Randers500 187 Skrevet 24. Januar, 2022 Godt udvalg i Randers (for en gang skyld) hvis man er til petit smukke piger omkring 160 cm og 50 kg. Jeg har forsøgt at finde anmeldelser på et par piger, men uden resultat. CATTLEYA er på min top 10, men er der nogen af de andre på min liste, der er et besøg værd? Sexy Student Agatha Niki Pami CATTLEYA - masser af gode anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 30 Skrevet 31. Januar, 2022 Jeg har kun prøvet Niki hun er i Aalborg nu. Jeg syntes hun gør et godt job, samtidig er hun jo ret køn, især hvis man er til tusser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 1. Februar, 2022 Ja det er godt nyt, men jeg holder mig pt til thaier da priserne på de udenlandske piger er skruet voldsomt op den senere tid. De penge kan man jo nemt bruge på noget andet Hos en thai får man det jo 30-40% billigere og så for samme service hvis man finder den rigtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 148 Skrevet 1. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/336190 er i samme lejlighed som Pami i Randers C. Billeder er af hende, og hun er ikke stor. Bruger to forskellige navne i annoncer, samme tlf. Hun taler kun spansk, så det er med Google-oversæt. Spøjst, men hun er helt ok. Jeg fik 15min superfransk, hvilket hun er god til. Pamis billeder er vist ikke af hende, kroppen ligner dog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg