikke passer sig for en tøs, der skal være fri adgang til alle huller for Herren:angry: . Vi bliver enige om af dette må afregnes senere….

Vi fortrækker til stuen, tøsen får besked på at ingen huller på noget tidspunkt må være over pikhøjde, der skal jo være hurtig adgang. I stuen lægges tøsen på knæ, med svaj i ryggen, således at tøsepatterne rører gulvet, et par klask i røven på grund af trusserne leveres her, med god lyd fra tøsen:twisted:

Herefter må jeg tilbage i køkkenet og hente mine indkøb. Julestokken pakkes ud og placeres i tøsens røv og tøsen kneppes lidt for at få den lækre peppermynte frem, god lyd også her, tøsen får besked om ikke at tabe den. Jeg går op i den anden ende og beordre tøsen op på alle fire for en lille snak, jeg spørger hvad hun er? Der må lidt klaps i røver for at få et svar, “Slavetøs”, rigtigt og jeg notere det hen over tøsens røv med den sorte læbestift. “Hvad mere?”, lidt flere klaps “Luder” rigtigt og jer notere det i tøsens pande, så jeg ikke lige glemmer at den lækre tøs kun er min luder i en time :x. “Nå og hvad hedder en luder på engelsk?” “Whore” kommer det som skidt fra en spædekalv, tøsen er dygtig. “Hvorfor er whore vigtig?” Det ved tøsen ikke, så jeg skriver wh på højre kind, der gætter tøsen der, der er jo O i midten, så vi kan spare et bogstav, nu hedder det bare “Giv mig et O” :D

For at hele denne seance ikke skulle blive for kedelig har tøsen jo fået lov at slikke lidt piksavl i sig undervejs, jeg har ligeledes fået lidt tungerens af min røv.

Vi vender os igen, det er tid til at fodre tøsen, jeg skræller en banan og presser den op i tøsefissen hvor jeg knepper et par minutter, hvorefter vi vender rundt igen og knepper O’et så langt ned at bananer knækker, øv.

Nu skal der jo ikke kun være plads til sunde sager og jeg havde tjekket at tøsen  godt kunne tåle chokolade..

Under hele seancen havde tøsen det med at udstøde lyde hele tiden, det kan man jo godt blive træt af :D Så jeg tog en flødebolle og proppede den i munden på tøsen, som gag, med besked om ikke at spise den, herefter pillede jeg forsigtigt bunden af og der sad en tøs med et stort hvidt O i “whOre”, så havde man noget at sigte efter og jeg stak min pik lige ind i flødebollen og langt ned i halsen, tøsen blev udsat for en grundig facefucking og det var en værre svineri, med flødebollesavl ud over min pik, men der var jo kun en til at rydde op og det gjorde tøsen så godt at belønningen kom som en fin ladning sperm lige midt i ansigtet, som jeg derefter smurte rundt med pikken :D

I det hele taget var tøsen så beskidt at noget måtte gøres og hun blev, under pikhøjde, slæbt i badeværelset hvor jeg overpissede hende til det meste var væk.

Betalingen havde vi helt glemt..Den foregik efter forbrug, 300 kr blev rullet og presset op i røven på tøsen, 700 rullet og placeret i tøsefissen, 1100 rullet om min pik og tøsen måtte hente den med hænderne på ryggen :D jo det var nogle sjove lege.

Det var en fantastisk oplevelse med en skøn kvinde der helt sikkert er afklaret med hvad hun vil og gør ;)

Hvis jeg må så kommer jeg tilbage med nye kink (dog tænker jeg flødebollen kan gentages, kors det var frækt)

Hvis historien ikke var nok, så kan jeg på det varmeste anbefale Nanna <3

 

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super lækker anmeldelse, jeg er vild med alle sådan nogen kinky lege og håber da det bliver min tur igen en dag. Jeg er vild med ideen om at hullerne skal være under pikken.

@Nannas Hjørne blev der taget billeder til annoncen og fetlife? Jeg vil jo frygteligt gerne se dig med "flødebollefjæs".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Super lækker anmeldelse, jeg er vild med alle sådan nogen kinky lege og håber da det bliver min tur igen en dag. Jeg er vild med ideen om at hullerne skal være under pikken.

Haha, tak til dig @Lauersen, det var dig der åbnede mine øjne for Nanna:wub:

Vi kunne dele en dag, jeg medbringer flødeboller :D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Hans69 og så fik jeg endda flødebolle til morgenmad. That's the dream! :D Tak for en leg ud over det sædvanelige, som både havde plads til det beskidte og kinky, men også til et skævt smil og humor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, den 30.10.2021 at 13:01:

Super lækker anmeldelse, jeg er vild med alle sådan nogen kinky lege og håber da det bliver min tur igen en dag. Jeg er vild med ideen om at hullerne skal være under pikken.

@Nannas Hjørne blev der taget billeder til annoncen og fetlife? Jeg vil jo frygteligt gerne se dig med "flødebollefjæs".

Nej, det kom vi desværre ikke omkring. Jeg lignede ellers noget der var løgn til sidst med sort læbestift skrift udover ansigtet og sperm/chokoladerester på kinden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Dejlig læsning @Hans69 
Tusind tak for det. 
Det lader til at mit skema sjældent passer med den kære Nanna. Ak og ve.. 

Findes der mon andre dejlige piger på Sjælland, der er til den slags frække lege? 
Hvis i kender til andre, hører jeg meget gerne fra jer. 
Og @Hans69 @Lauersen jeg er også frisk på at dele en tøs en dag. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...