Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Øv, min GP skal til gang bang

Recommended Posts

Aros skrev, for 5 minutter siden:

Hvor er rummeligheden henne når man omtaler GBet som et skørt GB. Jeg har lige tjekket det, og det er da nogle flotte velrenommerede piger der er med i det GB. Jeg er ikke selv til GB og bor i Jylland så jeg skal ikke deltage, men der er da intet skørt i det GB, som @Mr. Sensual skiver det er. 

Enig; det er heller ikke udtryk for den mest rummelige tankegang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Det dårlig stil

Kan godt forstå du et irriteret / skuffet. 

Så hvis vi to har en aftale i morgen kl. 14-15 (for at tage et eksempel), så er det dårlig stil, at du har en kunde igen kl. 16 (altså 1 time efter jeg er gået)?
Hvordan kan det overhovedet vedrøre mig, hvad du bruger din tid til, efter jeg er gået? Eller misser jeg noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke en tråd..... Som mange af jer sikkert allerede har gættet, så er det mig der havde en aftale med mr. Sensual på lørdag inden GB. Jeg har fuld forståelse for at mr. Sensual aflyser og jeg har respekt for at han aflyser pænt og i god tid. Men jeg bliver ret ked af det når jeg bliver hængt ud herinde på en tråd som en pengegrisk, kold og kynisk GP, det er jeg på INGEN måde... Jeg er derimod det stik modsatte. det tænker jeg at mine anmeldelser herinde kan modbevise.. Jeg vælger at vedhæfte mit svar på mr. sensual's besked om aflysning af vores aftale, da den egentlig fint beskiver hvad der er sket, hvad jeg har at sige og hvor anderledes det kunne have været, hvis vedkommende havde skrevet til mig, istedetfor at starte en tråd og hænge mig ud. Tak til alle jer søde brugere herinde som der tager mig og mine kollegaer i forsvar og som er forstående overfor os GP'er. Tak for jer! 

Kære mr. Sensual<3

Jeg har lige fået fri efter en lang 16 timers vagt (arbejder i sundhedsektoren) og er VIRKELIG træt... Men da jeg fik flere beskeder om en tråd/om GB fra Nicole og Candy, blev jeg nød til ind og læse... 

Jeg er ked af at du aflyser vores aftale.. Jeg har oprigtigt glædet mig til at møde dig.. både efter vores flirt og kemi herinde, men også til at møde den charmerende fyr bag profilen her, til hvad jeg forstillede mig et mere "sensuelt, intimt og betagende" møde d 29/1 kl 16-17... Jeg har fuld forståelse og meget respekt for at du aflyser. Jeg har stor respekt for at du mærker efter i maven og derefter står ved den følelse du får og siger fra. Det ville på ingen måde være en god oplevelse, hvis dine tanker er et andet sted eller hvis der er noget der er et turn off... MEEEEEN jeg bliver meget træt og egentlig ret ked af at du starter en tråd herinde og (hvad jeg føler) hænger mig ud... som om at jeg er kold, kynisk, pengegrisk osv... Det gør mig skuffet og ked af det da jeg på ingen måde er nogen af delene!... Hvor blev den Charmerende og søde fyr af? 

ifht GB... Nicole og Candy har skrevet lidt on/off med mig idag imens jeg har været på job, om vi ikke skulle lave et sidste lille GB i kbh inden vi slipper Nicole helt.. Jeg har sagt ja til GB da det var super frækt og sjovt at lege sammen med de 2 tøser sidste torsdag og at vi selvfølgelig skulle nå at lave et GB i kbh som Nicole ønskede inden hun smutter fra os. Med fokus på job og halvt fokus på beskederne fra pigerne sagde jeg ja til at lave GB efter kl 17... At de så laver annonce kl 17-18 det er jo hvad det er. jeg har som sagt lige fået fri fra job og har ikke haft tid/overskud til at kigge på EG eller annonce før nu. Som Nicole så fint skriver, så kunne vi have rykket GB en hel eller en halv time. Du og jeg kunne have ændret vores aftale eller vi kunne have fundet på en tredje løsning som du måske havde været gladere for...

Jeg er ked af at du handlede som du gjorde, da hele denne "misforståelse" kunne have været undgået hvis du bare havde skrevet og havde givet udtryk for dine tanker og bekymringer, i stedet for at aflyse og skrive tråd om det herinde, hvor jeg ærlig talt føler mig ret hængt ud.. Hvor blev der af at holde den pæne tone? 

Jeg giver altid mine gæster hvad de betaler for! Ønsker man en time, så for man selvfølgelig en hel time og ikke kun 40-50 min. (ønsker man af egen vilje at gå før tid, er det helt op til en selv. Men jeg går ikke før tid) Jeg kunne aldrig drømme om at skynde på min gæst eller ikke ville følge min gæst ud, fordi jeg har en anden gæst eller et GB efter min nuværende gæst. Udover det så går jeg altid i bad imellem alle mine gæster, sådan så at jeg altid er ren, velduftende og velplejet, det gør jeg altid efter min gæst har fået hvad vedkommende ønsker, både på tid og ydelser og først efter jeg har sagt pænt farvel til min gæst. 

-Victoria DaVinci

• Synes godt om 20
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ked af at du handlede som du gjorde, da hele denne "misforståelse" kunne have været undgået hvis du bare havde skrevet og havde givet udtryk for dine tanker og bekymringer, i stedet for at aflyse og skrive tråd om det herinde, hvor jeg ærlig talt føler mig ret hængt ud.. Hvor blev der af at holde den pæne tone? 

Forstår godt det ikke er sjovt, og tråden burde aldrig være startet. 

Men selv om du føler dig hængt ud, så er der næppe nogen som kritiserer dig - mere end TS.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæft hvor er det trist at nogle piger skal føle sig hængt ud, fordi en gæst udviser total mangel på pli og respekt - øv med øv på!

Det er ikke alle mennesker det er godt for, at færdes i et miljø med købesex. Vi ser oftest i medierne at det er piger det er gået galt for. Det er vel deres historier der sælger bedst.

Men det gælder i høj grad også for gæster! Hvis ikke man kan rumme at pigerne laver andre ting, udenfor den tid man har købt hos dem, så er branchen ikke et godt sted for en at være! 

Jeg forstår godt følelsen af at det kan være svært at forstå, at en pige man smelter sammen med i gfe, også kan være til at blive godt brugt i et gangbang.

Men hvis ikke man kan rumme det, så er branchen bare ikke et godt sted at færdes som gæst, og min anbefaling vil være at man stopper.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Man må sige at den gode Mr. Sensual igen igen formår at lave drama og sætte sig selv i fokus, kan du ikke se at netop du er med til at skabe al balladen her på EG ????

Dig og din rumlighed, haha ... Hvor er den lige henne her ? 

Ta en lang pause fra EG, så vi kan få vores rolige forum tilbage, er godt nok træt af alle dine tåbelige opslag !

Du har ingen ret til at udstille en GP i et dårlig lys i et åbent forum, du kunne have taget den internt, dit ægte jeg kommer mere og mere frem i lyset ..

Redigeret af Lion69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden:

Jeg aflyste, fordi GB ligger sekunder efter min time hos denne dejlige GP

Det havde vel været værre, hvis GB havde været før dit besøg, du kan vel være ligeglad med hvad hun laver bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69
Den flittige skrev, for 14 minutter siden:

Det havde vel været værre, hvis GB havde været før dit besøg, du kan vel være ligeglad med hvad hun laver bagefter.

Han har den illusion og romantiske forstilling om  at den pige han besøger, tror han er sin egen og ikke laver noget med andre, han glemmer at det er en Glædespige som har mange andre, det kaldes jalousi og egoisme som tydeligt skinner igennem mellem linjerne .

Redigeret af Lion69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Med andre ord, du får din aftalte tid, og så er det ok, at pigen kommer nogle minutter senere til hendes næste aftale? Og hvad med, hvis du selv gerne ville en tur under bruseren efter jeres hyrdetime?

Det kan vel hverken være @Aros's eller en hvilken som helst andens problem, at pigen kommer nogle minutter senere til næste aftale?

Når det er sagt, indlægger de fleste piger vel et større eller mindre interval imellem gæsterne? Jeg har i hvert fald kun én enkelt gang mødt en indadgående gæst, mens jeg var på vej ud, og han viste sig senere at være en, der bare tog chancen for, at der var fri bane.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Med andre ord, du får din aftalte tid, og så er det ok, at pigen kommer nogle minutter senere til hendes næste aftale? Og hvad med, hvis du selv gerne ville en tur under bruseren efter jeres hyrdetime?

Det tror jeg, du har ret i. Men hvis man som @Mr. Sensual har tvivl, er det vel ok at aflyse i god tid?

Ja det er da ok at han aflyser tiden. Men flæberiet fra ham herinde er noget pjat. Og havde han nu skrevet til pigen om det så havde hun fundet en løsning. 

Og hvad hvis der er to brusere osv. Ved du hvad. Jeg tror man havde fundet ud af det stille og roligt, hvis man havde skrevet til pigen om det i stedet for at lave denne tåbelige tråd.  Der bekræfter indlæg fra pigerne også, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan mon @Mr.Sensual ville reagere, hvis han nu havde besøgt GP og ved afsked fik denne besked: Nu skal jeg til gangbang med 2 andre piger og x antal mænd.

Tjaaa bum bum!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden:

Jeg varmer ikke en pige op til GB. Det er helt til grin. Hun har da andet i hovedet end mig. Bruger mine 2500 kr på noget andet

Efter den her tråd, tænker jeg at du nok skal være i hendes hovede for fremtiden…….og sikkert også nogle af de andre deltagere til det GB der måtte læse med herinde :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 46 minutter siden:

Hvordan mon @Mr.Sensual ville reagere, hvis han nu havde besøgt GP og ved afsked fik denne besked: Nu skal jeg til gangbang med 2 andre piger og x antal mænd.

Tjaaa bum bum!!

Han burde ikke blive så overrasket, som hvis det havde været hans kæreste.

Redigeret af OldGentlemann
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Jeg kender da godt følelsen, når jeg har haft en perfekt oplevelse men en kvinde -der netop har givet mig det jeg har trængt til -og hun måske også har tilkendegivet, at jeg har givet hende noget specielt... -så kan det gøre helt ondt, at kører fra hende og tænke på, hvad hun laver, og hvor mange hun siger det til osv...osv...osv... jeg prøver ikke at give det "energi" for så ville jeg nok blive som trådstarteren, man kan jo ikke tillade sig, at få/have "ejerfornemmelse" -næste gang jeg kommer er hun min igen -i den tid vi har sammen -og hvad hun laver i mellemtiden er mig uvedkommende, men har hun et lille mærke, eller større -sååh... tænker jeg igen "hvem har mon givet hende det" osv. Det har været meget forskelligt om vi har kunne gentage succesen 2. gang  -men når det hele går op i en højere enhed gang på gang -så har jeg oplevet "ejerfornemmelse" den anden vej -og det bryder jeg mig helle ikke om... Man skal være god til at passe på sine følelser(sig selv) og nyde den tid vi har sammen, og være i nuet... Så kan man få nogle fantastiske oplevelser og stor glæde ved, at betale en kvinde for sex/samvær -og aldrig lade følelserne tag over...

Dette forum afslører gang på gang, hvor svært det er med følelser og dem der falder igennem -både på den ene og anden side... Og hvor gode vi er til at acceptere hinanden/¨s forskelligheder... Hvad vi bruger energi på;-) Man kan lærer en del, hvis man vil...       

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fatter ikke at så mange giver denne tråd opmærksomhed. Det fremmer jo bare, at der kommer flere af samme slags, der ene og alene handler om "mig, mig, mig".

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan mon @Mr.Sensual ville reagere, hvis han nu havde besøgt GP og ved afsked fik denne besked: Nu skal jeg til gangbang med 2 andre piger og x antal mænd ...

... vil du med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

At hænge VictoriaDaVinci ud på denne måde, er ganske uforskammet Mr. Sensual (eller Mr. VerySensitive)

Så tak til VictoriaDaVinci for et super velovervejet svar, hun havde uden tvivle forsøgt at indrette det så Mr. Sensual kunne få en god oplevelse.

Og tusind tak til de dejlige danske piger/kvinder der er med til at give os mænd en oplevelse. 

Der bliver jo desværre færre og færre gode steder med danske GP'er (jeg er overhovedet ikke til udenlandske fraset svenske eller norske)

Jeg har altid fået en god behandling, og har på nær 1-2 besøg altid haft lyst til at besøge pigen igen. Dette har ikke altid været muligt, men ser typisk den samme i lang tid, over år mens hun er aktiv i mit geografiske område. 

Man er jo nødt til at se i øjnene at ens drømmeGP ser andre gæster, og at hun selvfølgelig også behandler dem pænt. Derfor antager jeg, at der alligevel er gæster hun sætter ekstra pris på, forhåbentlig mig :), men sådan har andre gæster det jo også!

Så til Mr. VerySensitive: se for dit indre at din GP ligger med anden end dig mellem sine ben, og nyder det, før du kom og efter at du har været der.

Hvis du ikke kan forlige dig med det, må du hellere blive hjemme fra voksenlegepladsen.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
snoopy007 skrev, for 22 minutter siden:

Ups ups

Glemte at vaske hænder

Nej hold nu op med at trække tråden så langt ned. 
Det bringer intet godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Bare starten på dette indlæg "Min GP"... 

Fin pointe.

Hvor mange gange mon Mr. Sensual har besøgt hende??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden:

Jeg varmer ikke en pige op til GB. Det er helt til grin. Hun har da andet i hovedet end mig. Bruger mine 2500 kr på noget andet

Det kunne være, du skulle bruge de penge på at forkæle din søde kone. :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg kan godt forstå forvirringen, når tiden lå direkte op ad gangbanget uden så meget som et kvarter imellem tiderne. Det tænker jeg, at de færreste ville have det godt med (som ikke decideret tænder på det). 

Men som alle andre skriver... når nu du er et menneske som går op i personligheder, flirt, pli og kontakten mellem to mennesker, og proklamerer at vælge dine GP'er på den baggrund, kunne du så måske have ladet tvivlen komme hende til gode, tro på, at der var en god forklaring, og vente med eventuelle offentlige statements til efter I havde snakket sammen? 

Tilføjelse: For at undgå forvirring, er det tidligere i tråden blevet fastslået af de omtalte gp'er, at det var en fejl, af aftalen og gangbanget lå lige op af hinanden, og aldrig var intentionen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst det skriv som "DIN GP" kommer med og det virker på mig som et meget fornuftigt et af slagsen. Det virker på mig som at hun sætter sin kunde og deres tid over penge. Så jeg syntes ikke helt det er fair at du skriver at "man kan også blive for glade for penge" på mig virker det netop lige modsat. den her burde du have taget med hende og ikke her til åben skue så er jeg sikker på i var kommet til en aftale som i begge ville have været tilfreds med.

/MKhouse

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kan godt forstå forvirringen, når tiden lå direkte op ad gangbanget uden så meget som et kvarter imellem tiderne. Det tænker jeg, at de færreste ville have det godt med (som ikke decideret tænder på det). 

Inden der opstår forvirring eller ligne, skal jeg måske lige tilføje, at det aldrig var meningen at vi ville ligge Victoria & TS's aftale back-to-back med vores GB. Det var en fejl fra vores side.

Redigeret af Din danske Girl Next Door
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...