Dr. Duck 243 Skrevet 22. Januar, 2022 Jeg booker aldrig under 1 time, normalt halvanden. Nyder en start med at snakke sammen, hvis muligt gerne med et enkelt glas vin. Jeg tænder på, at efter vi har lært hinanden lidt at kende, så kan jeg tage al tøjet af hende mens jeg stadigvæk selv er påklædt. Så kan vi snakke videre 5-10 minutter inden vi kommer lidt tættere på hinanden og går for alvor i gang, begge nøgne. Andre der deler min fetish ?? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 22. Januar, 2022 Dr. Duck skrev, for 22 minutter siden: Jeg booker aldrig under 1 time, normalt halvanden. Nyder en start med at snakke sammen, hvis muligt gerne med et enkelt glas vin. Jeg tænder på, at efter vi har lært hinanden lidt at kende, så kan jeg tage al tøjet af hende mens jeg stadigvæk selv er påklædt. Så kan vi snakke videre 5-10 minutter inden vi kommer lidt tættere på hinanden og går for alvor i gang, begge nøgne. Andre der deler min fetish ?? Jeg mener kvinder skal gå nøgne så snart vejret tillader det. Men forstår også at det kan blive svært at rent politiskt advokere for det. 7 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StoreD 49 Skrevet 22. Januar, 2022 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Jeg mener kvinder skal gå nøgne så snart vejret tillader det. Men forstår også at det kan blive svært at rent politiskt advokere for det. Jeg er enig og har ikke noget i mod at være politisk ukorrekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 22. Januar, 2022 Nja... Jeg tror jeg ville føle mig lidt utryg, men jeg kan godt sætte mig ind i situationen som jo lyder fræk. Jeg nyder dog også at pakke hende ud, men det kan man selvfølgelig stadig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 22. Januar, 2022 AB455 skrev, for 22 minutter siden: Nja... Jeg tror jeg ville føle mig lidt utryg, men jeg kan godt sætte mig ind i situationen som jo lyder fræk. Jeg nyder dog også at pakke hende ud, men det kan man selvfølgelig stadig Foretrækker gaver, og fantasier, der kan pakkes ud, tak. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 22. Januar, 2022 Jeg kan bestemt følge dig @Dr. Duck. Dog foretrækker jeg, at pigen er helt nøgen når hun åbner døren. Det giver en fantastisk wow-effekt. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 22. Januar, 2022 Brutus skrev, for 3 minutter siden: Jeg kan bestemt følge dig @Dr. Duck. Dog foretrækker jeg, at pigen er helt nøgen når hun åbner døren. Det giver en fantastisk wow-effekt. Jeg er helt enig. Det er en vild wow-effekt, som jeg også sætter stor pris på. Men sætter også pris på at det først sker efter lidt tid. En pige i en smuk kjole nogle minutter. Og så helt nøgen på skødet. God start på kys og kærtegn...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 22. Januar, 2022 Brutus skrev, 1 time siden: Jeg kan bestemt følge dig @Dr. Duck. Dog foretrækker jeg, at pigen er helt nøgen når hun åbner døren. Det giver en fantastisk wow-effekt. Rigtigt Brutus. For nogle år siden var der en GP jeg kom jævnligt ved. Jeg havde den aftale med hende, at hun skulle være helt nøgen, når hun åbnede døren. Derefter skulle hun gå langsomt op af en smal trappe til 1. sal hvor hyggerummet var. Det var altid en fin start, at mine hænde min næse og tunge havde frit spil op ad trappen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldesen 39 Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) Jeg kan også godt lide dem, der åbner døren nøgen, eller smider tøjet før betalingen. Og ekstra frækt med dem, der knalder før de har fået penge Redigeret 22. Januar, 2022 af Knaldesen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 22. Januar, 2022 Dr. Duck skrev, for 2 timer siden: Jeg tænder på, at efter vi har lært hinanden lidt at kende, så kan jeg tage al tøjet af hende mens jeg stadigvæk selv er påklædt. JAAH!!! ELSKER at klæ' pigen af!! Desværre bliver man som udgangspunkt alltid modtaget i negla .. neglishc ... øøh, BH og trusser ... Og på klinikkerne får telefonpigen aldrig givet besked videre om at man gerne vil møde pigen fuldt påklædt ... Synes også tøjet er et 'kick' i sig selv .. Selv om jeg selv ikke har nogen som helst fornemmelse for påklædning eller stil, så har jeg opdaget, at det tænder mig hvis pigen er lidt fikst klædt på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 22. Januar, 2022 Nej - kan ikke finde den lyst ved en gp - hende behøver jeg overhovedet ikke have noget privat med - men er det uden penge i mellem- ja helt bestemt, gerne vin, masser af snak og flere timer før sex, og vin igen og sex igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 4 timer siden: Jeg mener kvinder skal gå nøgne så snart vejret tillader det. Men forstår også at det kan blive svært at rent politiskt advokere for det. Som den modige banan du er, kan du stille et borgerforslag, så de kan få det vedtaget i Folketinget ASAP. https://www.borgerforslag.dk/opret-forslag/ Tænker ikke at det bliver et problem at finde 50.000 mænd som der vil skrive under på dit fantastisk forslag. PS. Du har min fulde støtte PPS. Jeg har lige talt med Sofie Linde og hun siger "Me too" så der er fuld opbakning. Redigeret 22. Januar, 2022 af lille_peter 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 23. Januar, 2022 Knaldesen skrev, for 8 timer siden: Jeg kan også godt lide dem, der åbner døren nøgen, eller smider tøjet før betalingen. Og ekstra frækt med dem, der knalder før de har fået penge Jeg tænder også på hvis de åbner døren splitternøgen kun iført højhælede sko. og som Knaldesen skriver hvis de kaster sig over en inden at pengene har skiftet hænder. og udstråler at de vil have en med det samme. Frækt…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 23. Januar, 2022 fræk6 skrev, for 8 timer siden: Nej - kan ikke finde den lyst ved en gp - hende behøver jeg overhovedet ikke have noget privat med - men er det uden penge i mellem- ja helt bestemt, gerne vin, masser af snak og flere timer før sex, og vin igen og sex igen Er det, det man kalder billig vin og slesk tale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 23. Januar, 2022 Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden: Er det, det man kalder billig vin og slesk tale Jeg er desværre ikke lige med på hvad du mener…. Jeg gav bare mit input til ts men har smagt så meget vin, at det ikke altid - er den dyreste der er den bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 23. Januar, 2022 Bananas skrev, for 14 timer siden: Jeg mener kvinder skal gå nøgne så snart vejret tillader det. Men forstår også at det kan blive svært at rent politiskt advokere for det. Jeg er helt enig! Tænker dog at de skal få beholde sine sko på såfremt det er høje hæle vi taler om! De skal da ikke behøve at gå på gaden uden sko… Jeg havde et arrangement med en pige for en tid tilbage hvor hun tog i mod iført kun høje hæle og en lille t-shirt, var megafrækt! Håber hun snart vender tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 23. Januar, 2022 lucullusb skrev, for 3 timer siden: Jeg er helt enig! Tænker dog at de skal få beholde sine sko på såfremt det er høje hæle vi taler om! De skal da ikke behøve at gå på gaden uden sko… Jeg havde et arrangement med en pige for en tid tilbage hvor hun tog i mod iført kun høje hæle og en lille t-shirt, var megafrækt! Håber hun snart vender tilbage Kan se det hele foran mine øjne: Der står i på gaden, og så vender hun om og går - iført kun høje hæle og en lille t-shirt. Du kigger længe efter hende og hendes vuggende numse, til hun forsvinder ved horisonten. Står du stadig kvar der og venter, så håber jeg sgu også hun snart vender tilbage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 23. Januar, 2022 Det var lige præcis som du beskriver… Det blev lidt koldt efterhånden, og efter et par uger ringede også min kone og spurte hvor i helvede jeg havde blevet af, og hvornår jeg kom hjem fra kontoret, så da var jeg tvungen til at vende næsen hjemover…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Salad Skrevet 23. Januar, 2022 Bananas skrev, for 22 timer siden: Jeg mener kvinder skal gå nøgne så snart vejret tillader det. Men forstår også at det kan blive svært at rent politiskt advokere for det. Martin Luther Bananas : "I have a dream. .... " , vi mødes i Fælledparken og marchere mod Christiansborg ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) sneræven skrev, den 22.1.2022 at 22:51: ELSKER at klæ' pigen af!! Desværre bliver man som udgangspunkt alltid modtaget i negla .. neglishc ... øøh, BH og trusser ... Ditto. Jeg har det ikke som @Dr. Duck at jeg har lyst til en passiar – og slet ikke at drikke vin. Men især med en ung GP er det for mig fedt, at hun har normalt tøj på. Så ligner hun jo dem jeg ser på gaden eller i andre sammenhænge, men forskellen er, at her får jeg lov at se hende uden tøjet og gøre sexede ting med hende. På den måde får jeg sidegevinsten lettere at kunne fantasere om alle de påklædte unge kvinder, jeg ser eller møder. Derudover er der den generelle pointe at det ved mødet er stimulerende for fantasien. Man pakker jo som regel gaver ind før man giver dem, fordi det er sjovere. Redigeret 24. Januar, 2022 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) Advarsel skrev, for 3 timer siden: Men især med en ung GP er det for mig fedt, at hun har normalt tøj på. Så ligner hun jo dem jeg ser på gaden eller i andre sammenhænge, men forskellen er, at her får jeg lov at se hende uden tøjet og gøre sexede ting med hende. Spot on!! Jeg fatter ikke pigerne ikke bare tilbyder det som en mulighed. Spørger man pigen - hvis hun kan kontaktes over mail - gør hun det som regel gerne. Men det kan tit ikke lade sig gøre hos klinikpigerne. Redigeret 24. Januar, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg