AalborgLook 5194 Skrevet 30. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 31 minutter siden: Tak for denne kommentar, Candy. Men jeg er bange for, at visse folk, der fylder meget her i forum, aldrig lærer at se sagen fra andre vinkler end deres egen. Kram fra Mr. Sensual Og det kunne du jo så selv lære noget af! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Januar, 2022 AalborgLook skrev, for 16 minutter siden: Og det kunne du jo så selv lære noget af! Sikkert. Jeg øver mig hver dag. Og du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5194 Skrevet 30. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 14 minutter siden: Sikkert. Jeg øver mig hver dag. Og du? Jeg har ikke brug for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Januar, 2022 AalborgLook skrev, for 9 minutter siden: Jeg har ikke brug for det. Ingen yderligere kommentarer. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 30. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 43 minutter siden: Sikkert. Jeg øver mig hver dag. Og du? Åbentbart ikke lærenem Mr Verdensmand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5194 Skrevet 30. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Ingen yderligere kommentarer. Venlig hilsen Mr. Sensual Nu er dette jo en tråd om GB, så har du ellers deltaget i nogle fede GB på det seneste? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg