Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Magic hands..

Recommended Posts

Guest vhe
N10Ah skrev, for 5 minutter siden:

Om det er betaling eller ej, så ja det kan da velsagtens være, det behøver jo ikke være noget i det udover at det blot er et uskyldigt kompliment. Det er jo ikke fordi jeg tror pigen er forelsket i mig, det er jeg godt klar over hun ikke er. Men man kan altså sagtens give et andet menneske et kompliment uden der lægges noget i det udover at det er et kompliment. Jeg er godt klar over at hvis der ikke lå penge på bordet så var der ikke noget lir, men en glædespige kan sagtens give et kompliment uden at det skal være fake eller et salgs trick og det står jeg ved :)

Jamen min fejl så. Din faste glædespige mener alle de komplimenter hun har givet dig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
vhe skrev, Lige nu:

Jamen min fejl så. Din faste glædespige mener alle de komplimenter hun har givet dig :) 

Du må have en fortsat god lørdag aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Madame Illona skrev, for 4 minutter siden:

Jeg må ærligt er kende det er utroligt så negativ ladet du er @vhe Du kan bare lige udtale dig om hvaordan aaaallle vi piger herinde føler og tænker. Hold op en oldnordisk tankegang du har 

Vi piger er mennesker lige som dig Keg føler mig klart provokeret af dine udtalelser … Men jeg gir komplimenter til dd mænd som : Dufter godt Klær til godt og eller har gjort dig lækker for mig Lige så meget som jeg har gjort mig lækker for ham. Mænd som i bund og grund er søde rare og høflige i en kvindes selskab. Så JA jeg elsker mænd og Har som den kære @Mr sensual skriver så har jeg også noget med mænd Deres duft udseende opførsel påklædning mm og gir gerne komplimenter 

Husk mænd kan også godt af og få ros 

Tak kære Madame Illona,

Du kender livets fine og frække nuancer. Man bliver stadig mere glad for dem alle.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Med risiko for automatkritik og forudsigelige spydigheder, fra Aalborg til Amager, men uden vulgære detaljer, citerer jeg en meget berømt GP, som jeg var sammen med i to eventyrtimer i går:

- Jeg elsker dine hænder!

Man kan så meget med dem.

Ligesom man kan med øjne, udstråling, hjertevarme og tunge. Efter min mening er de evner lige så vigtige erotiske argumenter/instrumenter som vores ven P. Så de, der er bange for, at de ikke er store og stive nok, kan øve sig på noget andet - og få mange glæder med pigerne.

Med respektfuld hilsen fra Mr. Sensual

Den med automatkritikken er nok for din egen regning. Spydighederne, apropos dine egne, slipper du nok ikke for; fx tænker jeg da klart, at du nok er faldet over endnu en artikel i Alt for Damerne og har tænkt, at indholdet da godt lige kunne få en tur i den retoriske sirupsbøtte. 
Når det er sagt, så er jeg ganske enig i indholdet:)

Og jeg synes, det er rart at læse dine egne tanker (“Efter min mening osv.”) og ikke bare få klasket i hovedet, at vi alle sammen er dumme og bare skal gøre sådan og sådan for ikke at være det; pakket pænt ind, bevares, men stadig. 
Så ganske enig; nogle er sikkert ikke, men det er deres sag, og vi behøver ikke skrive noget om, hvor meget bedre, end dem, vi er:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...