Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Magic hands..

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Med risiko for automatkritik og forudsigelige spydigheder, fra Aalborg til Amager, men uden vulgære detaljer, citerer jeg en meget berømt GP, som jeg var sammen med i to eventyrtimer i går:

- Jeg elsker dine hænder!

Man kan så meget med dem.

Ligesom man kan med øjne, udstråling, hjertevarme og tunge. Efter min mening er de evner lige så vigtige erotiske argumenter/instrumenter som vores ven P. Så de, der er bange for, at de ikke er store og stive nok, kan øve sig på noget andet - og få mange glæder med pigerne.

Med respektfuld hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

min perfume og deo, krop og øjne udseende og min tøjstil  får også altid et kompliment af den faste gp jeg besøger. Jeg siger tak til 1 million, emporio Armani og dolce gabanna fordi de sikre nogle gode komplimenter. Det er fedt når Gp’erne finder noget de godt kan lide ved os kunder , det er altså fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
N10Ah skrev, for 16 minutter siden:

min perfume og deo, krop og øjne udseende og min tøjstil  får også altid et kompliment af den faste gp jeg besøger. Jeg siger tak til 1 million, emporio Armani og dolce gabanna fordi de sikre nogle gode komplimenter. Det er fedt når Gp’erne finder noget de godt kan lide ved os kunder , det er altså fedt.

Hmm tja. Det er noget ungt det der med dufte og mærker. 
'Det største kompliment jeg kan få er at det er dejligt at få besøg af en mand der har gidet soignere sin krop, og dufter rent, og optræder respektfuldt, lyttende og frækt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Hmm tja. Det er noget ungt det der med dufte og mærker. 
'Det største kompliment jeg kan få er at det er dejligt at få besøg af en mand der har gidet soignere sin krop, og dufter rent, og optræder respektfuldt, lyttende og frækt. 

Ja det er der,  jeg er også ung eller jeg er ung lidt endnu, det er nogle mærker der har fulgt mig siden jeg var 18 men jeg kan skam også bruge en axe deo, eller David Beckhams the  essence fra Kvickly den kan også noget.

Det du skriver til sidst er også virkelig fedt at få at vide, det er virkelig fedt når en glædespige lægger mærke til at man bare gør lidt ud af et besøg, og jeg er enig at få at vide at man optræder respektfuld for kvinden er ydmyg og lyttende det er virkelig dejligt at få at vide. At se pigen smile når man kommer på genbesøg det er altså også fedt. Man kommer langt ved at have respekt for dem, ydmyghed og venlighed og renlighed.  ja at være en gentleman kommer man langt med uanset hvad alderen er, og det at virke interesseret i dem hjælper også en godt på vej.

Man kan vel samligne et glædespige besøg med  at gå på en date, kommer man med en god portion respekt for den man skal på date med, og gør man noget ud af sig selv så kommer man langt og de sætter da også pris på at man har gjort noget ud af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
N10Ah skrev, for 32 minutter siden:

Tror du helt seriøst, at en pige du betaler for sex, mener det, når hun overøser dig med komplimenter? Bro, du betaler hende for de komplimenter. Ro på ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
vhe skrev, for 2 minutter siden:

Tror du helt seriøst, at en pige du betaler for sex, mener det, når hun overøser dig med komplimenter? Bro, du betaler hende for de komplimenter. Ro på ;)

Ja det tror jeg de gør :) fordi man betaler dem for sex så kan de vel stadig give et kompliment til et andet menneske og mene det :) de er ikke robotter,  de er trods alt mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Bare det en GP ser en sms tikke ind fra mig, er hun tændt.

Mine besøg hos hende er slet ikke nødvendigt, ja jeg får ofte slet ikke svar retur.

Hvilke jeg tolker som jeg har gjort hende helt færdig, alene på en sms.

Charme, selvtillid og lækkert hår.

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
N10Ah skrev, Lige nu:

Ja det tror jeg de gør :) fordi man betaler dem for sex så kan de vel stadig give et kompliment til et andet menneske og mene det :) de er ikke robotter,  de er trods alt mennesker.

De boller med maaange fremmede mænd hver dag. Tro mig. De skal nok blive en slags robotter til sidst :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
vhe skrev, for 1 minut siden:

De boller med maaange fremmede mænd hver dag. Tro mig. De skal nok blive en slags robotter til sidst :mrgreen:

Okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Á propos det med komplimenter.

Jeg besøgte en pige på CassiopeiaStars lige før den første nedlukning.

Da vi klædte hinanden af, sagde hun, 'Aii, jeg ka' altså så godt li' din skjorte'.

Da vi så havde overstået seancen, kom hun med noget af mit tøj, og sagde, "Jeg har altså sådan en lyst til at hugge din skjorte. Men det bli'r jo nok et problem hvis jeg sender dig ud på Østerbrogade i bar overkrop"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
vhe skrev, for 7 minutter siden:

Der findes faktisk rigtigt mange søde, ærlige og seriøs piger som sælger sex. Og med tiden lærer du at skelne mellem falske komplimenter og de ægte. 
Pigerne er altså ikke en flok golddiggers, kun nogle af dem. 
De overøser ikke, men kommer blot med en enkelt sætning eller to, mens de kigger dig i øjnene :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
vhe skrev, for 4 minutter siden:

Åhh så faldt jeg sgu i igen. 

Hej og velkommen tilbage. 
Kassen med trollefoder står hvor den plejer - betjen dig selv :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Der findes faktisk rigtigt mange søde, ærlige og seriøs piger som sælger sex. Og med tiden lærer du at skelne mellem falske komplimenter og de ægte. 
Pigerne er altså ikke en flok golddiggers, kun nogle af dem. 
De overøser ikke, men kommer blot med en enkelt sætning eller to, mens de kigger dig i øjnene :) 

Jeg siger intet kritik om de søde piger. De gør bare deres arbejde... Jeg driller jer bare lidt, fordi det virker til, at I hopper på alt. Og jeg ved sgu ikke om mænd, der tænker med det nederste hoved, kan skelne mellem falske og ægte komplimenter i det øjeblik, hvor man er på vej til at købe en pige til sex. Men jeg kan da muligvis tage helt fejl :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Efter min mening er de evner lige så vigtige erotiske argumenter/instrumenter som vores ven P. Så de, der er bange for, at de ikke er store og stive nok, kan øve sig på noget andet - og få mange glæder med pigerne.

Kys pigen på ryggen!!!!
En gang eller to undervejs hvor hun ikke lige venter det.

Pigen reagerer tydeligt på det (og det er kompliment nok i sig selv)
Jeg ville gerne lære at kombinere de kys med lidt lettere massage - jeg besøger heldigvis pt en GP der nok gerne vil være med til at øve sig på dét.
Og hun er ganske bestemt ikke en robot ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den største kompliment jeg har fået kom i fredags ved et besøg hos en Thai GP. Ved ankomst spurgte hun mig, om jeg ville have et bad. Jeg svarede, at jeg lige havde taget et, inden jeg ankom til stedet, men jeg tog gerne et til, hvis hun ville være med. Hun kvitterede ved at grine samtidig med, at hun gav mig et klask bagi med ordene "you naughty boy!" med smil i stemmen. Det hele foregik længe før, at der kom penge på bordet  :)

1. hun grinede ad min joke

2. hun klaskede mig bagi (hvilket kun er sket én gang tidligere i mine yngre dage)

3. hun sagde "you naughty boy!" med smil i stemmen

Det blev et godt besøg  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
vhe skrev, for 23 minutter siden:
vhe skrev, for 23 minutter siden:

Og jeg ved sgu ikke om mænd, der tænker med det nederste hoved, kan skelne mellem falske og ægte komplimenter

Jooh, det tror jeg nu godt vi kan ... 
Måske .. 
Det kommer an på hvad komplimenten er, og hvordan den bliver givet.
Hvis komplimenten virker spontan, og ikke er kliche-agtig, så tror jeg ikke det er et rent 'salgs-trick' 

Lidt pudsigt, så har der været to piger, der undervejs pludselig sagde, "Jeg kan godt li' din hud' .... 
Den er lidt spøjs ... undrer mig faktisk lidt over den ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Jpph, det tror jeg nu godt vi kan ... 
Hvis komplimenten virker spontan, og ikke er kliche-agtig, så tror jeg ikke det er et rent 'salgs-trick' 

Jeg kunne ikke sige det bedre selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
sneræven skrev, Lige nu:

Jpph, det tror jeg nu godt vi kan ... 

Naturligvis. Jeg synes bare, at Noahs kommentar om, at han altid blev komplimenteret på hans krop, øjne, udseende, tøj, parfume osv osv var lidt komisk... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
vhe skrev, for 6 minutter siden:

Naturligvis. Jeg synes bare, at Noahs kommentar om, at han altid blev komplimenteret på hans krop, øjne, udseende, tøj, parfume osv osv var lidt komisk... 

Jeg skrev at den faste gp jeg besøger giver mig altid et kompliment. Det er en jeg har besøgt længe, hvorfor er det så komisk ? :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vhe
N10Ah skrev, for 1 minut siden:

Jeg skrev at den faste gp jeg giver mig altid et kompliment. Det er en jeg har besøgt længe, hvorfor er det så komisk ? :)

Tror du, at hun ville give dig alle de flotte komplimenter uden betaling først?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
vhe skrev, for 5 minutter siden:

Tror du, at hun ville give dig alle de flotte komplimenter uden betaling først?

Om det er betaling eller ej, så ja det kan da velsagtens være, det behøver jo ikke være noget i det udover at det blot er et uskyldigt kompliment. Det er jo ikke fordi jeg tror pigen er forelsket i mig, det er jeg godt klar over hun ikke er. Men man kan altså sagtens give et andet menneske et kompliment uden der lægges noget i det udover at det er et kompliment. Jeg er godt klar over at hvis der ikke lå penge på bordet så var der ikke noget lir, men en glædespige kan sagtens give et kompliment uden at det skal være fake eller et salgs trick og det står jeg ved :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må ærligt er kende det er utroligt så negativ ladet du er @vhe Du kan bare lige udtale dig om hvaordan aaaallle vi piger herinde føler og tænker. Hold op en oldnordisk tankegang du har 

Vi piger er mennesker lige som dig Keg føler mig klart provokeret af dine udtalelser … Men jeg gir komplimenter til dd mænd som : Dufter godt Klær til godt og eller har gjort dig lækker for mig Lige så meget som jeg har gjort mig lækker for ham. Mænd som i bund og grund er søde rare og høflige i en kvindes selskab. Så JA jeg elsker mænd og Har som den kære @Mr sensual skriver så har jeg også noget med mænd Deres duft udseende opførsel påklædning mm og gir gerne komplimenter 

Husk mænd kan også godt af og få ros 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
N10Ah skrev, 1 time siden:

Ja det er der,  jeg er også ung eller jeg er ung lidt endnu, det er nogle mærker der har fulgt mig siden jeg var 18 men jeg kan skam også bruge en axe deo, eller David Beckhams the  essence fra Kvickly den kan også noget.

Det du skriver til sidst er også virkelig fedt at få at vide, det er virkelig fedt når en glædespige lægger mærke til at man bare gør lidt ud af et besøg, og jeg er enig at få at vide at man optræder respektfuld for kvinden er ydmyg og lyttende det er virkelig dejligt at få at vide. At se pigen smile når man kommer på genbesøg det er altså også fedt. Man kommer langt ved at have respekt for dem, ydmyghed og venlighed og renlighed.  ja at være en gentleman kommer man langt med uanset hvad alderen er, og det at virke interesseret i dem hjælper også en godt på vej.

Man kan vel samligne et glædespige besøg med  at gå på en date, kommer man med en god portion respekt for den man skal på date med, og gør man noget ud af sig selv så kommer man langt og de sætter da også pris på at man har gjort noget ud af sig selv.

Enig hele vejen.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...