Hop til indhold
Guest Pophair

Krav om link ved anmeldelser

Recommended Posts

Guest Pophair

Er det muligt at stille krav om et link, hvis der anmeldes en gp? Som det er nu, er det bare en anbefaling

Som det på det sidste har udviklet sig, er flere begyndt at undlade. Det giver ingen mening, da anmeldelsen så ikke kan bruges til noget overhovedet, udover, i bedste fald, godnatlæsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, det er helt til grin at folk ikke kan sætte link ind til GP'en de skriver om.

Også derfor den første kommentar så altid er "Link".

Så sæt det nu bare ind fra start af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Brødre.

jeg har forståelse for forslaget, men er det nødvendigt med flere regler og reguleringer.

Det betyder jo ikke noget, hvis en bror skal hjælpes med at indsætte et link.

så nej let the show go on.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 22 minutter siden:

Kære Brødre.

jeg har forståelse for forslaget, men er det nødvendigt med flere regler og reguleringer.

Det betyder jo ikke noget, hvis en bror skal hjælpes med at indsætte et link.

så nej let the show go on.

Enig. Efter lidt tid lærer de det jo. 

Lad os hjælpe istedet for at kravsætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det værste er Eroguides mulighed for at skjule annoncens reference ved at kunne ændre et link til et eller andet budskab, der bare gør det muligt at at søge tilbage

image.thumb.png.2ae5b0564421a4ad5a935d5d1a622e84.png

 

Det betyder at hvis pigen kalder sig ALFA og senere kalder sig BETA men anvender samme annonce, så kan man ikke se at det er den samme pige

Jeg er godt klar over at hvis ALFA bruger en annonce reference og BETA bruger en anden så er det lige meget, men man ser tit at pigerne ikke skifter annonce

 

Redigeret af Rolias

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke alle der er lige gode/dygtige på en pc er,  selv fandt jeg først ud af at linke efter ca 3 år.

Så et krav om link støtter jeg ikke, manglende link kan skyldes, man ikke aner hvordan man gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay okay, måske ikke som krav, men det er fandme dumt ikke at indsætte link. Og dem der siger det er svært, hvordan du kopier og indsætter med musen, ligesom alt andet, det er sgu da ikke noget at lære. Hvis der skulle vælges menuer eller specielle knapper ville jeg forstå det, men det er kopier og indsæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
PPE skrev, for 8 timer siden:

Kære Brødre.

jeg har forståelse for forslaget, men er det nødvendigt med flere regler og reguleringer.

Det betyder jo ikke noget, hvis en bror skal hjælpes med at indsætte et link.

så nej let the show go on.

Det hjælper jeg gerne med. Det er der,hvor brugeren ikke VIL sætte link ind. Det er foranlediget at 2 nylige anmeldelser, hvor det blev begrundet med, at det ikke er et krav.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 16 minutter siden:

Det hjælper jeg gerne med. Det er der,hvor brugeren ikke VIL sætte link ind. Det er foranlediget at 2 nylige anmeldelser, hvor det blev begrundet med, at det ikke er et krav.

Den ene af de omtalte anmeldelser var om en oplevelse hos en pige, der ikke normalt tilbyder den ydelse, i det tilfælde er det vel fair at undlade link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Den ene af de omtalte anmeldelser var om en oplevelse hos en pige, der ikke normalt tilbyder den ydelse, i det tilfælde er det vel fair at undlade link.

Ved jeg godt han skrev, men det bliver jo tit fortalt for at holde på kunder, men så kan jeg ikke se hvad brugere her skal bruge det til. Den er også kommet i generelt, da det så ikke er en anmeldelse.

Hvis det var mig, ville jeg ikke ha skrevet anmeldelsen, men holdt oplevelsen for mig selv. 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Den ene af de omtalte anmeldelser var om en oplevelse hos en pige, der ikke normalt tilbyder den ydelse, i det tilfælde er det vel fair at undlade link.

Hvis man får en ydelse, som pigen normalt ikke tilbyder, f.eks. oralt uden kondom eller lignende, så undlader man, at skrive det i sin anmeldelse, eller lader helt være med, at skrive en anmeldelse. Hvis man har bare en smule pli. 

En anmeldelse uden et link er intet værd for en læser.

Hvis man skriver en saftig anmeldelse, og ikke ønsker at vedlægge et link, så er anmeldelsen skrevet for egen selvforherligelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Ved jeg godt han skrev, men det bliver jo tit fortalt for at holde på kunder, men så kan jeg ikke se hvad brugere her skal bruge det til. Den er også kommet i generelt, da det så ikke er en anmeldelse.

Vi ved ikke, om det er tilfældet her. Jeg kan godt komme til at give en ekstra time for en halv times pris, hvis det kører helt forrygende, men det skulle nødig stå i en anmeldelse, så folk tror det er normalen. Det er ikke et forretningstrick, det er hvad der kan opstå mellem mennesker.

Vi er nu nede på en anmeldelse, der ikke vil linke, det er måske lidt lidt at lave regler for. Hvorfor ikke bare hjælpe, dem der har brug for hjælp og ellers glæde sig over mangfoldigheden i anmeldelserne?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 1 minut siden:

Hvis man skriver en saftig anmeldelse, og ikke ønsker at vedlægge et link, så er anmeldelsen skrevet for egen selvforherligelse.

Eller måske for at beskrive mangfoldigheden i købesex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Eller måske for at beskrive mangfoldigheden i købesex?

Helt ok, men så er det ikke en anmeldelse. Men en historie som hører hjemme under Generel debat eller Hyggesnak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link er da vel at foretrække, men når der linkes til annoncen, så har det jo kun værdi når pigen glemmer at slette annoncen. Når annoncen slettes, så er linket værdiløst.

Kan I ikke bare søge på glædes pigens navn på annonce siderne? 

Selv ved meget kendte piger, så hyler I når der ikke er et link... Men I burde jo kende pigen af kunstnernavn... 

Det minder mest om, at I ikke vil bruge mere end 2 kalorier på at søge efter piger :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Vi ved ikke, om det er tilfældet her. Jeg kan godt komme til at give en ekstra time for en halv times pris, hvis det kører helt forrygende, men det skulle nødig stå i en anmeldelse, så folk tror det er normalen. Det er ikke et forretningstrick, det er hvad der kan opstå mellem mennesker.

Vi er nu nede på en anmeldelse, der ikke vil linke, det er måske lidt lidt at lave regler for. Hvorfor ikke bare hjælpe, dem der har brug for hjælp og ellers glæde sig over mangfoldigheden i anmeldelserne?

 

Det har jeg selv oplevelser med, men så undlader jeg bare at skrive det i anmeldelsen.

Der er jo også denne reklame for sd. Jeg ser det som en reklame for sd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Link er da vel at foretrække, men når der linkes til annoncen, så har det jo kun værdi når pigen glemmer at slette annoncen. Når annoncen slettes, så er linket værdiløst.

Kan I ikke bare søge på glædes pigens navn på annonce siderne? 

Selv ved meget kendte piger, så hyler I når der ikke er et link... Men I burde jo kende pigen af kunstnernavn... 

Det minder mest om, at I ikke vil bruge mere end 2 kalorier på at søge efter piger :lol: 

Jo, hvis der er et navn, men de 2 uden link, er skrevet så der bevidst ikke er navn eller andet på, der gør at annoncer ikke kan findes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Jo, hvis der er et navn, men de 2 uden link, er skrevet så der bevidst ikke er navn eller andet på, der gør at annoncer ikke kan findes

Så finder du vel bare en anden at besøge? 

Ja et indlæg uden link eller navn osv. er mere en "oplevelse" end en "anmeldelse". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
holstebronx skrev, 1 time siden:

Så finder du vel bare en anden at besøge? 

Ja et indlæg uden link eller navn osv. er mere en "oplevelse" end en "anmeldelse". 

 

Ja selvfølgelig besøger jeg en anden, hvis anmeldelsen er i mit område,  medmindre det er en negativ :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

1/2Angel skriver længere oppe og omtaler der PC og mus.

Nu er det ikke alle, der skriver på noget så gammeldags som en PC.

Jeg bruger min mobilos. Og der er det ikke altid lige let at indsætte et link.

Prøv selv!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 timer siden:

1/2Angel skriver længere oppe og omtaler der PC og mus.

Nu er det ikke alle, der skriver på noget så gammeldags som en PC.

Jeg bruger min mobilos. Og der er det ikke altid lige let at indsætte et link.

Prøv selv!!

Bruger også tlf, men synes det er nemt.  Ja, en datamat er vi for længst gået fra :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
PPE skrev, for 16 timer siden:

Kære Brødre.

jeg har forståelse for forslaget, men er det nødvendigt med flere regler og reguleringer.

Det betyder jo ikke noget, hvis en bror skal hjælpes med at indsætte et link.

så nej let the show go on.

Netop.

Ikke flere regler, forordningninger og reguleringer. Jeg siger tak til de af jer, der er flinke til at sætte link ind ved mine anmeldelser. Det går jo lynhurtigt, og hermed kan alle være glade.

Den tekniske side af digitaliseringen interesserer mig ikke. Det gør det skrevne ord til gengæld. Det, der skrives, må være det vigtigste - uanset om man  er  enig eller uenig med anmelderen, hans holdninger, evne til at sætte link, og ikke mindst med hans måde at omtale pigerne på..

En anmeldelse fortæller ikke alene om den anmeldte GP - men også meget om anmelderen selv.

Venlig hilsen Mr. Sensual

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Ikke flere regler, forordningninger og reguleringer.

Helt enig, som jeg også selv har givet udtryk for tidligere i tråden.

Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger tak til de af jer, der er flinke til at sætte link ind ved mine anmeldelser. Det går jo lynhurtigt, og hermed kan alle være glade.

Selv tak (ikke at jeg kan huske om jeg har indsat et klikbart link i dine anmeldelser, ikke mindst fordi @OldGentlemann plejer at komme alle andre i forkøbet), men du må jo godt gøre sig umage, særligt når du er en erfaren skribent.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 13 timer siden:

Selv tak (ikke at jeg kan huske om jeg har indsat et klikbart link i dine anmeldelser, ikke mindst fordi @OldGentlemann plejer at komme alle andre i forkøbet)

Det er jo så nemt at gøre, når man alligevel er nødt til at kopiere linket for at se annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Mr. Sensual skrev, for 16 timer siden:

Netop.

Ikke flere regler, forordningninger og reguleringer. Jeg siger tak til de af jer, der er flinke til at sætte link ind ved mine anmeldelser. Det går jo lynhurtigt, og hermed kan alle være glade.

 

 

 

Nu er spørgsmålet baseret på at anmelder IKKE VIL oplyse link.

Men det synes du måske også er ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...