Hop til indhold

Mor og datter

Featured Replies

Skrevet
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Velkommen til. I søgefunktionen fandt jeg dette, ved at skrive " mor og datter.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147846-mor-datter-i-varde/?tab=comments#comment-1357837

Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?…

Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo:mellow:

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden:

Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?…

Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo:mellow:

Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 

Redigeret af Pophair

Skrevet

De skriver vist ikke at de er i familie. Moderen er mor til sit barn, og datteren er jo datter af nogle. 

Skrevet
Pophair skrev, for 1 time siden:

Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 

Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. 

Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. 

Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person?

Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer:huh:

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. 

Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. 

Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person?

Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer:huh:

Nu er der jo nok flere "Latina", end der er mor og datter. Men så undskylder jeg da henvisningen. Synes bare jeg jeg kan kende nogle af billeder , fra sidste annonce

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

100 og 120 kg - må sige at man kan få meget (eller for meget) for kun kr. 150,-  ;-)

Pris
5 min 150

Ja det kan være de kommer fra Bagsværd:rolleyes:

Skrevet
skytten75 skrev, for 16 minutter siden:

Ja det kan være de kommer fra Bagsværd:rolleyes:

- -  neeej jeg tror de bor på St. Ballesgård i Egtved   (der er faktisk et landbrug der hedder St. Ballesgård i Egtved) 

Skrevet
  • Author

Men er der nogen der har været hos dem?

Skrevet
Hamder123 skrev, for 4 minutter siden:

Men er der nogen der har været hos dem?

Jeg har besøgt dem for et lille års tid siden til et dobbeltblow. 

Man skal altid passe på med hvad man skriver, og smag er jo subjektiv. Men jeg besøger dem ikke igen og ganske enkelt af den begrundelse, at jeg ikke tændte på dem og ved jeg ikke kommer til det. 

Det var et sats fra min side for deres billeder er ægte nok. Og de er også et par flinke damer. 

Skrevet
  • Author

Giver den en god service eller er det ikke noget at råbe hurra for?

Skrevet

@Hamder123de er skam venlige og servicemindede begge to. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.