Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Øv, min GP skal til gang bang

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
Din danske Girl Next Door skrev, for 11 minutter siden:

Inden der opstår forvirring eller ligne, skal jeg måske lige tilføje, at det aldrig var meningen at vi ville ligge Victoria & TS's aftale back-to-back med vores GB. Det var en fejl fra vores side.

Det var jeg klar over efter at have læst hendes svar :) netop derfor det havde været godt, at lade hende tvivlen komme til gode og snakke med hende (det eller 100 andre mulige forklaringer, som også kunne have været gode grunde) før man drog konklusioner. 

P.S. men kan godt se, at det kunne være forvirrende for læsere som ikke har læst hendes svar. Jeg har lige lavet en tilføjelse til min første kommentar, så det ikke bliver misforstået. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Mr.Sensual, tror du er en meget følsom og sensitiv person som gerne vil fremstå rummelig og galant, men det er ved at krakelere fuldstændig, dit sande jeg kommer mere og mere frem. men at du nu trækker offer kortet er direkte ynkeligt og klæder dig bestemt ikke .

Har du tænk over hvorfor du gang på gang kommer i stormvejr ? Prøv at kigge lidt indad istedet .

Godt råd herfra, hold en lang pause med dine opslag og ta den internt med de piger du har kontakt med og her til sidst, nej det er IKKE din GP, for selvom du betaler hende for en hyggestund, så ejer du hende ikke, måske der er kernen i det hele, fornemmer jeg .

Redigeret af Lion69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
VictoriaDavinci skrev, for 11 timer siden:

Sikke en tråd..... Som mange af jer sikkert allerede har gættet, så er det mig der havde en aftale med mr. Sensual på lørdag inden GB. Jeg har fuld forståelse for at mr. Sensual aflyser og jeg har respekt for at han aflyser pænt og i god tid. Men jeg bliver ret ked af det når jeg bliver hængt ud herinde på en tråd som en pengegrisk, kold og kynisk GP, det er jeg på INGEN måde... Jeg er derimod det stik modsatte. det tænker jeg at mine anmeldelser herinde kan modbevise.. Jeg vælger at vedhæfte mit svar på mr. sensual's besked om aflysning af vores aftale, da den egentlig fint beskiver hvad der er sket, hvad jeg har at sige og hvor anderledes det kunne have været, hvis vedkommende havde skrevet til mig, istedetfor at starte en tråd og hænge mig ud. Tak til alle jer søde brugere herinde som der tager mig og mine kollegaer i forsvar og som er forstående overfor os GP'er. Tak for jer! 

Kære mr. Sensual<3

Jeg har lige fået fri efter en lang 16 timers vagt (arbejder i sundhedsektoren) og er VIRKELIG træt... Men da jeg fik flere beskeder om en tråd/om GB fra Nicole og Candy, blev jeg nød til ind og læse... 

Jeg er ked af at du aflyser vores aftale.. Jeg har oprigtigt glædet mig til at møde dig.. både efter vores flirt og kemi herinde, men også til at møde den charmerende fyr bag profilen her, til hvad jeg forstillede mig et mere "sensuelt, intimt og betagende" møde d 29/1 kl 16-17... Jeg har fuld forståelse og meget respekt for at du aflyser. Jeg har stor respekt for at du mærker efter i maven og derefter står ved den følelse du får og siger fra. Det ville på ingen måde være en god oplevelse, hvis dine tanker er et andet sted eller hvis der er noget der er et turn off... MEEEEEN jeg bliver meget træt og egentlig ret ked af at du starter en tråd herinde og (hvad jeg føler) hænger mig ud... som om at jeg er kold, kynisk, pengegrisk osv... Det gør mig skuffet og ked af det da jeg på ingen måde er nogen af delene!... Hvor blev den Charmerende og søde fyr af? 

ifht GB... Nicole og Candy har skrevet lidt on/off med mig idag imens jeg har været på job, om vi ikke skulle lave et sidste lille GB i kbh inden vi slipper Nicole helt.. Jeg har sagt ja til GB da det var super frækt og sjovt at lege sammen med de 2 tøser sidste torsdag og at vi selvfølgelig skulle nå at lave et GB i kbh som Nicole ønskede inden hun smutter fra os. Med fokus på job og halvt fokus på beskederne fra pigerne sagde jeg ja til at lave GB efter kl 17... At de så laver annonce kl 17-18 det er jo hvad det er. jeg har som sagt lige fået fri fra job og har ikke haft tid/overskud til at kigge på EG eller annonce før nu. Som Nicole så fint skriver, så kunne vi have rykket GB en hel eller en halv time. Du og jeg kunne have ændret vores aftale eller vi kunne have fundet på en tredje løsning som du måske havde været gladere for...

Jeg er ked af at du handlede som du gjorde, da hele denne "misforståelse" kunne have været undgået hvis du bare havde skrevet og havde givet udtryk for dine tanker og bekymringer, i stedet for at aflyse og skrive tråd om det herinde, hvor jeg ærlig talt føler mig ret hængt ud.. Hvor blev der af at holde den pæne tone? 

Jeg giver altid mine gæster hvad de betaler for! Ønsker man en time, så for man selvfølgelig en hel time og ikke kun 40-50 min. (ønsker man af egen vilje at gå før tid, er det helt op til en selv. Men jeg går ikke før tid) Jeg kunne aldrig drømme om at skynde på min gæst eller ikke ville følge min gæst ud, fordi jeg har en anden gæst eller et GB efter min nuværende gæst. Udover det så går jeg altid i bad imellem alle mine gæster, sådan så at jeg altid er ren, velduftende og velplejet, det gør jeg altid efter min gæst har fået hvad vedkommende ønsker, både på tid og ydelser og først efter jeg har sagt pænt farvel til min gæst. 

-Victoria DaVinci

Tak for dette. 

Jeg har svaret Victoria direkte i en PM, da jeg modtog ovenstående i morges. Ja, jeg blev meget skuffet over det uheldige tidsvalg af GB lige oveni min booking, et virkeligt turn off for mig, men jeg beklager virkelig, at Victoria har følt sig hængt ud, selv om jeg skrev anonymiseret om både tid, sted og person. Det burde jeg nok have forudset ville ske, så det er min fejl, og den undskylder jeg for.

Vi er alle meget forskellige. Hvad der gør en person skuffet, generer overhovedet ikke andre. Jeg blokerer totalt, hvis jeg ved, at GP skal til GB direkte fra mødet med mig. Det er ren psykologi. Og det er trods alt en ret dyr hobby, vi har herinde. Nu læser jeg andetsteds her på tråden, at der var tale om en fejl, da de satte GB klods op ad min aflyste booking. Hermed kan vi konstatere, at alle har lært noget - også jeg.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

At en GP, går direkte fra dig til GB eller en anden gæst, er vel ligegyldigt. Som du selv skriver: Det er nok noget inde i hovedet på dig selv. 
Det vigtigste er vel, at hun koncentrerer sig om at sende i kredsløb. 
Venligst OT

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted viser denne tråd vel bare,   at det de ikke altid er lige så let at sbstrahere fra tanker og spekulationer, og blot forholde sig rent logisk til virkeligheden i branchen.  Der findes gæster,  der altid vil have kvindens første tid, ellers er deres lyst dræbt.  -  Kort sagt der kan skrives lange lister om dit og dat, der kan slukke lysten.

Nu fremgår det jo ikke tydeligt i denne tråd,  men der skal såmænd også nok være potentalle GFE- gæster der styrer uden om GP´er  der tilbyder ydelser som ligger langt fra ens præferencer.  Et sådant eksempel kunne jo være GB.  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan vel den her tråden siges være i mål? Pigerne har sagt sit, TS har sagt undskyld. 

Kan vi ikke snakke om noget sjovt istedet? Jeg så en ulv i skoven går aftes. Første gangen i mit liv, det var spændende.

Hvad så i?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 38 minutter siden:

Et eller andet sted viser denne tråd vel bare,   at det de ikke altid er lige så let at sbstrahere fra tanker og spekulationer, og blot forholde sig rent logisk til virkeligheden i branchen.  Der findes gæster,  der altid vil have kvindens første tid, ellers er deres lyst dræbt.  -  Kort sagt der kan skrives lange lister om dit og dat, der kan slukke lysten.

Nu fremgår det jo ikke tydeligt i denne tråd,  men der skal såmænd også nok være potentalle GFE- gæster der styrer uden om GP´er  der tilbyder ydelser som ligger langt fra ens præferencer.  Et sådant eksempel kunne jo være GB.  

Det ved jeg ikke helt. Det kommer med “erfaringen”, med rummeligheden hos en, respekten og forståelsen for andre og andres lyster, og bevidstheden om hvad det er for et “game” du deltager i, når du besøger en GP.

Du køber en oplevelse, en illusion, men du skal ikke forvente eller regne med, at pigen har store varme følelser for dig, bevares de kan opstå gennem et længerevarende kundeforhold, men som udgangspunkt er du en kunde, og intet andet og intet mere.

En pige, jeg besøgte meget engang, fortalte mig, at hendes kæreste var rocker. Tjaeh et kort sekund tænkte jeg lidt over det, men ikke mere end et kort sekund, for så tænkte jeg på, at hun overfor mig var hamrende sød, venlig og gav mig de bedste oplevelser. Hvad kommer det så mig ved, at det var tilfældet, at hun var kæreste med en rocker. Tror i øvrigt hun talte over sig da hun sagde det, det kunne jeg se på hende, men fred være med det.

Min pointe er, at fokus bør alene være på den købe-oplevelse vi har med pigen, og ikke på hvad hun laver af sexuelle ting med andre og hendes øvrige privatliv (medmindre hun har det skidt og har brug for hjælp)

Kan man ikke det, er man ikke sin rolle som kunde helt bevidst. Det er trist både for en selv, og kan også være det for pigen.

Se realiteterne i øjne, så får du et bedre liv og bliver et bedre menneske.  

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Nu kan vel den her tråden siges være i mål? Pigerne har sagt sit, TS har sagt undskyld. 

Kan vi ikke snakke om noget sjovt istedet? Jeg så en ulv i skoven går aftes. Første gangen i mit liv, det var spændende.

Hvad så i?

Jo, vi er vel ved at være i mål.

Hvad jeg så i aftes? Jeg så en varm, våd fisse. Det var også spændende :P

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 5 minutter siden:

Jo, vi er vel ved at være i mål.

Hvad jeg så i aftes? Jeg så en varm, våd fisse. Det var også spændende :P

Oh shit, bed den dig?:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Tak for dette. 

Jeg har svaret Victoria direkte i en PM, da jeg modtog ovenstående i morges. Ja, jeg blev meget skuffet over det uheldige tidsvalg af GB lige oveni min booking, et virkeligt turn off for mig, men jeg beklager virkelig, at Victoria har følt sig hængt ud, selv om jeg skrev anonymiseret om både tid, sted og person. Det burde jeg nok have forudset ville ske, så det er min fejl, og den undskylder jeg for.

Vi er alle meget forskellige. Hvad der gør en person skuffet, generer overhovedet ikke andre. Jeg blokerer totalt, hvis jeg ved, at GP skal til GB direkte fra mødet med mig. Det er ren psykologi. Og det er trods alt en ret dyr hobby, vi har herinde. Nu læser jeg andetsteds her på tråden, at der var tale om en fejl, da de satte GB klods op ad min aflyste booking. Hermed kan vi konstatere, at alle har lært noget - også jeg.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Den der sidste sætning viser vist med al tydelighed, at du ikke har lært en bjælde!

Føj, for at dreje fokus væk fra hvad det hele handler om, og hvad folk retteligt klandrede dig for:angry:

Det her handler om, at DU reagerer fuldstændigt urimeligt på det, der skete. 
Om det var en fejl eller ej, ja, det er faktisk ligegyldigt. Læringen i denne her sag burde ligge i, at man IKKE opfører sig, som du gjorde, uanset hvad. 
Så det er DIG, der burde have lært noget; ikke alle andre, som jo er det, du får det til at fremstå som:angry:

Du fremlægger det, som om det primært er pigerne, der skulle have læet noget. De begik en fejl; du handlede bevidst modbydeligt. Ejer du hverken skam eller selvindsigt overhovedet?!:shock:

Det er godt nok sølle…

Redigeret af Svendsenaalborg
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Tak for dette. 

Så din undskyldning går på, at pigen har følt sig hængt ud, selvom du ikke havde skrevet hvem pigen var, og at du burde have forudset dette, og det beklager og undskylder du.

Du beklager ikke, at du har oprettet tråden her, når alle pånær dig selv stadig, kunne se, at du burde have skrevet til pigen i stedet.

Du beklager ikke, at du kalder pigen for pengegrisk (skriver at man også kan blive lidt for glad for penge)

Du beklager ikke din manglende rummelighed og dybt perfide bemærkning om pigernes GB, som du tillader dig, at kalde for “det skøre GB”

Jeg tror jeg vil nøjes med blot sige, at jeg tager afstand fra dine handlinger og indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd er absolut en hastetråd påvirket af følelser. 

Nogen gange er det bedre at, tælle til 10, og overveje nøje, før man udgiver noget på et offentligt forum. 

Disse situationer bør altid blive resolveret privat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde man haft bare en lille smule humor, havde man nok slikket sig om munden da man så denne tråd. Det er nok til en hel Netflix-Special. Det er jo fuldstændigt gakkelak.  

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Ja Mr. Sensual er garant for super underholdning på EG med hans mærkværdige opslag . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 21 timer siden:

Meget enkelt. Min time hos hende xx-tid - xx-tid.

Gang bang timen efter samme sted.

Så kan jeg altså ikke se hvad de problem er, andet end du er sippet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Det som bekymrer mig mest i sådan Tråd, er nok at den nåede op på 90 svar i et total ligegyldig emne, men siger nok mere om folk som svarer end den som startede den, den fortsætter åbent bart, så go aften herinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 10 minutter siden:

Det som bekymrer mig mest i sådan Tråd, er nok at den nåede op på 90 svar i et total ligegyldig emne, men siger nok mere om folk som svarer end den som startede den, den fortsætter åbent bart, så go aften herinde 

Det skal du såmænd ikke bekymre dig om. Sov du bare helt roligt.

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69
Mortenkok skrev, for 18 minutter siden:

som du nu også bidrog til :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Mortenkok skrev, for 37 minutter siden:

Tak for dit bidrag til at tråden nok kommer over 100 indlæg i et totalt ligegyldigt emne. Det siger en masse positivt og godt om dig som os andre. Og den forsætter åbenbart takket være din indsats. Så ønsker dig en god aften :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smider lige en 5'er i bødekassen og tilføjer endnu et indlæg i denne tråd.

Nogle tråde bliver tabt og nogle burde aldrig have været blevet oprettet.
Eksempelvis denne tråd.

Sorry to say.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Jeg vil også sige noget i denne tråd. Men hvad? Alt er jo sagt :ph34r::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Havde man haft bare en lille smule humor, havde man nok slikket sig om munden da man så denne tråd. Det er nok til en hel Netflix-Special. Det er jo fuldstændigt gakkelak.  

Tænk nu får jeg lyst til gangbang med mig og tre kvinder og netflix streames mens vi banger..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jo være, at denne tråd efterhånden skulle lukkes. Nu har en del af os uddelt spank, og de er alle fortjent landet på Den Sensuelles røv, som efterhånden må være rødglødende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mesterjacob skrev, for 1 minut siden:

Det kunne jo være, at denne tråd efterhånden skulle lukkes. Nu har en del af os uddelt spank, og de er alle fortjent landet på Den Sensuelles røv, som efterhånden må være rødglødende.

Jep, har banket på døren til bunkeren, men det blev vist ikke hørt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...