Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Besøgte en gp i går i Esbjerg. Havde bestilt 1 time , incl french kiss, blow uden, og squirt. Var på stedet til aftalt tid. Blev lukket ind og ført ind i et tarveligt udstyret værelse med ringe belysning. Havde på forhånd spurgt om hun talte og forstod engelsk og det var bekræftet på sms, der foregik på engelsk. I div sms fremgik det hvor liderlig og våd hun var og glædede sig til jeg kom. Det er 200 % ikke den kvinde jeg mødte, som har skrevet sms. Afleverede pengene. Den oplevelse der fulgte , er det ringste jeg nogensinde har prøvet og med en kvinde der var tør som Sahara og ubevægelig som en sæk kartofler. Jeg prøvede at være den gentlemand jeg er, altså optræde høfligt og venligt, blide berøringer mv, men lige lidt hjalp det , det lykkedes ikke at løfte stemningen, hun var kold som is. Jeg stoppede efter en halv time, tog tøj på og gik. Inden grund til at spilde tid på hende. Kvinden jeg mødte, havde ligheder med annoncebilleder, så for den sags skyld kunne det godt være hende. Måske i forskellige har kørt hende tør før jeg kom Tidsforbrug Ankomst 18.15 Sad i bilen 18.50 Link kan fåes på besked, hvis du selv har lavet mindst 1 anmeldelse her på sitet. Det er det nye, gider ikke nassere på sitet mere, der ikke bidrager med en skid. Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 Det er IKKE ok. det er ikke formålet med dette Forum, at man kun laver anmeldelser for en udvalgt skare. Jeg syntes du skal komme med et link, og så accepter at der altid vil være nogle nasser, og så bare fokuser på hvad DU kan bidrage med, stedet for hvad de andre ikke bidrager med. Bare min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Som der blev skrevet, da jeg påpegede det ved 2 andre anmeldelser, så er det ikke et krav. Så desværre, lav en anmeldelse og støt sitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 635 Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 6 minutter siden: Det er IKKE ok. det er ikke formålet med dette Forum, at man kun laver anmeldelser for en udvalgt skare. Jeg syntes du skal komme med et link, og så accepter at der altid vil være nogle nasser, og så bare fokuser på hvad DU kan bidrage med, stedet for hvad de andre ikke bidrager med. Bare min mening. Jamen jeg forstår godt pophair langet hen af vejen, der er godt nok mange herinde der ikke bidrager med en skid, men sidder og kommentere vi andres anmedelser, og leder efter stavefejl og andre fejl. Men måske det ikke er i dette forum den skal tages, 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Servciesboy skrev, for 2 minutter siden: Jamen jeg forstår godt pophair langet hen af vejen, der er godt nok mange herinde der ikke bidrager med en skid, men sidder og kommentere vi andres anmedelser, og leder efter stavefejl og andre fejl. Men måske det ikke er i dette forum den skal tages, Lige nøjagtig. Jeg er ligeglad med hvordan folk staver, er bare træt af de medlemmer der ikke bidrager herinde, men kun er her for at læse frække historier og aldrig besøger nogen gp og som kun stiller spørgsmål om samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 21. Januar, 2022 Forstår dig godt @Pophair , men den "ikke-anmeldelse", som du (+ jeg og andre) reagerede på i går, er blevet flyttet fra anmeldelser til generel debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Pinkman skrev, for 5 minutter siden: Forstår dig godt @Pophair , men den "ikke-anmeldelse", som du (+ jeg og andre) reagerede på i går, er blevet flyttet fra anmeldelser til generel debat. Ok Pinkman. Admin må flytte den hvis de føler for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair har 1154 indlæg. Han går ind til GP, og alt er galt fra begyndelsen. Hvorfor gik han ikke bare igen?? Tror han seriøst på SMS'er om hvor våd og luderlig hun er? Tænker han overhovedet??? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 635 Skrevet 21. Januar, 2022 nuser9 skrev, for 7 minutter siden: Pophair har 1154 indlæg. Han går ind til GP, og alt er galt fra begyndelsen. Hvorfor gik han ikke bare igen?? Tror han seriøst på SMS'er om hvor våd og luderlig hun er? Tænker han overhovedet??? Som jeg læser og forstår Pophair så forsøgte han og gik langt før tid. Men det er præcist sådanne kommentar jeg synes er “ overflødigt” . Det er. Listen som i politik: Gå efter manden ikke bolden” det er bedre og lave oprør mod alle de falske og fake annoncer, hvor GP,rene lovet det ene og andet og så ikke levere bare , det er jo sagens kerne i dette oplæg bare min mening go weekend til alle knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) nuser9 skrev, for 16 minutter siden: Pophair har 1154 indlæg. Han går ind til GP, og alt er galt fra begyndelsen. Hvorfor gik han ikke bare igen?? Tror han seriøst på SMS'er om hvor våd og luderlig hun er? Tænker han overhovedet??? Jeg gik jo også, havde betalt for en hel time+ og var der en halv. Det er incl indgang og op på første sal , toiletbesøg, afregning, smide tøjet, snakke (eller prøve på det) pause, på med alt tøjet igen. Ud af døren og hen til min bil. Har du ikke lavet dumme oplevelser ? Har du skrevet om dem her? Eller har du kun oplevelser i din fantasiverden ? Du har været medlem siden 2012 og har 136+, siger det ikke lidt om bidrag fra dig og mig? Nu nævnte du selv antal. Jeg har mange gode oplevelser også med gp'er der er medlem herinde. Det er bare ikke alle jeg skriver om. Nogle oplevelser har jeg får mig selv, fordi jeg synes jeg fik en ekstra god oplevelse og den gider jeg ikke dele med alle og enhver. Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 @Pophair jeg har forståelse for dit syn på sortseer, men det eneste du opnår, ved at holde linket hemmelig, er at der er flere som besøger hende, og bidrager til hendes “butik”, og bliver skuffet, og som så forhåbentlig giver en anmeldelse , med link, så hendes forretning kan blive lukket. Du hjælper hende faktisk ved din handling. Hvis jeg var dig, vil jeg gøre hvad jeg kunne for at stoppe sådan en snyder, og ligge et link op på anmeldelsen. Men ja jeg forstår dig. Har startet en tråd i generelt, med emnet, hvor man kan komme med kommentar, så din anmeldelse ikke drukner i alt andet snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Januar, 2022 Godt at der omsider er én enkelt der siger fra, overfor alle de nassere som aldrig selv bidrager med deres oplevelser, men udelukkende sidder og fisker og lukrere på andres! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Januar, 2022 nuser9 skrev, for 28 minutter siden: Pophair har 1154 indlæg. Han går ind til GP, og alt er galt fra begyndelsen. Hvorfor gik han ikke bare igen?? Tror han seriøst på SMS'er om hvor våd og luderlig hun er? Tænker han overhovedet??? Det absolut dummeste jeg har læst længe! Enhver der har besøgt mere end 3 piger, ved at man indimellem løber ind i en pige der har lovet lidt for meget, eller hvor kemi bare ikke spiller, uanset hvor meget man som gæst, syntes at man forsøger at gøre noget positivt. Og det er altid så pisse nemt i bag efter, at sige at man slet ikke skulle være gået ind af den dør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Prinz skrev, for 6 minutter siden: Det absolut dummeste jeg har læst længe! Enhver der har besøgt mere end 3 piger, ved at man indimellem løber ind i en pige der har lovet lidt for meget, eller hvor kemi bare ikke spiller, uanset hvor meget man som gæst, syntes at man forsøger at gøre noget positivt. Og det er altid så pisse nemt i bag efter, at sige at man slet ikke skulle være gået ind af den dør. Jeg har besøgt stedet flere gange med super gode oplevelser. Der har lige været udskiftning . Var der for ca 14 dage siden og fik en ekstraordinær god behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 2 minutter siden: Jeg har besøgt stedet flere gange med super gode oplevelser. Der har lige været udskiftning . Var der for ca 14 dage siden og fik en ekstraordinær god behandling. Det er jeg fint med på. Har såmænd prøvet at besøge samme pige, med nogle måneders mellemrum, hvor der har været markant forskel på oplevelsen. Som jeg skriver: det er så nemt i bag efter, at sige at man skulle have valgt noget andet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Prinz skrev, Lige nu: Det er jeg fint med på. Har såmænd prøvet at besøge samme pige, med nogle måneders mellemrum, hvor der har været markant forskel på oplevelsen. Som jeg skriver: det er så nemt i bag efter, at sige at man skulle have valgt noget andet.... Det sker sjældent for mig, jeg er som regel god til at spotte fakes. Jeg har også mange gange herinde rapporteret stjålne billeder på div annoncer, netop for at skåne andre fra besøg. Nå, men fuck det, har overstået min skuffelse og er videre i denne verden. Skal snart besøge min favorit i vejen. Der er der fuld valuta for alle pengene. Så kan hun trøste mig og gi mig den super oplevelse, som hun er perfekt til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Foranlediget af Grydeskeens indlæg om manglende link og med fare for at andre går i fælden, vil jeg undtagelsesvis linke til stedet, da min anmeldelse er negativ. Mere for at andre ikke går i fælden . https://annoncelight.dk/showad/327557 Tekst fra annoncen: dag, kl 13:29 ❤esbjerg ❤ Hey darling, Im back Come fuck me nice Sexy girl! I do alot squirt when you fuck me I will suck you with out off course. Swallow all your cum I'm new in the city, I love to make you feel in heaven with my company, get rid of all that until now that could limit you and come and have a great time with me, enjoying every moment of pleasure and passion as if it were the first and the last. I will be happy to always offer you everything that I carry inside, so that you can feel that there are no limits or taboos with me. I'm a charming and elegant girl, young but well prepared, who is going to show you everything I'm capable of doing if you put yourself in my hands. I'll be your sweetest experience. Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 635 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 13 minutter siden: Foranlediget af Grydeskeens indlæg om manglende link og med fare for at andre går i fælden, vil jeg undtagelsesvis linke til stedet, da min anmeldelse er negativ. Mere for at andre ikke går i fælden . https://annoncelight.dk/showad/327557 Tekst fra annoncen: dag, kl 13:29 ❤esbjerg ❤ Hey darling, Im back Come fuck me nice Sexy girl! I do alot squirt when you fuck me I will suck you with out off course. Swallow all your cum I'm new in the city, I love to make you feel in heaven with my company, get rid of all that until now that could limit you and come and have a great time with me, enjoying every moment of pleasure and passion as if it were the first and the last. I will be happy to always offer you everything that I carry inside, so that you can feel that there are no limits or taboos with me. I'm a charming and elegant girl, young but well prepared, who is going to show you everything I'm capable of doing if you put yourself in my hands. I'll be your sweetest experience. Lige et enkelt spørgsmål, hvordan søger jeg på pigen når der ikke er noget navn? Hey og Darling giver intet, pg hun skriver i am back så hun må have været her før, eller er det også løgn knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Servciesboy skrev, for 1 minut siden: Lige et enkelt spørgsmål, hvordan søger jeg på pigen når der ikke er noget navn? Hey og Darling giver intet, pg hun skriver i am back så hun må have været her før, eller er det også løgn knus Det er kun hende der er der, eller rettere, kun hende der betjener . Du bliver guidet til hoveddøren på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 635 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, Lige nu: Det er kun hende der er der, eller rettere, kun hende der betjener . Du bliver guidet til hoveddøren på adressen Du misforstår jeg spørger på, hvordan søger man gamle anmedelser, når pigen ikke har et navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Servciesboy skrev, for 11 minutter siden: Du misforstår jeg spørger på, hvordan søger man gamle anmedelser, når pigen ikke har et navn Nogen gange kan man søge på overskrift, da nogle piger skifter navn, som man skifter underhylere, når de får dårlige anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 21. Januar, 2022 Servciesboy skrev, for 33 minutter siden: hvordan søger man gamle anmedelser, når pigen ikke har et navn Søg på annoncenummeret : 327557 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 635 Skrevet 21. Januar, 2022 Krebs skrev, for 16 minutter siden: Søg på annoncenummeret : 327557 Super tak for det tip så er hun anmeldt negativ før både i Kolding og Aalborg Så hold jer væk , lader til hun ikke har forbedret sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 21. Januar, 2022 Hold da op for et pigebarn. Man hopper vel kun på hende hvis end førerhund er død. Alle advarsler burde bimle og bamle når man ser hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) nuser9 skrev, for 41 minutter siden: Hold da op for et pigebarn. Man hopper vel kun på hende hvis end førerhund er død. Alle advarsler burde bimle og bamle når man ser hendes annonce. Jeg tænker, at @Pophair - særligt i denne tråd - vil forstå at værdsætte såvel afsporing som afsender Redigeret 21. Januar, 2022 af Pinkman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg